zeker interessantquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja je weet het niet. Maar interessant toch?
Randy Cramer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:25 schreef isildur25 het volgende:
ja echt vet, randy cramer ongeveer zon zelfde verhaal..
ja, moet je ff op youtube zoeken randy cramer / captain kaye.quote:
Dank je. Alleen is het verschil wel met deze man dat hij dus uitgekozen is door de Blue Avians om een boodschap over te brengen. Dat is denk ik met Randy Cramer niet het geval?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:54 schreef isildur25 het volgende:
[..]
ja, moet je ff op youtube zoeken randy cramer / captain kaye.
vele filmpjes te vinden waaronder deze. als de verhalen kloppen heeft hij vele jaren op mars gezeten.
ja klopt, daarom race ik echt door die interviews heen met corey op gayam tv, super boeiend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dank je. Alleen is het verschil wel met deze man dat hij dus uitgekozen is door de Blue Avians om een boodschap over te brengen. Dat is denk ik met Randy Cramer niet het geval?
Ik heb nu 1 en twee gezien. Moet je voor 3 en 4 betalen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:03 schreef isildur25 het volgende:
[..]
ja klopt, daarom race ik echt door die interviews heen met corey op gayam tv, super boeiend.
ik denk van niet nee..heb m er nog nooit over horen praten in ieder geval.
Wij zitten hier in het juiste subfora. Jij blijkbaar niet. Hup weer terug in de pas lopen bij NWS.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:06 schreef Slip het volgende:
ja echt super boeiend, begin anders een sub fora waar men dromen kan delen. Zoveel waarde hebben verzonnen verhalen blijkbaar voor jouw
Ja het is gewoon een pay-site, dat je dat zelf nog niet door had verbaasd me dan weer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 en twee gezien. Moet je voor 3 en 4 betalen?
ja klopt, er worden er in totaal meer dan 76 afleveringen gemaakt geloof ik, dus tis zeker wel de moeite waard. eerste maand is 1 euro en daarna 9 euro per maand of zoiets. maar nog genoeg andere dingen ''on the side''op dat gayam. plus dat die corey en david dat geld delen via gayam. dat vind ik wel mooi vanwege al het gezeik dat ie ermee heeft gehad sinds hij publiek is gegaan met zn verhaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 en twee gezien. Moet je voor 3 en 4 betalen?
Aflevering 1, 2 en 5 zijn ook gratis... Alleen 3 en 4 dus niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:02 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een pay-site, dat je dat zelf nog niet door had verbaasd me dan weer.
Maar he de previeuws zijn gratis, zijn +/- 1 min lang ,over ieder deeltje
en de rest ook niet, 6,7,8,9,...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Aflevering 1, 2 en 5 zijn ook gratis... Alleen 3 en 4 dus niet.
Had niet gezien dat die er ook al waren. Maar dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:23 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en de rest ook niet, 6,7,8,9,...
Een boodschap overbrengen, maar je moet betalen om het te zien.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dank je. Alleen is het verschil wel met deze man dat hij dus uitgekozen is door de Blue Avians om een boodschap over te brengen. Dat is denk ik met Randy Cramer niet het geval?
hij schrijft alle info ook op zn website(volgens mij)http://spherebeingalliance.com/quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:41 schreef marsan het volgende:
[..]
Een boodschap overbrengen, maar je moet betalen om het te zien.
Dan zal die boodschap niet zo belangrijk zijn. Of hebben de blue avians nood aan extra geld?
Where is the physical evidence to support your claims?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:55 schreef isildur25 het volgende:
[..]
hij schrijft alle info ook op zn website(volgens mij)http://spherebeingalliance.com/
voor de rest vind ik het niet echt een crime om er wat extra aan te verdienen, zeker niet omdat je het niet makkelijk hebt als whistleblower.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:55 schreef isildur25 het volgende:
[..]
hij schrijft alle info ook op zn website(volgens mij)http://spherebeingalliance.com/
Nee hoor je hoeft niet te betalen. Lees het topic eerst voordat je wat begint te roepen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:41 schreef marsan het volgende:
[..]
Een boodschap overbrengen, maar je moet betalen om het te zien.
Dan zal die boodschap niet zo belangrijk zijn. Of hebben de blue avians nood aan extra geld?
Geld dat ook niet een beetje voor jezelf? Doe eerst wat meer research voor je wat dumpt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee hoor je hoeft niet te betalen. Lees het topic eerst voordat je wat begint te roepen.
Jij komt met een link. Ik volg jouw link. Daar staat:quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee hoor je hoeft niet te betalen. Lees het topic eerst voordat je wat begint te roepen.
Mee eens. 1 dollar per maand. Dat is niks. En dan nog mensen die daar moeilijk over gaan doen. Vergelijk dat eens met al die andere dingen waarbij mensen veel erger afgezet worden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:58 schreef isildur25 het volgende:
[..]
voor de rest vind ik het niet echt een crime om er wat extra aan te verdienen, zeker niet omdat je het niet makkelijk hebt als whistleblower.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |