quote:Ach ja, ik moet toch ooit eens in m'n leven die serie games hebben gespeeld. De NES en SNES versies lijken me vrij moeilijk te krijgen...Dus dan maar een paar PSX delen
Op zaterdag 7 december 2002 08:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
OMG de respect,........
,....... de respect
quote:Maak niet uit hoor, je hebt genoeg andere leuke games op je lijstje!
Op zaterdag 7 december 2002 08:51 schreef twi het volgende:
Sorry Strolie, ik hou niet van zombies en al dat soort games.
quote:Maar je hebt wel gelijk. Resident Evil Code Veronica is een van de beste RE's.
Op zaterdag 7 december 2002 09:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Maak niet uit hoor, je hebt genoeg andere leuke games op je lijstje!
quote:Samen met deel 1.
Op zaterdag 7 december 2002 09:16 schreef Chocobo het volgende:
Maar je hebt wel gelijk. Resident Evil Code Veronica is een van de beste RE's.
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk een nieuw huisje gevonden! Tijdens de kerst verhuizen en een beetje klussen zodat ik in het nieuwe jaar genoeg tijd heb om te gamen!
quote:Beter, gefeli.
Op zaterdag 7 december 2002 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk een nieuw huisje gevonden! Tijdens de kerst verhuizen en een beetje klussen zodat ik in het nieuwe jaar genoeg tijd heb om te gamen!
Je gaat toch zeker wel een aparte gamekamer maken toch?
quote:PES 1 kopen, deel 2 is niet beter....
Is PES 2 die verdubbeling waard, of kan ik met een gerust hart PES 1 kopen en (voorlopig) PES 2 laten schieten? M'n beurs is niet al te groot meer
quote:Dat is laag,.....
Op zaterdag 7 december 2002 12:28 schreef twi het volgende:
Dat wordt voorlopig niks kopen. Voor jan lul naar Rotterdam, die klootzak kwam niet opdagen
quote:Yep, werd niet opgenomen, totdat 'ie werd uitgezet....Als ik 'm 200 keer over heb laten gaan is dat een lage schatting...
Op zaterdag 7 december 2002 13:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat is laag,.....
Heb je zijn mobiel ?
quote:Check anders ff op marktplaats, maar anders zou ik dat ding gewoon niet kopen net zoals Tijn heeft gedaan. Neem en dan FFX erbij !
Op zaterdag 7 december 2002 16:38 schreef twi het volgende:
Niemand hier die zijn/haar PS2 kwijt wil?
quote:In 't gunstigste geval ben ik dan € 249,- + € 39 + € 69 = € 357 kwijt en dan heb ik 1 game
Op zaterdag 7 december 2002 17:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Check anders ff op marktplaats, maar anders zou ik dat ding gewoon niet kopen net zoals Tijn heeft gedaan. Neem en dan FFX erbij !
Maareh...objectief gezien...Vinden jullie die PS2 niet gewoon te duur? € 249 incl. memorycard zou ik zelf nog wel vinden gaan, maar in de meeste zaken kost 'ie zonder memcard nog € 264,95 ...No offence natuurlijk, want het blijft een prachtmachine...
quote:Ja,....hij is idd wat aan de dure kant, maar ik zal je maar niet vertellen wat ik ervoor uitgegeven heb.
Op zaterdag 7 december 2002 17:57 schreef twi het volgende:[..]
In 't gunstigste geval ben ik dan € 249,- + € 39 + € 69 = € 357 kwijt en dan heb ik 1 game
. Ik heb alweer iemand gevonden die wat verkoopt, ik heb nog even (een maandje ofzo) geduld voordat ik overga tot de aanschaf van een nieuwe.
Maareh...objectief gezien...Vinden jullie die PS2 niet gewoon te duur? € 249 incl. memorycard zou ik zelf nog wel vinden gaan, maar in de meeste zaken kost 'ie zonder memcard nog € 264,95 ...No offence natuurlijk, want het blijft een prachtmachine...
quote:het is idd duur vergeleken met de andere consoles. Maar wat chocobo zegt, die kregen waar eerst gewoon 1200 piek. Ik heb h'm gehaald voor 700 volgens mij.
Op zaterdag 7 december 2002 17:57 schreef twi het volgende:[..]
In 't gunstigste geval ben ik dan € 249,- + € 39 + € 69 = € 357 kwijt en dan heb ik 1 game
. Ik heb alweer iemand gevonden die wat verkoopt, ik heb nog even (een maandje ofzo) geduld voordat ik overga tot de aanschaf van een nieuwe.
Keb er zelf voor in de rij gestaan op de dag van release, en er 1149,- gulden voor betaald.
Doe ik dus ook nooit meer
quote:Ik ook, maar dat doe ik met de PS3 ook gewoon weer hoor
Op zaterdag 7 december 2002 19:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Hijs duur, maar idd was ie veel duurder.Keb er zelf voor in de rij gestaan op de dag van release, en er 1149,- gulden voor betaald.
Doe ik dus ook nooit meer
quote:De reden waarom ie niet lager wordt (over een tijd weer wel)
Op zaterdag 7 december 2002 23:28 schreef twi het volgende:
Maar ze lopen nog als de ziekte,
Playstation 2 origineel + 2 Joysticks 1 Memory card (8mb) 8 spellen : 1)Max payne 2)Medal of Honor Frontline 3)Metal Gear Solid 2 4)Pro Evolution Soccer 1 5)Pro Evolution Soccer 2 6)GTA 3 7)GTA Vice City 8)Gran Turismo 3 PS2 is nog orgineel dus niet om gebouwd!!!
Geen idee hoe oud 'ie is, dat is het enige nadeel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |