het gaat over hoe de wereld eruit zou zien als SP aan de macht komt. Ik heb het ingescand en hopelijk is het goed leesbaar.
quote:welke waarschuwingen? dit is gewoon een interesant artikel, over de LPF is al meer dan genoeg uitgebracht
Op vrijdag 22 november 2002 20:20 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Laat me raden, dit soort waarschuwingen heb je nooit aan LPF stemmers gegeven?
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 22-11-2002 20:24]
quote:Toch ongeloofelijk dat zoveel mensen hierop willen stemmen.
Op vrijdag 22 november 2002 20:15 schreef Wisp het volgende:
Er stond deze week een leuk artikel in de HP de Tijd wat ik jullie niet wil onthoudenhet gaat over hoe de wereld eruit zou zien als SP aan de macht komt. Ik heb het ingescand en hopelijk is het goed leesbaar.
Maar hoe meer zetels ze halen des te kleiner is de kans dat er een linkse regering komt. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat er een partij is die zo onverantwoord is om Nederland in een communistisch experiment te gooien (misschien GroenLink, maar die dalen gelukkig al)
quote:waarom?
Op vrijdag 22 november 2002 20:23 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
Dit artikel is zo slecht dat het een wonder mag heten dat het gepubliceerd is. Een dikke onvoldoende voor HP/De Tijd.
quote:Of je doet alsof, of je bent werkelijk dom.
Op vrijdag 22 november 2002 20:23 schreef Wisp het volgende:[..]
welke waarschuwingen? dit is gewoon een interesant artikel, over de LPF is al meer dan genoeg uitgebracht
quote:En je argumenten daarvoor zijn?
Op vrijdag 22 november 2002 20:23 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:
Dit artikel is zo slecht dat het een wonder mag heten dat het gepubliceerd is. Een dikke onvoldoende voor HP/De Tijd.
quote:of niet
Op vrijdag 22 november 2002 20:25 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Of je doet alsof, of je bent werkelijk dom.
quote:Loop niet gelijk iemand aan te vallen als je het niet met hem eens bent,
Op vrijdag 22 november 2002 20:25 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Of je doet alsof, of je bent werkelijk dom.
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 20:24 schreef Wisp het volgende:[..]
waarom?
quote:Als ik dat nog moet gaan uitleggen, snap je vast ook een onderbouwing niet.
Op vrijdag 22 november 2002 20:24 schreef Wisp het volgende:[..]
waarom?
quote:Lijkt me heel verstandig. Anders heeft hij/zij binnen de kortste keren een groep agressieve "activisten" voor de deur...
Op vrijdag 22 november 2002 20:28 schreef golfer het volgende:
Wie is de auteur van het artikel? Er staat geen naam bij.
quote:Joost Niemöller
Op vrijdag 22 november 2002 20:28 schreef golfer het volgende:
Wie is de auteur van het artikel? Er staat geen naam bij.
quote:ik heb wel eens betere smoesjes gezien om geen onderbouwing te hoeven geven
Op vrijdag 22 november 2002 20:30 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:[..]
Als ik dat nog moet gaan uitleggen, snap je vast ook een onderbouwing niet.
.
quote:Schattig artikeltje. Maar in Nederland worden regeringen nog altijd door een coalitie gevormd. De dwaze ideeën worden vanzelf dus wel tegengehouden door de andere coalitiepartijen. (Zie ook het huidige regeerakkoord.)
Op vrijdag 22 november 2002 20:15 schreef Wisp het volgende:
Er stond deze week een leuk artikel in de HP de Tijd wat ik jullie niet wil onthoudenhet gaat over hoe de wereld eruit zou zien als SP aan de macht komt. Ik heb het ingescand en hopelijk is het goed leesbaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 22-11-2002 20:43]
Waarom nog doorleren, als je toch alleen maar gestraft wordt?
quote:ik denk dat je de toon van het artikel niet begrijpt
Op vrijdag 22 november 2002 20:41 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Schattig artikeltje. Maar in Nederland worden regeringen nog altijd door een coalitie gevormd. De dwaze ideeën worden vanzelf dus wel tegengehouden door de andere coalitiepartijen. (Zie ook het huidige regeerakkoord.)
De belachelijke opmerking "De lantaarns op de snelwegen zullen op zonne-energie branden en dus alleen in de zomermaanden licht geven." geeft het niveau van het gehele artikel behoorlijk weer. Dat een journalist (ik neem aan dat de schrijver zo over zichzelf denkt) een dergelijke nonsens opschrijft en publiceert getuigd óf van een immense durf óf van een achterlijkheid die nieuwe diepten van onwetendheid ontbloot.
De media heeft blijkbaar niets van de vorige verkiezingsronde geleerd; ongehinderd door kennis van zaken kritiek spuien blijft hip.
veel van de voorstellen die in hun programma staan zijn niet haalbaar, en als ze toch uitgevoerd zouden worden dan zou je vreemde situaties krijgen, die situaties probeert de schrijver te schetsen, en daar hoort ook het standpunt bij over hun zonne-energie en anti-kernenergie
quote:Ga eerst maar eens een goede opleiding volgen.
Op vrijdag 22 november 2002 20:35 schreef Wisp het volgende:[..]
ik heb wel eens betere smoesjes gezien om geen onderbouwing te hoeven geven
quote:HBO genoeg? of moet ik universiteit hebben gehad voordat ik de eer krijg met jou te mogen converseren
Op vrijdag 22 november 2002 20:44 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:[..]
Ga eerst maar eens een goede opleiding volgen.
.
ga toch lekker topics kopieeren, das het enige waar je goed in bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |