SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Klopt. Misdaad en Straf ook gekochtquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lol #realgrtd
Straks ga je me vertellen dat er een whatsapp groep is met grtd users
Is lekker boekie hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Misdaad en Straf ook gekochtWas maar tientje.. Ben benieuwd of ik daar wel doorheen kom.
Japanse literatuur.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Zware kost allemaal fokkie.
Ik lees maar gewoon Harry Potter als afleiding van tentamenweek.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
Zware kost allemaal fokkie.
Ik lees maar gewoon Harry Potter als afleiding van tentamenweek.
Norwegian Wood was pittig boekie hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Japanse literatuur.
Zware kost.
shygddt
Mwaoh.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Norwegian Wood was pittig boekie hoor
Ik las hem niet zomaar weg hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Japanse literatuur.
Zware kost.
shygddt
Aan 1q84 waag ik me niet meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik las hem niet zomaar weg hoor.
Je merkt wel heel veel verschil met een Kafka jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik kan Japanse literatuur slecht hebben
rare naamquote:
Kafkaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je merkt wel heel veel verschil met een Kafka ja
Nou hier kan ik dus echt niet over oordelen na maar 1,5 boek van hem gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Kafka hoort bij de top 5 beste schrijvers ooit.
Zo goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou hier kan ik dus echt niet over oordelen na maar 1,5 boek van hem gelezen te hebben
Die andere was wel leuk trouwens. De gedaanteverwisselingquote:
Ik heb Room trouwens bijna uit Sofquote:
Wat vind je ervan?quote:
Ja goed. Ik had eerst wel meer sympathie voor die moeder. In de loop van het verhaal zonder te spoileren voor mogelijke lezers vind ik haar beetje egocentrisch overkomen en heel ondankbaarquote:
Waarom dan? Ik weet niet zo goed meer hoe het verhaal gingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed. Ik had eerst wel meer sympathie voor die moeder. In de loop van het verhaal zonder te spoileren voor mogelijke lezers vind ik haar beetje egocentrisch overkomen en heel ondankbaar
Ga ik dit boek lezen of kan ik het plot opzoeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed. Ik had eerst wel meer sympathie voor die moeder. In de loop van het verhaal zonder te spoileren voor mogelijke lezers vind ik haar beetje egocentrisch overkomen en heel ondankbaar
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik weet niet zo goed meer hoe het verhaal ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Geen idee, denk niet dat je het wat vindquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga ik dit boek lezen of kan ik het plot opzoeken?
Film is Oscar-nominatie voor Best Picture trouwensquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga ik dit boek lezen of kan ik het plot opzoeken?
Netjesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:14 schreef JanCees het volgende:
@fok-it
2x voetbal en 1x sportschool en op zondag dan wedstrijd
Ik vanaf over 2 weken ook weer 2x voetbalquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:14 schreef JanCees het volgende:
@fok-it
2x voetbal en 1x sportschool en op zondag dan wedstrijd
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]ben ik echt totaal vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Adidas kaiserquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vanaf over 2 weken ook weer 2x voetbal
Moet nieuwe voetbalpattas kopen
quote:
Ik heb vrijdag eindelijk weer een zaaltoernooitje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vanaf over 2 weken ook weer 2x voetbal
Moet nieuwe voetbalpattas kopen
Weet nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is die ook goed voor luie spitsen?
Zou sowieso eerst flink conditie op moeten bouwen zou ik mee willen trainenquote:
Ik ren tegenwoordig met gemak een 5k en met moeite ene 10kquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou sowieso eerst flink conditie op moeten bouwen zou ik mee willen trainen
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/populariteit/naam/Daudquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
Ik kom iemand tegen op fb en hij heet Daud
Eerste trainingen na zomerstop altijd weer opbouwenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou sowieso eerst flink conditie op moeten bouwen zou ik mee willen trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |