SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jazeker!quote:Op maandag 25 januari 2016 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
is braddie4.0 de enige eckte braddie?
maar jij bent toch een gitaarman?quote:
Nee man, mijn hoofdinstrument zijn de toetsen.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar jij bent toch een gitaarman?
quote:
Frau, ik had in de supermarkt die Almondy Daim gezien.quote:
lijstje in de OP ff invullen aubquote:Op maandag 25 januari 2016 18:53 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]![]()
(Dat moet vast lukken, al heb ik nooit dat nummer fatsoenlijk geleerd, ik begon met Allright Now van Free 6 jaar geleden)
Daim is lekkerder denk ik. Was het een rode verpakking? En heb je gezien hoeveel het kost?quote:Op maandag 25 januari 2016 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frau, ik had in de supermarkt die Almondy Daim gezien.
Maar niet de gene die je wilde. Dat was Milka toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4.0
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:59 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt geen politieke voorkeur
Euh, rood oranje.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daim is lekkerder denk ik. Was het een rode verpakking? En heb je gezien hoeveel het kost?
Nee, hou ik me niet mee bezigquote:Op maandag 25 januari 2016 19:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dank je
Echt geen politieke voorkeur
ga maar wegquote:Op maandag 25 januari 2016 19:10 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ja, laatste keer dat ik gestemd heb was het op de PVV 2 jaar terug
Even een tip, dit soort posts/ideeën kun je beter voor je houdenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:10 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar goed. Nu al te laat hequote:Op maandag 25 januari 2016 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Even een tip, dit soort posts/ideeën kun je beter voor je houden
Leer ervan voor de volgende keerquote:Op maandag 25 januari 2016 19:16 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar goed. Nu al te laat he
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:59 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]Die vanillecola is best lekker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al drink ik tegenwoordig alleen maar warm water
mongoolquote:Op maandag 25 januari 2016 19:10 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
welke minecraftquote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutje, doodgegaan in Minecraft.
Al mijn shitjes weg.
Mijn stufi gaat weer op aan eten denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euh, rood oranje.
Uit mijn hoofd 4 nog iets.
Ps4.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn stufi gaat weer op aan eten denk ik.
Keertje halen als Loka er is, en dan delen.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ps4.
[..]![]()
Het is dat ik geen vriezer heb, anders had ik hem gekocht.
Geen vriezer is wel handig zodat je geen viesdikke snacks in huis haaltquote:Op maandag 25 januari 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ps4.
[..]![]()
Het is dat ik geen vriezer heb, anders had ik hem gekocht.
http://www.timeanddate.com/worldclock/kiribati/kiritimatiquote:Op maandag 25 januari 2016 19:23 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel alsof het 9 uur 's ochtends is. Vreemde dag vandaag. /liefdagboek
blablablablablabalbalabalalbalbabaaaaaquote:Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef braddie4.0 het volgende:
Iedereen maakt fouten. Laten we het daar op houden.
Ik werd 2 jaar geleden min of meer gepushed om te stemmen, en toen heb ik op de PVV gestemd niet wetende wat het inhield op dat moment. Als ik wist wat het inhield (Nogmaals, ik heb 0 met politiek en hou het ook niet bij op TV/Radio) Dan had ik er niet op gestemd.
Heb daarna ook niet meer gestemd omdat het mij toch geen reet interesseert.
Ben absoluut niet racistisch ingesteld, en nogmaals, als ik had geweten wat die partij inhield dan had ik niet gestemd op ze.
Zeg jij nu dat PVV racistisch is ingesteld? Raar.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef braddie4.0 het volgende:
Iedereen maakt fouten. Laten we het daar op houden.
Ik werd 2 jaar geleden min of meer gepushed om te stemmen, en toen heb ik op de PVV gestemd niet wetende wat het inhield op dat moment. Als ik wist wat het inhield (Nogmaals, ik heb 0 met politiek en hou het ook niet bij op TV/Radio) Dan had ik er niet op gestemd.
Heb daarna ook niet meer gestemd omdat het mij toch geen reet interesseert.
Ben absoluut niet racistisch ingesteld, en nogmaals, als ik had geweten wat die partij inhield dan had ik niet gestemd op ze.
Volwassen, erg goed onderbouwd ook.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
blablablablablabalbalabalalbalbabaaaaa
Volgens mij ben jij niet zo slimquote:Op maandag 25 januari 2016 19:27 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Volwassen, erg goed onderbouwd ook.
Ik zeg in volle eerlijkheid waarom ik toen gestemd heb en dat ik niet wist wat al die partijen waren, en dan is dit een reactie daarop![]()
Inderdaad 'blablablablablablabla"
Ja raar hequote:Op maandag 25 januari 2016 19:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat PVV racistisch is ingesteld? Raar.
Nee man, niet eensquote:Op maandag 25 januari 2016 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is het met je riba
Al punten kwijt
ik mag bijna op voor tussentijdse toetsquote:Op maandag 25 januari 2016 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is het met je riba
Al punten kwijt
Die geruchten waren dan onterecht.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:31 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Nee man, niet eensZo slecht rij ik nou ook weer niet
Nicequote:Op maandag 25 januari 2016 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik mag bijna op voor tussentijdse toets![]()
Dan zullen we je laten weten hoe het was.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Keertje halen als Loka er is, en dan delen.
Nice!quote:Op maandag 25 januari 2016 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Netjes.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met 'vrijstellingquote:Op maandag 25 januari 2016 19:32 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
NiceSucces! Hopen dat je daar voor slaagt, zou chill zijn
Vrijstelling
ja man in een keer gehaaldquote:
Nooit gehad man.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Die geruchten waren dan onterecht.
Goed om te horen man.
Wat voor auto heb je nu, nog steeds Matiz?
Ik vond het best chill, bij mij waren juist de bijzondere manoeuvres het lastigstquote:Op maandag 25 januari 2016 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met 'vrijstelling' eens. Dat betekent dat je extra lang 'normaal' moet rijden. Dus eigenlijk dubbelop... Maarja, dat vond ik
. Het is maar wat je persoonlijk fijn vindt, als je heel erg tegen manoeuvres dingenst dat je dat niet leuk vindt, is dat wel beter
.
Dat zijn twee downgrades?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:36 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Nooit gehad man.
Ik ging van deze:
[ afbeelding ]
Naar deze:
[ afbeelding ]
En nu rij ik deze:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:36 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Nooit gehad man.
Ik ging van deze:
[ afbeelding ]
Naar deze:
[ afbeelding ]
En nu rij ik deze:
[ afbeelding ]
Geil jij op benzinepompen.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:36 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Nooit gehad man.
Ik ging van deze:
[ afbeelding ]
Naar deze:
[ afbeelding ]
En nu rij ik deze:
[ afbeelding ]
Best een prestatie iddquote:Op maandag 25 januari 2016 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn twee downgrades?
Heb nu 21 lessen gehad, heb een pakket van 35. Per week 2 lessen. Dus nog een paar weken ofzoquote:Op maandag 25 januari 2016 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wanneer ben je van plan af te rijden?
Nee, nieuwe fietsbel gekocht, kan nu onbeperkt bellen voor maar 3 euro.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je weer een weddenschap verloren?
Mwa.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn twee downgrades?
Niceeee sofquote:Op maandag 25 januari 2016 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb nu 21 lessen gehad, heb een pakket van 35. Per week 2 lessen. Dus nog een paar weken ofzo
Komt deze grap van opperkleurder?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, nieuwe fietsbel gekocht, kan nu onbeperkt bellen voor maar 3 euro.
Sked gaat nu zeggen dat ik deze grap al eerder geplaatst heb.
Nee, maar als ik toevallig toch moest tanken maakte ik meteen maar een foto van die autoquote:Op maandag 25 januari 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Geil jij op benzinepompen.
Nee heb ik geen geld voorquote:
Waar ben je me die Ford tegenaan gereden?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:38 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Mwa.
Die Ford moest wel weg, overmoedig rijden = auto totalloss.
Die BX had alleen maar problemen. In een maand 4x in de garage gestaan met hydrauliek gezeik
Die Twingo is fantastisch, van 1999 tot 2009 dealer onderhouden, in 2006 getectyleerd (Anti roest behandeling) APK zonder problemen doorgelopen 3 weken terug. En voor z`n grootte echt verrassend ruim.
Ik moest wel lachen, wel mooie modelletjes.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:39 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik toevallig toch moest tanken maakte ik meteen maar een foto van die auto![]()
Ik vind het qua belichting wel toffe foto's.
Tegen een kasteel.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar ben je me die Ford tegenaan gereden?
Die BX reed echt weergaloos als het reed. ik heb 600 kilometer er mee afgelegd in een maand, en ik heb meer stilgestaan dan ik heb geredenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Best een prestatie idd
Al is die bx wel baas
Ik ook niet, maar daar was ik achteraf heel blij mee.. Omdat ja, scheelde gewoon 10 minutenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:36 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ik vond het best chill, bij mij waren juist de bijzondere manoeuvres het lastigst![]()
Maar goed ik heb dan ook de vrijstelling niet behaald
Laat me raden.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:40 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Die BX reed echt weergaloos als het reed. ik heb 600 kilometer er mee afgelegd in een maand, en ik heb meer stilgestaan dan ik heb gereden
Nee, valt flink tegen.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei
Vroeger wisten ze nog wat bouwen was, die geven niet mee
Ik ben gaan glijden en kwam gespind en wel tegen een stoeprand aan, gevolg? As kromquote:Op maandag 25 januari 2016 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar ben je me die Ford tegenaan gereden?
Mijn instructeur zei altijd dat je niet kon zakken op die bijzondere verrichten maar dat het voornamelijk om ging dat je daarbij goed om je heen kijkt en voorrang geeft enzoquote:Op maandag 25 januari 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daar was ik achteraf heel blij mee.. Omdat ja, scheelde gewoon 10 minuten!
Gewoon héél langzaam manoeuvres doen.. en op mn examen zelf had ik dat nog niet door, maar je gaat niet gauw af door je manoeuvres.. Ik ging echt af op mn 'normale' rijden.. dus ja dan beter gewoon manoeuvres en shit omdat daarbij het belangrijkste is dat je het veilig doet, en daarbij mocht je nog corrigeren enzulks. Dus als je dan één keer verneukt met fileparkeren oid is er nog niks aan de hand
Ja, dat bedoel ik dus ook te zeggen eigenlijk met dat je gewoon mag corrigeren en dat het belangrijkste is dat je het veilig doet.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn instructeur zei altijd dat je niet kon zakken op die bijzondere verrichten maar dat het voornamelijk om ging dat je daarbij goed om je heen kijkt en voorrang geeft enzo
Aii zonde...quote:Op maandag 25 januari 2016 19:42 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ik ben gaan glijden en kwam gespind en wel tegen een stoeprand aan, gevolg? As kromHeb er nog een weekje mee gereden maar boven de 50 was het niet meer te doen, alles begon te trillen, en boven de 80 werd de auto zoekerig. Dus heb hem maar naar de sloop gebracht
(En daarom is het áltijd belangrijk om te controleren of er wel genoeg profiel op de banden zit, bleek namelijk achteraf dat er 3 banden zo goed als glad waren.. )
Dan ken je je geschiedenis niet goed.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die problemen had Nazi Duitsland nou nooit....
Hydroliek ja. 2 lekken in 3 weken tijdquote:Op maandag 25 januari 2016 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat me raden.
Problemen met de hydroliek/koppakking.
Ik was er niet live bij.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan ken je je geschiedenis niet goed.
Ik ook niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was er niet live bij.
Nee, ik reed 30-35quote:Op maandag 25 januari 2016 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aii zonde...
neem aan dat je niet eens heel hard reed?
Tong80 wel. Die was er bij toen de gas toevoer nog niet helemaal optimaal was.quote:
Had de auto van m`n ma ook. Rij je een rotonde op, geef je gas. Reageert 'ie niet op het gaspedaalquote:Op maandag 25 januari 2016 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Mijn auto heeft problemen met zn.. gas-toevoer kleppen oid?
Man man...quote:Op maandag 25 januari 2016 19:44 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Hydroliek ja. 2 lekken in 3 weken tijd
Koppakking, bleek in eerste instantie niks aan de hand, auto begon opeens veel te roken, roestwater in het koelvloeistof vat, koelvloeistof bij de olie, olie bij de koelvloeistof
Versnellingsbak had z`n beste tijd gehad (Bij het schakelen naar z`n 2 en optrekken hoorde je een super harde klap)
Dat was niet zo`n succes
Precies, je krijgt bij een TTT altijd 2 keer de kans om te laten zien dat je ze kan, althans.. Ik kreeg 2 keer de kansquote:Op maandag 25 januari 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daar was ik achteraf heel blij mee.. Omdat ja, scheelde gewoon 10 minuten!
Gewoon héél langzaam manoeuvres doen.. en op mn examen zelf had ik dat nog niet door, maar je gaat niet gauw af door je manoeuvres.. Ik ging echt af op mn 'normale' rijden.. dus ja dan beter gewoon manoeuvres en shit omdat daarbij het belangrijkste is dat je het veilig doet, en daarbij mocht je nog corrigeren enzulks. Dus als je dan één keer verneukt met fileparkeren oid is er nog niks aan de hand
Nee, merk er niks van.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:46 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Had de auto van m`n ma ook. Rij je een rotonde op, geef je gas. Reageert 'ie niet op het gaspedaalInhouden, schokken etc.. Dat bedoel je toch?
Ik wilde áltijd al eens een BX hebben en voor het bedrag waarvoor ik hem kon meekrijgen dacht ik, laat ik de gok maar wagen.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Man man...
Zijn leuk als hobbyproject maar toch niet als dagelijks autootje joh.
WHAT WERE YOU THINKING
dat vind ik echt stom om te doenquote:
Je was verplicht om vooruit file te parkeren? Wat belachelijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:47 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Precies, je krijgt bij een TTT altijd 2 keer de kans om te laten zien dat je ze kan, althans.. Ik kreeg 2 keer de kansEentje was er goed, de andere niet, en daar werd ik op afgerekend want die was het belangrijkst (File parkeren vooruit
)
Ik ook, file parkeren achteruit vind ik nog wel te doen, maar het liefst zoek ik gewoon een lekker ruim plekje opquote:
Is dat ook de keer dat je zonder licht ging rijden?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:49 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ik wilde áltijd al eens een BX hebben en voor het bedrag waarvoor ik hem kon meekrijgen dacht ik, laat ik de gok maar wagen.
was inderdaad niks als dagelijkse auto.
Al moet ik wel bekennen, op een gegeven moment hebben we de auto echt volgeladen met spullen (Moest een maatje helpen verhuizen) De auto zakte echt compleet inWe starten hem, 5 seconden later stonden we weer recht en het veercomfort bleef fantastisch.
Ik moest file parkeren vooruit en straatje keren.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je was verplicht om vooruit file te parkeren? Wat belachelijk.
In het echte leven mag je ook zelf de keuze maken of je dat vooruit of achteruit doet. Tenminste, volgens mij kun je beide keren altijd doen?! Als je vooruit kan, dan kan achteruit ook dus volgens mij nooit een situatie waarbij één van de twee niet kan.
Wat een onzin zeg. Dat deden ze bij mij echt niet. Wel 3 verrichtingen in plaats van 2, bitches.
TTT is echt weggegooid geld. Ik heb daar bewust niet voor gekozen.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik was bij mn TTT zooooooooooooooooooo zenuwachtig echt.
Was echt álles kwijt, kon niks meer. Zelf niet gewoon parkeren in parkeervak vooruit, KON NIKS![]()
.
Hahahaha ging nergens over. Ik kon sowieso bijzonder slecht rijden met mn examens, ging echt echt echt nergens over. Zooooooooooo zenuwachtig![]()
.
En ik kon er niet tegen dat ze tegen me gingen praten, dus bij het examen dat ik uiteindelijk ben geslaagd ook besloten om niks tegen die man te zeggen. Lekker asociaal maar dat leidde me zo erg af![]()
Ik heb het ook niet gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TTT is echt weggegooid geld. Ik heb daar bewust niet voor gekozen.
Ik heb nog nooit zonder licht gereden.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat ook de keer dat je zonder licht ging rijden?
Ze zeggen ook niet dat ik straatje moet keren of zo via zijstraat om keren.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:50 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ik moest file parkeren vooruit en straatje keren.
Straatje keren ging prima, maar file parkeren vooruit ging niet. Heb 2 verschillende vakken gehad, maar ik bleef falen (Het is dan ook bullshitterig om te doen maar goed)
Ik welquote:Op maandag 25 januari 2016 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kon echt niet parkeren. Gelukkig had ik wel netjes gekeken dus niet door gezakt de laatste keer.
Bij mij ookquote:Op maandag 25 januari 2016 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso was het grootste gedeelte van mijn rijlessen weggegooid geld
Oh achteruit kan ik wel gewoon goedquote:Op maandag 25 januari 2016 19:49 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ik ook, file parkeren achteruit vind ik nog wel te doen, maar het liefst zoek ik gewoon een lekker ruim plekje op
Mijn laatste examen ging echt fantastisch, juist omdat die man tegen mij ging praten.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik was bij mn TTT zooooooooooooooooooo zenuwachtig echt.
Was echt álles kwijt, kon niks meer. Zelf niet gewoon parkeren in parkeervak vooruit, KON NIKS![]()
.
Hahahaha ging nergens over. Ik kon sowieso bijzonder slecht rijden met mn examens, ging echt echt echt nergens over. Zooooooooooo zenuwachtig![]()
.
En ik kon er niet tegen dat ze tegen me gingen praten, dus bij het examen dat ik uiteindelijk ben geslaagd ook besloten om niks tegen die man te zeggen. Lekker asociaal maar dat leidde me zo erg af![]()
Had gewoon pakket.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TTT is echt weggegooid geld. Ik heb daar bewust niet voor gekozen.
Bij mij ookquote:Op maandag 25 januari 2016 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso was het grootste gedeelte van mijn rijlessen weggegooid geld
Ik moest afrijden op een dag dat het glad was, mistig en er was storm. Verre van ideaal.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had gewoon pakket.
Ik vond het voornamelijk fijn dat ik wist wat ik kon verwachten op het examen.
[..]
Bij mij ook.
Mn ouders wel betaald, maar ik schoot voor en durfde gewoon niet te zeggen hoeveel het nou was geworden![]()
![]()
.
Had pakket, maar had echt.. best wel wat meer nodig.
Haha, ja grappig he. Iedereen zo andersquote:Op maandag 25 januari 2016 19:53 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Mijn laatste examen ging echt fantastisch, juist omdat die man tegen mij ging praten.
Zette de radio aan, en het eerste wat hij zei was "Goh Kool and the gang, die heb ik nog live gezien" En voelde mij meteen op m`n gemak
Ja ik heb het mijn ouders ook nooit verteld.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had gewoon pakket.
Ik vond het voornamelijk fijn dat ik wist wat ik kon verwachten op het examen.
[..]
Bij mij ook.
Mn ouders wel betaald, maar ik schoot voor en durfde gewoon niet te zeggen hoeveel het nou was geworden![]()
![]()
.
Had pakket, maar had echt.. best wel wat meer nodig.
Je kunt beter vragen 'hoeveel uur' want rijlessen.. je hebt er van één uur en van 1,5 en dat scheelt nogalquote:Op maandag 25 januari 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Hoeveel rijlessen hadden jullie nodig dan?
22quote:Op maandag 25 januari 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
oke ja hoeveel uurquote:Op maandag 25 januari 2016 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen 'hoeveel uur' want rijlessen.. je hebt er van één uur en van 1,5 en dat scheelt nogal![]()
Ik zat zeker aan de 70 rijlessen ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja jij had toch nog meer lessen gehad dan ik?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#genant
+- 70quote:Op maandag 25 januari 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou... Dat zou ik niet zeggen als je zo vaak bent gezakt.
Weet ik niet meer. Heb er 2 jaar over gedaan MAAR ik reed ook niet iedere week alleen als ik zin had.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
wtfquote:
Mijn 2e en 4e examinator waren dezelfde manquote:Op maandag 25 januari 2016 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja grappig he. Iedereen zo anders.
Gelukkig maar hé. Maar vooral bij rijexamens is er wel heel erg veel invloed van je examinator.
Waren ook een paar examinators waarvan mn instructeur al zei 'als je bij hem moet, haal je hem sowieso'.. euhh, oke?
En examinator die ik uiteindelijk had, die doet ALTIJD hetzelfde rondje.. En dat rondje hadden we toen toevallig geoefend dus dat was ook wel makkelijk.
11quote:Op maandag 25 januari 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
Ik vond het niks aan en niet nodig. Maar mijn ouders wouden het heel graag. Ben ze er wel dankbaar voor hoor maar had er geen haast mee haha en in vakanties deed ik ook niet.quote:
Is toch niet zo raar? Ik had ook niet zoveel zin in elke week, gewoon omdat ik autorijden INTENS haat.quote:
Heb er ook 2 jaar over gedaan zoiets.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Heb er 2 jaar over gedaan MAAR ik reed ook niet iedere week alleen als ik zin had.
Jij rijdt zelden tot nooit auto toch?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het niks aan en niet nodig. Maar mijn ouders wouden het heel graag. Ben ze er wel dankbaar voor hoor maar had er geen haast mee haha en in vakanties deed ik ook niet.
Klopt.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij rijdt zelden tot nooit auto toch?
Mijn pakket was 25 en die man zei nog "Je gaat het halen, 100% je rijd prima" En toen kwam m`n theorie nogquote:Op maandag 25 januari 2016 20:00 schreef Crack_ het volgende:
PAKKET WAS 38 UUR OMGOGOGMG![]()
Dat was echt schijt.. 'Ja euhmmm... dat pakket is niet genoeg en er komt ongeveer dat bedrag nog bij ja.. euhmm.. ja'
Ja maar het is toch beter om het elke week te doen. Lekker boeiend dat je er geen zin in hebtquote:Op maandag 25 januari 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar? Ik had ook niet zoveel zin in elke week, gewoon omdat ik autorijden INTENS haat.
Ik betaalde ook contant per lesquote:Op maandag 25 januari 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik betaalde gewoon per les, met briefjes van 10
Nee, dat is inderdaad wel beetje stom.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:01 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Mijn pakket was 25 en die man zei nog "Je gaat het halen, 100% je rijd prima" En toen kwam m`n theorie nog6x gezakt
En zo stom zijn om wel door te blijven lessen zonder het hebben van de theorie had ik nooit moeten doen.
Echt? hahaquote:Op maandag 25 januari 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik betaalde gewoon per les, met briefjes van 10
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar het is toch beter om het elke week te doen. Lekker boeiend dat je er geen zin in hebt
In het begin wel, maar als alles eenmaal een beetje automatisch gaat kan je het beter wat rustiger aan doen, want hoe meer je gaat rijden hoe meer je al een eigen stijl gaat ontwikkelen volgens mij.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar het is toch beter om het elke week te doen. Lekker boeiend dat je er geen zin in hebt
S2?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede investering geweest dan.
Heb je nog steeds je S2?
Die pauze was voor mij juist echt wel nodig, mijn vorige instructeur maakte mij zķ enorm onzeker dat ik er echt geen zin meer in had. 3 kwart jaar er tussen uit en knallen maarrrrrrquote:Op maandag 25 januari 2016 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad wel beetje stom.
Maarjaaa, uiteindelijk komt alles goedddd.
[..]
Echt? haha
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.
Een pauze nemen lijkt me sowieso nooit slim. Of het moet gewoon echt even niet lukken en dat je daardoor met stress in die auto gaat zitten dat het beter is om tot rust te komen oid maar anders? Zou i kdat nooit doen
Ik zit nu totaal met m`n eigen auto's op de +-6000 kilometer (vanaf auto 1 tot m`n huidige)quote:Op maandag 25 januari 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn auto nu half jaar, 9000 km gereden.
Oh ja. Dat is een S3. Maar ja die heb ik nog ja, ben er nog steeds blij mee.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Die telefoon had jij toch. Jiayu ofzo
even tellen!!!quote:
Ik hoorde dat er veel mensen waren die de snijplank gemaakt van bamboe in de vaatwas doen en dan gaan klagen dat het niet mooi meer is.quote:
Ik koop maar zelden zoveel boodschappen in 1xquote:Op maandag 25 januari 2016 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag boodschappen gedaan voor 19 euro, rib uit mijn lijf zeg jezus
Die 0.1 graad verschil tov het vorige record merk je direct idd!quote:Op maandag 25 januari 2016 20:07 schreef Amarantha het volgende:
Warmste 25 januari ooit.
Geloof ik meteen
Ja ik kon gewoon fietsen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die 0.1 graad verschil tov het vorige record merk je direct idd!
Moet je ook geen dure dingen kopen. Je kan ook gewoon alleen melk en eieren kopen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boodschappen is de grootste terreur aanslag op mijn portemonnee tegenwoordig.
Ik heb deze keer 8 blikken bonen en tomaat enzo gekocht, nog wat groenten, twee broden, een halve pond kaas, 20 eieren, dus op zich was het nog wel een aardige deal.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop maar zelden zoveel boodschappen in 1x
Ik ookquote:
Echt heerlijk!quote:Op maandag 25 januari 2016 20:07 schreef Amarantha het volgende:
Warmste 25 januari ooit.
Geloof ik meteen
ik moet er nog 23quote:Op maandag 25 januari 2016 20:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet hoeveel ik er hebb. Maar zei iedere keer wel ja met idee van 'ga ik toch niet doen' maar voor iemand anders
.
Mijn dochtertje van 7 maanden oud eet nog geen eieren.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je ook geen dure dingen kopen. Je kan ook gewoon alleen melk en eieren kopen.
Bedoelde eigenlijk meer dat het idd lekker weer was.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Die 0.1 graad verschil tov het vorige record merk je direct idd!
Haha ik ook.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
Maar meestal koop ik echt maar voor één dag.
Nee, ik had geen ideequote:Op maandag 25 januari 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Had ik al verteld dat mijn fiets gemaakt is en ik een nieuwe fietsbel heb?
Dan moet je haar in elkaar slaan...quote:Op maandag 25 januari 2016 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochtertje van 7 maanden oud eet nog geen eieren.
Dus....quote:Op maandag 25 januari 2016 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan moet je haar in elkaar slaan...
Zilver, en voor 3 euro kan ik nu onbeperkt bellen!quote:Op maandag 25 januari 2016 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik had geen idee
Welke kleur is je fietsbel?
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zilver, en voor 3 euro kan ik nu onbeperkt bellen!
Verschillende ogen hebbenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
rechteroog is te verwaarlozen, alleen links -1
Ja, nutrilon is al gauw 12,79.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat gaat te ver heh. Gewoon melk en babyvoer dan.
Ohhhh, denk dat ik dan niet eens een bril zou nemen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
rechteroog is te verwaarlozen, alleen links -1
Bestel het dan online in bulk..quote:Op maandag 25 januari 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nutrilon is al gauw 12,79.![]()
Kut spul!
Is dat goedkoper ja? Niet in verdiept eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bestel het dan online in bulk..
dat dacht ik ook totdat ik zo'n testding op hadquote:Op maandag 25 januari 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohhhh, denk dat ik dan niet eens een bril zou nemen.
Eigen merk is net zo goed joh.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nutrilon is al gauw 12,79.![]()
Kut spul!
Dat klopt wel ja. Al is het nu een beetje laat om nog over te stappen.quote:
zal je baas ff bellenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik fix wel een rolletje
Kun je niet gewoon switchen?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Al is het nu een beetje laat om nog over te stappen.
Als je eenmaal bezig bent met een merk is het lastig om te switchen ja. Kans dat het kind ineens een ander merk pakt is vrij klein.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon switchen?
Mijn zus koopt die meuk altijd bij kruidvat en die koter groeit er belachelijk op.
Wat moet jij daarmee?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag eindelijk zo'n mes
Ze zijn GROOT
Gewoon zorgen dat ze honger heeft en geen keusquote:Op maandag 25 januari 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je eenmaal bezig bent met een merk is het lastig om te switchen ja. Kans dat het kind ineens een ander merk pakt is vrij klein.
alsof ik dat serieus zou doenquote:
Ik krijg bij het idee van Paxcon met een groot mes van die Dexter ingevingen. Geen idee waarom.quote:
Ik zou het er wel op kunnen. Ze heeft heupen die niet liegen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden jullie Shakira er leuk uit zien?
Wat een genottelijke serie was dat tochquote:Op maandag 25 januari 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg bij het idee van Paxcon met een groot mes van die Dexter ingevingen. Geen idee waarom.
Nee want voor zoiets riskeer je je baantje nietquote:Op maandag 25 januari 2016 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alsof ik dat serieus zou doen
Nee ik bent anti geweldquote:Op maandag 25 januari 2016 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Praktisch voor als Etsu weer vervelend is. Kun je gelijk djoeken.
Welk mes heb je?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag eindelijk zo'n mes
Ze zijn GROOT
Zeker. Alleen jammer van het eind.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een genottelijke serie was dat toch
wowowquote:
Kan ze gewoon opsturen?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
wowow
hoe zou je die dan aan mij willen geven
Ja sowieso die laatste seizoenenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Alleen jammer van het eind.
Ja op gegeven moment is de rek er wel uit.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja sowieso die laatste seizoenen
Het kakte een beetje in allemaal
Hoi Sled.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich anders meer alsof er een kutje in zijn onderbroek zit
Oh ik zou maar uitkijken. Met dat mes heeft McGrath zijn vinger verlorenquote:
Oke coolquote:Op maandag 25 januari 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ze gewoon opsturen?Moet je wel efkes je adres dmen
.
Met een wijf waar de halve wereld wel overheen wil heb je vast geen reet te zeggen thuis.quote:Op b maandag 25 januari 2016 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich anders meer alsof er een kutje in zijn onderbroek zit
echtquote:Op maandag 25 januari 2016 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik zou maar uitkijken. Met dat mes heeft McGrath zijn vinger verloren
niet alles geloven wat ze zegt. Er zat wel een flinke snee in.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
echt![]()
Mijn moeder raakte ook al half in paniek
Ohquote:Op maandag 25 januari 2016 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet alles geloven wat ze zegt. Er zat wel een flinke snee in.
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet alles geloven wat ze zegt. Er zat wel een flinke snee in.
nee joh pax houdt niet van filmsquote:Op maandag 25 januari 2016 20:36 schreef Elan het volgende:
Pax jij had toch Pathé Unlimited. Hoe duur was/is dat?
https://www.pathe.nl/unlimitedquote:Op maandag 25 januari 2016 20:36 schreef Elan het volgende:
Nee Johannes en fokkie welquote:Op maandag 25 januari 2016 20:36 schreef Elan het volgende:
ik ookquote:
wow je kent me goedquote:Op maandag 25 januari 2016 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh pax houdt niet van films
19 euro per maand
jij kent mij dus niet goedquote:
http://www.hostels.com/rotterdam/netherlands#facilities=1quote:Op maandag 25 januari 2016 20:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
weet iemant een leuke hostel ( Ja, hostel, geen hotel) bij roterdam met gratis wifi ontbijt en kroeg?
Ohquote:Op maandag 25 januari 2016 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh pax houdt niet van films
19 euro per maand
Ik raad je de film Hostel aan.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
weet iemant een leuke hostel ( Ja, hostel, geen hotel) bij roterdam met gratis wifi ontbijt en kroeg?
thanksquote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.hostels.com/rotterdam/netherlands#facilities=1
ga jij met sofje naar de bios?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Dan mag hij ook niet mee naar de geheime bios meet
met wie ga jij naar de film dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Dan mag hij ook niet mee naar de geheime bios meet
of hij heeft een chickiequote:
ja maar is beetje prijzig, 2 persoonskamer 50 eu, tenzij dat p,p is danquote:Op maandag 25 januari 2016 20:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
stayokay is wel bekende keten geloof ik
Ik denk het welquote:
die ding is te koud manquote:Op maandag 25 januari 2016 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel beter dan de garage naast de klagende buurman.
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel beter dan de garage naast de klagende buurman.
Nee dat is saai.quote:
wow romantischquote:Op maandag 25 januari 2016 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat is saai.
Sowieso raar dat mensen altijd op date gaan naar bios.
Met sof naar Parijs
Ja na al die tijd allebei nog single, dan ben je gewoon voorbestemd voor elkaar denk je niet?quote:
of gwn allebei falendquote:Op maandag 25 januari 2016 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja na al die tijd allebei nog single, dan ben je gewoon voorbestemd voor elkaar denk je niet?
Ik las wel dat sof 93 likes op tinder had dus je hebt wel wat concurrentie denk ikquote:Op maandag 25 januari 2016 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja na al die tijd allebei nog single, dan ben je gewoon voorbestemd voor elkaar denk je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |