Komt er ooit nog een oplossing?
Elke week wel een paar keer, filmpjes van Marokkanen die zich schandalig gedragen in het door onze grootvaders opgebouwde Nederland.
Nederlanders doen het ook ja, maar hoe komt het dat er 1 miljoen moslims in Nederland zijn, van die 1 miljoen is de helft vrouw. 500,000 moslim mannen, laten we vanuit gaan dat er ongeveer 150,000 mannen tussen de 12 en de 30 jaar oud is.
Waarom komen die dan altijd naar voren als er weer iets aan de hand is? 150,000 mannen tegenover heel de rest van Nederland, en toch weten die 150,000 zichzelf elke keer in een kwaad daglicht te zetten.
Conducteurs in het gezicht spugen, homo's/travestieten kapot slaan, straatterreur, zwembad terreur, strand terreur, agressief gedrag in het verkeer etc.
En nee, ik ben geen racist, ik zie dagelijks om mij heen dat er wel degelijk normale gezinnen zijn met normen en waarden die zich aanpassen aan de Nederlandse Maatschappij. Waar ik moeite mee heb, is dat het volk uit het primitieve Atlasgebergte, hier probeert de samenleving naar haar hand te zetten. En dat gebeurt ook, want Nederland is te soft om dit soort tuig echt aan te pakken.
Maak een Nederlandse Guantanamo Bay, waar ze dagenlang wakker gehouden worden etc. Als ik Marokkaans tuig was, en ik weet dat ik in zo'n instantie terecht kan komen, dan laat ik het wel uit mijn hoofd.
Moet je nagaan hoe anders Nederland zou zijn geweest, hoeveel politie kosten dat allemaal had kunnen schelen (wat we bijvoorbeeld in de zorg hadden kunnen investeren). De hoeveelheden geld die word overgemaakt naar mensen die wonen in Marokko, maar een uitkering ontvangen van de Nederlandse staat.
TL;DR
Het zal nooit ophouden met onze 'cultuurverrijkers'.