abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:59:54 #26
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159424623
dito
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:06:23 #27
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_159424856
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb honderd keer liever gericht menselijk onderzoek dan een digitaal dataminingconstructie die gewoon alles meeneemt en er algoritmes op los laat om enig 'gevaar' te ontleden. Sure, het zou eventueel handig kunnen zijn om hier en daar wat gekken op te pakken die hun aanslag via facebook en twitter organiseren of nog nooit van vpn of pgp hebben gehoord (of nog beter gewoon offline te werk gaan) maar het grote gevaar met een soort metanalyse constructie is dat je practisch zonder extra kosten (het staat er toch al) elk soort algoritme er in kan proppen die je maar wil en als mensen denken niets verkeerds te doen maar er gewoon een anarchistische mening op na houden dat die er ook uit geplukt kunnen worden. En voor je het weet worden er mensen in de gaten gehouden/opgepakt enkel en alleen omdat ze een politiek onwenselijk digitaal profiel hebben en je dus ergens op een lijstje staat die is uitgekotst door een programma waarvan de ontvangers misschien niet eens weten waarom je er op staat, enkel dat je digitale profiel aan bepaalde voorwaarden voldoet.

Nu is het schijnveiligheid tegen een opgeblazen gevaar. (pun intended)
je kan willen wat je wilt..
het is niet tegen te houden
voor elke nieuwe stap richting privacy schending komt er altijd wel weer een "aanleiding"
Huig
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:09:22 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159424971
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:06 schreef Orwell het volgende:

[..]

je kan willen wat je wilt..
het is niet tegen te houden
voor elke nieuwe stap richting privacy schending komt er altijd wel weer een "aanleiding"
Waarschijnlijk staat de overgrote meerderheid van de users in BNW ook al ergens op een geel/oranje lijstje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:09:59 #29
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_159425000
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk staat de overgrote meerderheid van de users in BNW ook al ergens op een geel/oranje lijstje.
jij zit nog wel ok... ;)
Huig
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:12:50 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159425102
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef Orwell het volgende:

[..]

jij zit nog wel ok... ;)
Mwoah, zit jij misschien nog wel veiliger. Ligt er maar net aan of hoaxerij een red herring is of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 26-01-2016 23:18:57 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:15:12 #31
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_159425172
das wel heel erg conspiracy denken... O+
Huig
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:36:22 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159426021
Instructie filmpje voor alle asielzoekers en migranten!

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159427256
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk staat de overgrote meerderheid van de users in BNW ook al ergens op een geel/oranje lijstje.
Ze hebben toch niet zo veel terroristen te vinden als wat ze ons graag willen laten denken.
Ze weten ook goed dat de 'islamic extremist threat' enorme overdreven is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 27 januari 2016 @ 00:33:40 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159427661
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:36 schreef theguyver het volgende:
Instructie filmpje voor alle asielzoekers en migranten!

Oké. Die is wel tof.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 27 januari 2016 @ 00:37:56 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159427732
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 00:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze hebben toch niet zo veel terroristen te vinden als wat ze ons graag willen laten denken.
Ze weten ook goed dat de 'islamic extremist threat' enorme overdreven is.
Ja sociale onrust en angst kweken zodat we als bange konijntjes smeken om beschermd te worden in ruil voor algehele beperking van onze vrijheden. Er zijn echt wel terroristen en kwaadwillende organisaties die aanslagen plannen maar het daadwerkelijke gevaar voor lijf en leden is nog steeds kleiner dan wanneer je een drukke straat over steekt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 27 januari 2016 @ 07:55:23 #36
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159429994
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2016 00:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja sociale onrust en angst kweken zodat we als bange konijntjes smeken om beschermd te worden in ruil voor algehele beperking van onze vrijheden. Er zijn echt wel terroristen en kwaadwillende organisaties die aanslagen plannen maar het daadwerkelijke gevaar voor lijf en leden is nog steeds kleiner dan wanneer je een drukke straat over steekt.
...En zoals blijkt, laag-iq -net-uit-de-luier agent, mag met een mitrailleur over straat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:36:49 #37
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_159433255
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk staat de overgrote meerderheid van de users in BNW ook al ergens op een geel/oranje lijstje.
Ik denk eerder een zwarte lijst dadelijk bij totalitaire staten "van de rijk vermogende elite" EU afvoeren naar een "FEMA" euh heropvoedingskamp en indoctrineren met het nieuwe staten beleid om een aangepaste "schaap" euhm burger te worden van de elite euhm ik bedoel de staten van de EU
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:41:13 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159433362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:36 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik denk eerder een zwarte lijst dadelijk bij totalitaire staten "van de rijk vermogende elite" EU afvoeren naar een "FEMA" euh heropvoedingskamp en indoctrineren met het nieuwe staten beleid om een aangepaste "schaap" euhm burger te worden van de elite euhm ik bedoel de staten van de EU
Als de gemiddelde BNW user al op een zwarte lijst staat dan staan reageerders van de telegraaf, nujij, geenstijl, users in NWS, POL, KLB, mensen van de FOK!Frontpage en 60% van Facebook, twitter en instagram ook op de zwarte lijst en kan je beter een hekje bouwen om New York heen wat dan geldt als 'vrij' en de rest als kamp beschouwen. :'). Dus dan wordt het een logistieke ramp.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 27 januari 2016 @ 11:57:14 #39
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_159433696
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Als de gemiddelde BNW user al op een zwarte lijst staat dan staan reageerders van de telegraaf, nujij, geenstijl, users in NWS, POL, KLB, mensen van de FOK!Frontpage en 60% van Facebook, twitter en instagram ook op de zwarte lijst en kan je beter een hekje bouwen om New York heen wat dan geldt als 'vrij' en de rest als kamp beschouwen. :'). Dus dan wordt het een logistieke ramp.
Ligt er aan wat de voortzetting wordt of het beleid, als men het internet gaat gebruiken om de meningsuiting in te beperken of het opsporen van uitspraken die tegen het beleid ingaan van de "NWO" en deze personen hier voor terecht gaat stellen.

Al zou het om iets simpels dadelijk gaan, bijvoorbeeld dat Koning WA"O" een bedreiging is voor de Nederlandse staat en dat hij aan de hoogste boom van Nederland behoort te hangen.

Dat men hier dadelijk je strafrechtelijk kan voor veroordelen op de uitspraken die je doet op het internet.

Dan krijg je een afscheiding dus men gaat zich beperken tot zijn uitspraken als internet gebruikers en de gene die nog steeds met zijn mening of verkondiging komt valt makkelijk te traceren op te pakken en te heropvoeden.

Als ik jou tienduizend euro of een gevangenisstraf kan opleggen om een uitspraak die je hebt gedaan via het internet of de nieuwe sociale media dan denk je wel twee keer na voordat je hem doet, en hier zal je niet de enige in zijn met jou zijn er dan miljoenen die hun uitspraken of hun verkondigen voor hun houden via de sociale media of via het internet.

Op deze manier maak je het merendeel monddood en de echte aparte gevallen mensen die weigeren in je gareel lopen kun je er gaan uit filteren.

Overigens ik ben vrij hypothetisch bezig, maar wat ik al zei ik zie een nieuw soort van dictatuur ontstaan waar dadelijk de burger is onderwerpen aan de staten van Europa en onze democratie een soort van chipsrek met heel verschillende smaken is wat maar door één fabrikant word geleverd. Dus je denkt een vrije keuze te hebben uit verschillende smaken maar uiteindelijk maakt het geen ruk uit want de fabrikant bepaald en controleerd welke smaken hij levert en waar jij uit kan kiezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Konijntjuh op 27-01-2016 12:05:26 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 27 januari 2016 @ 12:24:03 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159434310
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:57 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ligt er aan wat de voortzetting wordt of het beleid, als men het internet gaat gebruiken om de meningsuiting in te beperken of het opsporen van uitspraken die tegen het beleid ingaan van de "NWO" en deze personen hier voor terecht gaat stellen.

Al zou het om iets simpels dadelijk gaan, bijvoorbeeld dat Koning WA"O" een bedreiging is voor de Nederlandse staat en dat hij aan de hoogste boom van Nederland behoort te hangen.

Dat men hier dadelijk je strafrechtelijk kan voor veroordelen op de uitspraken die je doet op het internet.

Dan krijg je een afscheiding dus men gaat zich beperken tot zijn uitspraken als internet gebruikers en de gene die nog steeds met zijn mening of verkondiging komt valt makkelijk te traceren op te pakken en te heropvoeden.

Als ik jou tienduizend euro of een gevangenisstraf kan opleggen om een uitspraak die je hebt gedaan via het internet of de nieuwe sociale media dan denk je wel twee keer na voordat je hem doet, en hier zal je niet de enige in zijn met jou zijn er dan miljoenen die hun uitspraken of hun verkondigen voor hun houden via de sociale media of via het internet.

Op deze manier maak je het merendeel monddood en de echte aparte gevallen mensen die weigeren in je gareel lopen kun je er gaan uit filteren.

Overigens ik ben vrij hypothetisch bezig, maar wat ik al zei ik zie een nieuw soort van dictatuur ontstaan waar dadelijk de burger is onderwerpen aan de staten van Europa en onze democratie een soort van chipsrek met heel verschillende smaken is wat maar door één fabrikant word geleverd. Dus je denkt een vrije keuze te hebben uit verschillende smaken maar uiteindelijk maakt het geen ruk uit want de fabrikant bepaald en controleerd welke smaken hij levert en waar jij uit kan kiezen.
Eens. Afschrikwerking bewerkstelligen door één relatief milde 'onwenselijke' financieel en maatschappelijk kapot te maken waardoor er een groot percentage hun muil houdt. dat werkt voor het online gedeelte maar het zal hun mening niet verbeteren. Ander 'probleem' is dan ook dat je de ontevreden mensen uit het oog verliest want die gaan dan gewoon even hard offline verder of ze worden slimmer en gaan tor clients of vpn gebruiken.

Om het enigszins ontopic te trekken met wat geweld zou de grote onvrede en steeds extremere meningen wat betreft de crisis met misdragende vluchtelingen ook een aanleiding kunnen zijn om de vrijheid verder te beperken of sneller gebruik te maken van de al geldende wetgevingen.

(Al ben ik stiekem van mening dat de richting van de vluchtelingencrisis en de groeiende onvrede een geplande is en we als vee naar een conclusie worden gedreven maar lichtjes verhuld in een façade van onvrede)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159435999
Wie precies tegen wie in de komende 'burgeroorlog' gaat vechten ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159436444
Atreides tegen Harkonnen.
Conscience do cost.
  woensdag 27 januari 2016 @ 13:51:04 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159436706
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:25 schreef Tingo het volgende:
Wie precies tegen wie in de komende 'burgeroorlog' gaat vechten ?
kwaaie bange burgers tegen de overheid en de vluchtelingencentra, gooi er een paar strengere regels doorheen, een paar goedgekeurde bombardementen van Nederland in Syrië en een bomgordeltje op centraal station Amsterdam en klaar is de chaos.

De politiek stort in elkaar van (geplande) incompetentie en wordt door de 'noodzaak' overgenomen door een centraal gestuurd instituut waar niemand nog iets van gehoord heeft (buiten BNW
B-) ) en aan het eind van het verhaal is er weer rust en vrede maar dan wel ten straffe van de dood als je deze verstoord.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:30:35 #44
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_159446836
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Om het enigszins ontopic te trekken met wat geweld zou de grote onvrede en steeds extremere meningen wat betreft de crisis met misdragende vluchtelingen ook een aanleiding kunnen zijn om de vrijheid verder te beperken of sneller gebruik te maken van de al geldende wetgevingen.

(Al ben ik stiekem van mening dat de richting van de vluchtelingencrisis en de groeiende onvrede een geplande is en we als vee naar een conclusie worden gedreven maar lichtjes verhuld in een façade van onvrede)
Het kan inderdaad een start zijn van nieuwe Europese besluiten die men al op de planken had liggen maar moeilijk uit te voeren waren. Vanwege de weerstand die men als bevolkingen er bij zouden hebben.

Ik weet niet hoe de kwestie van DNA afstaan bij een ID of Europees paspoort nu ligt bij de bevolking. Maar omdat er meer terreur is meer chaos door de vluchtelingen stroom (aanrandingen seksuele intimidatie wie is nu wie en wie heeft nu echt het recht om opgevangen te worden) zal men hier toch wel anders tegen over staan dan een 6 jaar geleden waardoor men zo'n maatregel dus toch er doorgedrukt krijgt op de bevolking.

Ik zou wel hier eens poll over willen (maar niet bij de BNW bij een nieuwsblad), Met een vraagstelling ben je bereid je DNA af te staan bij je Europees ID kaart of Paspoort om het terrorisme tegen te gaan en om (criminelen) seksuele aanranders makkelijker te kunnen opsporen.

En dan dit als plan de campagne

Want jij wilt je eigen toch ook gewoon veilig voelen op straat ? (als vrouw zijnde en je dochters de vrijheid geven om vrouw te kunnen zijn.) Europa staat voor de veiligheid voor zijn burgers in :)

Ik ben benieuwd hoeveel konijntjuhs er voor zullen zijn om dadelijk hun DNA af te staan bij hun aanvraag van een nieuwe ID of Europees paspoort.

Maar Jogy wat denk je ons meer te wachten staat qua maatregelen of die men gaat toepassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Konijntjuh op 27-01-2016 19:45:04 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 27 januari 2016 @ 20:59:55 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159449780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Het kan inderdaad een start zijn van nieuwe Europese besluiten die men al op de planken had liggen maar moeilijk uit te voeren waren. Vanwege de weerstand die men als bevolkingen er bij zouden hebben.

Ik weet niet hoe de kwestie van DNA afstaan bij een ID of Europees paspoort nu ligt bij de bevolking. Maar omdat er meer terreur is meer chaos door de vluchtelingen stroom (aanrandingen seksuele intimidatie wie is nu wie en wie heeft nu echt het recht om opgevangen te worden) zal men hier toch wel anders tegen over staan dan een 6 jaar geleden waardoor men zo'n maatregel dus toch er doorgedrukt krijgt op de bevolking.

Ik zou wel hier eens poll over willen (maar niet bij de BNW bij een nieuwsblad), Met een vraagstelling ben je bereid je DNA af te staan bij je Europees ID kaart of Paspoort om het terrorisme tegen te gaan en om (criminelen) seksuele aanranders makkelijker te kunnen opsporen.

En dan dit als plan de campagne

Want jij wilt je eigen toch ook gewoon veilig voelen op straat ? (als vrouw zijnde en je dochters de vrijheid geven om vrouw te kunnen zijn.) Europa staat voor de veiligheid voor zijn burgers in :)

Ik ben benieuwd hoeveel konijntjuhs er voor zullen zijn om dadelijk hun DNA af te staan bij hun aanvraag van een nieuwe ID of Europees paspoort.
Eerst alles verzamelen wat je kan verzamelen en zo veel mogelijk info vergaren onder het mom veiligheid en als al het beschikbare materiaal, on en offline, bij elkaar gesprokkeld is gaan ze van verzamelen naar acteren en niets wat de mensen er dan aan kan doen. Wie weet welke algoritmes er nu al bestaan waar we niets van weten die op basis van je beschikbare digitale en analoge (dna, ziektehistorie en werkgeschiedenis) profiel uit kunnen puzzelen wat je te exploiteren zwaktes zijn of alleen op basis van DNA kunnen ze misschien een virus ontwikkelen die op bepaalde genen gericht zijn waardoor dat virus een bepaald percentage van de mensheid uit kan roeien met een te verwaarlozen kans op totale uitroeiing van de mensheid

quote:
Maar Jogy wat denk je ons meer te wachten staat qua maatregelen of die men gaat toepassen.
Geen idee eerlijk gezegd maar dit topic triggered wel mijn zwarte gedachtegangen :').

Op het moment gok ik op een geplande sloop van het concept democratie en regeringen zoals ze nu zijn en als men het echt gallend spuugzat is dan komt er een mooi uitziend maar totaal onaantastbaar instituut die de touwtjes in handen neemt en de overgrote meerderheid van de mensen zullen de vlaggen uithangen en denken dat ze gewonnen hebben maar ondertussen zijn ze gewoon volledig het bokje. Zoiets.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159456009
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Nog even terugkomen op posts uit het voorgaande topic over met mitrailleurs bewapende politie.
Het lijkt mij goed dat er niet naïef gedaan wordt en men de bevolking wil beschermen tegen terroristische aanslagen.
You really think so?

Of dacht je dat we gewoon richting een hardcore-politiestaat af stevenen daar waar men regeert op de angst van de bevolking?



-
pi_159457573


If you complain on Twitter about the migrant crisis in Holland, you might get a visit from the cops.
That’s what happened to Mark Jongeneel, a small business owner in the small city of Sliedrecht. On January 11 Jongeneel tweeted:

Het college van #Sliedrecht komt met het voorstel om de komende 2 jaar 250 vluchtelingen op te vangen. Wat een slecht plan! #KominVerzet
https://twitter.com/mjhjo(...)?ref_src=twsrc%5Etfw

The college of Sliedrecht has a proposal to receive 250 refugees in the coming 2 years. What a bad plan! #letusresist”
This mild rebuke is apparently considered sedition and an incitement to riot by the Dutch state. Cops found their way to Jongeneel’s office and warned him not to criticize the government’s migrant policy.
“I asked them what the problem was. And they said, ‘Your tweets,'” Jongeneel told the German newspaper Deutsche Welle. “You tweet a lot. We have orders to ask you to watch your tone. Your tweets may seem seditious.”
“And they asked me to be careful about my Twitter behavior, because if there are riots, then I’m responsible.”
“Freedom of speech is very important, and I will not be silenced,”he said.
Jongeneel is not alone. In December a man named Johann from the town of Kaatsheuvel posted to his Facebook: “Just had a visit from the police with the friendly request not to call for a meeting at the market tomorrow or Monday.”
The meeting was to be a protest of a plan by the city to house 1,200 migrants.
“There was a meeting in the council hall, an information evening, just for the people of our city. Johann wrote a message on Facebook—that we had to get together at the market square to have a protest, because, I will be very honest, we’re not happy with the asylum seekers in our country,” a friend of Johann told Deutsche Welle.
The friend did not want to be identified for fear of losing his job. He said even or eight other people he knows were also visited by police.
According to Deutsche Welle visits by police are part of a program in response to social media posts the government finds objectionable.
“Local authorities let social media users know in advance that they’re walking a fine line, and they also inform those users that they could face incitement charges if their calls for protests ultimately result in violence,” the newspaper reports.
In Germany citizens who complain about migrants often become the subject of criminal investigations. Judges impose fines and probation time. “It’s not politically correct to say anything against migrants. We don’t have freedom of opinion anymore,” a German from Hanover tweeted on January 5.
Prior to the current tidal wave of migrants the Swedish government passed a law permitting the state to prosecute citizens for criticizing the nation’s immigration policy or blaming politicians for turning Sweden into a third world country.
“I do not think it takes very many prosecutions before a signal is transmitted in the community that the internet is not a lawless country, the sheriff is back in town,” said parliament member Andrew Norlén.
http://www.infowars.com/d(...)ting-about-migrants/
http://www.rijnmond.nl/ni(...)ek-na-anti-azc-tweet

Wanneer komen ze bij je langs voor een FOK-post?#Kom in Verzet
Hoe lang duurt het voordat ze het internet gaan screenen op anti migranten posts?#Kom in Verzet

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 28-01-2016 06:37:06 ]
There is only one religion
pi_159457805
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 00:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

You really think so?

Of dacht je dat we gewoon richting een hardcore-politiestaat af stevenen daar waar men regeert op de angst van de bevolking?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lekkere vergelijking ook weer, standaard agenten uit de 50's vergelijken met een swat team van nu :')



Gewone streetcop anno nu

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2016 07:38:05 ]
  donderdag 28 januari 2016 @ 08:33:52 #49
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_159458161
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 07:37 schreef Chewie het volgende:
Lekkere vergelijking ook weer, standaard agenten uit de 50's vergelijken met een swat team van nu :')
Ook volledig voorbijgaand aan de reden waarom er een SWAT team gekomen is. Volgens Lichtkogel zijn crimineler natuurlijk zwaardere wapens gaan dragen om zich te beschermen tegen de politie, ipv. andersom! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_159463906
quote:
8s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:51 schreef jogy het volgende:

[..]

kwaaie bange burgers tegen de overheid en de vluchtelingencentra, gooi er een paar strengere regels doorheen, een paar goedgekeurde bombardementen van Nederland in Syrië en een bomgordeltje op centraal station Amsterdam en klaar is de chaos.

De politiek stort in elkaar van (geplande) incompetentie en wordt door de 'noodzaak' overgenomen door een centraal gestuurd instituut waar niemand nog iets van gehoord heeft (buiten BNW
B-) ) en aan het eind van het verhaal is er weer rust en vrede maar dan wel ten straffe van de dood als je deze verstoord.
Dat is sociale onrust - niet 'n burgeroorlog.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')