SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
p8 lite is wel goed toestelquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
had de p1, was 10 keer niks
Ja, zijn verneukt dik.quote:
Oh schijt, jawel.. vergeet steeds te kijken. Sorryquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan je je dm's ook niet meer lezen?
Dit, mijn huidige is ook huawei.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt degelijke toestellen hoor
hahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
dankjewel voor je lieve leuke kaartje crack![]()
![]()
![]()
![]()
happy 2013 to you too
Wtfquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
happy 2013 to you too
Ze heeft me bestekzegels gestuurd in een kaartje met: happy 2013quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:21 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
happy 2013 to you too
Hahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze heeft me bestekzegels gestuurd in een kaartje met: happy 2013
Jaa, prettyquote:
Whehequote:Op woensdag 27 januari 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Hoe is het met je schoolproject Fokkie?
SPANNEND, whyquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Whehe
Daar kan je straks beter even over dmen.
Oke ik heb de jackpot gewonnen en ik ga weg uit Nederlandquote:
Waar ga jequote:Op woensdag 27 januari 2016 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke ik heb de jackpot gewonnen en ik ga weg uit Nederland
Oke doeiiiiquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke ik heb de jackpot gewonnen en ik ga weg uit Nederland
texelquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:29 schreef supersof het volgende:
moest echt lachen toen ik dat kaartje zag crack
Belgiequote:
dat was vet cutequote:Op woensdag 27 januari 2016 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Kan alleen geen bestek tekenen, maar ok.
Had het wat anders in mn hoofdquote:
Waarom niet naar Belgarije komenquote:
Dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had het wat anders in mn hoofd
Maar goed, blij dat je het leuk vond.
Wat voor bestekdingens ga je er eigenlijk van halen?
wie ga je vermoordenquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Ik denk niet dat ik van die grote messen zou gebruiken weet je wel
Dus ik denk dat ik ga voor het schelmse en universeel mes
ik zoek jou op in azie en vermoord je in je slaapquote:
Meh, als ik uit Nederland weg ga dan zie ik mezelf eerder een Alexander Supertramp worden die niet permanent op 1 plek blijftquote:
Waar ben je nu?quote:
Beetje raar nummer wel ;s tuurlijk kun je dansen op de maan ;squote:
siem reap. Waardeloze stad, alleen tempels van angkor zijn ontzettend gaaf. Vanavond richting het strandquote:
Maar, is er ook een plaats tussen de sterren waar jij heen zal gaan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje raar nummer wel ;s tuurlijk kun je dansen op de maan ;s
Zei Flips ook al ja. Hoe vond je Bangkok?quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
siem reap. Waardeloze stad, alleen tempels van angkor zijn ontzettend gaaf. Vanavond richting het strand
Er zullen vast wat sterretjes zijn waar ik in zal gaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar, is er ook een plaats tussen de sterren waar jij heen zal gaan?
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zullen vast wat sterretjes zijn waar ik in zal gaan
supquote:
ik was blij weg te zijn uit die chaos maar nu mis ik hetquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei Flips ook al ja. Hoe vond je Bangkok?
Je leeft nog.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was blij weg te zijn uit die chaos maar nu mis ik hetvolk hier is extreem opdringerig.
Het is niet eng hoor. Buiten Nederland.quote:
Ah, ja die grote messen.. ik heb daar twee van, maar ze zijn gewoon te grootquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet
Ik denk niet dat ik van die grote messen zou gebruiken weet je wel
Dus ik denk dat ik ga voor het schelmse en universeel mes
Ik wil graag verhuizen maar kan geen goede kamer/studio vinden en ik zit met wat andere dingetjes in mn hoofd en ik moet leren voor een tentamen maar het lukt gewoon even allemaal nietquote:
Ahhh, doe even pauze? Als dat zin heeftquote:Op
woensdag 27 januari 2016 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil graag verhuizen maar kan geen goede kamer/studio vinden en ik zit met wat andere dingetjes in mn hoofd en ik moet leren voor een tentamen maar het lukt gewoon even allemaal niet![]()
was close hoor heb er keer waarschijnlijk uur over gedaan om naar hostel te komen terwijl het tien minuten was. Weet het niet meerquote:
Dit verhaal lijkt ergo p die van Insoquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was close hoor heb er keer waarschijnlijk uur over gedaan om naar hostel te komen terwijl het tien minuten was. Weet het niet meer#ikdrinknooitmeer
Nawquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil graag verhuizen maar kan geen goede kamer/studio vinden en ik zit met wat andere dingetjes in mn hoofd en ik moet leren voor een tentamen maar het lukt gewoon even allemaal niet![]()
zou wel met Inso drinkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit verhaal lijkt ergo p die van Inso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |