SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Klopt. Misdaad en Straf ook gekochtquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lol #realgrtd
Straks ga je me vertellen dat er een whatsapp groep is met grtd users
Is lekker boekie hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Misdaad en Straf ook gekochtWas maar tientje.. Ben benieuwd of ik daar wel doorheen kom.
Japanse literatuur.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Zware kost allemaal fokkie.
Ik lees maar gewoon Harry Potter als afleiding van tentamenweek.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Zware kost allemaal fokkie.
Ik lees maar gewoon Harry Potter als afleiding van tentamenweek.
Norwegian Wood was pittig boekie hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Japanse literatuur.
Zware kost.
shygddt
Mwaoh.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Norwegian Wood was pittig boekie hoor
Ik las hem niet zomaar weg hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Japanse literatuur.
Zware kost.
shygddt
Aan 1q84 waag ik me niet meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik las hem niet zomaar weg hoor.
Je merkt wel heel veel verschil met een Kafka jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik kan Japanse literatuur slecht hebben
rare naamquote:
Kafkaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je merkt wel heel veel verschil met een Kafka ja
Nou hier kan ik dus echt niet over oordelen na maar 1,5 boek van hem gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Kafka hoort bij de top 5 beste schrijvers ooit.
Zo goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou hier kan ik dus echt niet over oordelen na maar 1,5 boek van hem gelezen te hebben
Die andere was wel leuk trouwens. De gedaanteverwisselingquote:
Ik heb Room trouwens bijna uit Sofquote:
Wat vind je ervan?quote:
Ja goed. Ik had eerst wel meer sympathie voor die moeder. In de loop van het verhaal zonder te spoileren voor mogelijke lezers vind ik haar beetje egocentrisch overkomen en heel ondankbaarquote:
Waarom dan? Ik weet niet zo goed meer hoe het verhaal gingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed. Ik had eerst wel meer sympathie voor die moeder. In de loop van het verhaal zonder te spoileren voor mogelijke lezers vind ik haar beetje egocentrisch overkomen en heel ondankbaar
Ga ik dit boek lezen of kan ik het plot opzoeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed. Ik had eerst wel meer sympathie voor die moeder. In de loop van het verhaal zonder te spoileren voor mogelijke lezers vind ik haar beetje egocentrisch overkomen en heel ondankbaar
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik weet niet zo goed meer hoe het verhaal ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Geen idee, denk niet dat je het wat vindquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga ik dit boek lezen of kan ik het plot opzoeken?
Film is Oscar-nominatie voor Best Picture trouwensquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga ik dit boek lezen of kan ik het plot opzoeken?
Netjesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:14 schreef JanCees het volgende:
@fok-it
2x voetbal en 1x sportschool en op zondag dan wedstrijd
Ik vanaf over 2 weken ook weer 2x voetbalquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:14 schreef JanCees het volgende:
@fok-it
2x voetbal en 1x sportschool en op zondag dan wedstrijd
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]ben ik echt totaal vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Adidas kaiserquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vanaf over 2 weken ook weer 2x voetbal
Moet nieuwe voetbalpattas kopen
quote:
Ik heb vrijdag eindelijk weer een zaaltoernooitje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vanaf over 2 weken ook weer 2x voetbal
Moet nieuwe voetbalpattas kopen
Weet nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is die ook goed voor luie spitsen?
Zou sowieso eerst flink conditie op moeten bouwen zou ik mee willen trainenquote:
Ik ren tegenwoordig met gemak een 5k en met moeite ene 10kquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou sowieso eerst flink conditie op moeten bouwen zou ik mee willen trainen
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Daudquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
Ik kom iemand tegen op fb en hij heet Daud
Eerste trainingen na zomerstop altijd weer opbouwenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou sowieso eerst flink conditie op moeten bouwen zou ik mee willen trainen
Dat lijkt me wel danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ren tegenwoordig met gemak een 5k en met moeite ene 10k
Hopelijk kan ik mee op de training
Echt een hele rare naamquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Daud
wtfquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een gast waarmee ik in de klas zat "vroegah" Heette daud, spreek je uit als Da-oet
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vroeger een klasgenoot die heette Jan.
Opzich een normale naam, maar wij vonden dat zo rare naam in onze klas.
Dan weet je dat je of op een zwarte school zat of op een montessori school.quote:
Kuba is echt heel kutquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik noem mijn zoon:
George
James
Kuba
een van die 3
Kuba?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik noem mijn zoon:
George
James
Kuba
een van die 3
kuba??quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik noem mijn zoon:
George
James
Kuba
een van die 3
Gecondoleerd crackiequote:
Zou ook niet willen leven zonder vrouw, zeker als ze lang getrouwd warenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef Crack_ het volgende:
Nog geen vier weken na zn vrouw overleden.
Ik vind het zoo sneu dat hun tien kinderen nu ineens zo snel hun ouders kwijt zijn en zo snel weer crematie
Mijn derde zoon zijn 2e naam wordt Braddie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kuba?
Noem je zoon dan George James van Kuba III
Heten veel polen zo?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn derde zoon zijn 2e naam wordt Braddie.
Grappigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Is roepnaam voor mensen die Jakub heten vaak
en je dochter?quote:
quote:
Thanksquote:
65 jaar getrouwd geweestquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou ook niet willen leven zonder vrouw, zeker als ze lang getrouwd waren
Dankquote:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Thanks
[..]
65 jaar getrouwd geweest
[..]
Dank
Snap ik wel dan.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap ik wel dan.
Zou dan ook niet meer willen.
Hoe dan ook, veel sterkte en my deepest condolences.
Hoe oud was je opa?quote:
M`n overgroot opa en oma waren meer dan 70 jaar getrouwd. Ook kort na elkaar gestorven welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer.
Heb je dat gehad?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
Weet je wat echt kut is
als de teen naast je kleine teen uit de kom gaatgvd dat doet pijn en het voelt echt heel naar als je hem weer goed hebt gezet daarna
Mijn ene oma is nooit getrouwd en de andere maar kort.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n overgroot opa en oma waren meer dan 70 jaar getrouwd. Ook kort na elkaar gestorven wel
92 geworden, twee weken geledenquote:
Ja net weer en ook al eerderquote:
Dan heet 'ie dus "ondankbare kut ouders, Braddie de 2e van crackestein"quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn derde zoon zijn 2e naam wordt Braddie.
Haha. Hou je toch stuk leukere laatste herinnering aan hem over ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
92 geworden, twee weken geleden
Vorige week zondag gelukkig nog geweest. Anders was de laatste keer dat ik hem zag voor zijn dood op de begrafenis van mn oma, zijn vrouw dus :/ .
En hij was super mega opgewekt nog, had adhd.. letterlijk. Hij lult je de oren van je kop af.
LR was ook mee, dat vind ik wel leuk. Hij had mn opa ook alleen bij crematie gezien en toen nog keer echt opgewekt. Echt, lullen dat ie deed
. En dan zat er ineens merel op zn balkon en meteen gesprek onderbroken "HOHO KIJK EEN MEREL KOM KIJKEN! KIJK DAAR PAKT IE ETEN KIJK!"
Dat heb ik nog nooit gehad. Maar je voelt een pees/spier/bot ik weet niet wat vanaf je teen naar je knie in een lijn en het voelt echt heel raarquote:
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Hou je toch stuk leukere laatste herinnering aan hem over ja.
Wel mooie leeftijd
Trolletje van God.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:36 schreef Crack_ het volgende:
Allebei in mn tentamenweek sterven he. Is dat laatste grapje ofzo?!
euhm nee: Voornaam Braddie Achternaamquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan heet 'ie dus "ondankbare kut ouders, Braddie de 2e van crackestein"Of zo?
Je kind Braddie noemen
Ik zet dit zo aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:38 schreef McGrath het volgende:
Jaaaaa, liverpool mag nog een half uurtje!
Gerard Braddie Jolingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
euhm nee: Voornaam Braddie Achternaam
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zet dit zo aan.
Wat een avondje dit.
!! De comeback is ingezet!quote:
doe normaal ;squote:
Wat was dat slecht zeg.quote:
Aardig filmpje wel.quote:
kom arnhem dan gaan we naar nieuwe pathequote:
Vooral Sylvester Stallonequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het spannend dat je morgen je zegeltjes krijgt Soffie
Duur filmpje sof.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
kom arnhem dan gaan we naar nieuwe pathe
Daar moet je echt heenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Vriendin wil naar the danish girl, pff geen zin in
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
kom gewoon met flixbus 1 euroquote:
ze wil mijn zegels niet...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Amerikanen hequote:
Nee hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ookje hebt toch geen supersof op de voorkant geschreven he
Vind wel ironisch.quote:
echt wel, hadden we toch al afgesprokenquote:
Valt echt heel erg mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind wel ironisch.
Film over trans gelijk 40-45 nominaties.
Oke gelukkigquote:
waar moeten ze heen dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
echt wel, hadden we toch al afgesproken
Nominated for 4 Oscarsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt echt heel erg mee.
2 maar volgens mij
naar mijquote:
Terecht welquote:
hoezo dan slecht cijfer op imdbquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht wel
En veel beter dan Creed, Creed is gewoon vermakelijk
Sluit je een deal met je vriendin.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga niet naar die ding.
Moet iemand hebben om naar creed te gaan
Wat is het cijfer dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo dan slecht cijfer op imdb
Heb ik zelden gezien bij oscar film
Jezusquote:
Cijfers niet, recensies welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:48 schreef supersof het volgende:
ik kijk echt nooit naar cijfers van films, ik bepaal zelf wel of ik het leuk vind
Zie veel critics die het ook wel beperkte film vinden.quote:
dat maakt me ook echt niks uitquote:
Met wat voor argumenten?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie veel critics die het ook wel beperkte film vinden.
Hij is ook ZWAAR bekritiseerd in LGBT groepen
Ik kijk alleen bij films waar het plot me al niet van aan staat.quote:
Je bedoelt waarom ze geen trans hebben gebruikt voor de rol?quote:
Ja, veel kritiek daarop.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt waarom ze geen trans hebben gebruikt voor de rol?
maar hoe weet je het plot danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk alleen bij films waar het plot me al niet van aan staat.
Zoals deze.
Wat een dom argument. Dat is juist de reden waarom hij een Oscar-nominatie krijgt. Net als vorig jaar toen hij Hawking speelde. Dat is juist waarom hij een briljant acteur is.quote:
paper townsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef JanCees het volgende:
Wat is de beste film van afgelopen jaar
Dan kijk ik die morgen
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
paper towns
age of adeline
sorry not sorry
ik hou van cara en blakequote:
Star Warsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef JanCees het volgende:
Wat is de beste film van afgelopen jaar
Dan kijk ik die morgen
LGBT-groeperingen staan dan ook niet voor hun argumenten bekendquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een dom argument. Dat is juist de reden waarom hij een Oscar-nominatie krijgt. Net als vorig jaar toen hij Hawking speelde. Dat is juist waarom hij een briljant acteur is.
Je had voor Hawking ook een acteur kunnen casten met een afwijkingDan snap je het hele idee van film gewoon niet eens
Waren leuke films hoorquote:
Had wel meer spanning in gemogen ja, maar verhaal was wel goed opzichquote:
Vond het verhaal heel saai.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had wel meer spanning in gemogen ja, maar verhaal was wel goed opzich
Komt dit jaar ook goeie film uit over Snowdenquote:
star wars hou ik sowieso niet zo vanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Star Wars
Son of Saul
Ex Machina
Bridge of Spies
Heb je van alles wat
Star Wars kan je alleen nog niet kijken denk ik
Oh ja die hadje gezegd ja, moet ik nog keer kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
The Dark Horse (2014) - IMDb
Dit is de beste film die ik 2015 heb gezien.
top 5 beste films ooit.
Die was zo fantastisch goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja die hadje gezegd ja, moet ik nog keer kijken
kijk hoe lief ze is omgquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren leuke films hoor
Knap ding ja die Cara
Son of Saul zou ik dan kijken. Maakt wle het meeste indruk op jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
star wars hou ik sowieso niet zo van
Maar zal morgen lijstje doornemen
Thanks
Ja, dit verdient wel gewoon een emogif Sofquote:
jonge laat mij dat de beste film ooit vinden okequote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dit verdient wel gewoon een emogif Sof
Sorry not sorry
Shailene komt over paar maanden weer in bioscoopquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
jonge laat mij dat de beste film ooit vinden oke
al is het alleen om shailene en theo
in maart jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shailene komt over paar maanden weer in bioscoop
Niet zo goed alsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk zeer weinig films. Maar ik vond deze wel erg goed: Beasts of No Nation (2015) - IMDb
Nee nog niet. Maar ik ken hem wel hoorquote:
Klopt. Net als die docu die Ama net zegtquote:
Oh nicequote:
Beasts of No Nation?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Net als die docu die Ama net zegt
Dat was een slecht aftreksel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Denk Fight Club 1 van de beste films ooit
Lijkt me maar niets.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:07 schreef supersof het volgende:
wat vinden jullie van acryl nagels
dat is dus echt pijnlijk he
een vriendin van me heeft dat laten doen en dan gaan ze eerst met een mesje een deel van je nagelriem wegsnijden???
wtf man
ik vind het ook niet mooi eigenlijk
Van?quote:
Hij word wel als docu gerekendquote:
ging net die soundtrack luisteren met die mondharmonicaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:04 schreef JanCees het volgende:
Mijn favoriet ooit is : Once upon a time in the west
Mooie herinneringen ook aan
Ik heb het niet zo op westernsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
ging net die soundtrack luisteren met die mondharmonica
Gelijk weer kippenvel van hier tot tokio
Zoals ik zeg?quote:
fokkie waarom reageer je niet op mijn filmpjequote:
Oh ja was wel leuk jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
fokkie waarom reageer je niet op mijn filmpje
https://www.facebook.com/(...)osts/489977794531123
Ja geen idee, hij staat op Moviemeter ook gewoon als drama/oorlogquote:
echt een schatjequote:
Durf je naar The Boy in de bios?quote:
ben je gekquote:
Kom gaan we heen, en dan nachtfilmquote:
Weet ik niet meer. Was dat toen met je ex?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
Je weet toch wat er de vorige keer is gebeurd toen ik naar een horror ging fokkie
Ja toen ging ik huilend de zaal uitquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Was dat toen met je ex?
je had in je broek geplast?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
Je weet toch wat er de vorige keer is gebeurd toen ik naar een horror ging fokkie
Agossquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja toen ging ik huilend de zaal uitzo eng vond ik het
dat was volgens mij insidious 3quote:
Oh het is een horror? wist ik nie haha.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
Ze hebben ook een speciale 12+ en 16+ versie ervan gemaaktKOm op het is een Nederlandse horror
quote:
Welke?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin was kapot bang, dat we halverwege weg zijn gegaan
Ja gaat over aantal vrienden die naar Sneekweek gaan, is een of ander feest ding ietsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh het is een horror? wist ik nie haha.
sneekweek is wel leukquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Sneekweek lijkt me ook zo belachelijk slecht
Klinkt echt als 1/10 film.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gaat over aantal vrienden die naar Sneekweek gaan, is een of ander feest ding iets
ik wil dus nooit meer naar een horrorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin was kapot bang, dat we halverwege weg zijn gegaan
Nee, dat is Poposquote:
the boy dusquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil dus nooit meer naar een horror
welke was je?
bah bahquote:
Ik ga zo de trailer ook eens bekijken. Stond vies groot op mijn pizza doos reclame. Beter gezegd.. Pizzadoos was alleen maar reclame voor die filmquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is Popos
Ik ahd jou die trailer toch laten zien Inso?Ging helemaal nergens over
achja, weet he einde nu niet.quote:
Hij is best slecht.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
is die zo ontzettend kut als de trailer of nog erger?
Ik had bij de trailer van The Visit juist wel hmm dat is wel goed horrortje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
is die zo ontzettend kut als de trailer of nog erger?
die vond ik nog best amusant.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had bij de trailer van The Visit juist wel hmm dat is wel goed horrortje.
JEzus die was me kut
nee dat kan echt niet inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
achja, weet he einde nu niet.
maar ja, als vriendin het echt eng vind ga j eook niet blijven toch
Dan kan je beter naar Thriller ja. Die zijn vaak ook gewoon spannendquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar bij horrors heb ik echt 0,0 verwachting.
Ik schrik wel altijdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
schrikmomenten die je van mijlenver aan ziet komen
hsp.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik schrik wel altijdhsp-trekje. Komt ook niet omdat ik het dan eng vind dat ik schrik ofzo
Maar gewoon zo onverwacht geluid en beeld ofzo
Klopt wil ik wel eens heenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
sneekweek is wel leuk
Niet de film dan
quote:
oh zie het vaak wel aankomenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik schrik wel altijdhsp-trekje. Komt ook niet omdat ik het dan eng vind dat ik schrik ofzo
Maar gewoon zo onverwacht geluid en beeld ofzo
quote:
Wat is daar het probleem mee?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:28 schreef wietparkiet het volgende:
krijg morgen nieuwe tellie en heb sollicitatiegesprek
maar dan ook echt om 3 uur 's middags
waar soli pik?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat er niemand thuis is als tellie komt
is gewoon week lang feest in de stad als je niet van zeilen houdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Nooit in Sneek geweest.
Soweiso nooit in Friesland
waar heb je een gesprek?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:28 schreef wietparkiet het volgende:
krijg morgen nieuwe tellie en heb sollicitatiegesprek
maar dan ook echt om 3 uur 's middags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |