abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6951931

..::De Fok! bank gezien vanuit het noorden.

..::De FOk! bank gezien vanuit het oosten.

..::De Fok! bank gezien vanuit het zuiden, waar de palmpjes groeien, zoals dat op Fok! Eiland hoort.

Financiele nood? Geen probleem, kom even langs bij de Fok! bank, of pin in één van de velen pin-automaten verspreid op Fok! eiland.

-------------------

Fok! Nationale Bank zoekt part-time medewerkers.
* Heb je verstand van leningen?
* Ben je gemotiveerd en vriendelijk?
* Zie je geld wel zitten?

Dan is dit je baan! Laat even wat horen als je deel wilt uitmaken van het bank bestuur

-for

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_6959213
Ik wil best een baan hier, in ruil voor een leuk huis op het eiland.
pi_6963829
dat klinkt goed, flexibele werktijden ( ) en nog flexibelere lonene zeker () . Maar ik wil wel soliciteren hiero.
pi_6965881
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 09:50 schreef DigiJasper het volgende:
Ik wil best een baan hier, in ruil voor een leuk huis op het eiland.
Ok, je bent aangenomen. Medewerkers krijgen uiteraard subsidie op de kosten van onroerend goed
pi_6965896
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 17:43 schreef Marcel067 het volgende:
dat klinkt goed, flexibele werktijden ( ) en nog flexibelere lonene zeker () . Maar ik wil wel soliciteren hiero.
De werktijden bepaal jezelf zolang je klanten maar opweg helpt. De lonen liggen boven het gemiddelde. (Hey we zijn een bank ).
pi_6970182
* DigiJasper begint aan de bouw van z'n huis, vlak boven z'n winkeltje. Uiteraard gefinancieerd door de bank
pi_6976195
ik heb diverse contacten binnen het Japanse bankwezen ; misschien een goed plan om aan wat horizonverbreding te doen? ik weet uit persoonlijke ervaring dat het goed investeren is daar!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_7010429
We kunnen altijd 'neogations' starten met de Japanse collega's, meldt maar als je een duidelijk voorstel hebt
pi_7016987
nou ; het investeringsklimaat is er zeer aantrekkelijk voor buitenlanders... ik heb zelf een veilige belegging in de high tech industrie ziten daar... die markt groeit als en idioot en levert een stabiel rendement op... ideaal voor een bank lijkt me!
binnenkort komt een manager van de musashi bank naar het eiland voor een bezoekje aan mij , we komen dan wel even langs als je wilt...
> BTi <
pi_7029738
natuurlijk staan we altijd open voor een vrijblijvend gesprekje. Dus als u langs wilt komen met uw Japanse contact dan zien wij u beiden graag verschijnen.
Maar is het niet zo dat de Japanse markt eens in de 8 a 9 jaar helemaal instort?
pi_7041202
quote:
Op woensdag 27 november 2002 21:28 schreef Marcel067 het volgende:
natuurlijk staan we altijd open voor een vrijblijvend gesprekje. Dus als u langs wilt komen met uw Japanse contact dan zien wij u beiden graag verschijnen.
Maar is het niet zo dat de Japanse markt eens in de 8 a 9 jaar helemaal instort?
konniwacha
Aanvulling: Er zal een onderzoekje worden gedaan naar de Japanse economie van de afgelopen 50 jaar. Als deze inderdaad stabiliteit vertoont dan zal dat voordelen hebben voor de 'musashi' bank.
pi_7320753
quote:
Op woensdag 27 november 2002 11:10 schreef ninja-mod het volgende:
nou ; het investeringsklimaat is er zeer aantrekkelijk voor buitenlanders... ik heb zelf een veilige belegging in de high tech industrie ziten daar... die markt groeit als en idioot en levert een stabiel rendement op... ideaal voor een bank lijkt me!
binnenkort komt een manager van de musashi bank naar het eiland voor een bezoekje aan mij , we komen dan wel even langs als je wilt...
komt die top man van de musashi bank nog naar Fok Eiland? of is de trip afgeblazen
pi_7330335
ik verwacht hem nog deze week! door een vijandige overname heeft het wat langer geduurd maar dat komt goed!
> BTi <
pi_7337483
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 12:52 schreef ninja-mod het volgende:
ik verwacht hem nog deze week! door een vijandige overname heeft het wat langer geduurd maar dat komt goed!
allrite kben benieuwd, met wat voor voorstellen deze kerel komt
  zondag 15 december 2002 @ 12:32:34 #15
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7344090
Dhr. Tobishi is gearriveerd en verblijft momenteel bij mij in de dojo , we hadden het plan om morgen ergens in de ochtend langs te komen ; schikt dat?
> BTi <
pi_7363374
aangezien er geen reactie is gekomen van de directie komen ninja-mod en zijn Japanse zakenrelatie ; Dhr. Tobishi ; aan bij de nationale bank alwaar zij wachten op de komst van de directie...
> BTi <
pi_7374750
directie had een uitje, aangezien het zo rustig scheen op het eiland te zijn.

Maaaaaaaaaaaaar, als u wilt kunt u morgenmiddag langskomen we kunnen u ook luxe laten ophalen

-for

pi_7382453
oei , meneer Tobishi was niet echt blij met deze move... maar ik probeer nog wat te lijmen... ik kom iig zeker even langs... anders doe ik al wat voorbesprekingen in de dojo...
> BTi <
pi_7388785
met veel moeite en wat geslijm heeft de ninja meneer Tobishi toch nog mee weten krijgen voor een gesprek bij de nationale bank van het fokeiland, het duo wacht in spanning af of de directie dit keer wel aanwezig is.... :[
> BTi <
pi_7404392
uuuren later blijkt de directie niet aanwezig... de Japanse gast van de ninja is bijna paars van woede en beent het pand uit , de ninja gaat er uiteraard meteen achteraan en maakt ondertussen enige verwensingen richting de directie , het is toch wat met die bankiers tegenwoordig...
> BTi <
pi_7410978
* Marcel067 biedt namens de directie zijn verontschuldigingen en een klein geschenk aan

(buigende smiley)
hopelijk kan de Dhr. Tobishi ons vergeven
(buigende smiley)

pi_7419596
meneer Tobishi is helaas kwaad vertrokken , ik ben ook niet blij met de gang van zaken... ik had een goeie zakelijke bespreking verwacht.. Tobishi heeft echter wel ingestemd met een videochat welke morgenavond in de dojo zal plaatsvinden ; de directie van de fok!bank is uitgenodigd ...
> BTi <
  donderdag 19 december 2002 @ 22:14:48 #23
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7437539
* loopt de bank binnen voor een lening. Wil graag iets beginnen op het eiland maar weet niet wat
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_7473462
EVERYBODY ON THE FUCKING GROUND THIS IS A ROBBERY!!! MOVE AND DIE!!!!
pi_7477427
Trage service hier!
  zondag 22 december 2002 @ 20:53:13 #26
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7485800
hoort een nummer geroepen.. Nummer 18.493.291 balie 28...nummer 18.493.291 balie 28. Kijkt op zijn nummertje... shit.. heb nummertje 21.281.159
pi_7496671
*meer personeel gevraagd*
quote:
Op zondag 22 december 2002 20:53 schreef Minkeltje het volgende:
hoort een nummer geroepen.. Nummer 18.493.291 balie 28...nummer 18.493.291 balie 28. Kijkt op zijn nummertje... shit.. heb nummertje 21.281.159
nummer 21.281.158? Niemand? Nummer 21.281.159, aah, komt u maar. U wilt een lening begrijp ik?

* Marcel067 wil Minkeltje aan een lening helpen maar hoort iemand iets roepen...

quote:
Op zondag 22 december 2002 00:06 schreef WAT het volgende:
EVERYBODY ON THE FUCKING GROUND THIS IS A ROBBERY!!! MOVE AND DIE!!!!
* Marcel067 begrijpt dat de situatie ernstig is

*gelukkig heeft * Marcel067 goed opgelet bij de beveiligingscursus en drukt voorzichtig op de knop onder het bureau...shit denkt hij, de knop doet nix... waarom komt er nu geen grote kooi uit het plafond gevallen?

Plan B: kan ik u helpen meneer?

maandag 23 december 2002 @ 14:08:52 #28
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7498474
Ja graag, ik wil een lening voor een nog nader uit te zoeken etablisement op FokEiland
pi_7504765
quote:
Op maandag 23 december 2002 14:08 schreef Minkeltje het volgende:
Ja graag, ik wil een lening voor een nog nader uit te zoeken etablisement op FokEiland
Uuuh, tja, we zijn op dit moment bezig met een overval...maar zolang de overvaller niet reageerd heb ik wel tijd voor u.

Een lening dus * Marcel067 pakt een standaard adres-gegevens-formulier en laat dat invullen door Minkeltje.

Wat dacht u van deze voorwaarden:

Maandelijks terugbetalen van de lening
9% per maand
na de 11e maand hebt u dan 99% betaald
de 12e maand betaald u het resterende % en de rente over het geheel
tegen 1% rente
aflossen in kortere tijd is ook toegestaan
en misschien kunt u het ook regelen dat de eigenaar van de bank het goed vindt dat je hier komt werken om zo je lening af te betalen.

voorbeeld: bij een lening van 1000 Fok, betaald u 90 Fok per maand gedurende de eerste 11 maanden en 20 Fok in de 12e maand.

Nu rest alleen het bedrag nog, hoeveel had u graag geleend gehad? Of hebt u nog vragen?

maandag 23 december 2002 @ 23:19:03 #30
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7509962
quote:
Op maandag 23 december 2002 19:59 schreef Marcel067 het volgende:

[..]

Uuuh, tja, we zijn op dit moment bezig met een overval...maar zolang de overvaller niet reageerd heb ik wel tijd voor u.

Een lening dus * Marcel067 pakt een standaard adres-gegevens-formulier en laat dat invullen door Minkeltje.

Wat dacht u van deze voorwaarden:

Maandelijks terugbetalen van de lening
9% per maand
na de 11e maand hebt u dan 99% betaald
de 12e maand betaald u het resterende % en de rente over het geheel
tegen 1% rente
aflossen in kortere tijd is ook toegestaan
en misschien kunt u het ook regelen dat de eigenaar van de bank het goed vindt dat je hier komt werken om zo je lening af te betalen.

voorbeeld: bij een lening van 1000 Fok, betaald u 90 Fok per maand gedurende de eerste 11 maanden en 20 Fok in de 12e maand.

Nu rest alleen het bedrag nog, hoeveel had u graag geleend gehad? Of hebt u nog vragen?

Ik weet niet waarvoor ik t wil lenen
pi_7517619
aha, dat is vervelender idd. Nou ja, we zijn hier dag en nacht open, als je een lening wilt kom je maar langs (soms is de service wat traag ).

Maar misschien kun je de dierenwinkel heropenen, of iets proberen met een boeken/muziek winkel. Wat dacht je van een riool-aanleg-bedrijf, of een keuken-inbouw-speciaal-zaak. Het zijn maar een paar tips, misschien zit er iets tussen en anders...het is je fantasie die hier de grenzen legt, want het eiland biedt oneindig veel mogelijkheden.

* Marcel067 pinkt even een traantje weg

pi_7547980
quote:
Op maandag 23 december 2002 12:24 schreef Marcel067 het volgende:
*meer personeel gevraagd*
[..]

nummer 21.281.158? Niemand? Nummer 21.281.159, aah, komt u maar. U wilt een lening begrijp ik?

* Marcel067 wil Minkeltje aan een lening helpen maar hoort iemand iets roepen...
[..]

* Marcel067 begrijpt dat de situatie ernstig is

*gelukkig heeft * Marcel067 goed opgelet bij de beveiligingscursus en drukt voorzichtig op de knop onder het bureau...shit denkt hij, de knop doet nix... waarom komt er nu geen grote kooi uit het plafond gevallen?

Plan B: kan ik u helpen meneer?

Sorry, ik moest even naar de WC. U heeft werkelijk een lekker zittende WC-bril in uw kantoor! Maar ik heb hier een pak geld: Zou dat naar een bankrekening in Zurch gestort kunnen worden? En mondje dicht he.
pi_7550890
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:26 schreef WAT het volgende:

U heeft werkelijk een lekker zittende WC-bril in uw kantoor!

bedankt, u bent werkelijk een vriendelijke crimineel
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:26 schreef WAT het volgende:

[..]

maar ik heb hier een pak geld: Zou dat naar een bankrekening in Zurch gestort kunnen worden?

natuurlijk kan dat, daar zijn we een bank voor , hebt u al een rekening of zal ik er een openen?
pi_7584521
Ik ben momenteel nog op vakantie (oostenrijk) maar ik zie dat marcel de zaakjes goed heeft geregeld (oostenrijkse toetsenborden zijn wazzzzziggg ).

latah (sunday night)

-for

pi_7603303
quote:
Op donderdag 26 december 2002 19:48 schreef Marcel067 het volgende:

[..]

bedankt, u bent werkelijk een vriendelijke crimineel
[..]

natuurlijk kan dat, daar zijn we een bank voor , hebt u al een rekening of zal ik er een openen?

Om hoeveel geld gaat het? Het is mogelijk om vanavond nog de order door te voeren. Ik heb al contact opgenomen met de bank directeur van de bank van Zurich
  zondag 29 december 2002 @ 22:36:32 #36
43321 mr_criminal
Fok! Crimineel
pi_7606831
Stil sloop mr_criminal het grote bankgebouw binnen. Leeg alleen een camera. rustig maar zeker viste hij een schroevendraaier en een draadkniptang uit zijn zak. Hij stak de schroevedraaier in het kastje wat van de beveiliging is en knipte een paar draden door. Stilte.. Het rode lampje op de camera's floepten uit en mr_criminal kon verder lopen.. Eingelijk aangekomen bij de kluis pakte hij zijn kneedbommetje en plakte dat op de deur. Snel en behendig schoot hij achter een bureau en liet de bom ontploffen en de deur zakte langzaam open.. YES.. Ai bijna te hard geschreeuwt.. Snel rende hij de kluis in en begon te graaien, bundeltje na bundeltje verdween in zijn grote juten zakken.. Pfft had hij toch zijn kameraad maar meegenomen dacht hij.. Toen de zak uitpuilde sleurde hij deze mee op zijn rug en verdween in de duisternis
Crimineel Goed
pi_7634900
* Forever lacht flauwtjes en wijst naar de verborgen camera's en de kluis waar fake money in zat better luck next time. en nu hopen voor je dat de fok! politie je niet te pakken krijgt
pi_7662076
* DigiJasper zegt zijn baan bij de bank op omdat hij het al te druk heeft
pi_7662452
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 10:54 schreef DigiJasper het volgende:
* DigiJasper zegt zijn baan bij de bank op omdat hij het al te druk heeft
U bent aan een 2 jarig contract verbonden
pi_7662514
O? Dat had u dan wel kunnen zeggen toen ik hier ging werken, eikel * DigiJasper verlaat de bank.
pi_7670809
Och ja, had je de kleine lettertjes maar moeten lezen

Maar goed, de FNB is de beroertste niet, veel succes met je zaak

pi_7701633
5 miljoen eurfokjes.
Belastingvrij.
Whoppa.
Kunnen jullie dat even naar Zurich overmaken?
Zijn die pepermuntballen bij jullie op de balie trouwens voor klanten of voor de sier?
pi_7701771
wist je nog niet dat die plastic waren?
pi_7703646
*neemt een pepermuntbal.

AUWAUWAUW!!!!!
MIJN KIES!!!!!
)#*#$*)#&%!*#Y%!#%)!!!!!!!!

pi_7706128
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 11:38 schreef WAT het volgende:
5 miljoen eurfokjes.
Belastingvrij.
Whoppa.
Kunnen jullie dat even naar Zurich overmaken?
Zijn die pepermuntballen bij jullie op de balie trouwens voor klanten of voor de sier?
Komt voor elkaar

* Forever ratelt op het toetsenbord en na een paar minuten is de overdracht geregeld en gereed.

Astublieft.

Die pepermuntballen zijn er inderdaad voor de sier.

pi_7706141
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 11:57 schreef SyPhEr het volgende:
wist je nog niet dat die plastic waren?
Bij ons gelukkig alleen het snoep, bij jullie is alles van plastic.
Het geld krijgen jullie natuurlijk van ons geleverd, dus dat is in
pi_7723058
gvd ...
Ik klaag jullie aan wegens het breken van mijn kies.
pi_8982814
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:33 schreef WAT het volgende:
gvd ...
Ik klaag jullie aan wegens het breken van mijn kies.
Sure, de politie kopen we wel om
pi_11030149
Mag ik een bankrekening?
pi_11032911
* Guusie loopt naar binnen door de luxe deuren van de bank, maar in zijn eigen hotel zijn ze luxer

Goede dag

Ik wil graag een bankrekening open voor het : the fergate/hilton island/hotel? kan dat ? Mooi, kan ik dan (uit onze secret kluis) 5.2 miljard gelijk op storten wilt u dat dan even voor me klaar maken?

Dank u wel, meld u het dan even graag met spoed

Goede dag verder
Directeur Guusie

pi_11092164
Krijg je hier renté?
pi_11092363
Graag een transactie van 200.000 euro naar seal_force!!!

Betreft: overname cd shop

pi_11092444
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:31 schreef gieling.com het volgende:
Graag een transactie van 200.000 euro naar seal_force!!!

Betreft: overname cd shop

De titel woord dus anders dat is nog + 1.000
pi_11092591
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:37 schreef Seal_force het volgende:

[..]

De titel woord dus anders dat is nog + 1.000

Geen probleem nu treveden? Dus bank wilt u nog een 1000 bij Seal_Force op zijn bankrekening, van The Fergate/Hilton Island/Hotel
pi_11092730
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:45 schreef Guusie het volgende:

[..]

Geen probleem nu treveden? Dus bank wilt u nog een 1000 bij Seal_Force op zijn bankrekening, van The Fergate/Hilton Island/Hotel

pi_11092904
Wij The Fergate/Hilton Island/Hotel willen graar FNB - Fok! Nationale Bank. Overkopen voor 2 miljoen euro, we zullen later wel bespreken hoe we dat gaan doen. maar u moet met dit bod eerst instemmen.
pi_11092940
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:03 schreef Guusie het volgende:
Wij The Fergate/Hilton Island/Hotel willen graar FNB - Fok! Nationale Bank. Overkopen voor 2 miljoen euro, we zullen later wel bespreken hoe we dat gaan doen. maar u moet met dit bod eerst instemmen.
Over de prijs is dus wel te discussieren, maar voor de naam komt dus wel [fergate/hilton] te staan!!!!
pi_11151562
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:05 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Over de prijs is dus wel te discussieren, maar voor de naam komt dus wel [fergate/hilton] te staan!!!!

Heeft u al nagedacht?
pi_14701107
* blackie007 kijkt een rustig om zich heen..
pi_14701188
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 19:03 schreef Guusie het volgende:
2 miljoen? Jullie zijn gek? Ga maar eens richting de miljardjes denken
pi_14701208
quote:
Op maandag 17 november 2003 15:12 schreef blackie007 het volgende:
* blackie007 kijkt een rustig om zich heen..
Kan ik u van dienst zijn?
pi_14701453
quote:
Op maandag 17 november 2003 15:15 schreef Forever het volgende:

[..]

Kan ik u van dienst zijn?

Ik zou graag wat informatie willen ontvangen over uw bank. Ik zou graag een hypotheek aan willen vragen.
pi_14701697
quote:
Op maandag 17 november 2003 15:24 schreef blackie007 het volgende:

[..]

Ik zou graag wat informatie willen ontvangen over uw bank. Ik zou graag een hypotheek aan willen vragen.

Wij hebben de functie om de commerciele banken van Fok! biljetten te voorzien en we zorgen ervoor dat de Fok!eiland staatsschuld in goede banen wordt geleid. Verder zijn wij uniek als je ons vergelijkt met bv. de Nederlandsche Nationale Bank, omdat wij wel geld verstrekken aan particulieren, mensen zoals jij dus en niet alleen de deviesen verzorgen voor de andere banken.

Goed, de hypotheek. Wat is uw werk, hoeveel heeft u nodig en bent u een Fok!eiland staatsburger? Kunt u dit aantonen ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')