abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159404055
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Exact! En ze hebben het "naakte hertje" ook niet aangerand, voor zover we weten. 8-)
Wellicht gebeurt dat bij het volgende incidentje wel.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:58:38 #227
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_159404101
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:56 schreef TerryStone het volgende:
Wellicht gebeurt dat bij het volgende incidentje wel.
Wellicht...

Voor bij de thee! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_159404137
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind het grappig dat jij dat alleen maar grappig vindt, maar dat je er geen inhoudelijke reactie aan waagt.
Ik wilde je er mee confronteren dat het niet normaal is dat je het nieuws omtrent het doodsteken van een asielcentrum-werknemer ombuigt tot iets positiefs mbt immigranten.

Dat heeft duidelijk gefaald aangezien het voor jou de normaalste zaak van de wereld lijkt dat we toch ons vooral moeten verheugen dat die moordenaar is overmeesterd door collega-immigranten. Maar het is inderdaad ook nog eens waar dat die andere immigranten in 2016 nog niemand vermoord hebben in Zweden!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:10:56 #229
116015 SicSicSics
pi_159404307
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:00 schreef Pharmacist het volgende:
Ik wilde je er mee confronteren dat het niet normaal is dat je het nieuws omtrent het doodsteken van een asielcentrum-werknemer ombuigt tot iets positiefs mbt immigranten.
Ik zie het ook niet als "normaal", ik zie het ook niet als normaal om elk negatief berichtje over immigranten aan te grijpen om alle immigranten als idioot en gevaarlijk neer te zetten. Daar wilde ik jullie even mee confronteren. :7
quote:
Dat heeft duidelijk gefaald aangezien het voor jou de normaalste zaak van de wereld lijkt dat we toch ons vooral moeten verheugen dat die moordenaar is overmeesterd door collega-immigranten. Maar het is inderdaad ook nog eens waar dat die andere immigranten in 2016 nog niemand vermoord hebben in Zweden!
Wat ik wil zeggen is dat mensen die roepen: Alle immigranten zijn kut! Net zoveel gelijk hebben als mensen die roepen: Alle immigranten zijn lief!

Het zijn net mensen namelijk, die immigranten. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_159404361
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:10 schreef SicSicSics het volgende:
Voor sommige mensen zijn ze heilig en is het onmogelijk dat ze iets fout doen, daarom zijn ze ook elke keer zo boos als blijkt dat dat niet zo is.
pi_159404395
quote:
Ik zie het ook niet als "normaal", ik zie het ook niet als normaal om elk negatief berichtje over immigranten aan te grijpen om alle immigranten als idioot en gevaarlijk neer te zetten. Daar wilde ik jullie even mee confronteren. :7
Ik denk dat er weinig mensen zijn die dit beweren.

quote:
Wat ik wil zeggen is dat mensen die roepen: Alle immigranten zijn kut! Net zoveel gelijk hebben als mensen die roepen: Alle immigranten zijn lief!

Het is totaal niet belangrijk of "alle" immigranten "kut" of "lief" zijn. Elke idioot kan inzien dat er goede en slechte mensen tussen die immigranten zitten.

Wat belangrijk is, is de impact die die immigranten op onze samenleving hebben en dan met name 1) financieel, 2) overlast, 3) terrorisme, 4) sociale cohesie en 5) impact op voorzieningen zoals onderwijs, zorg en woonruimte. Die impact is ook gerelateerd aan de aantallen, en dat is natuurlijk waar die aanzuigende werking belangrijk wordt.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:16:27 #232
116015 SicSicSics
pi_159404405
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:14 schreef Wespensteek het volgende:
Voor sommige mensen zijn ze heilig en is het onmogelijk dat ze iets fout doen, daarom zijn ze ook elke keer zo boos als blijkt dat dat niet zo is.
En voor sommige mensen zijn ze de as van het kwaad en is het onmogelijk dat ze iets goeds doen, daarom is men ook elke keer zo angstig als het in de buurt komt.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:21:40 #233
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159404508
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:52 schreef SicSicSics het volgende:
Uit de originele bron in de OP:
[..]
Dus de Telegraaf doet ook aan stemmingmakerij? Hou op, schei uit!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:22:38 #234
116015 SicSicSics
pi_159404531
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:16 schreef Pharmacist het volgende:
Ik denk dat er weinig mensen zijn die dit beweren.
Ik zie er steeds meer. :N
quote:
Het is totaal niet belangrijk of "alle" immigranten "kut" of "lief" zijn. Elke idioot kan inzien dat er goede en slechte mensen tussen die immigranten zitten.
De tendens de laatste tijd neigt toch naar idioten die dat onderscheid niet meer kunnen/ willen maken, maar misschien is dat mijn perceptie.
quote:
Wat belangrijk is, is de impact die die immigranten op onze samenleving hebben en dan met name 1) financieel, 2) overlast, 3) terrorisme, 4) sociale cohesie en 5) impact op voorzieningen zoals onderwijs, zorg en woonruimte.
Als we daar een keer eerlijk over kunnen zijn met zijn allen, zou dat fijn zijn.

Maar dat is meteen de crux, dat is niet makkelijk om objectief over te rapporteren.
quote:
Die impact is ook gerelateerd aan de aantallen, en dat is natuurlijk waar die aanzuigende werking belangrijk wordt.
Wat wil je hiermee zeggen?
Fine, fuck you then!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:25:34 #235
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_159404591
Triest hoor, geeft zo'n jonge meid haar tijd en wordt ze neergestoken door een dolgedraaide tiener die kennelijk niet gediend was van haar hulp.

Hierbij opgemerkt dat we niet precies weten waarom die tiener doordraaide. Er zijn hoe cru ook situaties denkbaar dat iemand begrijpelijk doordraait

Je kan het afdoen, en dat is het eigenlijk, als incident op de onwezenlijke idiotie van alle operaties.

Probleem hier is vooral dat alles onder een vergrootglas ligt. Je kan er vergif op innemen dat er nog wel meer zal gaan gebeuren. Ergens dit jaar zal er zonder enige twijfel wel weer een welwillende hulpverlener gemolesteerd of verkracht worden door ongeletterd gespuis.

Wat je dus krijgt en ziet is dat vluchtelingen met een totaal ander verwachtingspatroon hier menen hun treurige eisen op te leggen. Als kind leer je normaliter al dat je je gedraagt en doet wat er in fatsoen van je wordt verlangd. Wanneer dat niet bevalt, ga je maar terug naar huis.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_159404650
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:22 schreef SicSicSics het volgende:
Als we daar een keer eerlijk over kunnen zijn met zijn allen, zou dat fijn zijn.

Maar dat is meteen de crux, dat is niet makkelijk om objectief over te rapporteren.
Yeah. IMHO, veel van die discussie wordt gewoon afgekapt. E.g. tot vrij recent was het taboe te vragen wat die immigranten kosten.

Zelfs nu worden hele misleidende statistieken de wereld in geholpen waarin bijv alle immigranten als een grote homogene groep worden genoemd, terwijl wat er illegaal Europa binnenkomt een heel specifieke groep is. Of wordt er gezegd dat de immigranten voor "economische groei" zorgen, terwijl de belangrijke statistiek natuurlijk GDP per capita is.

quote:
6s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:22 schreef SicSicSics het volgende:
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat op een bepaald moment Europa deze immigrantenstromen niet meer aan kan.

Er is een ongelimiteerde vraag voor EU-verblijfsstatus in ontwikkelingslanden en de demografische reserves van ontwikkelingslanden zijn ook ongelimiteerd. E.g. de bevolking van Nigeria groeit met 12K per dag. Die bevolking van Egypte groeit met 4K per dag.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:29:11 #237
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_159404682
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:32 schreef MisterCe het volgende:

[..]

waren de daders toen ook al mensen met een bepaalde achtergrond?
Daar deed men indertijd niet zo geheimzinnig over als nu.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:29:45 #238
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159404690
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:29 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Daar deed men indertijd niet zo geheimzinnig over als nu.
dit is geen antwoord op mijn vraag.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:36:14 #239
365082 IPA35
Patriarch
pi_159404842
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Welke 22-jarige domme koe gaat daar dan ook werken.

Ze lijkt mij zelf Assyrisch o.i.d.

In NL ken ik er ook een die als vrijwilliger werkt vluchtelingenopvang. Lekker verstandig...

Dat je zelf, of je ouders, ooit immigranten/vluchtelingen waren betekent dat jij ook maar positief moet staan tegenover nieuwe golven van ""vluchtelingen"" van bedenkelijk allooi?? :X
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:36:41 #240
452947 frietenstamp
pi_159404853
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:29 schreef MisterCe het volgende:

[..]

dit is geen antwoord op mijn vraag.
Klopt.
pi_159404873
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:36 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ze lijkt mij zelf Assyrisch o.i.d.

In NL ken ik er ook een die als vrijwilliger werkt vluchtelingenopvang. Lekker verstandig...

Dat je zelf, of je ouders, ooit immigranten/vluchtelingen waren betekent dat jij ook maar positief moet staan tegenover nieuwe golven van ""vluchtelingen"" van bedenkelijk allooi?? :X
Ja, die conclusie had ik ook al getrokken na het zien van de foto's indd.

Maar vluchtelingen helpen is nog niet direct een probleem, maar AMA's zij toch over het algemeen heen behoorlijk risico.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:39:30 #242
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159404930
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:36 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Klopt.
ligt nogal gevoelig he
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:39:52 #243
452947 frietenstamp
pi_159404936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:39 schreef MisterCe het volgende:

[..]

ligt nogal gevoelig he
Helaas wel.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:50:04 #244
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_159405136
Je mag het niet zeggen, want dat is weer discriminatie volgens de linkse types, maar hier in Rotterdam zijn het altijd mensen met een anderen kleur die hier tot laat op het plein lopen te voetballen, wij hebben hond die half pitbull half bulldog is, en me oom heb zo'n honkbal knuppel.

En als hij het zat is gaat ie met die hond en knuppel naar het plein en dan zijn zo weg want ze zijn bang voor honden, maar zonder knuppel en hond heb je hier in de wijk al de kans dat je als ouder persoon finaal in elkaar geslagen word, een kennis van ons, (bejaarde vriendelijke man) ging snachts z'n afval in zo'n ondergrondse container dumpen in de wijk feijnoord en is in elkaar getrapt zonder enige rede.

Dit soort dingen was er vroeger nog niet, toen hadden ze zelfs touwtjes in de brievenbus hangen met de huissleutel eraan
  † In Memoriam † dinsdag 26 januari 2016 @ 12:53:09 #245
137949 Disana
pi_159405194
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:50 schreef Charleville het volgende:
Je mag het niet zeggen, want dat is weer discriminatie volgens de linkse types, maar hier in Rotterdam zijn het altijd mensen met een anderen kleur die hier tot laat op het plein lopen te voetballen, wij hebben hond die half pitbull half bulldog is, en me oom heb zo'n honkbal knuppel.

En als hij het zat is gaat ie met die hond en knuppel naar het plein en dan zijn zo weg want ze zijn bang voor honden, maar zonder knuppel en hond heb je hier in de wijk al de kans dat je als ouder persoon finaal in elkaar geslagen word, een kennis van ons, (bejaarde vriendelijke man) ging snachts z'n afval in zo'n ondergrondse container dumpen in de wijk feijnoord en is in elkaar getrapt zonder enige rede.

Dit soort dingen was er vroeger nog niet, toen hadden ze zelfs touwtjes in de brievenbus hangen met de huissleutel eraan
Voetballen, het moet niet gekker worden.
pi_159405490
quote:

Dus er voetballen jongens, jouw oom gaat er met pitbull en honkbalknuppel op af en dan zijn zij de tokkies?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:12:18 #247
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159405620
Als vergelding 100 vluchtelingen doodschieten, met als reden: 'zo gaan wij in dit land niet elkaar om!'
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:14:40 #248
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159405668
in zweden lijkt de situatie vele malen uitzichtlozer te zijn dan hier in Nederland.
moet je nagaan.. en ik vind het al heel erg uitzichtloos in Nederland

ik heb een goede maat uit zweden die om die reden naar het noorden van Zweden is verhuisd omdat die asielzoekers het daar toch echt te koud vinden
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_159405698
quote:

Voetballen tot het zo donker wordt dat je de zelfgemaakte doeltjes niet meer ziet _O_ Heerlijke tijden. Ook niemand die er over zeurde toen. Mooie tijden waren dat.
pi_159405780
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:15 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Voetballen tot het zo donker wordt dat je de zelfgemaakte doeltjes niet meer ziet _O_ Heerlijke tijden. Ook niemand die er over zeurde toen. Mooie tijden waren dat.
wij gingen altijd honkballen en namen dan een paar pitbulls mee om de verre ballen op te halen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')