abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159451587
quote:
3s.gif Op woensdag 27 januari 2016 21:23 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Ja, als je langs de kant van de weg wil komen te staan moet je vooral die Renault kopen.

Ik zou zelfs meer kijken naar iets als dit:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr

250 euro onder budget en kan nog makkelijk een ton qua km op dat blok. En ruimte genoeg.
je bedoelt 300 onder budget
pi_159451624
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 21:51 schreef tailfox het volgende:

[..]

je bedoelt 300 onder budget
50 euro vindersloon?
pi_159451668
quote:
3s.gif Op woensdag 27 januari 2016 21:52 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

50 euro vindersloon?
budget is 1000 euro.
pi_159453028
quote:
3s.gif Op woensdag 27 januari 2016 21:47 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Ruim is die Espace zeker, en alhoewel deze 2,5 ton heeft gelopen, zijn twee kennissen van mij beiden met hun Espace langs de weg komen te staan nadat die wagens volledig in de soep liepen. En alhoewel ze nog redelijk jong waren (6-7 jaar) gaf Renault niet thuis en konden ze 'm afschrijven.
Een Scenic dan?
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr

Minder zitplaatsen en laadruimte dan een Espace, maar achterin alsnog iets ruimer en comfortabeler dan een V70, volgens mij :) En qua techniek... nagenoeg hetzelfde als mijn vorige auto... die deed het bij 3,8 ton nog prima...
pi_159453246
http://link.marktplaats.nl/m1014838334

Verkijk je niet op die kmstand, hij is net ingereden!
Zijn onwijs betrouwbare wagens, staan alleen bekend om olieverbruik (Carterventilatie) Gewoon 2 kannetjes Action olie mee op vakantie en klaar!
pi_159453330
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:35 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Een Scenic dan?

Minder zitplaatsen en laadruimte dan een Espace, maar achterin alsnog iets ruimer en comfortabeler dan een V70, volgens mij :) En qua techniek... nagenoeg hetzelfde als mijn vorige auto... die deed het bij 3,8 ton nog prima...
ooit in een Volvo gezeten?
daar heb je als zit plaatsen meer dan genoeg ruimte .
pi_159453377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:44 schreef Wouzziej het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m1014838334

Verkijk je niet op die kmstand, hij is net ingereden!
Zijn onwijs betrouwbare wagens, staan alleen bekend om olieverbruik (Carterventilatie) Gewoon 2 kannetjes Action olie mee op vakantie en klaar!
doorgestuurd naar de groep.
de km stand van een goede motor zegt niks.
liever een auto met veel km dan een auto die alleen maar korte stukjes rijd.
maar een automaat gaat dat niet sneller kapot?
pi_159453429
Automaat is niet heel veel gevoeliger, maar rijd wel een heel stuk lekkerder op lange ritten!
pi_159453447
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:47 schreef tailfox het volgende:

[..]

ooit in een Volvo gezeten?
daar heb je als zit plaatsen meer dan genoeg ruimte .
Ja, Volvo taxi's. Geen idee meer wat voor types het waren, wel sedans. Voorin prima. Maar de beenruimte achterin was niet veel meer dan dat van een gemiddelde personenauto... :{
  woensdag 27 januari 2016 @ 23:32:16 #60
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159454627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:35 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Een Scenic dan?

Een Franse auto aanraden als hij iets betrouwbaar wil :')

Die Volvo is baas
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159454631
Mooie van dit soort grote zware auto's is dat je als koper goed kan onderhandelen. Eigenaar wil er vaak vanaf en als ie m nu niet verkoopt betaalt ie een extra maand flinke belasting en verzekering.
  woensdag 27 januari 2016 @ 23:33:20 #62
119606 habanero
577000 Scoville
pi_159454663
Volvo doen, wil zelf ook niet anders meer je zit als een vorst en makkelijk veel km's maken.
pi_159455084
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Die Volvo is baas
Mijn ervaring met Renault is niet onbetrouwbaar...

Daarbij... bij Volvo's kunnen ook pech-exemplaren zitten hè? :D
  woensdag 27 januari 2016 @ 23:54:21 #64
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_159455324
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:46 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Mijn ervaring met Renault is niet onbetrouwbaar...

Daarbij... bij Volvo's kunnen ook pech-exemplaren zitten hè? :D
Haha. Ja. Een Volvo met zo'n stand is bijna altijd gewoon goed
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_159455365
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:33 schreef habanero het volgende:
Volvo doen, wil zelf ook niet anders meer je zit als een vorst en makkelijk veel km's maken.
saab vind ik ook een goeie anders
pi_159455444
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 23:32 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Heb 3 jaar en 60.000 km gereden met Peugeot 306 Stationcar van 900 Euro en totaal 450 Euro onderhoud.
Heb ik ingeruild op Mazda 626 en is binnenkort te koop voor weinig met verse APK.
Eerste type Renault Laguna is ook prima auto die je voor weinig kan vinden.

Kan me nog een Volvo 244 GLi herinneren waar na ritje in Duitsland met 170 Km/u alle oliekeerringen uit het blok lagen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2016 00:31:34 ]
pi_159457474
Geniaal topic. Mensen die nooit zoiets gedaan hebben of durven en hier roepen dat TS moet huren, tegen mensen die wel zoiets hebben meegemaakt.

Ik zou echt nooit hiervoor een auto huren. Gewoon een barrel kopen en op avontuur!
1000 euro kun je echt wel wat leuks voor halen. Airco en luxe? Komop zeg, hij gaat op roadtrip. Ramen open en als je in een stilstaande file staat lekker voetballen tussen de auto's.

Ik doe dit jaar mee met Pinkrally. 500 euro max voor een barrel die op en neer moet kunnen naar Ljubljana. Op Marktplaats staat genoeg. Het wordt deze keer een oude mercedes met 600k op de teller ofzo.

Voorheen barrels gehad in roadtrips:
- opel astra met 500k op teller. 1 van de beste ooit voor roadtrip. Redelijk ruim ook.
- fiat panda met open dak. Kostte iets van 600 euro maar dan heb je ook wat :'). Auto heeft het daarna nog volgehouden tot de apk. Toen was het toch wel klaar
- oude schildersbus. Volgens mij een caddy. Deur met ducktape aan elkaar maar reed prima. Alleen in de bergen ingehaald worden door vrachtwagens..
- suzuki swift. Reed eigenlijk ook als een zonnetje.

De kans dat zo'n wagen uit elkaar valt op een 4000km trip is gewoon klein. En als het gebeurd, dan laat je hem plaatselijk gewoon even oplappen. Meestal toch niet duur.

Dergelijke roadtrips zijn onvergetelijk. En in een barrel heeft zijn charmes. Ik doe dat liever dan in een gehuurde auto. Dan rijd ik alleen comfortabel naar bestemming. Een roadtrip is meer dan op plaats van bestemming aankomen. De reis telt ook.
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 12:16:37 #68
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_159462521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 05:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geniaal topic. Mensen die nooit zoiets gedaan hebben of durven en hier roepen dat TS moet huren, tegen mensen die wel zoiets hebben meegemaakt.

Ik zou echt nooit hiervoor een auto huren. Gewoon een barrel kopen en op avontuur!
1000 euro kun je echt wel wat leuks voor halen. Airco en luxe? Komop zeg, hij gaat op roadtrip. Ramen open en als je in een stilstaande file staat lekker voetballen tussen de auto's.

Ik doe dit jaar mee met Pinkrally. 500 euro max voor een barrel die op en neer moet kunnen naar Ljubljana. Op Marktplaats staat genoeg. Het wordt deze keer een oude mercedes met 600k op de teller ofzo.

- opel astra met 500k op teller. 1 van de beste ooit voor roadtrip. Redelijk ruim ook.
- fiat panda met open dak. Kostte iets van 600 euro maar dan heb je ook wat :'). Auto heeft het daarna nog volgehouden tot de apk. Toen was het toch wel klaar
- oude schildersbus. Volgens mij een caddy. Deur met ducktape aan elkaar maar reed prima. Alleen in de bergen ingehaald worden door vrachtwagens..

De kans dat zo'n wagen uit elkaar valt op een 4000km trip is gewoon klein. En als het gebeurd, dan laat je hem plaatselijk gewoon even oplappen. Meestal toch niet duur.

Dergelijke roadtrips zijn onvergetelijk. En in een barrel heeft zijn charmes. Ik doe dat liever dan in een gehuurde auto. Dan rijd ik alleen comfortabel naar bestemming. Een roadtrip is meer dan op plaats van bestemming aankomen. De reis telt ook.
Deze post _O_
pi_159463304
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 05:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:

inderdaad mooi gezegd ^O^
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:41:37 #70
433390 GeeTeeOo
SURPRISE MOTHERFUCKER
pi_159469077
Ik rij in een 960 (2.5 6 cil. automaat, sedan uit '96) die ik in maart vorig jaar met dezelfde reden heb aangeschaft. Maar uit eindelijk langer in door blijven rijden omdat het gewoon een erg fijne auto is.
Alles zit er op en eraan. Climate, Cruise control, Pioneer inbouw navi met aux/usb/bluetooth, etc. In december is er een nieuwe apk opgekomen. Rijd echt als een zonnetje. Ik ben er met 3 man en volle bepakking in één keer mee vanuit noord spanje naar huis gereden, 140/150 op de cruise en hij geeft geen kik!

Ik ga na de zomer weer studeren dus dan kan ik me de vaste lasten helaas niet meer ophoesten, je mag hem van me overnemen. ¤1500,- is wel het minimum wat ik er voor wil hebben. Het is boven je aangegeven budget, maar dat kan je er na je vakantie ook weer makkelijk voor terugkrijgen ;)
pi_159472390
Genoeg te vinden, en je houd een vakantie zo spannend. Uit elkaar vallen? Nuh, als een auto dermate brak is zie je dat wel vantevoren.

Belangrijke dingen altijd checken (banden, remmen enz) maar dat doe je ook bij een nieuwe auto. Verder gewoon instappen en genieten.

Cruisecontrol is wel heerlijk, zeker op lange ritten.

Je kan ook een dieseltje overwegen. Stuk zuiniger in gebruik, en als je 'm daarna weer verkoopt boeit t ook weinig dat de wegenbelasting een stuk hoger is.

Voordeel is dat een dieseltje veel voordeliger rijd.. En een oude diesel is misschien nog wel beter onderhandelbaar.

Een beetje volvo doet bv makkelijk 400-500k, en die kun je voor <1000 eur kopen.

Een benzine auto in jouw segment doet gok ik 1:11 ofzo kwa verbruik
Beetje diesel 1:16 (vaak zuiniger).. Met diesel op 1 eur, en benzine op 1,35 scheelt dat alleen al 250 euro op 4000km rijden.. Mrb is dan wel zeg 75 eur duurder in de maand, maar met 1 maandje cruisen heb je nog ruim 175 eur winst, en diesel rijd comfortabeler (vind ik persoonlijk)
pi_159472749
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:00 schreef DJSmiley het volgende:
Genoeg te vinden, en je houd een vakantie zo spannend. Uit elkaar vallen? Nuh, als een auto dermate brak is zie je dat wel vantevoren.

Belangrijke dingen altijd checken (banden, remmen enz) maar dat doe je ook bij een nieuwe auto. Verder gewoon instappen en genieten.

Cruisecontrol is wel heerlijk, zeker op lange ritten.

Je kan ook een dieseltje overwegen. Stuk zuiniger in gebruik, en als je 'm daarna weer verkoopt boeit t ook weinig dat de wegenbelasting een stuk hoger is.

Voordeel is dat een dieseltje veel voordeliger rijd.. En een oude diesel is misschien nog wel beter onderhandelbaar.

Een beetje volvo doet bv makkelijk 400-500k, en die kun je voor <1000 eur kopen.

Een benzine auto in jouw segment doet gok ik 1:11 ofzo kwa verbruik
Beetje diesel 1:16 (vaak zuiniger).. Met diesel op 1 eur, en benzine op 1,35 scheelt dat alleen al 250 euro op 4000km rijden.. Mrb is dan wel zeg 75 eur duurder in de maand, maar met 1 maandje cruisen heb je nog ruim 175 eur winst, en diesel rijd comfortabeler (vind ik persoonlijk)
ik zie diesel alleen veel minder op marktplaats
pi_159473570
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:50 schreef Wouzziej het volgende:
Automaat is niet heel veel gevoeliger, maar rijd wel een heel stuk lekkerder op lange ritten!
Andersom zou ik zeggen.
Automaat werelds in de stad, een lekkere 6 bak op de snelweg toch.
pi_159473630
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:16 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik zie diesel alleen veel minder op marktplaats
Met een oude diesel mag je niet overal de stad meer in.
pi_159473650
quote:
3s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:52 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Met een oude diesel mag je niet overal de stad meer in.
ook in eu niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')