SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bakker behandelde naar eigen zeggen voetballers met enorme faalangst, doodsbang voor de commentaren op de tribune. Dat psychische klachten zo'n groot taboe zijn, is 'te treurig voor woorden', zegt hij. 'Je zult maar piloot zijn, verslaafd en depressief. Ik heb het afgelopen jaar meerdere piloten gezien die dat niet melden aan hun werkgever. Wat ik daarmee doe? Ik heb dan de neiging om een depressiegala te organiseren.'
kan gewoonquote:
Logisch sof is een mooi meisje. Maar op Tinder zitten veel OF-typetjes dus hoef me daar niet al te druk om te makenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:46 schreef Paxcon het volgende: [..] Ik las wel dat sof 93 likes op tinder had dus je hebt wel wat concurrentie denk ik
Je hebt me toch al gevondenquote:
Of een depressiegala de oplossing is zal de toekomst moeten uitwijken, maar feit blijft dat depressie nog een enorm taboe is en dat enorm veel problemen oplevertquote:Op maandag 25 januari 2016 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
Als jullie depressief waren, zouden jullie dan naar een depressiegala gaan?
Ik vind het maar een bijzonder concept.
En deze quote:
[..]
Gezellig samen krassen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Of een depressiegala de oplossing is zal de toekomst moeten uitwijken, maar feit blijft dat depressie nog een enorm taboe is en dat enorm veel problemen oplevert
Oh natuurlijk. Maar het klinkt toch wel als een van de minder nuttige dingen die je kunt bedenken om het taboe te doorbreken.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Of een depressiegala de oplossing is zal de toekomst moeten uitwijken, maar feit blijft dat depressie nog een enorm taboe is en dat enorm veel problemen oplevert
Tsja, als het niet werkt dan werkt het niet, maar beter iets dan niets proberenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Maar het klinkt toch wel als een van de minder nuttige dingen die je kunt bedenken om het taboe te doorbreken.
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Logisch sof is een mooi meisje. Maar op Tinder zitten veel OF-typetjes dus hoef me daar niet al te druk om te makenGelukkig ben jij gay, anders zou het wellicht wel problematisch kunnen worden.
niemand boeit wat je zegtquote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Logisch sof is een mooi meisje. Maar op Tinder zitten veel OF-typetjes dus hoef me daar niet al te druk om te makenGelukkig ben jij gay, anders zou het wellicht wel problematisch kunnen worden.
wtf OFquote:Op maandag 25 januari 2016 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
niemand boeit wat je zegt
en ik heb een chickie jij bent nog maagd en jood
* de wind * * de wind *
hoor je dat?
dan ben JIJ!
die wegwaait naar israel
Als ik depressief was zou ik me niet minder schamen omdat iemand in Nederland een gala heeft georganiseerd.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, als het niet werkt dan werkt het niet, maar beter iets dan niets proberen
pak hem maar aan hoor jaaa!!! lekker hoorrquote:Op maandag 25 januari 2016 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
* de wind * * de wind *
hoor je dat?
dan ben JIJ!
die wegwaait naar israel
Dat is ook niet het enige waar het om gaat.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik depressief was zou ik me niet minder schamen omdat iemand in Nederland een gala heeft georganiseerd.
Hoezo Jood ben geboren op Zuid onnozel flikkertje.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
* de wind * * de wind *
hoor je dat?
dan ben JIJ!
die wegwaait naar israel
.quote:
je bent zo ecto je word nog geklapt door een platgereden auswitesg overleferquote:Op maandag 25 januari 2016 20:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo Jood ben geboren op Zuid onnozel flikkertje.
ik heb er teminste 1quote:Op maandag 25 januari 2016 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Hij is gwn jelly dat hij zijn vriendin in een goedkoop motel tegen betaling moet ontmoeten.
sommige mensen werken hequote:Op maandag 25 januari 2016 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
OF het was vandaag 16 graden, je had haar overal kunnen doen waar je maar wilde, gratis
Bitch please.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bent zo ecto je word nog geklapt door een platgereden auswitesg overlefer
hoe kom je daar zo opeens aanquote:
ga niet haten op OF gekquote:Op maandag 25 januari 2016 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Bitch please.
Je taalgebruik is al net zo armoedig als je hosselskills.
Nee dat ben je zelfquote:Op maandag 25 januari 2016 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bent zo ecto je word nog geklapt door een platgereden auswitesg overlefer
Moet dat dan?quote:
nee dit is ander soort relatiequote:Op maandag 25 januari 2016 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kom je daar zo opeens aan
dit weekend wilde je nog dood omdat je niemand zou vinden
nou wat een fixer ben jij danquote:Op maandag 25 januari 2016 21:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dit is ander soort relatie
maar zolang ze geen kinderen wil kan ik niet houden
ik noem het een tijdelijk
net als je vader de visboer die vaginasap van je moeder over rotte vis heen gooidquote:Op maandag 25 januari 2016 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Bitch please.
Je taalgebruik is al net zo armoedig als je hosselskills.
Vast zwaar minderjarig anders kon je haar wel gewoon mee naar huis nemen.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dit is ander soort relatie
maar zolang ze geen kinderen wil kan ik niet houden
ik noem het een tijdelijk
probleem is dat ik ook nog een zusje hebquote:Op maandag 25 januari 2016 21:03 schreef Paxcon het volgende:
OF waarom doe je haar niet gewoon bij je thuis? Of mag dat niet van je ma
ik ben 17 zij 15quote:Op maandag 25 januari 2016 21:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast zwaar minderjarig anders kon je haar wel gewoon mee naar huis nemen.
Wat een slechte act dit. Zelfs voor jou.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
net als je vader de visboer die vaginasap van je moeder over rotte vis heen gooid
Altijd tochquote:Op maandag 25 januari 2016 21:04 schreef FrauMilena het volgende:
De sc zit weer op hoog niveau lees ik.
Haha pedo.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben 17 zij 15
kan gewoon maar ik heb respect voor mijn familie
Tuurlijk welquote:Op maandag 25 januari 2016 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kan toch nooit aan iemand gaan vertellen dat ik je van fok ken.
mijn ouders vinden dit maar een vreemde sitequote:Op maandag 25 januari 2016 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Mijn ouders weten gewoon dat ik fok
En terecht.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mijn ouders vinden dit maar een vreemde site
Die van mij niet hoor!quote:Op maandag 25 januari 2016 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Mijn ouders weten gewoon dat ik fok
Oh nou dan vertel ik het ze welquote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vrees dat ik de komende maand geen aandacht meer krijg van Kaneel wegens minecraft.
Gewoon wanneer ze vragen hoe we elkaar kennenquote:
Een vriendin van mij stuurde mijn FOK!account naar mijn ouders omdat ze 'bezorgd' wasquote:Op maandag 25 januari 2016 21:14 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb Fok nog nooit bespreekbaar gemaakt eigenlijk.
waarom zou je ookquote:Op maandag 25 januari 2016 21:14 schreef FrauMilena het volgende:
mijn ex weet ook mijn gebruikersnaamquote:Op maandag 25 januari 2016 21:14 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben ze er toen nog wat van gezegd?quote:Op maandag 25 januari 2016 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vriendin van mij stuurde mijn FOK!account naar mijn ouders omdat ze 'bezorgd' was
Ja nee daarom, is allemaal niet zo boeiend/relevant.quote:
Ja het was een dramatische samenloop van omstandighedenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hebben ze er toen nog wat van gezegd?
Aha.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ex weet ook mijn gebruikersnaam
Aw. En je vriendin vroeg dat niet eerst even? Privacyschending, tsk tsk.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het was een dramatische samenloop van omstandigheden![]()
Ja dat was niet helemaal oke.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Aw. En je vriendin vroeg dat niet eerst even? Privacyschending, tsk tsk.
Had d'r wel een paar tikken verkochtquote:Op maandag 25 januari 2016 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat was niet helemaal oke.
Gelukkig kwamen we weer on good terms daarna
Nee begrijpelijk. Maar gelukkig!quote:Op maandag 25 januari 2016 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat was niet helemaal oke.
Gelukkig kwamen we weer on good terms daarna
hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |