boete of mag je de stad niet in?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Utrecht al niet en veel Duitse steden.
In Utrecht een boete, in Duitsland weet ik niet, heb zelf een Mazda 626 op benzine nu, ook een goede kandidaat overigens.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
boete of mag je de stad niet in?
hoe goedkoper hoe beter is mijn optiequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Utrecht een boete, in Duitsland weet ik niet, heb zelf een Mazda 626 op benzine nu, ook een goede kandidaat overigens.
Zoek maar uit. http://www.marktplaats.nl(...)startDateFrom=Alwaysquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe goedkoper hoe beter is mijn optie
gratis OV dus auto ophalen kan eigenlijk vrijwel in heel Nederland.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:50 schreef vannelle het volgende:
Even er van uitgaande dat je Facebook hebt:
Zelf ben ik net lid geworden van een groep waarin uitsluitend auto's en motoren te koop worden aangeboden en gevraagd en voor hele vriendelijke prijzen.
Ik weet niet of er in jouw provincie ook zoiets is maar als je bereid bent om in Drenthe een auto te zoeken kan ik je het linkje van die groep wel sturen als je wil.
thanks gejointquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:28 schreef vannelle het volgende:
Gratis OV is dan wel weer makkelijk.
Deze groep bedoel ik: https://www.facebook.com/groups/615433671834072/?ref=bookmarks
Als dat niet lukt dan wellicht zoeken op " Auto/motor aanbod Drenthe "
Staan best veel leuke goedkope auto's op, ik hoop dat je er iets aan hebt.
Dankjeequote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iets leuks vindt, je idee er achter is gewoon mooi.
Wel een hele veilige auto. Wel handig voor een roadtrip.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:16 schreef ClintOosthout het volgende:
Ik heb deze auto nog steeds en rij er met plezier in, maar hij is eigenlijk overbodig.
Voor ¤ 600,- is ie van jou![]()
V&A / [TK] Saab 93 2 L Turbo bj1999
Moet er wel bij zeggen dat de airco niet meer werkt tegenwoordig. De pomp liep heel zwaar en heb de moiete niet genomen om hem na te kijken en heb er een originele kortere riem opgezet![]()
Gaaaaaaaaf ding, en heel zacht prijsjequote:Op zondag 31 januari 2016 12:16 schreef ClintOosthout het volgende:
Ik heb deze auto nog steeds en rij er met plezier in, maar hij is eigenlijk overbodig.
Moet er wel bij zeggen dat de airco niet meer werkt tegenwoordig. De pomp liep heel zwaar en heb de moiete niet genomen om hem na te kijken en heb er een originele kortere riem opgezet![]()
Daar stond in 2014 al 280.000 op de teller, wat is de stand nu?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:16 schreef ClintOosthout het volgende:
Maar de airco doet het niet, staat erbij. Als de reis in de volle zomer is, dan zou ik het zelf juist niet doen. Daarbij, ook geen automaat...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaf ding, en heel zacht prijsje
Ik had het wel geweten!
Sjah. Als je in wel weelderige luxe wil reizen met ijskoude airco, maar niet de knaken wil/kan opbrengen om dat te financieren, dan moet je niet zeiken vind ik....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:14 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Maar de airco doet het niet, staat erbij. Als de reis in de volle zomer is, dan zou ik het zelf juist niet doen. Daarbij, ook geen automaat...
290.000 ik ze toch dat ik hij overbodig was hierquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:38 schreef gewoonmeppen het volgende:
Daar stond in 2014 al 280.000 op de teller, wat is de stand nu?
Ik heb ook nog een Mercesdes 230CE Silberpfeile met climaat control en automaat, maar die moet ietsje meer kostenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:14 schreef Fien1989 het volgende:
Maar de airco doet het niet, staat erbij. Als de reis in de volle zomer is, dan zou ik het zelf juist niet doen. Daarbij, ook geen automaat...
ik vind een automaat niet nodig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:14 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Raampjes open en gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:14 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Raampjes open wordt na een tijdje best irritant bij snelweg-snelheden, kan ik je vertellen. En in de file in de volle zon helpt het al helemaal niet zoveel meerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Raampjes open en gaan.
En automaat vind je een voordeel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |