SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afdrogen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
wel in de keuken en niet afwassen dus dat scheelt
gewoon kokshulp dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:32 schreef wietparkiet het volgende:
wel in de keuken en niet afwassen dus dat scheelt
maakt ook niet uit verder hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
weet alleen niet de precieze naam
je hebt chef, sous-chef en nog wat andere termen
ja hoop echt dat ik aangenomen wordquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt ook niet uit verder hoor
maar lekker man
succes!
Je deed toch weer nieuwe opleiding enzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja hoop echt dat ik aangenomen word
beter dan thuis zitten
Ja, is niks he.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja hoop echt dat ik aangenomen word
beter dan thuis zitten
was ik wel van plan maar ging niet helemaal goed toenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je deed toch weer nieuwe opleiding enzo?
ik alleen vrijdag tentamentjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:38 schreef Rickertman96 het volgende:
hoezo bijna weekend
iedereen hier heeft al jaren weekend
gr
Goeie XD vertel meer grapjens plsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:38 schreef Rickertman96 het volgende:
hoezo bijna weekend
gr
hjb ffquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:38 schreef Rickertman96 het volgende:
hoezo bijna weekend
gr
nou nou nouquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:38 schreef Rickertman96 het volgende:
hoezo bijna weekend
gr
ga is fa2manquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:38 schreef Rickertman96 het volgende:
hoezo bijna weekend
gr
Kat gaat niet mee naar London toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze kat is de laatste weken al veel bij mijn schoonouders.
Onze hond leeft op.
Klopt, daarom leeft ie al veel bij mn schoonouders. Zodat ie niet terug gaat lopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kat gaat niet mee naar London toch?
ahhhhquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar na ruim 2 jaar moet ik zeggen dat ik die kutkater best gaat missen
Je krijgt er een kutkoter voor terugquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ahhquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
wacht watquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt er een kutkoter voor terug
Ja, de eerste anderhalf jaar haatte ik de kater van mn vriendin.quote:
ik wachtquote:
Nee johquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is de vriendin van inso zwanger?
De komende 4 jaar nog niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is de vriendin van inso zwanger?
hoop jequote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ie door de pil gaat, dan ben ik daar ook dolgelukkig mee.
Als je oud genoeg bent voor seks, ben je ook oud gnoeg voor een kleine.quote:
nouquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent voor seks, ben je ook oud gnoeg voor een kleine.
Zo denk ik er dan over.
Mwah, vind ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo denk ik er dan over.
Vereniging Martijn vindt deze grens erg subjectief.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo denk ik er dan over.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vereniging Martijn vindt deze grens erg subjectief.
Dus je mag alleen seks hebben als je toe bent aan kinderen?quote:
Klopt. Het risico blijf je altijd houden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je mag alleen seks hebben als je toe bent aan kinderen?
Klopt wel jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:55 schreef Sked het volgende:
als je gelooft dat seks alleen is om kinderen te maken is het wel logisch wat Inso zegt
Niet alleen. Maar wel het belangrijkste doel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:55 schreef Sked het volgende:
als je gelooft dat seks alleen is om kinderen te maken is het wel logisch wat Inso zegt
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:56 schreef supersof het volgende:
nou dan ben ik weer maagd als ik weer seks ga hebben om kinderen te krijgen
Dus dan is de redenering achter je mening wel overeenkomend met Skeds reactiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou ook nooit seks willen hebben met iemand die pro-abortus is.
Nee, niet echt..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo denk ik er dan over.
Ook als het een zekere mate van handicap/ernstige ziekte heeft?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had dat wel omdat ik jong en dom wasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal nooit instemmen met abortus, nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als het een zekere mate van handicap/ernstige ziekte heeft?
of als je verkracht bentquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook als het een zekere mate van handicap/ernstige ziekte heeft?
Mijn vriendin heeft in onze relatie van 6 jaar 2 keer gedacht zwanger te zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Is nooit mis gegaan.
Maar zat wel een beetje in de rats toen ik een weekje in de ochtend moest kotsen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft in onze relatie van 6 jaar 2 keer gedacht zwanger te zijn.
Wat een klote weken.
quote:
Idd. Liever ter adoptie dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou nooit een kind vermoorden.
Dus als je vriendin verkracht zou zijn wil je dat ze de baby houd mocht ze zwanger er van raken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou nooit een kind vermoorden.
Dan zou ik mijn vriendin daar persoonlijk elke vrijheid in geven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als je vriendin verkracht zou zijn wil je dat ze de baby houd mocht ze zwanger er van raken?
Maar wat vind jijquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn vriendin daar persoonlijk elke vrijheid in geven.
En als ze voor abortus kiest?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn vriendin daar persoonlijk elke vrijheid in geven.
Dus je zou nooit seks kunnen hebben met iemand die pro-abortus is maar wel een relatiequote:Op woensdag 27 januari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan houd ik nog evenveel van haar als nu.
Nee, want dat zou ik onverantwoord vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je zou nooit seks kunnen hebben met iemand die pro-abortus is maar wel een relatie
Kan me wel voorstellen dat je geen seks wilt met iemand die jouw kind zou laten aborteren hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je zou nooit seks kunnen hebben met iemand die pro-abortus is maar wel een relatie
Dit ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je geen seks wilt met iemand die jouw kind zou laten aborteren hoor.
jouw kind of het kind van een verkrachter is wel een groot verschilquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je geen seks wilt met iemand die jouw kind zou laten aborteren hoor.
Het ging in 1e instantite dan ook over seks met jou.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Sked het volgende:
[..]
jouw kind of het kind van een verkrachter is wel een groot verschil
Ja ik vind dat ook een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Sked het volgende:
[..]
jouw kind of het kind van een verkrachter is wel een groot verschil
Ik ook, maar ik had Inso`s reactie standvastiger verwacht ook al zou het zijn vriendin betreffen. Want ook in die situatie geldt voor hem: Het is niet aan ons om daarover tre beslissenquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En het is niet aan mij om over de keuzes van mijn vriendin te beslissen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had Inso`s reactie standvastiger verwacht ook al zou het zijn vriendin betreffen. Want ook in die situatie geldt voor hem: Het is niet aan ons om daarover tre beslissen
Maar wel om je keuze betreffende je relatie daar aan vast te bindenquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het is niet aan mij om over de keuzes van mijn vriendin te beslissen.
Ik vertrouw mijn vriendin 100% een kind nooit te aborteren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel om je keuze betreffende je relatie daar aan vast te binden
Want het is een moreel standpunt waar je heel veel waarde aan hecht
Zou ik geen seks mee hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:
Mijn vriendin heeft gezegd als ze nu perongeluk zwanger zou worden ze zou laten aborteren.
maar jullie hebben nog geen seks toch dus no worries voorlopigquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:
Mijn vriendin heeft gezegd als ze nu perongeluk zwanger zou worden ze zou laten aborteren.
Als zij er ook zo over denkt als jij kan ik me wel voorstellen dat ze in een extreem geval als verkrachting er wel veel moeite mee zou hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet ook 100% zeker dat ze een ongelukje nooit zal laten weghalen.
Terecht op je16dequote:Op woensdag 27 januari 2016 00:09 schreef Fylax het volgende:
Ik zou het belang van het kind, ook in geval van verkrachting aan de kant kunnen zetten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als zij er ook zo over denkt als jij kan ik me wel voorstellen dat ze in een extreem geval als verkrachting er wel veel moeite mee zou hebben.
Maar ja, het heeft allemaal toch geen nut als je hem dood zou slaan
Ik vond het wel beetje raar. Ze zei namelijk dat op een oudere leeftijd (18/19+) ze nooit zou laten weghalen, omdat ze het dan ziet als moord en dat ze geen leven wil afnemen.quote:
Als je man bent is dit natuurlijk sterker waar dan als je vrouw bent.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je anti-abortus bent moet je nooit seks hebben met iemand die pro-abortus is.
Dusja ik snap niet zo wat de leeftijd ermee te maken heeft. Als ze het zo erg vindt en zoiets nooit zou doen op latere leeftijd, wrm dan wel nu.quote:
Whehequote:
In praktijk zeker.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je man bent is dit natuurlijk sterker waar dan als je vrouw bent.
Klopt, je moet dan ook nooit zomaar seks hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dusja ik snap niet zo wat de leeftijd ermee te maken heeft. Als ze het zo erg vindt en zoiets nooit zou doen op latere leeftijd, wrm dan wel nu.
Maar misschien denkt iemand daar wel heel anders over zodra diegene zwanger is.
Het is vooral gewoon een beetje ongefundeerde puberuitspraak natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dusja ik snap niet zo wat de leeftijd ermee te maken heeft. Als ze het zo erg vindt en zoiets nooit zou doen op latere leeftijd, wrm dan wel nu.
Maar misschien denkt iemand daar wel heel anders over zodra diegene zwanger is.
Je kunt als vrouw de beslissing toch uiteindelijk zelf nemen, risico dat de man je dan in de steek laat zou ik dan wel nemen om niet van mijn eigen principes af te stappen.quote:
Zomaar?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, je moet dan ook nooit zomaar seks hebben
Ik vind dat je als ouder je kinderen moet leren dat seks kan betekenen, een kind.quote:
Tuurlijk moet je ze dat leren. Maar je moet ze ook leren dat dat niet betekent dat je alleen seks moet hebben als je ook kinderen kan hebben in je levensfase.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je als ouder je kinderen moet leren dat seks kan betekenen, een kind.
Eens.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je ze dat leren. Maar je moet ze ook leren dat dat niet betekent dat je alleen seks moet hebben als je ook kinderen kan hebben in je levensfase.
Zomaar seks hebben is niks mis mee, mits je de gevolgen weet
Nou ja, eigenlijk betekent dat het toch ook weer wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je ze dat leren. Maar je moet ze ook leren dat dat niet betekent dat je alleen seks moet hebben als je ook kinderen kan hebben in je levensfase.
Zomaar seks hebben is niks mis mee, mits je de gevolgen weet
Condooms gebruiken ook danquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En abortus is gewoon het kans op leven van iemand ontnemen.
Ja, eens.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Is anticonceptie dat niet ook? :$quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, dat is abortus ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is de kans op het leven van halve iemanden ontnemen. :$
quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is de kans op het leven van halve iemanden ontnemen. :$
Echt? Waarom is dat spiraal dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Behalve koperspiraaltje dan, want dan kan er wel bevruchting plaatsvinden.
Om de innesteling van de bevruchte eicel te voorkomen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt? Waarom is dat spiraal dan?
Hoe kan er dan bevruchting plaatsvinden?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om de innesteling van de bevruchte eicel te voorkomen.
Dat gebeurt al voor de innesteling.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe kan er dan bevruchting plaatsvinden?
Ooh zoquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gebeurt al voor de innesteling.
Vaak al in de eileider. Dan deelt het zich een paar keer, komt aan in de baarmoeder en wil zich daar hechten aan het slijmvlies om zich verder te ontwikkelen.
Als dat niet kan, door de spiraal, zal het bevruchte minuscule eitje gewoon worden afgevoerd. :$
aantal broodjes daar zijn best aardigquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
Ik heb even spontaan gesolliciteerd bij de bakker bart![]()
tatoeages in gezicht is echt een no-goquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:37 schreef JanCees het volgende:
Zouden jullie je wenkbrauwen laten tattooeren
Uhmm, wie zou wel zijn wenkbrauwen laten tatoerenquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:37 schreef JanCees het volgende:
sommige meisjes doen datquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uhmm, wie zou wel zijn wenkbrauwen laten tatoeren
Dat soort meisjes vind ik maar raar, en daarbij ben ik het met Sked eens.quote:
nee nooitquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:37 schreef JanCees het volgende:
sowieso traantatoquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:38 schreef Sked het volgende:
[..]
tatoeages in gezicht is echt een no-go
40-45 sterretjes op je wangen tochquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort meisjes vind ik maar raar, en daarbij ben ik het met Sked eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zij heeft het laten doen op deze foto
valt wel mee toch hoe raar het isOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
zoveel tikken geven dat ze 40-45 sterretjes zietquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40-45 sterretjes op je wangen toch
Ja hahahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40-45 sterretjes op je wangen toch
quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]Heeft zij dat gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zij heeft het laten doen op deze foto
valt wel mee toch hoe raar het isYour beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]Ik vind het er nog altijd nep uitzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zij heeft het laten doen op deze foto
valt wel mee toch hoe raar het is
Kan ook aan mij liggen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ja vanaf 2013 ofzo doet ze dat al volgens mijquote:
Dit heb ik gezien vandaag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:01 schreef Sked het volgende:
[..]
ik kijk 4 handen op 1 buik
gekke kampers die bewust zwanger worden op hun 17e tering wat
jouw moeder had t toch wel beter voor elkaar dan deze mensenquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder was niet heel veel ouder.
Ze had vooral meer hersenenquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:02 schreef Sked het volgende:
[..]
jouw moeder had t toch wel beter voor elkaar dan deze mensen
goede moeders zijn toch niet interessant om te zienquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het alleen wel jammer dat ze altijd die tokkies van tienermoeders uitzenden
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:07 schreef Sked het volgende:
[..]
goede moeders zijn toch niet interessant om te zien
Levert ej toch stuk minder kijkcijfers op ben ik bangquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik later groot ben start ik een docu over klassiek jonge gezinnen
Zou het bij de publieke omroep dan ook niet horen te gaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Levert ej toch stuk minder kijkcijfers op ben ik bang
het roept bij mij vooral een hoop vragen opquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Want als je anno 2016 zegt dat je kind van tienermoeder was gelijk vooroordeel door diie slechte programmas.
Hoezoquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:14 schreef Sked het volgende:
[..]
het roept bij mij vooral een hoop vragen op
Als je tegen abortus bent.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:15 schreef Sked het volgende:
[..]
omdat ik niet begrijp waarom je (voor mijn gevoel) zo vroeg kinderen zou nemen
Dat is dan ook maar een minderheid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja dan oké
Maar om het bewust te doen
Tienermoeders zijn vaak genoeg autochtoon hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En op moment neemt de EU een hoop conservatieven binnen.
Vaak genoeg ook niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tienermoeders zijn vaak genoeg autochtoon hoor
Jawel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar normale conservatieve gezinnen wil niemand zien? ::+
Als er beetje actie is welquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar normale conservatieve gezinnen wil niemand zien? ::+
Geen aandacht anno 2016.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:27 schreef Fylax het volgende:
nee geen opzettelijke actie of iets
gwn normale docu
als je gewoon huisje boompje beestje familie laat zien is het toch niet interessant johquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:27 schreef Fylax het volgende:
nee geen opzettelijke actie of iets
gwn normale docu
?quote:
??quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen aandacht anno 2016.
Jammer.
Waarom nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klassiek gezin wordt niet meer toegejuich
Media heeft weinig aandacht voor normale jonge moeders.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom niet
of bedoel je dat andere gezinnen meer aandacht krijgen van media?
Ooh zo ja, kloptquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Media heeft weinig aandacht voor normale jonge moeders.
trustenquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:41 schreef supersof het volgende:
Nou het is echt weer laat voor mijn doen pfff. Slaap lekker jongens
Werken voor je kanker cheld.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:41 schreef Snowbells het volgende:
Even prayen tot God dat ik een tweedehands pc kan krijgen
dan ben je te skeer of niet te skeer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:42 schreef Snowbells het volgende:
krijgen als in, mijn bod geaccepteerd
Chill! Ik ga dinsdag met m`n jobcoach praten over het werken bij die vriend van mijquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
Ik heb even spontaan gesolliciteerd bij de bakker bart![]()
Oke.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Chill! Ik ga dinsdag met m`n jobcoach praten over het werken bij die vriend van mijLekker stad en land af karren in m`n Twingo, en later (Als alles mee zit) Een bestelbusje van de zaak
En het gaat nu al internationaal
Omdat sommige mensen écht heel skeer zijn.quote:
Misschien gewoon werken voor je geld.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen écht heel skeer zijn.
Een nieuwe computer laten bouwen kost je misschien 200 meer dan een 2ehands PC maar bied je zóveel meer mogelijkheden !
je wilt vrijwillig de hele dag in een twingo rijdenquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Chill! Ik ga dinsdag met m`n jobcoach praten over het werken bij die vriend van mijLekker stad en land af karren in m`n Twingo, en later (Als alles mee zit) Een bestelbusje van de zaak
Kan jij alleen maar over auto`s praten?quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Enige kans om iets te halen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij alleen maar over auto`s praten?
Ik kijk Sun, Sex and suspicious parentsquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Dat is echt het allersaaiste gespreksonderwerp ever
ik vind auto's al een beter onderwerp dan chocola en chipsquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij alleen maar over auto`s praten?
Is dat net zoiets als dat zon zuipen ziekenhuis ofzo?quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk Sun, Sex and suspicious parents
Chocola is zo saai he.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:54 schreef Sked het volgende:
[..]
ik vind auto's al een beter onderwerp dan chocola en chips
mooie auto's dan
Ik weet niks over auto`s dus mijn mening is ook wel ietwat subjectief. Ik zou de meeste autos ook niet herkennen. Boeit me ook vrij weinigquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:54 schreef Sked het volgende:
[..]
ik vind auto's al een beter onderwerp dan chocola en chips
mooie auto's dan
Bepaalde users eten hier een paar happen chocola en doen also ze verslaafd zijnquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niks over auto`s dus mijn mening is ook wel ietwat subjectief. Ik zou de meeste autos ook niet herkennen. Boeit me ook vrij weinig
Tsja, als je verder niks anders lustquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Chocola is zo saai he.
Vooral het zogenaamde niet zonder kunnen.
Weg ermee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, als je verder niks anders lust
har harquote:Op woensdag 27 januari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Soweiso mensen die niet zonder iets kunnen.![]()
Het is een verrassend ruime en comfortabele auto.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:47 schreef Sked het volgende:
[..]
je wilt vrijwillig de hele dag in een twingo rijden
tering
Goed ideequote:Op woensdag 27 januari 2016 01:58 schreef Sked het volgende:
mensen die bijna niks lusten ook maar meteen met zn allen op een boot zetten
Omdat ik niet 1500 euro uit wil geven aan iets wat ik voor de helft kan kopen kknerdjequote:Op woensdag 27 januari 2016 01:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een nieuwe computer laten bouwen kost je misschien 200 meer dan een 2ehands PC maar bied je zóveel meer mogelijkheden !
You can do itquote:Op woensdag 27 januari 2016 07:34 schreef Lokasenna het volgende:
Pff ik ben nerveus voor dit tentamen
Gewoon een beetje rustig doen met je geld, anders rijd je straks in een twingo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon een beetje rustig doen met je geld, anders rijd je straks in een twingo.
ongeveer nietquote:
jeeej wat goed vaquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ongeveer niet
Maar wel intake voor opleiding gehad en dat gaat helemaal goed komen, volgende week afspraak met trajectbegeleider en dan kan ik beginnen
dat herken ik welquote:
dat is goed nieuwsquote:Maar wel intake voor opleiding gehad en dat gaat helemaal goed komen, volgende week afspraak met trajectbegeleider en dan kan ik beginnen
welkuuhquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ongeveer niet
Maar wel intake voor opleiding gehad en dat gaat helemaal goed komen, volgende week afspraak met trajectbegeleider en dan kan ik beginnen
Applicatieontwikkelaar mbo4quote:
Ja ben blij, meteen motivatie enzoquote:
wrm geen uitkeringquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Applicatieontwikkelaar mbo4
Niet iedereen op FOK! gaat voor een wajong uitkering hoorquote:
echt welquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet iedereen op FOK! gaat voor een wajong uitkering hoor
heel veel mensen hierquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon een beetje rustig doen met je geld, anders rijd je straks in een twingo.
Je bent complimenteus vandaagquote:
ik ook maar ik gebruik er maar eenquote:
Godverdomme wat ben jij een baasquote:
Je verdient het vandaagquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent complimenteus vandaag
Voor mijn doen wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
Best twijfelachtig of normaal zijn een compliment is of niet. :$
Ik zit nog in badjas maar ga nu even aankleden en kijkenquote:
SPANNEND HIHIHHIquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zit nog in badjas maar ga nu even aankleden en kijken
omg ik ga hem nu open makenquote:
huaweiquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
heb een iphone en een hoerenwei p8
had de p1, was 10 keer niksquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt degelijke toestellen hoor
Iedereen hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |