SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bakker behandelde naar eigen zeggen voetballers met enorme faalangst, doodsbang voor de commentaren op de tribune. Dat psychische klachten zo'n groot taboe zijn, is 'te treurig voor woorden', zegt hij. 'Je zult maar piloot zijn, verslaafd en depressief. Ik heb het afgelopen jaar meerdere piloten gezien die dat niet melden aan hun werkgever. Wat ik daarmee doe? Ik heb dan de neiging om een depressiegala te organiseren.'
kan gewoonquote:
Logisch sof is een mooi meisje. Maar op Tinder zitten veel OF-typetjes dus hoef me daar niet al te druk om te makenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:46 schreef Paxcon het volgende: [..] Ik las wel dat sof 93 likes op tinder had dus je hebt wel wat concurrentie denk ik
Je hebt me toch al gevondenquote:
Of een depressiegala de oplossing is zal de toekomst moeten uitwijken, maar feit blijft dat depressie nog een enorm taboe is en dat enorm veel problemen oplevertquote:Op maandag 25 januari 2016 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
Als jullie depressief waren, zouden jullie dan naar een depressiegala gaan?
Ik vind het maar een bijzonder concept.
En deze quote:
[..]
Gezellig samen krassen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Of een depressiegala de oplossing is zal de toekomst moeten uitwijken, maar feit blijft dat depressie nog een enorm taboe is en dat enorm veel problemen oplevert
Oh natuurlijk. Maar het klinkt toch wel als een van de minder nuttige dingen die je kunt bedenken om het taboe te doorbreken.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Of een depressiegala de oplossing is zal de toekomst moeten uitwijken, maar feit blijft dat depressie nog een enorm taboe is en dat enorm veel problemen oplevert
Tsja, als het niet werkt dan werkt het niet, maar beter iets dan niets proberenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Maar het klinkt toch wel als een van de minder nuttige dingen die je kunt bedenken om het taboe te doorbreken.
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Logisch sof is een mooi meisje. Maar op Tinder zitten veel OF-typetjes dus hoef me daar niet al te druk om te makenGelukkig ben jij gay, anders zou het wellicht wel problematisch kunnen worden.
niemand boeit wat je zegtquote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Logisch sof is een mooi meisje. Maar op Tinder zitten veel OF-typetjes dus hoef me daar niet al te druk om te makenGelukkig ben jij gay, anders zou het wellicht wel problematisch kunnen worden.
wtf OFquote:Op maandag 25 januari 2016 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
niemand boeit wat je zegt
en ik heb een chickie jij bent nog maagd en jood
* de wind * * de wind *
hoor je dat?
dan ben JIJ!
die wegwaait naar israel
Als ik depressief was zou ik me niet minder schamen omdat iemand in Nederland een gala heeft georganiseerd.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Tsja, als het niet werkt dan werkt het niet, maar beter iets dan niets proberen
pak hem maar aan hoor jaaa!!! lekker hoorrquote:Op maandag 25 januari 2016 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
* de wind * * de wind *
hoor je dat?
dan ben JIJ!
die wegwaait naar israel
Dat is ook niet het enige waar het om gaat.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik depressief was zou ik me niet minder schamen omdat iemand in Nederland een gala heeft georganiseerd.
Hoezo Jood ben geboren op Zuid onnozel flikkertje.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
* de wind * * de wind *
hoor je dat?
dan ben JIJ!
die wegwaait naar israel
.quote:
je bent zo ecto je word nog geklapt door een platgereden auswitesg overleferquote:Op maandag 25 januari 2016 20:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo Jood ben geboren op Zuid onnozel flikkertje.
ik heb er teminste 1quote:Op maandag 25 januari 2016 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Hij is gwn jelly dat hij zijn vriendin in een goedkoop motel tegen betaling moet ontmoeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |