Volgens mij heeft Van Rhijn al een hele tijd geen wedstrijd meer gespeeld dus zo gek is dat niet. Speelde zaterdag ook prima tegen Brown.quote:
Dat geldt in ongeveer dezelfde mate voor Mikey natuurlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Van Rhijn al een hele tijd geen wedstrijd meer gespeeld dus zo gek is dat niet. Speelde zaterdag ook prima tegen Brown.
De Boer geeft vaak hoog op over v/d Hoorn, dus ik vind het ook niet verrassend dat hij de blessure van Tete aangrijpt om eens niet te hoeven kiezen tussen Mikey en Veltman.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het geen gekke opstelling. In de zin van: verwachtingsniveau @ FdB
Anders is het ook wel klaar met die vent hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:36 schreef S0nic het volgende:
Hopelijk laat Sinkgraven zien dat hij in de basis hoort te staan.
Deze wedstrijd zal inderdaad beslissend zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:43 schreef Abed het volgende:
[..]
Anders is het ook wel klaar met die vent hoor.
quote:Door de blessure van Kenny Tete is een vertrek van Ricardo van Rhijn bij Ajax niet meer aan de orde. De rechtsback wilde vanwege zijn reserverol graag weg uit Amsterdam en een tranfser werd hem ook gegund door Ajax, maar Ajax-trainer Frank de Boer wil Van Rhijn nu toch behouden.
"De blessure van Tete heeft de situatie veranderd. We weten wat we aan Ricardo hebben. Op dit moment mag hij zeker niet weg", aldus De Boer voor de camera van Fox Sports. De Boer kiest dinsdagavond tegen Heracles Almelo overigens niet voor Van Rhijn maar voor Joël Veltman als rechtsback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |