Alltime Eddy Poelman.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha daar is hij inderdaad vaste commentator, wie is jouw favoriet?
Je vergeet De Jonggodquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor
Sinkgod - Nourigod
Van de beekgod
Boh
Beiden geen fan van, sorry. Evert met z'n samba-brazilianen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verwart Evert met Sierd. Evert is wel redelijk oprecht.
Moeten we weer snel vergetenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:29 schreef Seam het volgende:
Nog niks gezien, maar is het weer een thuiswedstrijd van FC Oogaids?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze gisteren ziek was.
Eddy is wel een held ja. Ben ik heel ouderwets als ik zeg dat ik Reitsma goed vind?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Alltime Eddy Poelman.
Sierd de Vos en Evert ten Napel vind ik wel vermakelijk.
Dat is geen act. Dit is echt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Die Pereiro adoratie act is een tikkeltje vermoeiend.
bAzOErquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zou je 3-4-3 moeten gaan spelen, dan hebben we ook nog eens geen plek voor Baaszoer
Gewaagd.quote:
Ach, hij heeft niet veel running gags dus jat hij die van een ander. Laat hem het toch lekker proberen joh.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
Die Pereiro adoratie act is een tikkeltje vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |