abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159397897
Disclaimer: als je iemand bent die zijn waarheden peer-reviewed wil zien in wetenschappelijke publicaties, dan is dit topic niet voor jou. Als je zo'n iemand bent dan is het niet nodig om hier te posten omdat we inmiddels wel weten dat je het onderstaande niet serieus kan nemen. Dat is op zich te begrijpen, maar je kunt dan beter in W&T gaan posten.

Corey Goode

Corey Goode is iemand die beweert dat hij 20 jaar lang heeft gewerkt voor de Secret Space Program. Dit is een generieke naam, omdat volgens hem er inmiddels verschillende facties zijn ontstaan binnen de wereld van de Secret Space Programs.

Interplanetary Corporate Conglomerate

Je hebt de corporate space program die de ICC wordt genoemd, oftwel Interplanetary Corporate Conglomerate. Deze groep is vooral uit op winst en macht en heeft geen boodschap aan democratie en transparantie. Deze groep wordt gevormd door mensen uit de bedrijfswereld en dan met name de technologie-sector en de wapenfabrikanten.

Solar Warden

Dan heb je nog de Solar Warden factie die is ontstaan vanuit de US Navy en ook nog een alliantie die zou zijn ontstaan nadat Ronald Reagan in verschillende toespraken sprak over aliens. In de bekendste van deze toespraken (bij de Verenigde Naties) zei hij "..isn't an alien threat already among us?"

Volgens Goode zijn de facties van Solar Warden en de VN tot de conclusie gekomen dat het tijd wordt om open kaart te gaan spelen met de mensheid en dat het tijd is om over te gaan tot Disclosure. Disclosure van het feit dat er een geheim ruimtevaartprogramma is en dat er buitenaards leven is dat ons bezoekt op Aarde.

De ICC factie (Interplanetary Corporate Conglomerate) wil hier helemaal niets van weten. Volgens Goode wil deze groep hun macht en technologie behouden zonder inmenging van buitenaf. Deze groep is te omschrijven als fascistisch en crimineel.

Corey Goode zegt dat hij is gekozen als vertegenwoordiger van de good guys om als 1 van de eersten onthullingen te doen over de wereld van de Secret Space Programs. Hij zal eerst mondeling de onthullingen doen en daarna zullen langzaamaan meer officiële disclosure stappen gaan volgen in de media. Ook praat Goode over grote data dumps die in de nabije toekomst zullen gaan plaatsvinden en dat de good guys Neurenberg-achtige trials willen gaan houden om de bad guys (de ICC) te straffen voor de misdaden die ze hebben gepleegd.

Zijn onthullingen zijn nogal "far out". Sommige dingen die hij beweert zijn redelijk makkelijk te accepteren, maar andere onthullingen staan wel heel ver van de dagelijkse realiteit af.

Tijdens het luisteren naar Goode moest ik mezelf wel herinneren aan dit:

"Truth is often stranger than fiction"

Goode heeft veel interviews gegeven op GaiaTV met David Wilcock. Ik ben zelf niet echt een fan van David Wilcock en voor GaiaTV moet je betalen. In principe hoef je voor de eerste maand maar 1 dollar te betalen en in 1 maand kun je makkelijk alle afleveringen zien. De eerste afleveringen kun je gratis bekijken:

http://www.gaia.com/search/sp/cosmis%20disclosure

Verder zijn er op youtube meerdere interviews te vinden met Corey Goode.

Ik heb alle afleveringen gezien op GaiaTV en voor wat het waard is, Goode komt op mij als persoon geloofwaardig over ondanks dat veel van zijn beweringen moeilijk te geloven zijn. Dr. Michael Salla post op zijn website regelmatig updates over Corey Goode en zijn beweringen:

http://exopolitics.org/

Als Goode echt een klokkenluider is en niet een hele overtuigende fantast, dan is hij de grootste klokkenluider ooit. Hij heeft inmiddels al over heel veel zaken gesproken. Zoveel dat ik hier niet zijn hele verhaal kan communiceren, maar ik zal in dit topic een aantal van zijn beweringen er uit lichten.

Secret Space Program infrastructuur

Goode zegt dat er al basissen zijn op Mars en op de maan en dat we ook al mijnen in de asteroiden-gordel. Hier volgen wat mogelijke bewijzen dat het klopt wat Goode zegt.

Volgens de kleindochter van president Eisenhower is er al een basis op Mars:

Volgens deze sergeant heeft hij foto's gezien van basissen op de maan:

En op de volgende pagina is nog meer te vinden over het geheime ruimtevaartprogramma:

http://www.bibliotecapley(...)olitics_reagan05.htm

De bovenstaande website begint met een uitspraak van Ronald Reagan:

"Lunch with 5 top space scientist. It was fascinating. Space truly is the last frontier and some of the developments there in astronomy etc. are like science fiction, except they are real. I learned that our shuttle capacity is such that we could orbit 300 people."

Een shuttle capaciteit dus van 300 mensen, veel meer dan de space shuttles ooit samen hebben kunnen vervoeren.

Kuiper Asteroid Belt

Verder is er onlangs nog een wet aangenomen die gaat over het mijnen in de ruimte:

New US space mining law to spark interplanetary gold rush

http://phys.org/news/2015-12-space-law-interplanetary-gold.html

Volgens Goode is dit mijnen allang gaande en is het aannemen van deze wet een stap die genomen moest worden voordat er Disclosure kan plaatsvinden.

Ook zei Goode een tijd terug dat er in de Kuiper Belt nog veel meer verrassingen te vinden zijn en afgelopen week kwam de aankondiging dat er een mogelijke negende planeet te vinden is in de Kuiper Belt:

Astronomers say a Neptune-sized planet lurks beyond Pluto

http://www.sciencemag.org(...)-unseen-solar-system

Mars basis van de ICC

Volgens Goode is het de ICC die basissen runt op Mars. Volgens Goode zijn dit in principe slavenkolonies waar gewerkt moet worden en mensen die daarheen zijn gegaan is destijds verteld dat er een grote catastrofe zal plaatsvinden op Aarde en dat zij zijn geselecteerd om het bestaan van de mensheid voort te zetten op Mars. Tegen deze mensen is dus gelogen en ze leven in een schijnwereld op Mars waar ze worden uitgebuit.

Een interessant feit dat deze bewering ondersteunt is de samenkomst van een groep wetenschappers, ingenieurs en filosofen vlakbij het MI-6 gebouw in Londen. Dit was het onderwerp waar serieus over werd gesproken:

How to overthrow a Martian dictatorship

The governments we create on other worlds might turn nasty. Richard Hollingham meets a group plotting revolution in space.

http://www.bbc.com/future(...)martian-dictatorship

Reptilians - Draco Federatie

Wanneer er gesproken wordt over Reptilians dan wordt daar al snel lacherig over gedaan. Ik heb dat ook lange tijd gedaan. Maar de Reptilians komen toch wel vaak naar voren wanneer je je verdiept in de wereld van UFO's en de Secret Space Program.

De Reptilians hier op Aarde zouden miljoenen jaren geleden zijn geëvolueerd tot een intelligente soort en deze reptilians hebben zich aangesloten bij een kosmische alliantie die de Draco Federatie wordt genoemd. De Reptilians zouden hier op Aarde in grote ondergrondse basissen leven en zijn zeer intelligent en hebben geavanceerde technologieën tot hun beschikking.

Klinkt allemaal als fictie natuurlijk maar deze week kwam het volgende nieuwsbericht naar buiten:

Meet 'Dracoraptor,' a new species of dinosaur

A new species of dinosaur thought to be the oldest Jurassic dinosaur ever found in the United Kingdom has a name.

Dracoraptors are believed to have lived about 200 million years ago, and are likely distant relatives of the Tyrannosaurus rex, according to study published in the journal PLOS ONE on Wednesday.

http://www.usatoday.com/s(...)s-jurassic/79104410/

200 miljoen jaar geleden leefde deze raptor dus, ver voordat de dinosaurussen uitstierven. Kan deze Dracoraptor soort zijn geëvolueerd tot een een zelfbewust wezen en is dit nieuwsbericht een bevestiging van wat Goode zegt, dat we langzaamaan steeds meer Disclosure zullen krijgen over zaken die voor ons verborgen zijn gehouden?

Rechtszaken tegen de ICC

Vorig jaar is er een grote hack geweest bij de Amerikaanse overheid waar alle gegevens zijn bemachtigd van mensen die een security clearance hebben gekregen. Mensen die zouden werken voor de geheime black budget ruimtevaartprogramma's, zullen deze clearances ook moeten hebben gekregen en zullen dus vermeld staan in de database.

US government hack stole fingerprints of 5.6 million federal employees

The number of people applying for or receiving security clearances whose fingerprint images were stolen in one of the worst government data breaches is now believed to be 5.6 million, not 1.1 million as first thought, the Office of Personnel Management announced on Wednesday.

http://www.theguardian.co(...)k-stole-fingerprints

Volgens Goode is deze hack nog maar het topje van de ijsberg van alle informatie die verkregen is van de mensen die werken voor het ICC. Deze informatie wordt verzameld door de good guys om straks een zaak te kunnen opbouwen tegen het ICC voor de rechtszaken die men wil laten plaatsvinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 25-01-2016 23:51:30 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_159397983
Reptilians zijn overal, maar voornamelijk zitten ze in de politiek, media en muziekindustrie

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2016 23:51:46 ]
  maandag 25 januari 2016 @ 23:53:08 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_159398036
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Reptilians zijn overal, maar voornamelijk zitten ze in de politiek, media en muziekindustrie

HISSS
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_159398730
Doet me denken aan dit topic, alleen is hier wat meer moeite in gestopt.
TRU / Whistleblower van het Secret Space Program

[ Bericht 20% gewijzigd door Dance99Vv op 26-01-2016 19:07:36 ]
There is only one religion
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 januari 2016 @ 15:26:15 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_159409108
Op zich allemaal vrij interessant, alleen snap ik de link met die dinosaurussoort echt totaal niet. Alleen omdat die 200 miljoen jaar geleden leefden? Dat deden er namelijk wel meer..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_159418947
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De Reptilians hier op Aarde zouden miljoenen jaren geleden zijn geëvolueerd tot een intelligente soort en deze reptilians hebben zich aangesloten bij een kosmische alliantie die de Draco Federatie wordt genoemd. De Reptilians zouden hier op Aarde in grote ondergrondse basissen leven en zijn zeer intelligent en hebben geavanceerde technologieën tot hun beschikking.
Grappig, dat is precies de omschrijving van de Silurians in diverse afleveringen van Doctor Who :)

http://tardis.wikia.com/wiki/Silurian
pi_159428680
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Op zich allemaal vrij interessant, alleen snap ik de link met die dinosaurussoort echt totaal niet. Alleen omdat die 200 miljoen jaar geleden leefden? Dat deden er namelijk wel meer..
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel erg thuis ben in de wereld van dinosaurussen. Ik ken alleen de bekende soorten als T-Rex en Stegosaurus. Misschien dat er al wel meer dinosaurussen bekend waren van dezelfde grootte als deze Dracoraptor.

Wat opvalt is dat de grootte van de Dracoraptor (volwassene is zo'n 3 meter lang) overeenkomt met de beschrijving die je soms tegenkomt van de Reptilians. Ook worden de Reptilians vaak beschreven als een raptor-achtig reptiel.

En ook de naam viel me op, nl. Dracoraptor. Maar ik heb zojuist even hier gekeken:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dinosaur_genera

De naam Draco in de naam van een dinosaurus is niet nieuw. Dus op zich is het niet vreemd dat een nieuwe dino als onderdeel van zijn naam "draco" heeft. Dat is iets dat me nl. in eerste instantie opviel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Probably_on_pcp op 27-01-2016 02:11:58 ]
pi_159428722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

Grappig, dat is precies de omschrijving van de Silurians in diverse afleveringen van Doctor Who :)

http://tardis.wikia.com/wiki/Silurian
Er zijn mensen die beweren dat "men" de entertainmentindustrie informatie toespeelt om zo te helpen bij het planten van zaadjes in het menselijk bewustzijn. Er schijnen een paar klokkenluiders te zijn geweest die zeggen dat echt bestaande aliens worden verwerkt in films en ook videogames.
pi_159429219
Wat is er dan zo spannend aan aliens en waarom zouden ze men "klaar" ervoor moeten maken met knipoogjes in populaire media?

Het effect van dit soort zaken, als het al zou plaatsvinden, wordt om geen enkele reden gigantisch overschat. Net als de vermeende anarchie die zou uitbreken als mensen "onvoorbereid" aan aliens worden geïntroduceerd.
Conscience do cost.
  woensdag 27 januari 2016 @ 02:52:11 #10
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159429281
De VS spreekt altijd over Extraterrestrial life wanneer ze het over het buitenaardse hebben.
Wanneer het over allochtonen gaat hebben ze het over aliens.

Tevens hebben ze het over de mogelijkheid om mensen ''in orbit'' te krijgen met diverse shuttles (ze begonnen er met 1, ze eindigden met een hangar vol), niet om ze in 1x de lucht in te schieten. Zijn nogal grove nuances.
pi_159429394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 02:39 schreef ems. het volgende:
Wat is er dan zo spannend aan aliens en waarom zouden ze men "klaar" ervoor moeten maken met knipoogjes in populaire media?

Het effect van dit soort zaken, als het al zou plaatsvinden, wordt om geen enkele reden gigantisch overschat. Net als de vermeende anarchie die zou uitbreken als mensen "onvoorbereid" aan aliens worden geïntroduceerd.
En hoe kom je precies tot die conclusie?

Wat als de aliens nou niet direct de beste intenties hebben? Jij denkt dat mensen dan gewoon hun schouders ophalen en verder gaan met hun leven alsof er niets aan de hand is?

Jij denkt niet dat mensen wat serieuzer naar het alien-abduction fenomeen gaan kijken als bekend wordt dat aliens de Aarde bezoeken?
pi_159429400
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2016 02:52 schreef TheThirdMark het volgende:
De VS spreekt altijd over Extraterrestrial life wanneer ze het over het buitenaardse hebben.
Wanneer het over allochtonen gaat hebben ze het over aliens.
Reagan had het gewoon over een alien threat from outer space.

quote:
Tevens hebben ze het over de mogelijkheid om mensen ''in orbit'' te krijgen met diverse shuttles (ze begonnen er met 1, ze eindigden met een hangar vol), niet om ze in 1x de lucht in te schieten. Zijn nogal grove nuances.
De uitspraak van Reagan is gedaan in 1985. Volgens hem hadden ze in 1985 de capaciteit om 300 mensen in een baan om de Aarde te krijgen. En zelfs toen alle Space shuttles in gebruik waren konden ze niet 300 man in orbit krijgen. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.

Dit wordt besproken op die website die ik linkte, maar ik krijg het idee dat je wat dingen uit de OP snel hebt doorgelezen en daarop blijkbaar moest reageren.

Als je wat snelle reacties wilt plaatsen zonder even wat dingen goed door te lezen, is dit misschien niet het beste topic om in te reageren.
pi_159434486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 03:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En hoe kom je precies tot die conclusie?
Speculatie. Net als jij.
quote:
Wat als de aliens nou niet direct de beste intenties hebben? Jij denkt dat mensen dan gewoon hun schouders ophalen en verder gaan met hun leven alsof er niets aan de hand is?
Nee, dan gaan we op ze schieten.
quote:
Jij denkt niet dat mensen wat serieuzer naar het alien-abduction fenomeen gaan kijken als bekend wordt dat aliens de Aarde bezoeken?
Jawel, dat denk ik wel.

Het gaat mij om de belachelijkheid van het "voorbereiden door aliens in videospelletjes te stoppen". Daar schiet niemand wat mee op.
Conscience do cost.
pi_159511658
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:31 schreef ems. het volgende:

[..]

Speculatie. Net als jij.
Ja maar ik ben iets genuanceerder in wat ik zeg. Jij bent nogal uitgesproken:

quote:
Het effect van dit soort zaken, als het al zou plaatsvinden, wordt om geen enkele reden gigantisch overschat.
Je kunt toch wel uitleggen hoe je precies tot die conclusie komt? Het valt me op dat jij vaak in dit soort topics reageert en dan in een paar zinnen hele stellige uitspraken doet. Misschien is het handig als je wat meer je uitspraken motiveert, dat helpt de discussie namelijk.

quote:
Het gaat mij om de belachelijkheid van het "voorbereiden door aliens in videospelletjes te stoppen". Daar schiet niemand wat mee op.
Hier weer een voorbeeld van een korte stellige uitspraak. Kun je uitleggen waarom niemand er iets mee opschiet als mensen via fictie worden voorbereid op een nieuwe realiteit?
pi_159515813
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 08:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ja maar ik ben iets genuanceerder in wat ik zeg. Jij bent nogal uitgesproken:
Nouja, jij bent uitgesproken wat betreft wat andere mensen zeggen over aliens :P

quote:
Je kunt toch wel uitleggen hoe je precies tot die conclusie komt? Het valt me op dat jij vaak in dit soort topics reageert en dan in een paar zinnen hele stellige uitspraken doet. Misschien is het handig als je wat meer je uitspraken motiveert, dat helpt de discussie namelijk.
Laat ik het zo zeggen: Ik kan geen enkele motivatie of reden bedenken waarom het plaatsen van aliens in videospelletjes mij zou "voorbereiden" op de komst van aliens. Ik zal echt niet meer of minder gefascineerd zijn door buitenlands leven omdat de eindbaas van een game uit 1999 misschien dezelfde neus heeft als onze nieuwe bezoekers.

quote:
Hier weer een voorbeeld van een korte stellige uitspraak. Kun je uitleggen waarom niemand er iets mee opschiet als mensen via fictie worden voorbereid op een nieuwe realiteit?
Ik geloof dus in de eerste instantie niet dat het gebeurt. En als het al wel gebeurt dan geloof ik niet dat het helpt bij het 'voorbereiden'. Ik ben namelijk van mening dat er helemaal niets voorbereid hoeft te worden. Ik denk dat de komst van aliens, tenzij ze direct beginnen met de aarde nuken of onze vrouwen met straling bezwangeren, lang niet zo'n gigantische impact gaat hebben op de gesteldheid van de mensen.

De mensen die er het 'meest' mee zullen zitten zijn de (streng)-gelovigen en die zullen na een weekje wel een nieuw verhaal hebben verzonnen om te verklaren waarom hun almachtige god ook aliens heeft gemaakt.

[ Bericht 5% gewijzigd door ems. op 30-01-2016 13:49:45 ]
Conscience do cost.
  zondag 31 januari 2016 @ 05:30:32 #16
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_159533815
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 03:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Reagan had het gewoon over een alien threat from outer space.
Tijdens Reagan was het volop koude oorlog en er was een kans dat de Sowjets via de ruimte zouden aanvallen. Daarom is er een defensieproject opgezet dat nogal duur was. Niks geheimzinnigs aan, stond toen regelmatig in de kranten.

quote:
[..]

De uitspraak van Reagan is gedaan in 1985. Volgens hem hadden ze in 1985 de capaciteit om 300 mensen in een baan om de Aarde te krijgen. En zelfs toen alle Space shuttles in gebruik waren konden ze niet 300 man in orbit krijgen. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
Ten tijde van Reagan waren er 5 Space Shuttles, elk met een bemanning van 7 personen. Het ruim is steeds gebruikt om satellieten omhoog te brengen, maar is gebouwd om in plaats van cargo ook passagiers mee te kunnen nemen. Zoals je een Boeing 747 kunt gebruiken voor transport en voor passagiers. Je hoeft er alleen maar stoelen in te zetten.
Blijkbaar kon elke Space Shuttle, mits voorzien van stoelen (de passenger module), zo'n 50-55 passagiers vervoeren (plus de crew). Dat lijkt mij een aannemelijk aantal als je de grootte van de shuttles ziet en de plaatjes van de passenger module.
De shuttles waren in eerste instantie bedacht voor personenvervoer (op de lange termijn).

http://www.google.nl/sear(...)tle+passenger+module
Het aantal passagiers voor de module wordt als ca. 100 genoemd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lunatiek op 31-01-2016 05:53:46 ]
  zondag 31 januari 2016 @ 06:15:46 #17
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_159533872
Geheime bases op de maan en op Mars roept nogal wat vragen op over de methoden om die geheim te houden. Bijvoorbeeld als het gaat om communicatie, emissie en bevoorrading.

Er valt iets te ontdekken in de Kuiper-gordel :') De meeste helderzienden zijn nog duidelijker in hun claims. Natuurlijk valt er in onontdekt gebied veel te ontdekken, de bewering is als bewijs weinig waard als je niet zegt wat.

Maar er is een belangrijk punt waarop Goode zichzelf tegenspreekt. Namelijk: als er werkelijk sprake is van disclosere, waarom dan via eeen klokkenluider en niet via officiële bekendmakingen via bijvoorbeeld NASA? Dat zou een betrouwbaarder indruk maken. Ook krijgt NASA bij ontmaskering van e.t.'s dan niet voorgeworpen dat we het via klokkenluiders hebben moeten horen.
pi_159534213
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 05:30 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Tijdens Reagan was het volop koude oorlog en er was een kans dat de Sowjets via de ruimte zouden aanvallen. Daarom is er een defensieproject opgezet dat nogal duur was. Niks geheimzinnigs aan, stond toen regelmatig in de kranten.
Heb je de speech uit de OP uberhaupt geluisterd? Hij zegt duidelijk "some other species from some other planet". Hij heeft het duidelijk over buitenaardse wezens.

quote:
Ten tijde van Reagan waren er 5 Space Shuttles, elk met een bemanning van 7 personen. Het ruim is steeds gebruikt om satellieten omhoog te brengen, maar is gebouwd om in plaats van cargo ook passagiers mee te kunnen nemen. Zoals je een Boeing 747 kunt gebruiken voor transport en voor passagiers. Je hoeft er alleen maar stoelen in te zetten.
Blijkbaar kon elke Space Shuttle, mits voorzien van stoelen (de passenger module), zo'n 50-55 passagiers vervoeren (plus de crew). Dat lijkt mij een aannemelijk aantal als je de grootte van de shuttles ziet en de plaatjes van de passenger module.
De shuttles waren in eerste instantie bedacht voor personenvervoer (op de lange termijn).

http://www.google.nl/sear(...)tle+passenger+module
Het aantal passagiers voor de module wordt als ca. 100 genoemd.
Moet ik nu zelf de zoekresultaten langs gaan?

Hoe kom jij aan die 100?

Dit is wat ik vind:

Another conceptual design exercise led us to the definition a high-capacity passenger carrying capability to the orbiter. In that study, we defined a series of canisters that could carry from 68 to 74 passengers in a double deck arrangement (Fig. 19). There was no real definition of where they were to go except for going to a fictitious space base. This design pushed the center of gravity forward to the point where we had to change the baseline wing gloves with more canard-like surfaces to provide a more forward lifting surface area a more forward aerodynamic
center.

Pagina 8:

https://www.aiaa.org/uplo(...)iationsFinalAIAA.pdf

De vorm van de spaceshuttle zelf zou dus moeten worden aangepast door de veranderde center of gravity wanneer je grote aantallen passagiers zou vervoeren.
pi_159534250
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 06:15 schreef Lunatiek het volgende:

Er valt iets te ontdekken in de Kuiper-gordel :') De meeste helderzienden zijn nog duidelijker in hun claims. Natuurlijk valt er in onontdekt gebied veel te ontdekken, de bewering is als bewijs weinig waard als je niet zegt wat.
Ik ben het met je eens dat het beter was geweest als hij duidelijk die planeet benoemd had (mocht ie echt bestaan). Ik heb het Corey Goode horen zeggen in een interview dat er "grote verrassingen" te vinden zijn en door de manier waarop hij dat zei vond ik het genoeg om dat hier te vermelden. Maar ik ben me er inderdaad van bewust dat ik zijn intonatie hier niet kan overbrengen.

quote:
Maar er is een belangrijk punt waarop Goode zichzelf tegenspreekt. Namelijk: als er werkelijk sprake is van disclosere, waarom dan via eeen klokkenluider en niet via officiële bekendmakingen via bijvoorbeeld NASA? Dat zou een betrouwbaarder indruk maken. Ook krijgt NASA bij ontmaskering van e.t.'s dan niet voorgeworpen dat we het via klokkenluiders hebben moeten horen.
Nasa lijkt onder controle te staan van de ICC, de bad guys dus.

En we zullen moeten afwachten om te kijken hoe we Corey Goode moeten inschatten. Als er geen data dumps komen en geen officiële disclosure berichten, dan wordt Goode dus volkomen ongeloofwaardig. Dan is hij gewoon 1 man die fantastische verhalen vertelt.

En zomaar even een officieel bericht de wereld insturen is niet zo'n goed idee denk ik. Een goed boek om te lezen over de mogelijke grote gevolgen van Disclosure is dit boek:

http://www.amazon.com/D-A(...)rds=after+disclosure
pi_159534264
Nog een mogelijke klokkenluider die spreekt over een geheime ruimtevloot:

TOP AEROSPACE DESIGNER BLOWS WHISTLE ON SECRET US NAVY SPACE BATTLE FLEETS

Over a 12 year period beginning in 1951, William Tompkins worked for an above Top Secret think tank within the Douglas Aircraft Company designing kilometer-long antigravity spacecraft covertly requested by the U.S. Navy. Now aged 92, Tompkins becomes an important whistleblower by exposing the secret projects he worked on in his newly released autobiography, Selected by Extraterrestrials: My life in the top secret world of UFOs, think-tanks and Nordic secretaries.

Tompkins supports his claims with numerous documents including two designs he completed for space battle cruisers and space carriers that would decades later become the backbone of U.S. Navy Space Battle Groups.

Tompkins was given the job at the “Advanced Design” Douglas think tank, due to exceptional skills he exhibited in his war time service with Navy Intelligence from 1942-1945. Significantly, during his service at San Diego’s Naval Air Station, Tompkins directly participated in intelligence debriefings of Navy agents embedded within Nazi Germany’s most secret aerospace facilities during and immediately after World War II.

Hier verder:

http://exopolitics.org/to(...)space-battle-fleets/

Design for 1.4 km battle cruiser

Design for 2.5 km long spacecraft carrier

pi_159534301
Hier is meer te vinden over de mogelijke geheime black budget ruimtevloot:

BNW / Solar Warden - Secret Space Program
  zondag 31 januari 2016 @ 11:19:49 #22
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_159535552
Ik blijf erbij dat je alles wat Ronald Reagan zegt moet zien binnen het kader van de Koude Oorlog en Sowjet-rhetoriek.

Welke officiële instanties zijn dan wel de good guys?
  zondag 31 januari 2016 @ 11:24:19 #23
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_159535634
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 09:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hier is meer te vinden over de mogelijke geheime black budget ruimtevloot:

BNW / Solar Warden - Secret Space Program
Waar het geld vandaan komt is niet interessant. Wel interessant: hoe houden ze een ruimtevloot en de bases geheim? Die techniek is boeiender dan dat hele space program en maakt een groot deel van dat space program overbodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')