Ik zou ook wel met haar willen slapenquote:
Niet te bevatten die vrouw, maar daarvoor is het ook een vrouw!quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:24 schreef Simterklaas het volgende:
Dat Romana dat allemaal maar goed vindt trouwens.
Sharon, Marlous, die Rinus lust er wel pap van!quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet te bevatten die vrouw, maar daarvoor is het ook een vrouw!
En hij deelt ook graag pap uit!quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sharon, Marlous, die Rinus lust er wel pap van!
Hehequote:Op woensdag 27 januari 2016 01:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hij deelt ook graag pap uit!
Ik zou Romena geen pap geven, te puntige knieënquote:
Oh wat een afknapper!!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou Romena geen pap geven, te puntige knieën
Gewoon richting de frituur meppen!quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gvd heb vrienden in huis. Ze vreten heel mn huis leeg
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik deze niet eens zo heel slecht vind, óók niet eens qua zang. Je hoort wel dat er aan gesleuteld is, duidelijk. Maar zeker Rinus is er wel echt op vooruit gegaan.quote:
Jij mag gerust eerlijk zijn, maar niet over romana, die heeft gewoon te puntige knieën!quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik deze niet eens zo heel slecht vind, óók niet eens qua zang. Je hoort wel dat er aan gesleuteld is, duidelijk. Maar zeker Rinus is er wel echt op vooruit gegaan.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik deze niet eens zo heel slecht vind, óók niet eens qua zang. Je hoort wel dat er aan gesleuteld is, duidelijk. Maar zeker Rinus is er wel echt op vooruit gegaan.
Idd. Ga ies koken voor mij!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon richting de frituur meppen!
Men moet weten wie de gast is en wie de gastheer!quote:
Zit je wel in het goede topic?quote:Op woensdag 27 januari 2016 03:52 schreef Braddie het volgende:
http://picosong.com/8eeC
Ik was gisternacht bezig met die reggae achtige track wat helemaal geen reggae is
Anyways, er kwam vanavond een vriend langs en die begon wat te improviseren en allemaal tracks onder elkaar te gooien, dus heb er wat van geprobeerd te maken en wat backingvocals toegevoegd
Is alleen nog maar het intro, gaat een vrij lang nummer worden wel
Oh fuckquote:Op woensdag 27 januari 2016 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit je wel in het goede topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |