SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BIOS met CPU infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog meer serienummer's biosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.systeem spec's binnen windows hier kan je ook zien dat hij reeds geactiveerd isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speccy systeem infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Error scan HDTune Western digital Green 2de schijf 1TBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Error scan HDTune Hitachi Boot schijf 1ste 160GBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SMART HitachiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SMART Western Digital GreenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkant van bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.achterkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn prijs is 70 euro dit is inclusief alle schijven en 14,90 aangetekend verzenden![]()
hoeveel kan het moederbord aan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:06 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
ja is wel ddr2 maar er zijn 4 sloten en 3 in gebruik
over de prijs val te onderhandelen![]()
ik vind het goedquote:
wat betekend
vegin bod
als je even een berichtje stuur met wanneer je langs kan komen handelen we het daar af![]()
moest begin bod zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:22 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
ik vind het goed
wat betekend
vegin bod
als je even een berichtje stuur met wanneer je langs kan komen handelen we het daar af
Maar ik maak een pm![]()
Zit de licentie zelf er ook bij? of alleen de key waarmee je hem geïnstalleerd hebt?So we just called him Fred![]()
ik kan de key er bij leveren indien gewenst is een key van MSDN dus geen stickerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:10 schreef FredvZ het volgende:
Zit de licentie zelf er ook bij? of alleen de key waarmee je hem geïnstalleerd hebt?
hij mag goedkoop weg
staat namelijk in de weg![]()
Is niet écht legaal op deze manierquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
ik kan de key er bij leveren indien gewenst is een key van MSDN dus geen sticker
hij mag goedkoop weg
staat namelijk in de weg
So we just called him Fred![]()
Je mag een geïnstalleerde versie met MAK niet doorverkopen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:17 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
de keys is oneindig te gebruiken
dus snap niet wat er niet aan magSo we just called him Fred![]()
waar staat dat ?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je mag een geïnstalleerde versie met MAK niet doorverkopen.![]()
In de EULA van de licentie waar je akkoord voor hebt gegeven toen je de licentie kreeg en/of in de EULA van MSDN waar je akkoord mee ging toen je je daarvoor registreerde.quote:So we just called him Fred![]()
heb ik daarin niks over gezienquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
In de EULA van de licentie waar je akkoord voor hebt gegeven toen je de licentie kreeg en/of in de EULA van MSDN waar je akkoord mee ging toen je je daarvoor registreerde.![]()
In artikel 2.1 van de EULA staat dat je de licenties alleen voor persoonlijk gebruik (ontwikkelen, testen, studie en demonstraties) worden verstrekt.quote:So we just called him Fred![]()
Fred bedankt voor de toevoeging, Robin, verkoop jij de server dan zonder Windows?Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: