'Om te voetballen heb je twee teams nodig'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:58 schreef JapieJapo het volgende:
Het voordeel aan Heracles is dat die net als Vitesse altijd willen voetballen, dus kijk je niet tegen zo'n muur aan.
Ib4 Frank Heracles zet een muur neer waar wij niet doorheen kwamen.
Prima back, onderschatte speler.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:21 schreef Class het volgende:
Stiekem wel lekker datie niet verkocht is
Heb eerlijk gezegd een tijd niet meer op hem gelet. Maar hij heeft ook goede periodes gehad, ik herinner het me eigenlijk juist als een prima back. Beter dan Van der Wiel bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:29 schreef FritzWepper het volgende:
Ik weet even niet meer of het Celtic- of Molde-thuis was, maar in één van die wedstrijden was van Rhijn zo erbarmelijk slecht dat ik toen voor mezelf heb besloten dat ik 'm nooit meer in Ajax 1 wilde zien. Ondanks dat het me een absoluut sympathieke vent lijkt.
Aanvankelijk wel, maar als je daarna twee seizoenen staat te schutteren kan het geen vormdipje meer zijn. Ik hoop dat 'ie tot het herstel van Tete nog iets van de oude van Rhijn gaat laten zien, beter voor hem, beter voor Ajax.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd een tijd niet meer op hem gelet. Maar hij heeft ook goede periodes gehad, ik herinner het me eigenlijk juist als een prima back. Beter dan Van der Wiel bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is een redelijk complete speler. Hij is alleen totaal geen winnaarstype.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prima back, onderschatte speler.
Ik vraag me altijd af of Frank soms denkt dat het andere team kwam om te korfballen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
'Om te voetballen heb je twee teams nodig'
Ga toch weg, kan er geen reet vanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prima back, onderschatte speler.
Vind ik eigenlijk gek, want als je hem in zijn interviews ziet dan is het echt een topgozer. Maar zeggen dat je er alles aan doet om te winnen is inderdaad iets anders dan het ook daadwerkelijk doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:02 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij is een redelijk complete speler. Hij is alleen totaal geen winnaarstype.
We gaan het de komende weken inderdaad zien. Misschien baseer ik mezelf nog iets teveel op de tijd dat hij (ook onder Van Gaal) nog even bij Oranje speelde. Die tijd was hij bij Ajax ook goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Aanvankelijk wel, maar als je daarna twee seizoenen staat te schutteren kan het geen vormdipje meer zijn. Ik hoop dat 'ie tot het herstel van Tete nog iets van de oude van Rhijn gaat laten zien, beter voor hem, beter voor Ajax.
Dat was erg slecht ja.quote:Het was overigens Ajax - Molde FK die van Rhijn nog mocht spelen ivm schorsing Tete. Zijn optreden toen leek wel sabotage.
Veltman lichte hamstringklachtentwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 17:40:51NIEUWS: Leeroy Owusu (19) uit voorzorg toegevoegd aan wedstrijdselectie: https://t.co/Ad2ZYmRGV6 #ajaher https://t.co/N6d20YV0H1 reageer retweet
Gewoon afscheid van nemen en hem een baan aanbieden als jeugdtrainer ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:29 schreef FritzWepper het volgende:
Heitinga komt echt nooit meer aan de bak he?
Scenario had ik zelfs een klein beetje op gerekend in de winterstop.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon afscheid van nemen en hem een baan aanbieden als jeugdtrainer ofzo
Week of 10 a 12 de bak in, dat zal 'm leren !quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
De Ajacied was betrokken bij een vechtpartij en zou zich bij aanhouding verzet hebben. Volgens de aanklager heeft hij de agent vastgegrepen bij zijn keel of nek. Daarbij heeft de agent volgens justitie een schaafwond opgelopen. Daarnaast zou Tete hem hebben beledigd met de woorden: 'Ik verdien miljoenen en jij bent een kankerlijer.'
ACAB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |