Ben weer wakker, wekkerquote:
Pff praat mij er niet van, valt mij nog mee trouwens toch nog ff 12 pils weg getikt gisterquote:
Beter, ik 2 op werk en thuis een groen hoertje maar mocht allemaal niet helpen bij het slapenquote:Op woensdag 27 januari 2016 08:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pff praat mij er niet van, valt mij nog mee trouwens toch nog ff 12 pils weg getikt gister
AL in de trein?quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Beter, ik 2 op werk en thuis een groen hoertje maar mocht allemaal niet helpen bij het slapen
Normaal gesproken niet, alleen komen ze nu stukje platdak branden dus was vroeg in bedquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat iemand anders zijn teksten schrijft. Net als bij Marco Borsato, zeg maar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 04:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind ik wel, qua spraak en qua wát 'ie zingt qua bereik. Het is niet meer zo monotoon.
Iddquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Goede omroepstem heeft Geerd, niet?
Zoals een echte HC betaamtquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Goede omroepstem heeft Geerd, niet?
Kan je de stemmen bij de user al raden?quote:
Deze baas kent het goede levenquote:
Ben echt net een half uur wakkerquote:Op woensdag 27 januari 2016 05:09 schreef renwan het volgende:
Ik heb nog geen oog dicht gedaan, gelukkig gaat de wekker niet over minder dan 3 uur
Ja jij welquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben echt net een half uur wakkerSliep toen jij dit postte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |