SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax mist nog wat middenveldersquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Ajax nu gewoon eens een echte spits koopt, hoef je ook niet naar PSV te kijken.![]()
iedere trainer die ze 5 keer achterelkaar kan laten overspelen op de helft van de tegenstanderquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben het op zich met je eens, maar er zijn weinig namen waarvan ik direct zeg dat ik ze bij Ajax zou willen (en die haalbaar zijn)RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik weet niet meer wat erger is, geen kampioen worden of iedere week 90 enorm kutte minuten hebben.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ook Pep lukt dat nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
iedere trainer die ze 5 keer achterelkaar kan laten overspelen op de helft van de tegenstander![]()
Goed voorbeeld hier van is El Ghazi, god wat wil hij graag maar wat komt hij ontzettend te kort.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Deze jongens gaan aanvallend teveel denken en teveel verkrampen als het even niet lukt, daardoor creeer je veel te weinig.
Duur puntverlies dit.
Fischer kan er ook wat van, Milik dikke drama want kan niet kaatsen? of er is niemand om dit mee te doen. Allemaal beetje hotseknotsend de 16 in en dan de bal kwijt raken.
Drama ditNarf!![]()
Dit was echt niet normaal, zo slecht.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bedankt voor het kampioenschap vrienden![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ben benieuwd of Ajax nog kampioen wordt, denk dat ze toch tekort gaan komen. 0 creativiteit, 0 klasse voorin.![]()
Als PSV een degelijke tweede helft draait, worden die sowieso kampioen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ben benieuwd of Ajax nog kampioen wordt, denk dat ze toch tekort gaan komen. 0 creativiteit, 0 klasse voorin.![]()
Frank weg. Van dijk weg, veltman weg, gudelj weg, el ghazi weg, younes weg, iedereen wegvraag maar aan je mama![]()
Je denkt dat Ajax meer van dit soort stront gaat afleveren de tweede seizoenshelft?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als PSV een degelijke tweede helft draait, worden die sowieso kampioen.![]()
En dan zondag nog zo'n enorme zaadpot om 12:30 tegen Roda, genot. Weer puntverlies als ze zo spelen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zie PSV morgen trouwens ook niet winnen, maar je moet snel aanvallend echt meer gaan creeerenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ze leveren al heel het seizoen dit soort stront, het is alleen maar viezer gewordenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je denkt dat Ajax meer van dit soort stront gaat afleveren de tweede seizoenshelft?![]()
Jazeker, dat was al met de wedstrijd tegen Vitesse het geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je denkt dat Ajax meer van dit soort stront gaat afleveren de tweede seizoenshelft?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Watquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie PSV morgen trouwens ook niet winnen, maar je moet snel.aanvallend echt meer gaan creeeren.
![]()
Jij denkt dat PSV weer met het hoofd naar beneden niks gaat lopen doen in Rotterdam?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie PSV morgen trouwens ook niet winnen, maar je moet snel.aanvallend echt meer gaan creeeren
Excelsior is op dit moment hopeloos uit vorm namelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: