AAah jonguh weet ik veel misschien wel ergens kantoor in Denhaag op je toekomstige standplaatsquote:
Alle FOK!ers hebben toch autisme?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:21 schreef Simterklaas het volgende:
Niet spotten met autisme. Dat is een serieuze kwestie hoor!
Er moet inderdaad wel een steekje bij je los zitten wil je de hele dag berichten typen op een of ander forum.quote:
Zie het als een soort kroeg, maar dan thuisquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Er moet inderdaad wel een steekje bij je los zitten wil je de hele dag berichten typen op een of ander forum.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Er moet inderdaad wel een steekje bij je los zitten wil je de hele dag berichten typen op een of ander forum.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Daarom Café Geerdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zie het als een soort kroeg, maar dan thuis
Dan denken wij wat wij denken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Danny kan wel wat hebben, denk ik.
Communicatie wetenschappenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat studeer je als ik zo vrij mag zijn?
Obesitas +quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Welke uitvoering sekspop heb jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |