SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
p8 lite is wel goed toestelquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
had de p1, was 10 keer niks
Ja, zijn verneukt dik.quote:
Oh schijt, jawel.. vergeet steeds te kijken. Sorryquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan je je dm's ook niet meer lezen?
Dit, mijn huidige is ook huawei.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt degelijke toestellen hoor
hahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
dankjewel voor je lieve leuke kaartje crack![]()
![]()
![]()
![]()
happy 2013 to you too
Wtfquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
happy 2013 to you too
Ze heeft me bestekzegels gestuurd in een kaartje met: happy 2013quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
happy 2013 to you too
Hahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze heeft me bestekzegels gestuurd in een kaartje met: happy 2013
Jaa, prettyquote:
Whehequote:Op woensdag 27 januari 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Hoe is het met je schoolproject Fokkie?
SPANNEND, whyquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whehe
Daar kan je straks beter even over dmen.
Oke ik heb de jackpot gewonnen en ik ga weg uit Nederlandquote:
Waar ga jequote:Op woensdag 27 januari 2016 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke ik heb de jackpot gewonnen en ik ga weg uit Nederland
Oke doeiiiiquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
texelquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:29 schreef supersof het volgende:
moest echt lachen toen ik dat kaartje zag crack
Belgiequote:
dat was vet cutequote:Op woensdag 27 januari 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Kan alleen geen bestek tekenen, maar ok.
Had het wat anders in mn hoofdquote:
Waarom niet naar Belgarije komenquote:
Dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had het wat anders in mn hoofd
Maar goed, blij dat je het leuk vond.
Wat voor bestekdingens ga je er eigenlijk van halen?
wie ga je vermoordenquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Ik denk niet dat ik van die grote messen zou gebruiken weet je wel
Dus ik denk dat ik ga voor het schelmse en universeel mes
ik zoek jou op in azie en vermoord je in je slaapquote:
Meh, als ik uit Nederland weg ga dan zie ik mezelf eerder een Alexander Supertramp worden die niet permanent op 1 plek blijftquote:
Waar ben je nu?quote:
Beetje raar nummer wel ;s tuurlijk kun je dansen op de maan ;squote:
siem reap. Waardeloze stad, alleen tempels van angkor zijn ontzettend gaaf. Vanavond richting het strandquote:
Maar, is er ook een plaats tussen de sterren waar jij heen zal gaan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje raar nummer wel ;s tuurlijk kun je dansen op de maan ;s
Zei Flips ook al ja. Hoe vond je Bangkok?quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
siem reap. Waardeloze stad, alleen tempels van angkor zijn ontzettend gaaf. Vanavond richting het strand
Er zullen vast wat sterretjes zijn waar ik in zal gaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar, is er ook een plaats tussen de sterren waar jij heen zal gaan?
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zullen vast wat sterretjes zijn waar ik in zal gaan
supquote:
ik was blij weg te zijn uit die chaos maar nu mis ik hetquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei Flips ook al ja. Hoe vond je Bangkok?
Je leeft nog.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was blij weg te zijn uit die chaos maar nu mis ik hetvolk hier is extreem opdringerig.
Het is niet eng hoor. Buiten Nederland.quote:
Ah, ja die grote messen.. ik heb daar twee van, maar ze zijn gewoon te grootquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Ik denk niet dat ik van die grote messen zou gebruiken weet je wel
Dus ik denk dat ik ga voor het schelmse en universeel mes
Ik wil graag verhuizen maar kan geen goede kamer/studio vinden en ik zit met wat andere dingetjes in mn hoofd en ik moet leren voor een tentamen maar het lukt gewoon even allemaal nietquote:
Ahhh, doe even pauze? Als dat zin heeftquote:Op
woensdag 27 januari 2016 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil graag verhuizen maar kan geen goede kamer/studio vinden en ik zit met wat andere dingetjes in mn hoofd en ik moet leren voor een tentamen maar het lukt gewoon even allemaal niet![]()
was close hoor heb er keer waarschijnlijk uur over gedaan om naar hostel te komen terwijl het tien minuten was. Weet het niet meerquote:
Dit verhaal lijkt ergo p die van Insoquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was close hoor heb er keer waarschijnlijk uur over gedaan om naar hostel te komen terwijl het tien minuten was. Weet het niet meer#ikdrinknooitmeer
Nawquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil graag verhuizen maar kan geen goede kamer/studio vinden en ik zit met wat andere dingetjes in mn hoofd en ik moet leren voor een tentamen maar het lukt gewoon even allemaal niet![]()
zou wel met Inso drinkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit verhaal lijkt ergo p die van Inso
hij niet met jouquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, doe even pauze? Als dat zin heeft
Ja hm nou ja ik ben nog niet eens begonnen eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NawJe kan ook eventjes stoppen inderdaad zoals Crack zegt
Of hetgeen waarmee je zit aan iemand vertellen?
Stoppen en reizen inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NawJe kan ook eventjes stoppen inderdaad zoals Crack zegt
Of hetgeen waarmee je zit aan iemand vertellen?
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
siem reap. Waardeloze stad, alleen tempels van angkor zijn ontzettend gaaf. Vanavond richting het strand
Godverdommequote:
Beter iets doen dat je gelukkig maakt, hetzij met risico, dan ongelukkig blijven zitten waar je nu zitquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godverdomme
Flippie zei precies hetzelfde tegen me, maar ik wil dat risico gewoon niet nemenJa ene kant wel, maar ulgh
dat is zo dom
Ik heb het idee dat ik als die keuze maak dat het een hele onvolwassen keuze is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter iets doen dat je gelukkig maakt, hetzij met risico, dan ongelukkig blijven zitten waar je nu zit
Ja inderdaad, want het is niet zo dat je op een begeven moment geld nodig hebt en dat je op een begeven moment ouder wordt en dat het dan best wel kut is geen diploma hebt en geen werk enzo enzo enzoquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter iets doen dat je gelukkig maakt, hetzij met risico, dan ongelukkig blijven zitten waar je nu zit
Waarom zou dat onvolwassen zijn? Je bent 26, geen 96, je hoeft nu nog niet weg te kwijnen in ongeluk en moet nu juist doen wat je gelukkig maakt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik als die keuze maak dat het een hele onvolwassen keuze is.
Yoloquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want het is niet zo dat je op een begeven moment geld nodig hebt en dat je op een begeven moment ouder wordt en dat het dan best wel kut is geen diploma hebt en geen werk enzo enzo enzo
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want het is niet zo dat je op een begeven moment geld nodig hebt en dat je op een begeven moment ouder wordt en dat het dan best wel kut is geen diploma hebt en geen werk enzo enzo enzo
Dit ja. Mensen zeggen wel tegen me van ja spring gewoon in het diepe. Ga er gewoon voorquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom zou dat onvolwassen zijn? Je bent 26, geen 96, je hoeft nu nog niet weg te kwijnen in ongeluk en moet nu juist doen wat je gelukkig maakt.
Uh nee want juist nu is het een goed moment om te studeren en een diploma te halen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom zou dat onvolwassen zijn? Je bent 26, geen 96, je hoeft nu nog niet weg te kwijnen in ongeluk en moet nu juist doen wat je gelukkig maakt.
Ook zonder bachelor kan je wel aan werk komen, en nee dat is geen miljoenenbaan, maar toch. Diploma's zeggen ook niet alles, ze zijn handig en misschien zelfs wel nodig om een goede baan te krijgen, maar ook met diploma ben je niet zeker van een baan. Tis alleen ook zonde om ongelukkig te zitten wezen, hij hoeft ook niet per se een wereldreis te gaan maken natuurlijk, misschien een andere opleiding of weet ik het. Ik bedoelde meer dat hij gewoon moet doen wat hem gelukkig maakt, maar goed, ik heb sowieso een hele andere gedachtegang dan de meeste hier denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja precies, dan duurt het allemaal langer en 'verspil' je je geld aan iets wat wel heel tof is, maar geen toekomst biedtquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk, vooral als je kijkt dat Fok-it al wat moeite heeft met zijn leeftijd en het niet hebben van diploma dat gewoon jaar er tussen uit echt het laatste is wat ie moet doen.
En wat als een opleiding en werk hem gelukkig maken?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook zonder bachelor kan je wel aan werk komen, en nee dat is geen miljoenenbaan, maar toch. Diploma's zeggen ook niet alles, ze zijn handig en misschien zelfs wel nodig om een goede baan te krijgen, maar ook met diploma ben je niet zeker van een baan. Tis alleen ook zonde om ongelukkig te zitten wezen, hij hoeft ook niet per se een wereldreis te gaan maken natuurlijk, misschien een andere opleiding of weet ik het. Ik bedoelde meer dat hij gewoon moet doen wat hem gelukkig maakt, maar goed, ik heb sowieso een hele andere gedachtegang dan de meeste hier denk ik.
En je dan terug komt van maanden feesten en zorgeloosheidquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Het is dan werkelijk weglopen, het lost niks op![]()
. Op lange termijn zal je daar waarschijnlijk enkel ongelukkiger van worden
Op de lange termijn ben je doodquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Het is dan werkelijk weglopen, het lost niks op![]()
. Op lange termijn zal je daar waarschijnlijk enkel ongelukkiger van worden
Daar heb je gelijk in hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En wat als een opleiding en werk hem gelukkig maken?
Wat als dát de reden is dat iemand nu voornamelijk ongelukkig is?
Dan kun je wel weglopen door naar een mooi land te gaan, maar daar los je dan dus niks mee op. Enkel schijn.
Nou ja, dat zou het ook niet helemaal worden hoor. Dan wordt het gewoon zoals Toto zegt werken in het buitenland ja en niet voor 1 jaar maar gewoon voor langere periode en alles hier achterlaten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En je dan terug komt van maanden feesten en zorgeloosheidmet niks
Ja, zou écht niet weten hoe ik dan weer mn leven zou moeten oppakkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En je dan terug komt van maanden feesten en zorgeloosheidmet niks
ja, zit nog ongeveer 3/4 van je leven tussenquote:
Oh, ja dat er iets moet veranderen als je ongelukkig bent staat vastquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoor.
Maar ook dan is het beter om toch iets anders te zoeken (dat hoeft niet een reis te zijn, misschien andere opleiding o.i.d.) want zo ongelukkig zitten zijn is ook niet tof natuurlijk.
Hoe is je Engels eigenlijk, wel eens aan TEFL gedacht? Niet dat dat nu een 100% baangarantie biedt, verre van, maar ik denk dat het wel een leuke extra is mocht je toch ooit naar het buitenland willen gaan? En je kan het online doen, in eigen tempo etc.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou het ook niet helemaal worden hoor. Dan wordt het gewoon zoals Toto zegt werken in het buitenland ja en niet voor 1 jaar maar gewoon voor langere periode en alles hier achterlaten.
Geen studiereis ofzo die examenstudenten maken
Zou jij dat doen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
werken in het buitenland ja en niet voor 1 jaar maar gewoon voor langere periode en alles hier achterlaten.
Ik gun hem het beste verder, of 'ie nou gaat reizen of van mijn part een opleiding tot vuilnisvrouw gaat doen, als 'ie maar gelukkiger wordtquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat er iets moet veranderen als je ongelukkig bent staat vast. Dat sowieso
Wat mij gelukkig maakt, denk ik, op dit moment. zijn 2 dingen, reizen (wat niet heel verstandig is, maar het maakt wel gelukkig) En gewoon weer meedraaien in de maatschappij, en met een hbostudie zou ik dat wel weer heel erg hebben dus ja. Keus eigenlijk al gemaakt danquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En wat als een opleiding en werk hem gelukkig maken?
Wat als dát de reden is dat iemand nu voornamelijk ongelukkig is?
Dan kun je wel weglopen door naar een mooi land te gaan, maar daar los je dan dus niks mee op. Enkel schijn.
Precies, daar gaat het omquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik gun hem het beste verder, of 'ie nou gaat reizen of van mijn part een opleiding tot vuilnisvrouw gaat doen, als 'ie maar gelukkiger wordt![]()
Hoe is het met jou Crack? Las het van je opa trouwens, gecondoleerd en veel sterkte.
Als ik een mooi aanbod krijg denk ik wel ja. Zolang ik hier geen andere opties meer had.quote:
Met een mbo studie niet?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat mij gelukkig maakt, denk ik, op dit moment. zijn 2 dingen, reizen (wat niet heel verstandig is, maar het maakt wel gelukkig) En gewoon weer meedraaien in de maatschappij, en met een hbostudie zou ik dat wel weer heel erg hebben dus ja. Keus eigenlijk al gemaakt dan
Zou je je familie kunnen achterlaten? Had gedacht dat je dat niet zou doen eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een mooi aanbod krijg denk ik wel ja. Zolang ik hier geen andere opties meer had.
Maar die heb ik hier nog wel dus ja
Nou ja. Ik ben streng voor mezelf en ik heb daar eigenlijk nooit genoegen mee genomen ook op momente dat ik niet anders kon.quote:
Haha dan ken je me goed.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou je je familie kunnen achterlaten? Had gedacht dat je dat niet zou doen eigenlijk
Ah balenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies, daar gaat het om.
Ja, gaat wel oké hier. Ik sta echt op instorten (ik zie er ook echt niet uit, lijk geowon een zwerver. Mega wallen, ik heb nooit wallen!) maar na morgen kan ik twee weken slapen
en werken
en slapen
![]()
En daar?
Hm ja is inderdaad wel leuke optie. Maar zzoalz ik al zei hier: Wist jij ook nog niet, ik ga over paar maanden 21+toets doen dus vandaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe is je Engels eigenlijk, wel eens aan TEFL gedacht? Niet dat dat nu een 100% baangarantie biedt, verre van, maar ik denk dat het wel een leuke extra is mocht je toch ooit naar het buitenland willen gaan? En je kan het online doen, in eigen tempo etc.
Nee. Bij anderen vind ik dat ook absoluut niet nee, maar bij mezelf wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:09 schreef Toto69 het volgende:
Fokkie het is toch helemaal niet zo erg om bijv mbo 4 te doen ipv hbo?
Wist ik niet nee. Hopelijk haal je 'emquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja is inderdaad wel leuke optie. Maar zzoalz ik al zei hier: Wist jij ook nog niet, ik ga over paar maanden 21+toets doen dus vandaarEn als ik die haal heb ik dus een goeie optie erbij
Mja, dat is het ook wel een beetje bij jou.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Ik ben streng voor mezelf en ik heb daar eigenlijk nooit genoegen mee genomen ook op momente dat ik niet anders kon.
En ik weet ook niet hoe ik ga reageren als ik die 21+toets niet haal. Want dan word het wel gewoon hopen dat ik deze studie nu afgerond krijg. Anders ga ik toch echt weg denk ik
12, wtf. Hier 17 en ik hou het nu niet meer uit dus doe mn verwarming maar aanquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah balenwel beter dat je dan even bij kan tanken
slapen doet een mens goed
Hier wel oké, ketel is in ons studentenhuis kapot (al sinds zondag) dus we kunnen allemaal niet douchen etc en het is 12 graden op m'n kamer![]()
kan nog wel even duren voor het eens gefixt wordt geloof ik. En verder druk met werk, proberen wat te sparen en dan over een paar maandjes eens verder kijken wat ik ga doen.
SJDquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wist ik niet nee. Hopelijk haal je 'emmaar welke studie wil je dan op het hbo gaan doen?
Klopt hoor. Ik kan het gewoon maar niet accepteren op de een of andere manierquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat is het ook wel een beetje bij jou.
Nu heb je eigenlijk je zinnen al gezet op hbo studie dat je ja, beetje redenen zoekt voor jezelf waarom deze mbo dingens het sowieso niet is ofzo.
Ik snap wel hoe dat komt, maar het is wel een hele grote valkuil voor jezelf als je iets zo graag wil dat je dan vergeet of het wel echt kan en of het de meest verstandige keuze is.
Hoop het voor je
[..]
12, wtf. Hier 17 en ik hou het nu niet meer uit dus doe mn verwarming maar aan. WAT SCHIJT
Dekentjes, truien allesss!
Hmm, zonde.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Bij anderen vind ik dat ook absoluut niet nee, maar bij mezelf wel.
toto komt ook uit 1995!!!!quote:
Ja echt super koudquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat is het ook wel een beetje bij jou.
Nu heb je eigenlijk je zinnen al gezet op hbo studie dat je ja, beetje redenen zoekt voor jezelf waarom deze mbo dingens het sowieso niet is ofzo.
Ik snap wel hoe dat komt, maar het is wel een hele grote valkuil voor jezelf als je iets zo graag wil dat je dan vergeet of het wel echt kan en of het de meest verstandige keuze is.
Hoop het voor je
[..]
12, wtf. Hier 17 en ik hou het nu niet meer uit dus doe mn verwarming maar aan. WAT SCHIJT
Dekentjes, truien allesss!
Ja, ik zie zo veel valkuilen hierquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt hoor. Ik kan het gewoon maar niet accepteren op de een of andere manier
Ik vind het echt nog steeds apart dat je dat misschien ook gaat doenquote:
Maar dat is het juist. Ik ben er voor mijn gevoel totaal niet bijna. Ik ben al bijna een jaar bezigmet een stage zoeken en het ziet er gewoon naar uit dat ik over een half jaar ook nog niks heb gevonden. Dus dan kan ik toch beter in de tussentijd die toets doenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zie zo veel valkuilen hier. Ik zou je bijna willen slaan en zeggen "MAAK GODVERDOMME DIT NU AF, JE BENT ER BIJNA
![]()
![]()
![]()
"
#wijsheidspostvanJCquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:13 schreef JanCees het volgende:
Werk is trouwens per definitie niet leuk dus het per se willen van leuk werk is gewoon onbegonnen werk
Je collega's en het sociale contact maken werken gezellig en draagbaar
Zie je me wel voor je als beveiliger? Ook totaal niet toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het echt nog steeds apart dat je dat misschien ook gaat doenZie het nog niet echt voor me eigenijk
Klopt wel jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:13 schreef JanCees het volgende:
Werk is trouwens per definitie niet leuk dus het per se willen van leuk werk is gewoon onbegonnen werk
Truequote:Op woensdag 27 januari 2016 14:13 schreef JanCees het volgende:
Nee klopt ook. Maar er zit ongeveer per klas 1 jongen in. Voor de rest meisjes van 17-20 in het eerste jaar. En ja ik weet niet, zijn gewoon soms vakken en projecten die ik jou nog niet zo snel zie doen ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je me wel voor je als beveiliger? Ook totaal niet toch?
In de tussentijd, ja.. maar als je die haalt dan stop je met alles. Je geeft zelf aan niet te stabiel te zijn en problems, hbo is vier jaar he. Ik denk echt dat je dat heel erg onderschat.. en gezien je geschiedenis van dingen niet af maken enzo enzo denk ik nu echt gewoon van, doe godverdomme dit.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is het juist. Ik ben er voor mijn gevoel totaal niet bijna. Ik ben al bijna een jaar bezigmet een stage zoeken en het ziet er gewoon naar uit dat ik over een half jaar ook nog niks heb gevonden. Dus dan kan ik toch beter in de tussentijd die toets doen
mee eensquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt dan al gewoon een basis, die kun je dus al heel snel hebben, afhankelijk van wanneer je je stage vindt. Een jaar later beginnen met hbo is geen probleem he, maar als je nu stopt met beveiligingsshit, dan gooi je dit gewoon weg. Snap je wat ik bedoel?
Ligt puur aan de plek waar je woont. En geluk hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag aan je school, op fora, aan klasgenoten of whatever wie hoe zij aan stage komen enzo enzo.
Stage is half jaar toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt puur aan de plek waar je woont. En geluk hebben.
Maar ik snap wat je bedoelt, heel goed
Ja, dit heb je al gezegd, maar dat gaat gewoon niet heel makkelijk enzo he. Zeker niet in deze branche, veel nachtwerk bijv. waar ik dus al niet komquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga half jaar flink op en neer reizen,
gewoon 4 vluchtelingen in stoppenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
En ik mag m`n studio niet eens in onderverhuur zetten
Het waren voorbeeldenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dit heb je al gezegd, maar dat gaat gewoon niet heel makkelijk enzo he. Zeker niet in deze branche, veel nachtwerk bijv. waar ik dus al niet kom![]()
Veel shifts van een uur of 3 waar je 4 uur voor in de trein zit. Ja maakt me opzich niet uit, maar dan nemen ze ook liever stagiairs aan waarvan ze weten dat die op tijd er zijn en geen ov-vertraging hebben
als in, dit was het of.. je hebt geen zin meer?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben HELEMAAL klaar met tentamens.
Geen zin meer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:23 schreef Crack_ het volgende:
als in, dit was het of.. je hebt geen zin meer?
Waarquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben hier nog geen moslims teven gekomen
Weet ik, maar dat is altijd wel makkelijker gezegd dan gedaan. Iedereen zei hier laatst ook. Ja dan zeg je je contract op. Ja wel lekker makkelijk hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het waren voorbeelden
[..]
als in, dit was het of.. je hebt geen zin meer?
Het leven is niet makkelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is altijd wel makkelijker gezegd dan gedaan. Iedereen zei hier laatst ook. Ja dan zeg je je contract op. Ja wel lekker makkelijk hoor1 weet ik niet eens of ik op die plek wel woonruimte kan vinden, 2 weet ik niet eens of ik die stage afgerond gaat worden
Ik vrijdag ook nog een maar moet nog beginnenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen zin meer.
Maar vrijdag nog 1tje.
En het is bij nader inzien vies veel stof.
Ik heb vanochtend al wel 4 uur gedaan gelukkig.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vrijdag ook nog een maar moet nog beginnenik wil niet meer
En dat laat je me niet eens even weten? Tsssquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook echt. Maar ook weer heerlijk makkelijk komend van iemand die dat beide prima geregeld heeft. Dan snap je hopelijk zelf ook wel dat je zulke uitspraken wat makkelijker kan zeggen, aangezien je zelf precies hetzelfde als mij had gereageerd als je in die situatie zatquote:
Heb ik altijd gehad ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar ook weer heerlijk makkelijk komend van iemand die dat beide prima geregeld heeft.
sterktequote:Op woensdag 27 januari 2016 14:27 schreef McGrath het volgende:
Ik ga vanavond waarschijnlijk naar excelsior.
Met nieuwe hbo opleiding heb je nog meer onzekerheden dan wat je nu opnoemtquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat is altijd wel makkelijker gezegd dan gedaan. Iedereen zei hier laatst ook. Ja dan zeg je je contract op. Ja wel lekker makkelijk hoor1 weet ik niet eens of ik op die plek wel woonruimte kan vinden, 2 weet ik niet eens of ik die stage afgerond gaat worden
Weer niet wat ik bedoelquote:
Wat bedoel je dan als je dingen insinueert?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer niet wat ik bedoel
Maar laat maar
Misschien wel ja. Dat kloptquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met nieuwe hbo opleiding heb je nog meer onzekerheden dan wat je nu opnoemt
quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HEERLIJK!
Het avondland mag dan wel verloren zijn maar dit biedt troost
mijn volendamquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
Wat is jullie favoriete liedje van nederlandse bodem?
Dat zulke dingen altijd worden gezegd door mensen die daar zelf geen last van hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan als je dingen insinueert?
Hopelijk kom je er uit en kun je een beslissing maken die je goed zal doenquote:
Nee, heb nooit van zulke dingen last gehad.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
Dat zulke dingen altijd worden gezegd door mensen die daar zelf geen last van hebben.
Steen met 'kanker talent'quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
Derde keer dat je niet snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, heb nooit van zulke dingen last gehad.
Ben nooit dakloos geweest.
oerend hardquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
ik zoek het meer in het genre van het levensliedquote:
Omdat wat je zegt kant noch wal slaat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Derde keer dat je niet snapt wat ik bedoel.
Word wel lastig zo
quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zoek het meer in het genre van het levenslied
al heeft steen ook goede platen, al is kanker talent er daar niet eentje van
Op dat gebied wel. Je hebt tohc een huis waar je niet uit hoeft voor je studie of je stage of wat dan ook?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat wat je zegt kant noch wal slaat.
Maar het zal wel komen omdat ik alles prima voor elkaar hebt.
Klopt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op dat gebied wel. Je hebt tohc een huis waar je niet uit hoeft voor je studie of je stage of wat dan ook?
Vraag een creditcard aan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:32 schreef Toto69 het volgende:
zijn er ook sites waar je los een hostel/hotel kunt boeken en kan betalen met iDeal of zo?Er zijn toch vast wel meer mensen zonder creditcard?
gewoon prepaid creditcard fixenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:32 schreef Toto69 het volgende:
random vraagje
zijn er ook sites waar je los een hostel/hotel kunt boeken en kan betalen met iDeal of zo?Er zijn toch vast wel meer mensen zonder creditcard?
Gewoon de hostel zelf bellen en vragenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:32 schreef Toto69 het volgende:
random vraagje
Heb ik niet gezegd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en nu kan ik me niet inleven in jouw situatie.
Ik heb wel rigoreuze dingen moeten doen dan verhuizen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd.
Maar om dan maar als tegenargument te geven dat het leven niet makkelijk is
booking.com kan je gewoon met ideal doen toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:32 schreef Toto69 het volgende:
random vraagje
quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:28 schreef JanCees het volgende:
Misschien toch maar eens doen dan jaquote:
zo'n 3v card bedoel je?quote:
Da's ook een optie jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon de hostel zelf bellen en vragen
huh ja?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
booking.com kan je gewoon met ideal doen toch?
wil je carnavals hits ofzo?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
iets te weinig opgewekt voor mn gevoel
Je hebt een auto hequote:Op woensdag 27 januari 2016 14:33 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it, ik reis iedere dag 200 km voor school.
Ik heb een half jaar iedere dag 4 uur gereisd voor mn stage.. Sorry maar ik ben het echt wel met Inso eens dat er heel veel mogelijk is.. En ik denk dat het meest frustrerende is, is dat veel hier willen helpen maar jij al gauw enkel zegt waar je het niet mee eens bent en wat niet gaat werken, en dan niet komt met dingen die wél mogelijk zijn.
hoeft niet per se via 3v kan ook via mastercard enzoquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens doen dan ja
[..]
zo'n 3v card bedoel je?
[..]
Da's ook een optie ja
[..]
huh ja?
ff googelen, thnxquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:35 schreef Sked het volgende:
[..]
hoeft niet per se via 3v kan ook via mastercard enzo
Of je vraagt gewoon bij je bank zo'n ding aan.quote:
Ja, heb inkomen. Maar weet niet of dat genoeg is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of je vraagt gewoon bij je bank zo'n ding aan.
Je hebt toch inkomen?
Zelfs skeere studenten krijgen zo'n dingquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, heb inkomen. Maar weet niet of dat genoeg is.
studentenrekening is ander verhaal in NLquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs skeere studenten krijgen zo'n ding
Oh, dacht dat daar een eis aan zat van bepaalde hoeveelheid per maand of zoquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Creditcard is toch creditcard?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
studentenrekening is ander verhaal in NL
eerste heb ik al en wil er eigenlijk geen rap inquote:
nee bij banken nietquote:
Ja, leuk man, ik ga al 'n maand met de trein.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt een auto heAls ik een auto had had hetm e geen fuck uitgemaakt of ik in Leeuwarden of in Maastricht een stage hebt. Maar ik ben afhankelijk van een trein. Als die trein 3x in een half jaar niet op tijd rijd ben ik m`n stage alweer kwijt omdat ik eruit gegooid wordt
Prima toch, voor online aankopen en hostels etc?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Inderdaad, heb ook studentencreditcard maar die dingen gaan maar tot 500 euro.
Zo koekoek die intro komt wel binnenquote:
doe eens een voorbeeld van wat je wil.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo koekoek die intro komt wel binnen
potentie
Jaaquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima toch, voor online aankopen en hostels etc?
Wilfred plompen is prima, maar mag ook minder carnaval zijn hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe eens een voorbeeld van wat je wil.
Dat is het punt toch ook niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Overigens heb ik me ook de tyfus gewerkt voor mn auto.
Het is niet dat die auto mij aan kwam waaien.
Klopt, zijn ze best goed mee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa
Had één keer een online bestelling die duurder was, bwhehehe. Kreeg ik telefoontje 'ja euhh, deed je dit zelf of euh wat?!'
Snapte al oprecht niet waarom hij het niet deed![]()
Maar hoewel je het misschien niet bedoelt insinueer je het nu al wel een paar keer.quote:
Mijn punt is je moet nou eenmaal gewoon alles zelf doen. Shit komt je niet snel aanwaaien en je moet echt heeel breed denken, dan kom je er welquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het punt toch ook niet.
Maar eens met je vorige bericht hoor. Misschien is dat ook wel zo
eindelijk een leukequote:
Heb ik alquote:
Twijfelgevalletjequote:
Heb ik alquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, klein orkest mattafakkekekekekrrquote:
Oh dat valt wel mee hoor. Wat tegengas wat betreft mijn eigen gedachten is niet verkeerdquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en vrolijk zul je er niet van worden
Die heb ik live gezienquote:
Oh, nou als je meer tegengas nodig hebt. Het is niet dat ik je puur tegengas wil geven, maar dat dat het eerste is wta i kdenk als je zoiets zegtquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee hoor. Wat tegengas wat betreft mijn eigen gedachten is niet verkeerd
Staat al erinquote:
Mij te platquote:
Vind niet zo passen in mn lijstjequote:
Staat er al in natuurlijkquote:
Ik bedoel meer andere invalshoekenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou als je meer tegengas nodig hebt. Het is niet dat ik je puur tegengas wil geven, maar dat dat het eerste is wta i kdenk als je zoiets zegt
Ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:46 schreef McGrath het volgende:
Nu heb ik toch best wel weer zin in Carnaval
Goedquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel meer andere invalshoekenHet is echt niet zo dat ik overal overheen lees ofzo. Je zegt echt wel zinnige dingen, jij niet alleen overigens
Hm ja. Nou ja sowieso een papiertje halen is wel prioriteit nummer 1 natuurlijk. Of dat nou dit is of hboquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou gewoon nu een keuze maken, wil je het halen? Dan doe je er alles voor wat mogelijk is, ook al zijn dat matige dingen die niet makkelijk zijn.
En anders moet je gewoon zeggen dat het hem niet wordt, en ergens anders je focus op leggen. Want je energie halfslachtig in iets steken is ook zinloos
ik ben altijd verschrikkelijk lelijk hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie er zo verschrikkelijk lelijk uit.
Moet er gewoon om lachen als ik in de spiegel kijk
Maarja he, je vind jezelf als snel lelijk als je je niet zo lekker voelt en moe bent
Dan zou ik daar alles voor in het werk stellen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:51 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja sowieso een papiertje halen is wel prioriteit nummer 1 natuurlijk.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben altijd verschrikkelijk lelijk hoor
goede feestjes inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb feestdjruud 2x live gezien
die kan wel een feestje bouwen hoor
Dat heb ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie er zo verschrikkelijk lelijk uit.
Moet er gewoon om lachen als ik in de spiegel kijk
Maarja he, je vind jezelf als snel lelijk als je je niet zo lekker voelt en moe bent
Bij mij komt het ook wel door make up, ik zie er eigenlijk niet echt uit zonderquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk niet.
Alleen als ik echt ziek ben, dan is het niet best.
Ik vind mezelf alleen lelijk als ik niets met m'n haar doe.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij komt het ook wel door make up, ik zie er eigenlijk niet echt uit zonder
En doe echt niet veel op, maar omdat mn wimpers en alles normaal blond zijn, gewoon mega verschil
Heb ik dat ooit laten zien?
OHJA, pete dohertyquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind mezelf alleen lelijk als ik niets met m'n haar doe.
En bedanktquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zie je er snel als een zwerver uit, zeker als het lang wordt
Jij bent een van de weinige waar het er oke uit ziet zonder dat het een zwerversbos wordt.quote:
Als hij er niets aan doet ook lelijk hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige waar het er oke uit ziet zonder dat het een zwerversbos wordt.
Mits je er echt niets aan doet.
Stuur me eens pic van je hoofd. PLEASEquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn haar wordt dan zo dikke bos dat het afro trekjes krijgt.
ik probeer het al jaren maar nog steeds niet geluktquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stuur me eens pic van je hoofd. PLEASE
Ja, naar LR.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:59 schreef supersof het volgende:
voice memo van 8 minuten gestuurdjeetje
doen jullie wel eens voice memo's?
ik alleen bij mensen die ik goed kenanders durf ik het niet
in de geheime fok whatsappgroep af en toequote:Op woensdag 27 januari 2016 14:59 schreef supersof het volgende:
voice memo van 8 minuten gestuurdjeetje
doen jullie wel eens voice memo's?
ik alleen bij mensen die ik goed kenanders durf ik het niet
nog steeds of zeg je het nu omdat hij er toevallig is ;squote:
quote:
Dat is denk ik de laatste waar ik een voice memo heb gestuurd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
nog steeds of zeg je het nu omdat hij er toevallig is ;s
Mijn moeder typt soms zo langzaam dat ik haar geleerd heb om voice memo's te sturenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En in de auto soms naar m'n vriendin.
Maar dat is meer.
"I'm there in 20"
Helemaal wanneer het vet begint te worden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zie je er snel als een zwerver uit, zeker als het lang wordt
Dat heb ik dan weer minder.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal wanneer het vet begint te worden.
Das slimquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En in de auto soms naar m'n vriendin.
Maar dat is meer.
"I'm there in 20"
inso doucht 3x per dagquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal wanneer het vet begint te worden.
Mijn haar leeft. Ik heb goede en slechte dagen en als het te lang wordt dan is er geen redden meer aan. Van te lang wordt zowel mijn haar als ikzelf ook erg aandachtsgeil, tot laten invlechten aan toequote:Op woensdag 27 januari 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige waar het er oke uit ziet zonder dat het een zwerversbos wordt.
Mits je er echt niets aan doet.
Snap niet waarom.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik probeer het al jaren maar nog steeds niet gelukt
hier zijn leuke foto's vanquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
tot laten invlechten aan toe
Ik denk dat mensen dan niet meer hier komen postenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap niet waarom.
Ik wil foto's van iedereen, zou standaard bij lijstje moeten
Toen voelde ik mij wel ietwat ongemakkelijk hoor. Een kort gedicht inspreken is één ding maar na 5 minuten tegen jezelf praten begin je toch te twijfelen over je geestelijke gesteldheid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is denk ik de laatste waar ik een voice memo heb gestuurd.
Ik schaamde me ook altijd kapot toen ik dronken dingen had gezegd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel erg he ik zeg altijd nutteloze dingen in die app
schaam ik me wel voor
Nee joh maakt niks uitquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel erg he ik zeg altijd nutteloze dingen in die app
schaam ik me wel voor
aahquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik zelfmoord ging plegen, en het was fantastisch. Maar ook beetje gek want ik had niet echt door dat ik doodging
Ik stond op randje van een rots met dun draadje en daar stond ik al motherfucking lang toen was ik het zat en wilde geowon uuuuuuuuuren vallen. Toen draadje maar doorgeknipt en vallen. En haar door mn wind en het was fantastisch. Ging alleen niet dood in mn droom, bleef maar vallen.
Moest huilen toen ik wakker werd
ahahahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ooit heb ik perongeluk een voice bericht van xCachet van 2 minuten gedownload en in mijn playlist gezet
Die kwam toen tijdens het autorijden keihard door de speaker.
Droom je vaak zoquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik zelfmoord ging plegen, en het was fantastisch. Maar ook beetje gek want ik had niet echt door dat ik doodging
Ik stond op randje van een rots met dun draadje en daar stond ik al motherfucking lang toen was ik het zat en wilde geowon uuuuuuuuuren vallen. Toen draadje maar doorgeknipt en vallen. En haar door mn wind en het was fantastisch. Ging alleen niet dood in mn droom, bleef maar vallen.
Moest huilen toen ik wakker werd
Sinds dat zij zich heeft laten nemen door Maxim Hartman gaat dit plaatje niet meer op.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:05 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
wie vind dit grappig
ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |