Financiele nood? Geen probleem, kom even langs bij de Fok! bank, of pin in één van de velen pin-automaten verspreid op Fok! eiland.
-------------------
Fok! Nationale Bank zoekt part-time medewerkers.
* Heb je verstand van leningen?
* Ben je gemotiveerd en vriendelijk?
* Zie je geld wel zitten?
Dan is dit je baan! Laat even wat horen als je deel wilt uitmaken van het bank bestuur
-for
quote:Ok, je bent aangenomen. Medewerkers krijgen uiteraard subsidie op de kosten van onroerend goed
Op zaterdag 23 november 2002 09:50 schreef DigiJasper het volgende:
Ik wil best een baan hier, in ruil voor een leuk huis op het eiland.
quote:De werktijden bepaal jezelf
Op zaterdag 23 november 2002 17:43 schreef Marcel067 het volgende:
dat klinkt goed, flexibele werktijden () en nog flexibelere lonene zeker (
)
. Maar ik wil wel soliciteren hiero.
quote:konniwacha
Op woensdag 27 november 2002 21:28 schreef Marcel067 het volgende:
natuurlijk staan we altijd open voor een vrijblijvend gesprekje. Dus als u langs wilt komen met uw Japanse contact dan zien wij u beiden graag verschijnen.
Maar is het niet zo dat de Japanse markt eens in de 8 a 9 jaar helemaal instort?
quote:komt die top man van de musashi bank nog naar Fok Eiland? of is de trip afgeblazen
Op woensdag 27 november 2002 11:10 schreef ninja-mod het volgende:
nou ; het investeringsklimaat is er zeer aantrekkelijk voor buitenlanders... ik heb zelf een veilige belegging in de high tech industrie ziten daar... die markt groeit als en idioot en levert een stabiel rendement op... ideaal voor een bank lijkt me!
binnenkort komt een manager van de musashi bank naar het eiland voor een bezoekje aan mij , we komen dan wel even langs als je wilt...
quote:allrite
Op zaterdag 14 december 2002 12:52 schreef ninja-mod het volgende:
ik verwacht hem nog deze week!door een vijandige overname heeft het wat langer geduurd maar dat komt goed!
Maaaaaaaaaaaaar, als u wilt kunt u morgenmiddag langskomen we kunnen u ook luxe laten ophalen
-for
(buigende smiley)
hopelijk kan de Dhr. Tobishi ons vergeven
(buigende smiley)
quote:nummer 21.281.158? Niemand? Nummer 21.281.159, aah, komt u maar. U wilt een lening begrijp ik?
Op zondag 22 december 2002 20:53 schreef Minkeltje het volgende:
hoort een nummer geroepen.. Nummer 18.493.291 balie 28...nummer 18.493.291 balie 28. Kijkt op zijn nummertje... shit.. heb nummertje 21.281.159![]()
* Marcel067 wil Minkeltje aan een lening helpen maar hoort iemand iets roepen...
quote:* Marcel067 begrijpt dat de situatie ernstig is
Op zondag 22 december 2002 00:06 schreef WAT het volgende:
EVERYBODY ON THE FUCKING GROUND THIS IS A ROBBERY!!! MOVE AND DIE!!!!
*gelukkig heeft * Marcel067 goed opgelet bij de beveiligingscursus en drukt voorzichtig op de knop onder het bureau...shit denkt hij, de knop doet nix... waarom komt er nu geen grote kooi uit het plafond gevallen?
Plan B: kan ik u helpen meneer?
quote:Uuuh, tja, we zijn op dit moment bezig met een overval...maar zolang de overvaller niet reageerd heb ik wel tijd voor u.
Op maandag 23 december 2002 14:08 schreef Minkeltje het volgende:
Ja graag, ik wil een lening voor een nog nader uit te zoeken etablisement op FokEiland
Een lening dus * Marcel067 pakt een standaard adres-gegevens-formulier en laat dat invullen door Minkeltje.
Wat dacht u van deze voorwaarden:
Maandelijks terugbetalen van de lening
9% per maand
na de 11e maand hebt u dan 99% betaald
de 12e maand betaald u het resterende % en de rente over het geheel
tegen 1% rente
aflossen in kortere tijd is ook toegestaan
en misschien kunt u het ook regelen dat de eigenaar van de bank het goed vindt dat je hier komt werken om zo je lening af te betalen.
voorbeeld: bij een lening van 1000 Fok, betaald u 90 Fok per maand gedurende de eerste 11 maanden en 20 Fok in de 12e maand.
Nu rest alleen het bedrag nog, hoeveel had u graag geleend gehad? Of hebt u nog vragen?
quote:Ik weet niet waarvoor ik t wil lenen
Op maandag 23 december 2002 19:59 schreef Marcel067 het volgende:[..]
Uuuh, tja, we zijn op dit moment bezig met een overval...maar zolang de overvaller niet reageerd heb ik wel tijd voor u.
Een lening dus * Marcel067 pakt een standaard adres-gegevens-formulier en laat dat invullen door Minkeltje.
Wat dacht u van deze voorwaarden:
Maandelijks terugbetalen van de lening
9% per maand
na de 11e maand hebt u dan 99% betaald
de 12e maand betaald u het resterende % en de rente over het geheel
tegen 1% rente
aflossen in kortere tijd is ook toegestaan
en misschien kunt u het ook regelen dat de eigenaar van de bank het goed vindt dat je hier komt werken om zo je lening af te betalen.voorbeeld: bij een lening van 1000 Fok, betaald u 90 Fok per maand gedurende de eerste 11 maanden en 20 Fok in de 12e maand.
Nu rest alleen het bedrag nog, hoeveel had u graag geleend gehad? Of hebt u nog vragen?
Maar misschien kun je de dierenwinkel heropenen, of iets proberen met een boeken/muziek winkel. Wat dacht je van een riool-aanleg-bedrijf, of een keuken-inbouw-speciaal-zaak. Het zijn maar een paar tips, misschien zit er iets tussen en anders...het is je fantasie die hier de grenzen legt, want het eiland biedt oneindig veel mogelijkheden.
* Marcel067 pinkt even een traantje weg
quote:Sorry, ik moest even naar de WC. U heeft werkelijk een lekker zittende WC-bril in uw kantoor! Maar ik heb hier een pak geld: Zou dat naar een bankrekening in Zurch gestort kunnen worden? En mondje dicht he.
Op maandag 23 december 2002 12:24 schreef Marcel067 het volgende:
*meer personeel gevraagd*
[..]nummer 21.281.158? Niemand? Nummer 21.281.159, aah, komt u maar. U wilt een lening begrijp ik?
* Marcel067 wil Minkeltje aan een lening helpen maar hoort iemand iets roepen...
[..]* Marcel067 begrijpt dat de situatie ernstig is
*gelukkig heeft * Marcel067 goed opgelet bij de beveiligingscursus en drukt voorzichtig op de knop onder het bureau...shit denkt hij, de knop doet nix...
waarom komt er nu geen grote kooi uit het plafond gevallen?
Plan B: kan ik u helpen meneer?
quote:bedankt, u bent werkelijk een vriendelijke crimineel
Op donderdag 26 december 2002 15:26 schreef WAT het volgende:U heeft werkelijk een lekker zittende WC-bril in uw kantoor!
quote:natuurlijk kan dat, daar zijn we een bank voor
Op donderdag 26 december 2002 15:26 schreef WAT het volgende:[..]
maar ik heb hier een pak geld: Zou dat naar een bankrekening in Zurch gestort kunnen worden?
latah (sunday night)
-for
quote:Om hoeveel geld gaat het? Het is mogelijk om vanavond nog de order door te voeren. Ik heb al contact opgenomen met de bank directeur van de bank van Zurich
Op donderdag 26 december 2002 19:48 schreef Marcel067 het volgende:[..]
bedankt, u bent werkelijk een vriendelijke crimineel
[..]natuurlijk kan dat, daar zijn we een bank voor
, hebt u al een rekening of zal ik er een openen?
quote:U bent aan een 2 jarig contract verbonden
Op donderdag 2 januari 2003 10:54 schreef DigiJasper het volgende:
* DigiJasper zegt zijn baan bij de bank op omdat hij het al te druk heeft
Maar goed, de FNB is de beroertste niet, veel succes met je zaak
quote:Komt voor elkaar
Op zaterdag 4 januari 2003 11:38 schreef WAT het volgende:
5 miljoen eurfokjes.
Belastingvrij.
Whoppa.
Kunnen jullie dat even naar Zurich overmaken?
Zijn die pepermuntballen bij jullie op de balie trouwens voor klanten of voor de sier?
* Forever ratelt op het toetsenbord en na een paar minuten is de overdracht geregeld en gereed.
Astublieft.
Die pepermuntballen zijn er inderdaad voor de sier.
quote:Bij ons gelukkig alleen het snoep, bij jullie is alles van plastic.
Op zaterdag 4 januari 2003 11:57 schreef SyPhEr het volgende:
wist je nog niet dat die plastic waren?
quote:Sure, de politie kopen we wel om
Op zondag 5 januari 2003 18:33 schreef WAT het volgende:
gvd ...
Ik klaag jullie aan wegens het breken van mijn kies.
Goede dag
Ik wil graag een bankrekening open voor het : the fergate/hilton island/hotel? kan dat ? Mooi, kan ik dan (uit onze secret kluis) 5.2 miljard gelijk op storten wilt u dat dan even voor me klaar maken?
Dank u wel, meld u het dan even graag met spoed
Goede dag verder
Directeur Guusie
quote:De titel woord dus anders dat is nog + 1.000
Op vrijdag 13 juni 2003 18:31 schreef gieling.com het volgende:
Graag een transactie van 200.000 euro naar seal_force!!!Betreft: overname cd shop
quote:Geen probleem nu treveden? Dus bank wilt u nog een 1000 bij Seal_Force op zijn bankrekening, van The Fergate/Hilton Island/Hotel
Op vrijdag 13 juni 2003 18:37 schreef Seal_force het volgende:[..]
De titel woord dus anders dat is nog + 1.000
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:45 schreef Guusie het volgende:[..]
Geen probleem nu treveden? Dus bank wilt u nog een 1000 bij Seal_Force op zijn bankrekening, van The Fergate/Hilton Island/Hotel
quote:Over de prijs is dus wel te discussieren, maar voor de naam komt dus wel [fergate/hilton] te staan!!!!
Op vrijdag 13 juni 2003 19:03 schreef Guusie het volgende:
Wij The Fergate/Hilton Island/Hotel willen graar FNB - Fok! Nationale Bank. Overkopen voor 2 miljoen euro, we zullen later wel bespreken hoe we dat gaan doen. maar u moet met dit bod eerst instemmen.
quote:Heeft u al nagedacht?
Op vrijdag 13 juni 2003 19:05 schreef gieling.com het volgende:[..]
Over de prijs is dus wel te discussieren, maar voor de naam komt dus wel [fergate/hilton] te staan!!!!
quote:2 miljoen? Jullie zijn gek? Ga maar eens richting de miljardjes denken
Op vrijdag 13 juni 2003 19:03 schreef Guusie het volgende:
Wij The Fergate/Hilton Island/Hotel willen graar FNB - Fok! Nationale Bank. Overkopen voor 2 miljoen euro, we zullen later wel bespreken hoe we dat gaan doen. maar u moet met dit bod eerst instemmen.
quote:Kan ik u van dienst zijn?
Op maandag 17 november 2003 15:12 schreef blackie007 het volgende:
* blackie007 kijkt een rustig om zich heen..
quote:Ik zou graag wat informatie willen ontvangen over uw bank. Ik zou graag een hypotheek aan willen vragen.
Op maandag 17 november 2003 15:15 schreef Forever het volgende:[..]
Kan ik u van dienst zijn?
quote:Wij hebben de functie om de commerciele banken van Fok! biljetten te voorzien en we zorgen ervoor dat de Fok!eiland staatsschuld in goede banen wordt geleid. Verder zijn wij uniek als je ons vergelijkt met bv. de Nederlandsche Nationale Bank, omdat wij wel geld verstrekken aan particulieren, mensen zoals jij dus en niet alleen de deviesen verzorgen voor de andere banken.
Op maandag 17 november 2003 15:24 schreef blackie007 het volgende:[..]
Ik zou graag wat informatie willen ontvangen over uw bank. Ik zou graag een hypotheek aan willen vragen.
Goed, de hypotheek. Wat is uw werk, hoeveel heeft u nodig en bent u een Fok!eiland staatsburger? Kunt u dit aantonen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |