Ik hou niet eens van bijrijder zijn, vind het helemaal kutquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:52 schreef Scuidward het volgende:
Rijbewijs is lachen man. Sowieso auto rijden.
Wajo, verkeerde SC om op treinen te hatenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:52 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Het OV
Als er kanker behalve een ziekte nog ergens synoniem voor zou staan was het voor het OV. Jezus christus, bussen gaan nog wel. Maar treinen?! Waardeloos man.
Deze man weet, gewoon lekker met vrienden een stuk cruisen is al chill.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:52 schreef Scuidward het volgende:
Rijbewijs is lachen man. Sowieso auto rijden.
Dan moet ik natuurlijk de Socios SC hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Wajo, verkeerde SC om op treinen te haten
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Wajo, verkeerde SC om op treinen te haten
Nee het ligt iets andersquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:53 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Dan moet ik natuurlijk de Socios SC hebben
2 man die werken op de trein aanwezig en een die het binnenkort gaat doenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:53 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Dan moet ik natuurlijk de Socios SC hebben
Oepsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:54 schreef renwan het volgende:
[..]
2 man die werken op de trein aanwezig en een die het binnenkort gaat doen
Mwoa, als je een rijbewijs hebt zit je heel anders op die stoel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik hou niet eens van bijrijder zijn, vind het helemaal kut
Ik zou denk ik een ontzettend panische bestuurder zijn, leuk jeugdtrauma gehad enzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mwoa, als je een rijbewijs hebt zit je heel anders op die stoel.
Klopt zeer zeker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mwoa, als je een rijbewijs hebt zit je heel anders op die stoel.
Spui 450quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Oej dat zeg je met mensen die hier met treinen werken
Koop een Audi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Wordt toch gekaaptquote:
Ben mobiel dus ik ook niequote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:58 schreef renwan het volgende:
Bijna nieuw topic, ga niet eens proberen de OP te pakken
Met de nadruk op proberenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:58 schreef renwan het volgende:
Bijna nieuw topic, ga niet eens proberen de OP te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |