Ja dat wel.quote:Op maandag 26 april 2004 12:40 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Maar het is voor een goed doel!
die jij straks voor $12 met je CC aanschaftquote:Op maandag 26 april 2004 12:44 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar we houden er nu mee op en laten we weer verder gaan met dawn.
quote:Op maandag 26 april 2004 12:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die jij straks voor $12 met je CC aanschaft
kannie meteen FDTD 2 aanschafffenquote:Op maandag 26 april 2004 12:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die jij straks voor $12 met je CC aanschaft
Dat kan hier ook wel bij FRS.quote:Op maandag 26 april 2004 12:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
kannie meteen FDTD 2 aanschafffen
maar alleen als het een luxe 3 disc collectors editie is met een filmframe en je eigen Titty Twister shotglasquote:Op maandag 26 april 2004 12:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
kannie meteen FDTD 2 aanschafffen
oh ja die zag er goed uit man!quote:Op maandag 26 april 2004 12:56 schreef Shogo het volgende:Graag ook die vleermuis van het begin erbij dan natuurlijk.
Of nee laat ik daarvoor maar bij bart smit kijken.
dat geeft eigenlijk helemaal niet. weet je dat ik daar een broertje dood aan heb aan dat geneuzel over Offtopic. Wat kan mij het nou verrotten of het offtopic is, als het maar leuk wegbabbelt toch?quote:Op maandag 26 april 2004 12:57 schreef Shogo het volgende:
Robert Patrickmaar het begint nu wel een beetje op een FDTD2 topic te lijken.
die gozer heeft btw maar een echte goede rol gehad waarvoor hij tot in lengte van dagen herinnerd zal blijven:quote:Op maandag 26 april 2004 12:57 schreef Shogo het volgende:
Robert Patrickmaar het begint nu wel een beetje op een FDTD2 topic te lijken.
nee, in die film zat Robert Patrick niet KQquote:Op maandag 26 april 2004 13:19 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
twijfelt... heengaan of downen... heengaan of downenquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:15 schreef Smots het volgende:
Alrighteee then.
Vorige week dan toch maar ff naar Paté de Kuip gegaan om de remake van Dawn te gaan zien.
HO-LIE SHIT, wat is dat een geslaagde remake, zeg...
Ik vond 'm superspannend, hij is goed geacteerd, de film heeft een strak verhaal en een übergeil einde.
Ik geef 'm een 8,5
![]()
deze gaat zeker aangeschaft worden op dvd!
Valt me weer niet van je tegen smots! Je hebt toch wel de aftiteling afgezeten?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:15 schreef Smots het volgende:
Alrighteee then.
Vorige week dan toch maar ff naar Paté de Kuip gegaan om de remake van Dawn te gaan zien.
Ik vond 'm superspannend, hij is goed geacteerd, de film heeft een strak verhaal en een übergeil einde.
Ik geef 'm een 8,5
![]()
take it from me: GA ERNAAR TOE!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
twijfelt... heengaan of downen... heengaan of downen
(downen betekent evt een dvd-aanschaf natuurlijk)
quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Valt me weer niet van je tegen smots! Je hebt toch wel de aftiteling afgezeten?
Zei ik toch!quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:15 schreef Smots het volgende:
Alrighteee then.
Ik geef 'm een 8,5
![]()
Heengaan!!!! Zeker!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
twijfelt... heengaan of downen... heengaan of downen
(downen betekent evt een dvd-aanschaf natuurlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |