Echt? Ik voelde me bijna verplicht een grote zwarte handtas met knipsluiting te kopen waarin ik een rol kleffe pepermuntjes en zakdoekjes om te bespeekselen bewaar. Valt het mee?quote:
Het doet geen pijn in elk gevalquote:Op maandag 8 februari 2016 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt? Ik voelde me bijna verplicht een grote zwarte handtas met knipsluiting te kopen waarin ik een rol kleffe pepermuntjes en zakdoekjes om te bespeekselen bewaar. Valt het mee?
ja klopt high five zal ik sneler begrijpen dan Hi5. maar leandra mag ik je vertelen dat ik zelf heel blij ben dat jij moderator bent van nws en dat dat mij een heel veilig gevoel geeft.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat je het dus eigenlijk als "high five" of "high 5" zou moeten schrijven
quote:Op maandag 8 februari 2016 22:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja klopt high five zal ik sneler begrijpen dan Hi5. maar leandra mag ik je vertelen dat ik zelf heel blij ben dat jij moderator bent van nws en dat dat mij een heel veilig gevoel geeft.
en dat meen ik echt sereus want zomige mensen willen nog wel eens te ver gaan en dan ben ik heel blij dat iemand verstandig dat toch een beetje in de gaten houd. het geeft mij in ieder geval een veilig gevoel zeg maar.
Ja. Mijn broer is maar twee jaar ouder dan ikquote:Op maandag 8 februari 2016 22:55 schreef FANN het volgende:
En die nichtjes en neefjes kregen best vroeg kinderen eigenlijk![]()
dan is het toch oudtante? als het kind van je broer een kind heeft?![]()
want dan ben ik het écht
en neefje heeft ook al een kind? Zie je wel, ze zijn er vroeg bij tegenwoordigquote:Op maandag 8 februari 2016 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Mijn broer is maar twee jaar ouder dan ik. Neefje is nu 25.
Ja, en mijn broer wordt over twee weken vijftig.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:59 schreef FANN het volgende:
en neefje heeft ook al een kind? Zie je wel, ze zijn er vroeg bij tegenwoordig
ow.. wacht... het kind moet nog komen, maar dan nog...![]()
oh jah... Leandra, dit is het topic van Leandraquote:Op maandag 8 februari 2016 23:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en mijn broer wordt over twee weken vijftig.
En zo zijn we weer terug bij Leandra.
Ik over acht zeven maanden, en mijn oudste wordt dit jaar 25quote:Op maandag 8 februari 2016 23:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en mijn broer wordt over twee weken vijftig.
En zo zijn we weer terug bij Leandra.
Dank je, ik doe m'n best!quote:Op maandag 8 februari 2016 22:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja klopt high five zal ik sneler begrijpen dan Hi5. maar leandra mag ik je vertelen dat ik zelf heel blij ben dat jij moderator bent van nws en dat dat mij een heel veilig gevoel geeft.
en dat meen ik echt sereus want zomige mensen willen nog wel eens te ver gaan en dan ben ik heel blij dat iemand verstandig dat toch een beetje in de gaten houd. het geeft mij in ieder geval een veilig gevoel zeg maar.
Steek die maar in je five pocket, Leandra!quote:Op maandag 8 februari 2016 22:57 schreef matthias24 het volgende:
Lint. Maar niet uit mijn navel.quote:Op maandag 8 februari 2016 23:20 schreef Leandra het volgende:
Wat heb jij in je watch pocket? Ik een karrenmunt
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2016 23:29 schreef Leandra het volgende:
Kunnen we misschien ooit een topic over openen (met pics).... op een komkommermoment.
"Wat heb jij in je watch pocket" GC? LIF? ONZ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |