Dan moet er iemand vrijstaan...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:17 schreef MrStock het volgende:
Ghazi heeft wel constant 2 man bij zich...
Niet als je met 4 man op een rijtje achterin staatquote:
Vanaf minuut 1!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef Abed het volgende:
Dit tempo/ manier van spelen had je toch ook een x aantal minuten eerder kunnen doen?
Natuurlijk niet. Heracles is nu namelijk kapotgespeeldquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:22 schreef Abed het volgende:
Dit tempo/ manier van spelen had je toch ook een x aantal minuten eerder kunnen doen?
Dominerengenot.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Heracles is nu namelijk kapotgespeeld
doe jezelf dit niet aanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef Enchanter het volgende:
ik kom net thuis , is het wat ?
nee zeker
Als je dacht dat het na de vorige twee wedstrijden niet triester kon is het wel een opzienbarende wedstrijdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:27 schreef Enchanter het volgende:
ik kom net thuis , is het wat ?
nee zeker
Dat zou wel een beetje dom zijn he?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Abed het volgende:
GVD ik gooi zo nog een koekepan door het scherm.
Waar bak je dan nog je pannenkoeken mee?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Abed het volgende:
GVD ik gooi zo nog een koekepan door het scherm.
Hallo Sunrisequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:31 schreef Sloggi het volgende:
Wat zijn er veel lege plekken op de tribunes. Treden de toppers gelijktijdig op in de Ziggo Dome ofzo?
zo erg ?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dacht dat het na de vorige twee wedstrijden niet triester kon is het wel een opzienbarende wedstrijd
Geen kans weggegeven!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |