SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jazeker!quote:Op maandag 25 januari 2016 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
is braddie4.0 de enige eckte braddie?
maar jij bent toch een gitaarman?quote:
Nee man, mijn hoofdinstrument zijn de toetsen.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar jij bent toch een gitaarman?
quote:
Frau, ik had in de supermarkt die Almondy Daim gezien.quote:
lijstje in de OP ff invullen aubquote:Op maandag 25 januari 2016 18:53 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]![]()
(Dat moet vast lukken, al heb ik nooit dat nummer fatsoenlijk geleerd, ik begon met Allright Now van Free 6 jaar geleden)
Daim is lekkerder denk ik. Was het een rode verpakking? En heb je gezien hoeveel het kost?quote:Op maandag 25 januari 2016 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Frau, ik had in de supermarkt die Almondy Daim gezien.
Maar niet de gene die je wilde. Dat was Milka toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4.0
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:59 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt geen politieke voorkeur
Euh, rood oranje.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Daim is lekkerder denk ik. Was het een rode verpakking? En heb je gezien hoeveel het kost?
Nee, hou ik me niet mee bezigquote:Op maandag 25 januari 2016 19:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dank je
Echt geen politieke voorkeur
ga maar wegquote:Op maandag 25 januari 2016 19:10 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ja, laatste keer dat ik gestemd heb was het op de PVV 2 jaar terug
Even een tip, dit soort posts/ideeën kun je beter voor je houdenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:10 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar goed. Nu al te laat hequote:Op maandag 25 januari 2016 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Even een tip, dit soort posts/ideeën kun je beter voor je houden
Leer ervan voor de volgende keerquote:Op maandag 25 januari 2016 19:16 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar goed. Nu al te laat he
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:59 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]Die vanillecola is best lekker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al drink ik tegenwoordig alleen maar warm water
mongoolquote:Op maandag 25 januari 2016 19:10 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
welke minecraftquote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutje, doodgegaan in Minecraft.
Al mijn shitjes weg.
Mijn stufi gaat weer op aan eten denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euh, rood oranje.
Uit mijn hoofd 4 nog iets.
Ps4.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn stufi gaat weer op aan eten denk ik.
Keertje halen als Loka er is, en dan delen.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ps4.
[..]![]()
Het is dat ik geen vriezer heb, anders had ik hem gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |