quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef Geerd het volgende:
Niet je lul laten zuigen door een trompet
Hoezo als Geerd?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:07 schreef M4rc0 het volgende:
Ik betrap mezelf er op dat ik met whatsappgesprekken net zo ga typen als Geerd
Veel met dubbele uitroeptekens !!quote:
Gewoon een brand pils, heb nog steeds 2 en een half krat staanquote:
Moet morgen op toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een brand pils, heb nog steeds 2 en een half krat staan
Het grootste gemist op WA is dequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef Simterklaas het volgende:
Toch jammer datniet werkt op Whatsapp.
Werkt heus wel, ik stuur hem altijd als afbeeldingquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef Simterklaas het volgende:
Toch jammer datniet werkt op Whatsapp.
Morgen avond gaan de restanten helemaal op!quote:
Maar die afbeelding heeft niet dezelfde impact!quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Werkt heus wel, ik stuur hem altijd als afbeelding
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen avond gaan de restanten helemaal op!
Vrienden van me staan me altijd bij als mijn tempo iets wil inkakken! Ze helpen me met alle liefde!quote:
Dat zijn blijvertjes!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrienden van me staan me altijd bij als mijn tempo iets wil inkakken! Ze helpen me met alle liefde!
Sowieso, altijd maar bier halen als mijn tempo verzwakt, toppertjes stuk voor stuk!quote:
Echt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:37 schreef Scuidward het volgende:
Weet je wat het is. Sperma is dikker dan pis.
Dat word lastig, zal het er wel even met mijn volgende verovering over hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Houdt ze maar eens naast elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |