SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er nog mensen die met silvers spelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef el-blanchito het volgende:
Die Kirchhof van Sunderland had blijkbaar een zaadpot bij z'n debuut gespeeld maar bij mij speelt hij echt als een god
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die met silvers spelen?
Hij is al jaren goed in FUT, maar in het echt niet. Hij heeft de afgelopen 3 jaar bijna niet gespeeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef el-blanchito het volgende:
Die Kirchhof van Sunderland had blijkbaar een zaadpot bij z'n debuut gespeeld maar bij mij speelt hij echt als een god
Alleen maar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die met silvers spelen?
discard over een paar dagen zou je denken, maar volgens mij is de pack weight nogal verneukt en is er deze week weinig interesse in packs na TOTY en het goede TOTW vorige week. Verrassend dat hij nu voor 85k gaat, ook al zit hij pas 13u in packs.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef Enix het volgende:
IF Guardado, uitstekende kaart! Hopelijk niet al te duur.
Koop cavani. Deed het bij mij beter dan ibra en een heel stuk goedkoper ;Dquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:57 schreef Dopekoe het volgende:
Zo, het enige team waar ik nu nog mee speel is mijn oranje
[ afbeelding ]
Speelt toch wel erg lekker
Heb eindelijk ook eens boven de 100k aan coins
Aan het sparen voor Ibrahimovich, moet alleen nog bedenken welke low budget dudes ik eromheen kan zetten
Heb ik in 15 heel veel mee gespeeld, maar wil ook wel eens een keer een speler met een rating van boven de 88 hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Koop cavani. Deed het bij mij beter dan ibra en een heel stuk goedkoper ;D
Wat zei ik julliequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:54 schreef Enix het volgende:
IF Guardado, uitstekende kaart! Hopelijk niet al te duur.
Guarin is nog baziger dan Radja. En dan kan je Peerke erin zetten en genoeg goede opties ipv Manolasquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:00 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb dit een beetje in gedachten:
[ afbeelding ]
Heb liever Perisic ipv Anderson, maar dat levert niet genoeg chem op.....
Manolas is wel lekker snel en sterk en vind hem prettiger spelen dan Castan, wat mijn 2e optie was omdat ie een linkspoot is...quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guarin is nog baziger dan Radja. En dan kan je Peerke erin zetten en genoeg goede opties ipv Manolas
Nee papi, Manoles is rechts..en hele zwakke weak foot ook. Castan is wel links, idd ook een prima optie en imo meer dan snel genoeg. Maar wat ik zou doen is de eveneens linksbenige Juan Jesus, dan heb je nog 80 pace ook.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Manolas is een Linkspoot en ik kies hem boven Chiellini vanwege budget
Leandro castan kan ook wel maar een snelle verdediger is soms ook wel handig tegen de spelers die een RW of LW in de spits zetten of gebruik maken van pace-spitsen
Dus vandaar de keuze voor Manolas
Had het al aangepastquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee papi, Manoles is rechts..en hele zwakke weak foot ook. Castan is wel links, idd ook een prima optie en imo meer dan snel genoeg. Maar wat ik zou doen is de eveneens linksbenige Juan Jesus, dan heb je nog 80 pace ook.
Zie het nu jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |