SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bakker behandelde naar eigen zeggen voetballers met enorme faalangst, doodsbang voor de commentaren op de tribune. Dat psychische klachten zo'n groot taboe zijn, is 'te treurig voor woorden', zegt hij. 'Je zult maar piloot zijn, verslaafd en depressief. Ik heb het afgelopen jaar meerdere piloten gezien die dat niet melden aan hun werkgever. Wat ik daarmee doe? Ik heb dan de neiging om een depressiegala te organiseren.'
kan gewoonquote:
Logisch sof is een mooi meisje. Maar op Tinder zitten veel OF-typetjes dus hoef me daar niet al te druk om te makenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:46 schreef Paxcon het volgende: [..] Ik las wel dat sof 93 likes op tinder had dus je hebt wel wat concurrentie denk ik
Je hebt me toch al gevondenquote:
Of een depressiegala de oplossing is zal de toekomst moeten uitwijken, maar feit blijft dat depressie nog een enorm taboe is en dat enorm veel problemen oplevertquote:Op maandag 25 januari 2016 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
Als jullie depressief waren, zouden jullie dan naar een depressiegala gaan?
Ik vind het maar een bijzonder concept.
En deze quote:
[..]
Gezellig samen krassen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Of een depressiegala de oplossing is zal de toekomst moeten uitwijken, maar feit blijft dat depressie nog een enorm taboe is en dat enorm veel problemen oplevert
Oh natuurlijk. Maar het klinkt toch wel als een van de minder nuttige dingen die je kunt bedenken om het taboe te doorbreken.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Of een depressiegala de oplossing is zal de toekomst moeten uitwijken, maar feit blijft dat depressie nog een enorm taboe is en dat enorm veel problemen oplevert
Tsja, als het niet werkt dan werkt het niet, maar beter iets dan niets proberenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Maar het klinkt toch wel als een van de minder nuttige dingen die je kunt bedenken om het taboe te doorbreken.
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Logisch sof is een mooi meisje. Maar op Tinder zitten veel OF-typetjes dus hoef me daar niet al te druk om te makenGelukkig ben jij gay, anders zou het wellicht wel problematisch kunnen worden.
niemand boeit wat je zegtquote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Logisch sof is een mooi meisje. Maar op Tinder zitten veel OF-typetjes dus hoef me daar niet al te druk om te makenGelukkig ben jij gay, anders zou het wellicht wel problematisch kunnen worden.
wtf OFquote:Op maandag 25 januari 2016 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
niemand boeit wat je zegt
en ik heb een chickie jij bent nog maagd en jood
* de wind * * de wind *
hoor je dat?
dan ben JIJ!
die wegwaait naar israel
Als ik depressief was zou ik me niet minder schamen omdat iemand in Nederland een gala heeft georganiseerd.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, als het niet werkt dan werkt het niet, maar beter iets dan niets proberen
pak hem maar aan hoor jaaa!!! lekker hoorrquote:Op maandag 25 januari 2016 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
* de wind * * de wind *
hoor je dat?
dan ben JIJ!
die wegwaait naar israel
Dat is ook niet het enige waar het om gaat.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik depressief was zou ik me niet minder schamen omdat iemand in Nederland een gala heeft georganiseerd.
Hoezo Jood ben geboren op Zuid onnozel flikkertje.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
* de wind * * de wind *
hoor je dat?
dan ben JIJ!
die wegwaait naar israel
.quote:
je bent zo ecto je word nog geklapt door een platgereden auswitesg overleferquote:Op maandag 25 januari 2016 20:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo Jood ben geboren op Zuid onnozel flikkertje.
ik heb er teminste 1quote:Op maandag 25 januari 2016 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Hij is gwn jelly dat hij zijn vriendin in een goedkoop motel tegen betaling moet ontmoeten.
sommige mensen werken hequote:Op maandag 25 januari 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
OF het was vandaag 16 graden, je had haar overal kunnen doen waar je maar wilde, gratis
Bitch please.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bent zo ecto je word nog geklapt door een platgereden auswitesg overlefer
hoe kom je daar zo opeens aanquote:
ga niet haten op OF gekquote:Op maandag 25 januari 2016 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Bitch please.
Je taalgebruik is al net zo armoedig als je hosselskills.
Nee dat ben je zelfquote:Op maandag 25 januari 2016 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bent zo ecto je word nog geklapt door een platgereden auswitesg overlefer
Moet dat dan?quote:
nee dit is ander soort relatiequote:Op maandag 25 januari 2016 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kom je daar zo opeens aan
dit weekend wilde je nog dood omdat je niemand zou vinden
nou wat een fixer ben jij danquote:Op maandag 25 januari 2016 21:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dit is ander soort relatie
maar zolang ze geen kinderen wil kan ik niet houden
ik noem het een tijdelijk
net als je vader de visboer die vaginasap van je moeder over rotte vis heen gooidquote:Op maandag 25 januari 2016 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Bitch please.
Je taalgebruik is al net zo armoedig als je hosselskills.
Vast zwaar minderjarig anders kon je haar wel gewoon mee naar huis nemen.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dit is ander soort relatie
maar zolang ze geen kinderen wil kan ik niet houden
ik noem het een tijdelijk
probleem is dat ik ook nog een zusje hebquote:Op maandag 25 januari 2016 21:03 schreef Paxcon het volgende:
OF waarom doe je haar niet gewoon bij je thuis? Of mag dat niet van je ma
ik ben 17 zij 15quote:Op maandag 25 januari 2016 21:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast zwaar minderjarig anders kon je haar wel gewoon mee naar huis nemen.
Wat een slechte act dit. Zelfs voor jou.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
net als je vader de visboer die vaginasap van je moeder over rotte vis heen gooid
Altijd tochquote:Op maandag 25 januari 2016 21:04 schreef FrauMilena het volgende:
De sc zit weer op hoog niveau lees ik.
Haha pedo.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben 17 zij 15
kan gewoon maar ik heb respect voor mijn familie
Tuurlijk welquote:Op maandag 25 januari 2016 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan toch nooit aan iemand gaan vertellen dat ik je van fok ken.
mijn ouders vinden dit maar een vreemde sitequote:Op maandag 25 januari 2016 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Mijn ouders weten gewoon dat ik fok
En terecht.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mijn ouders vinden dit maar een vreemde site
Die van mij niet hoor!quote:Op maandag 25 januari 2016 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Mijn ouders weten gewoon dat ik fok
Oh nou dan vertel ik het ze welquote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vrees dat ik de komende maand geen aandacht meer krijg van Kaneel wegens minecraft.
Gewoon wanneer ze vragen hoe we elkaar kennenquote:
Een vriendin van mij stuurde mijn FOK!account naar mijn ouders omdat ze 'bezorgd' wasquote:Op maandag 25 januari 2016 21:14 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb Fok nog nooit bespreekbaar gemaakt eigenlijk.
waarom zou je ookquote:Op maandag 25 januari 2016 21:14 schreef FrauMilena het volgende:
mijn ex weet ook mijn gebruikersnaamquote:Op maandag 25 januari 2016 21:14 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben ze er toen nog wat van gezegd?quote:Op maandag 25 januari 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vriendin van mij stuurde mijn FOK!account naar mijn ouders omdat ze 'bezorgd' was
Ja nee daarom, is allemaal niet zo boeiend/relevant.quote:
Ja het was een dramatische samenloop van omstandighedenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hebben ze er toen nog wat van gezegd?
Aha.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex weet ook mijn gebruikersnaam
Aw. En je vriendin vroeg dat niet eerst even? Privacyschending, tsk tsk.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het was een dramatische samenloop van omstandigheden![]()
Ja dat was niet helemaal oke.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Aw. En je vriendin vroeg dat niet eerst even? Privacyschending, tsk tsk.
Had d'r wel een paar tikken verkochtquote:Op maandag 25 januari 2016 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat was niet helemaal oke.
Gelukkig kwamen we weer on good terms daarna
Nee begrijpelijk. Maar gelukkig!quote:Op maandag 25 januari 2016 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat was niet helemaal oke.
Gelukkig kwamen we weer on good terms daarna
hierquote:
denk dat de meeste hier gewoon trollen hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 21:22 schreef FrauMilena het volgende:
Nog een reden om Fok niet te bespreken, 80% is autist.
Wat een oordelen zegquote:Op maandag 25 januari 2016 21:22 schreef FrauMilena het volgende:
Nog een reden om Fok niet te bespreken, 80% is autist.
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
met die stelling ben ik het niet eens
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
denk dat de meeste hier gewoon trollen hoor
of juist al hun autistische trekjes hier los laten
Ik ben ook niet heel serieus hè jongons.quote:
*grovequote:Op maandag 25 januari 2016 21:26 schreef FrauMilena het volgende:
Durf ook nooit groffe grappen te maken hier want 90% gaat me verkeerd begrijpen.
Behalve Loka misschien.
Ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij bent Fins toch? Er kwam net een vreemd Fins nummer in m'n shuffle.
kan dat?quote:Op maandag 25 januari 2016 21:33 schreef supersof het volgende:
ik zag iemand op fb met een bewegende profiel fotoDie heeft gewoon een filmpje ingesteld
zag er cool uit
Slecht.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
wat doen jullie als verantwoordelijke late night snack?
heb nu door de sluikreclame van opso kitkats gehaald :s
nootjes of een banaantje ofzoquote:Op maandag 25 januari 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
ik heb altijd eierkoeken in huis, die zijn nog wel redelijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ben helaas verkaast
kan geen fins
Dat vind ik echt niet lekker.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb altijd eierkoeken in huis, die zijn nog wel redelijk.
dmquote:
Ik heb mini eierkoekenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb altijd eierkoeken in huis, die zijn nog wel redelijk.
ik kan pici basis tochquote:Op maandag 25 januari 2016 21:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is wel een erg algemene zin tho. Maar oké.
Gewoon vandaag al beginnen, easy.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Na de tentamenweken ga ik gezond eten
Onrealistische doel
Qua vakken of wat?quote:Op maandag 25 januari 2016 21:37 schreef supersof het volgende:
Na tentamenweek heb ik geen leven meer want dan heb ik een kut periode
Hoe oud is ie?quote:Op maandag 25 januari 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Wtf mijn laptop doet nog steeds gaar.
Ja bah bahquote:
Ik heb milka op mn schoot dus dat wordt m nietquote:Op maandag 25 januari 2016 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon vandaag al beginnen, easy.
Moet je die chocolade eierkoeken eens proberen, als die nog bestaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:38 schreef McGrath het volgende:
Ik houd echt gigantisch veel van eierkoeken, stelletje haters.
Welkequote:
You need some Shia LaBeouf, gurlll.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb milka op mn schoot dus dat wordt m niet
wow jaquote:
Na het ligt denk ik nu aan Firefox, even in Chrome aan het typen nu en het loopt wel weer soepel. Firefox pakte mijn woorden niet goed. Kon bijna alles dubbel typen.quote:
Firefox is een ontiegelijke kutbrowser gewordenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na het ligt denk ik nu aan Firefox, even in Chrome aan het typen nu en het loopt wel weer soepel. Firefox pakte mijn woorden niet goed. Kon bijna alles dubbel typen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Firefox is een ontiegelijke kutbrowser geworden
Maar ik vind Chrome ook niet alles. Lettertype vind ik irritant, lijkt wat wazig.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook eens gehad, dan staat iets niet goed ingesteld. Weet alleen even niet meer 1 2 3 wat precies.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik vind Chrome ook niet alles. Lettertype vind ik irritant, lijkt wat wazig.
sinds een tijdje weer beter dan Chrome. Chrome met zijn idiote geheugengebruikquote:Op maandag 25 januari 2016 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Op Mac is dat het beste ja, want Apple zorgt er wel voor dat je het beste hun eigen product kan gebruikenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:42 schreef supersof het volgende:
Ik gebruik gewoon Safari
VA zei dat dat het beste was met mac
Nee ik heb Zweedse nodigquote:Op maandag 25 januari 2016 21:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
You need some Shia LaBeouf, gurlll.
Ik wou dat ik wist hoe ik dat kon oplossen. Leest irritant.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook eens gehad, dan staat iets niet goed ingesteld. Weet alleen even niet meer 1 2 3 wat precies.
Ben ook wel benieuwd hoe Edge zich gaat ontwikkelenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
sinds een tijdje weer beter dan Chrome. Chrome met zijn idiote geheugengebruik
Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wist hoe ik dat kon oplossen. Leest irritant.
leuk logo, verder is het een slap aftreksel van chrome.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:42 schreef supersof het volgende:
Ik gebruik gewoon Safari
VA zei dat dat het beste was met mac
Wattequote:Op maandag 25 januari 2016 21:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dan samen lopen kanen zeker.
tot nu toe niet bepaald een revolutiequote:Op maandag 25 januari 2016 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe Edge zich gaat ontwikkelen
Is volgens mij ook nauwelijks ene fuck mee gebeurd sinds de introductiequote:Op maandag 25 januari 2016 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
tot nu toe niet bepaald een revolutie
wat daar het idee achter wasquote:Op maandag 25 januari 2016 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Is volgens mij ook nauwelijks ene fuck mee gebeurd sinds de introductie
goed geluktquote:Op maandag 25 januari 2016 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Aandacht afleiden van Internet Explorer
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Byyyy the way
MIJN FUCKING NUMMER IS AFGESLOTEN NIEMAND KAN MIJ MEER BELLEN
je moet wel je rekeninngen betalen hequote:Op maandag 25 januari 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Byyyy the way
MIJN FUCKING NUMMER IS AFGESLOTEN NIEMAND KAN MIJ MEER BELLEN
Dit is echt BFF dingen, haar vasthouden van een kotsende.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Moet ik je haar komen vasthouden? Drink anders eerst iets.
Wel met gasmasker anders wordt het te intiem, samen kotsen.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is echt BFF dingen, haar vasthouden van een kotsende.
Nou nee ik heb beltegoed maar blijkbaar is die zo lang al beltegoedloos dat ik ben afgesloten wtfquote:Op maandag 25 januari 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet wel je rekeninngen betalen he
Gvd hardop gelachenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wel met gasmasker anders wordt het te intiem, samen kotsen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou nee ik heb beltegoed maar blijkbaar is die zo lang al beltegoedloos dat ik ben afgesloten wtf
Deze opmerking is erg slecht voor mijn warm water propagandaquote:Op maandag 25 januari 2016 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
Paxcon ik ben afgevallen en dat zonder warm water!
Ze heeft koud water gedronkenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze opmerking is erg slecht voor mijn warm water propaganda
maar wel goed van je![]()
ben je meer gaan sporten? of minder gegeten?
Ik weet niet, sinds begin dit jaar vliegt het eraf zonder dat ik bewust iets heb veranderd.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze opmerking is erg slecht voor mijn warm water propaganda
maar wel goed van je![]()
ben je meer gaan sporten? of minder gegeten?
Handigquote:Op maandag 25 januari 2016 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, sinds begin dit jaar vliegt het eraf zonder dat ik bewust iets heb veranderd.
Maar het zal wel door minder trek komen.
Ben wel aan de pil begonnen, misschien heeft het daarmee te maken?quote:
Ik kwam daar van aanquote:Op maandag 25 januari 2016 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben wel aan de pil begonnen, misschien heeft het daarmee te maken?
Nou ja, vind het niet zo erg
Hey jij daar, heb je nou al iemand gehosseld voor Tame Impala?quote:
Nee, en nee.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey jij daar, heb je nou al iemand gehosseld voor Tame Impala?En ken jij Jagwar Ma, de support act?
Bij meeste mensen hebben hormonen van de pil juist tegenovergestelde invloed, maar kan dat dat bij jou andere uitwerking heeftquote:Op maandag 25 januari 2016 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben wel aan de pil begonnen, misschien heeft het daarmee te maken?
Nou ja, vind het niet zo erg
Ben je toen ook weer afgevallen toen je was gestopt?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik de vorige keer ook. Snap er niets van.
Nopequote:Op maandag 25 januari 2016 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk
Ik neem aan dat jij support act ook niet kent dus?
Toen ik overstapte naar die ik nu ook weer heb ging er ook snel weer 7 kilo af. Maar was toen wel 12 kilo aangekomenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je toen ook weer afgevallen toen je was gestopt?
Zou je cupmaat ook weer kleiner worden als die groter is geworden toen je er mee begon?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik overstapte naar die ik nu ook weer heb ging er ook snel weer 7 kilo af. Maar was toen wel 12 kilo aangekomen
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NopeMaar ik heb sowieso altijd een beetje een hekel aan support acts. Moet je zo lang wachten.
Hehehehequote:
Ja, want dat is voornamelijk vetquote:Op maandag 25 januari 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou je cupmaat ook weer kleiner worden als die groter is geworden toen je er mee begon?
Die is altijd geblevenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou je cupmaat ook weer kleiner worden als die groter is geworden toen je er mee begon?
Dat zou best stom zijnquote:Op maandag 25 januari 2016 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hehehehe. Ja, dat is ook zo.
Soms is het wel leuk.. maar omdat je het eigenlijk niet kent is het ook te kort om het op dat moment te leren kennen.
[..]
Ja, want dat is voornamelijk vet
Ik begon ook toen ik 17 was he, dan groeien ze sowieso nog.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ECHT?!
Jij hebt een raar lichaam is mijn conclusie
Haha achja, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hehehehe. Ja, dat is ook zo.
Soms is het wel leuk.. maar omdat je het eigenlijk niet kent is het ook te kort om het op dat moment te leren kennen.
[..]
Ja, want dat is voornamelijk vet
Heb jij veel bh's?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zou best stom zijn
Kan je weer andere bh's gaan kopen
Das waarquote:Op maandag 25 januari 2016 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begon ook toen ik 17 was he, dan groeien ze sowieso nog.
Ik ook.quote:
hmmm raarquote:Op maandag 25 januari 2016 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, sinds begin dit jaar vliegt het eraf zonder dat ik bewust iets heb veranderd.
Maar het zal wel door minder trek komen.
Wat is veel? Ik heb 6 hele mooie vind ik en ik ben daar echt heel blij meequote:Op maandag 25 januari 2016 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij veel bh's?
Ik heb er namelijk eigenlijk bijna al mn bh's nog wel. Die kapot zijn of versleten of niet meer mooi zijn weg, maar die ik mooi vond heb ik nog wel. Of ze nou passen of niet.
Voor misschien ooit. Weggooien, brrr
[..]
Das waar
[..]
Ik ook.
Heb er super veel zin in![]()
wow deze postquote:Op maandag 25 januari 2016 22:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Zou echt heeeeeel erg balen als ik geen kaartjes had en anderen wel.
pestkopquote:Op maandag 25 januari 2016 22:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer al een jaar bewust minder te gaan vreten maar het lukte nooitquote:Op maandag 25 januari 2016 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmmm raar
ik ben op een gegeven moment wel bewust minder gaan vreten
warm water was een toevalstreffer
Ik ook, pfffff. Zou echt janken.. Wil dit echt niet missen!quote:Op maandag 25 januari 2016 22:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Als jij net zoals 90% van de vrouwen je bh's meerdere dagen draagt is zes veel.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is veel? Ik heb 6 hele mooie vind ik en ik ben daar echt heel blij mee
Nu zijn ze te mainstream zeker.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:16 schreef Trollscience het volgende:
ik vond tame impala goed voor hun nieuwe album
Als je nou eens lief was had je meegekund.quote:
Echt hè.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, pfffff. Zou echt janken.. Wil dit echt niet missen!
Jij vindt dat wel heel belangrijk hé.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:16 schreef Trollscience het volgende:
ik vond tame impala goed voor hun nieuwe album
Whaaaat.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij vindt dat wel heel belangrijk hé.
Over Blackstar moest ook iedereen dat weten.
Oh ik heb allemaal mooie enzoquote:Op maandag 25 januari 2016 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als jij net zoals 90% van de vrouwen je bh's meerdere dagen draagt is zes veel.
Ik ook zoiets, en paar zwarte en witte standaard maar die waren vet goedkoop en ik heb kutmaat die je lang niet overal hebt.
Ik had Blackstar niet geluisterd voor Bowie's dood, alleen Lazarus, en ik wees erop dat ik het een goed nummer vond los van de betekenis m.b.t. zijn overlijden. Was ook niet als ego bedoeld.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij vindt dat wel heel belangrijk hé.
Over Blackstar moest ook iedereen dat weten.
Oh nicequote:Op maandag 25 januari 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Whaaaat.
Ik ben helemaal vergeten mijn post te checken (cd box Bowie) Even kijken.
had ik ook gedaan...quote:Op maandag 25 januari 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
hunkemoller vernoemt soms bh's naar vrouwen. En er was een bh met mijn naam![]()
gelijk gekocht ;s
ja en dan komt er een vrouwtje kijken of ze goed zitten. In ieder geval, dat doe ik altijd welquote:
En dan weet je dat ze altijd goed passen zekerquote:Op maandag 25 januari 2016 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik koop dan ook basic dingen van de Hema.
Nee, want heel veel vrouwen dragen de verkeerde maat. Helaasquote:Op maandag 25 januari 2016 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan weet je dat ze altijd goed passen zeker
Ja, eerste keer was gokken en daarna weet ik welke ik moet hebben in vervolg.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En dan weet je dat ze altijd goed passen zeker
Oh ah...quote:Op maandag 25 januari 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en dan komt er een vrouwtje kijken of ze goed zitten. In ieder geval, dat doe ik altijd wel
ik vind dilara geen bh-naamquote:Op maandag 25 januari 2016 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik betwijfel of er beha's met mijn naam bestaan.
Hm nee, wil wel graag naar The Libertines in maart.. maar had geen geld en méteen uitverkochtquote:Op maandag 25 januari 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als je nou eens lief was had je meegekund.
[..]
Echt hè.Heb je nog andere concerten in de planning?
Je draagt normaal geen bh als dat niet nodig is?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb er drie. Maar ik draag ze ook alleen maar onder kleding waarbij het zichtbaar is als je er geen draagt.
en en en en?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Whaaaat.
Ik ben helemaal vergeten mijn post te checken (cd box Bowie) Even kijken.
Echt?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb allemaal mooie enzoIk haal ze ook alleen bij hunkemoller. Al heb je daar ook wel standaard bh's.
En ik draag niet 90% van de tijd dezelfdeik kijk per dag waar ik zin in heb
Oh oke, excusi. Ik heb nu alleen onthouden dat je zei dat je hem goed vond voor zijn dood zonder context verderquote:Op maandag 25 januari 2016 22:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had Blackstar niet geluisterd voor Bowie's dood, alleen Lazarus, en ik wees erop dat ik het een goed nummer vond los van de betekenis m.b.t. zijn overlijden. Was ook niet als ego bedoeld.
Ik welquote:
Bij Ikea gewoon meidenkleedkamer voor mensen in de keuken.. Eén collega haar tepel heb ik nu al vijf keer gezien, omdat die bh echt zó veels te groot is dat die echt los staat van der werkelijke borstquote:Op maandag 25 januari 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, want heel veel vrouwen dragen de verkeerde maat. Helaas
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij Ikea gewoon meidenkleedkamer voor mensen in de keuken.. Eén collega haar tepel heb ik nu al vijf keer gezien, omdat die bh echt zó veels te groot is dat die echt los staat van der werkelijke borst.
DAT ZIE JE ZELF TOCH OOK WEL?!
Ahhhh jammerquote:Op maandag 25 januari 2016 22:23 schreef FrauMilena het volgende:
@Crack. Ah ok! Werchter is ook tof ja. En nope, volgens mediamarkt was het vandaag in huis maar natuurlijk moet PostNL weer moeilijk doen.
Die medewerkers doen dat sowieso zo professioneel en goed, daar hoef je echt nergens bang voor te zijn oid.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]Of dat ze alsnog gewoon super erg hangen. Ga gewoon even naar zo'n winkel als hunkemoller please
Je hoeft niet eens uit de kleren
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga nog even een rondje lopen, tschuessi.
Nee weet je hoe oncomfyquote:Op maandag 25 januari 2016 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je draagt normaal geen bh als dat niet nodig is?
Lekker naar collega tepels glurenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij Ikea gewoon meidenkleedkamer voor mensen in de keuken.. Eén collega haar tepel heb ik nu al vijf keer gezien, omdat die bh echt zó veels te groot is dat die echt los staat van der werkelijke borst.
Ik voel hem niet eens zitten ofzoquote:Op maandag 25 januari 2016 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in de avond altijd best een stuk meer comfy wanneer ik hem uitdoe.
Maar het verschilt toch ook wel per moment hoe goed ze passen hoor. Ik heb niet voor elk gewicht een paar bh's in mijn kast liggen.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op maandag 25 januari 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik voel hem niet eens zitten ofzoheb er geen last van.
wat is jouw cupmaat???quote:Op maandag 25 januari 2016 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha maar jij bent ook een jongen! XDXDXD gekkie
waarvan zou je een foto willen zien?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:37 schreef McGrath het volgende:
Goed onderwerp hoor. Er missen alleen wat foto's.
Waarvan denk je.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarvan zou je een foto willen zien?
ik weet het nietquote:
van je sokkenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarvan zou je een foto willen zien?
Ik heb zaterdag chill sokken gekocht. Van die dikke super zachte huis sokkenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zijn nog m'n lekkerste chillsokken ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zijn mijn sokkenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]Haha allemaal zwart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zijn mijn sokkenYour beauty never ever scared me.
Eigenlijk oude. Was mijn allereerste UI. Maar vind hem nog steeds wel leip.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]zal ik wat kleur in je leven brengen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zijn mijn sokken
dat kloptquote:
ooh lekker hoor, zo chillquote:Op maandag 25 januari 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag chill sokken gekocht. Van die dikke super zachte huis sokken
ik loop heel graag met mijn korte voetbalsokken.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee normale dikke sokken
in zwart en wit
Alleen mijn sokken zijn zwart, vind ik fijnquote:Op maandag 25 januari 2016 22:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
zal ik wat kleur in je leven brengen?
dat is kutquote:Op maandag 25 januari 2016 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ooh lekker hoor, zo chill
ik vind het ook lekker om met sokken aan te slapen
korte voetbalsokkenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik loop heel graag met mijn korte voetbalsokken.
Zo kom ik ook aan mijn UIquote:Op maandag 25 januari 2016 22:45 schreef Paxcon het volgende:
ik had vroeger een pijltje als UI
toen heb ik gewoon op google op formaat 60x60 gezocht
Oh dat doe ik echt nooitquote:Op maandag 25 januari 2016 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ooh lekker hoor, zo chill
ik vind het ook lekker om met sokken aan te slapen
Mijne ook hoor. Ik heb van alles en nog wat. Dik, dun, kort, lang, gekleurd, zwart.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn sokken zijn te gevarieerd voor woorden
Oh ziet er chill uitquote:
zomer ja, ik train toch altijd zonder scheenbeschermersquote:Op maandag 25 januari 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh zie er chill uit
voor zaalvoetbal ofzo?
of zomer
of gewoon om te trainenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ziet er chill uit
voor zaalvoetbal ofzo?
of zomer
ik altijd metquote:Op maandag 25 januari 2016 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
zomer ja, ik train toch altijd zonder scheenbeschermers
ja? niet bang ovor een blessure?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
zomer ja, ik train toch altijd zonder scheenbeschermers
dat doen alleen vreemde mensenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:47 schreef Trollscience het volgende:
met sokken aan slapenwtf dat is toch niet chill
dat deed ik eerst maar kan het me nu echt niet meer voorstellenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:47 schreef Trollscience het volgende:
nee joh, je krijgt alleen wat eerder blauwe plekken en wondjes enzo, maar scheenbeschermers houden blessures niet vaak tegen, als je een goede trap krijgt breek je je been toch wel.quote:
Door huis lopen op sokken, slapen op sokken, seks hebben met sokken aanquote:Op maandag 25 januari 2016 22:47 schreef Trollscience het volgende:
dat is HEEL chillquote:Op maandag 25 januari 2016 22:47 schreef Trollscience het volgende:
Vind ik alle 3 matig.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door huis lopen op sokken, slapen op sokken, seks hebben met sokken aan
oké maar slapen met sokken aan is gewoon kut snapjequote:Op maandag 25 januari 2016 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door huis lopen op sokken, slapen op sokken, seks hebben met sokken aan
Ik heb nep uggs als pantoffels.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:50 schreef supersof het volgende:
ik heb nu ook soms pantoffels aan
echt een oma
Niets mis mee.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:50 schreef supersof het volgende:
ik heb nu ook soms pantoffels aan
echt een oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |