SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja tochquote:Op maandag 25 januari 2016 19:19 schreef Xanteh het volgende:
Dat is toch veels te snoezig Saskiasowieso alles met dinosaurussen
Frits laat zich heel goed door mijn man troosten, gelukkig want ze zijn best veel samen.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:02 schreef twist02 het volgende:
Beterschap voor de zieken!![]()
voor de schattige foto's!
@Opvang: hier ook 3 dagen, vonden wij ook wel de max. Maar inderdaad heerlijk om te zien hoe ze daardoor reageert op andere kindjes!
Natuurlijk is het niet 'duur' als het gaat om iemand die voor je kind zorgt, maar inderdaad toch een flinke hap uit je salaris. En wat iemand ook al zei: als je zelf ook nog minder bent gaan werken, is het dubbelop![]()
Lijkt me trouwens erg lastig als je baby zo veel huilt als-ie bij een ander is, dan ga je toch niet met een lekker gevoel weg lijkt me...al went het bij structureel oppassen vaak wel snel toch?
Als ik het hier (en elders) wel eens lees dat baby's dat zelfs bij de papa's hebben, vind ik dat trouwens wel echt heel sneu![]()
Onze Minion laat gelukkig net zo gemakkelijk troosten door papa
Vraag me af: zou dat een bv/fv verschil zijn? Omdat er ook wel eens gezegd wordt dat baby's soms de fles weigeren als mama in de buurt is, omdat mama=melk?
Mijne is best vaak alleen met haar vader, maar toch is het vaak huilen. Misschien ook omdat het vaak 's avonds is en ze dus moe is. Maar zonder mij slaapt ze niet, dus moet ze dan wachten tot ik er weer ben. Overdag gaat het wel beter bij papa.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:59 schreef Cholula het volgende:
[..]
Frits laat zich heel goed door mijn man troosten, gelukkig want ze zijn best veel samen.
Misschien heeft dat er mee te maken? Hoe gewend is een baby aan zijn vader?
Ja, wij houden ook max 90 minuten aan. Ik blijf het ook proberen, maar langzamerhand raak ik ook gefrustreerd. Een half uur huilen, drama en grote paniek voor een half uur slaap kost me erg veel energie.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:19 schreef Mariposas het volgende:
Gaat gelukkig beter, IMA! Tijdens mijn bevalling heb ik ook een stuk of 4 keer lopen kotsen, ik was al weer vergeten hoe enorm belabberd ik me toen voelde, tot vannacht.![]()
Jij ook beterschap!
Wij hebben ook zo'n lastige periode gehad, jagar. Wat hier hielp is steeds proberen. eerst in bed troosten, als dat niet hielp uit bed nemen en troosten, weer proberen, etc. En goed op de wakkertijd letten, ik hield in het begin 1,5 uur aan. En slaapsignalen, druk worden, oogjes wrijven, gapen, etc. Het duurde hier ook wel een tijd voor het goed ging. Ook een strak bedritueel hanteren. L slaapt ook bijna nergens anders dan in bed, soms een half uur in de maxi cosi of wagen maar dan heeft hij al z'n uiterste best gedaan om niet in slaap te vallen. Zomaar uit z'n werkje vallen zou hij nooit doen, op het kleed of in de box in slaap vallen bijvoorbeeld.
Hier slaapt ze ook alleen in de draagzak, maar dan hoef ik maar 10 min te lopen en kan ik daarna gaan zittenquote:Op maandag 25 januari 2016 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, wij houden ook max 90 minuten aan. Ik blijf het ook proberen, maar langzamerhand raak ik ook gefrustreerd. Een half uur huilen, drama en grote paniek voor een half uur slaap kost me erg veel energie.
In de draagdoek slaapt hij gegarandeerd, maar ik wil nou ik niet noodzakelijk 3 of 4x per dag een uur wandelen...En zomaar uit het niets in slaap vallen, dat zal hier ook niet gebeuren nee!
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:07 schreef SaskiaR het volgende:
Speciaal voor Faptist: N. rockt haar dinosauruspakje met roze sokjes!Omy! Die is ZO leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik upload even snel een rare foto van ro, maar daar is het rompertje van de wibra op te zien, hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap je frustratie. Ik dacht ook zo vaak: val nou in slaap, je bent zo moe!quote:Op maandag 25 januari 2016 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, wij houden ook max 90 minuten aan. Ik blijf het ook proberen, maar langzamerhand raak ik ook gefrustreerd. Een half uur huilen, drama en grote paniek voor een half uur slaap kost me erg veel energie.
In de draagdoek slaapt hij gegarandeerd, maar ik wil nou ik niet noodzakelijk 3 of 4x per dag een uur wandelen...En zomaar uit het niets in slaap vallen, dat zal hier ook niet gebeuren nee!
Hier houden we in eerste instantie ook max. 90 minuten aan, maar haar dan in bed leggen of helpen te slapen is echt krijsen, ze wil gewoon niet slapen dan, wat je ook doet. Dus uiteindelijk komt het erop neer dat ze vaak zo'n 3 uur wakker is en dan valt ze relatief gemakkelijk in slaap (wel met hulp dus en dan overleggen).quote:Op maandag 25 januari 2016 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ziekmelden en bijslapen. Dit heb ik overigens tnt 2 keer gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:37 schreef faptist het volgende:
Even slaaptekort rant..
Hoe doen jullie dit?
Hoe kan het dat iedereen er nog zo fris en fruitig uit ziet terwijl ik de laatste tijd er niet meer aan toe kom om mijn haren te doen.. ben gewoon te moe.
Smorgens zit ik in de auto met prikkende ogen van de slaap en dan moet de dag nog beginnen.
Zijn er vitamines die ik extra kan slikken?
Vroeger naar bed zou kunnen.. maar dan lig ik wakker van werkstress.. dus slaap liever een uurtje 'te laat', zodat ik mn werk af heb
Toen ze eindelijk doorhadden dat het toch écht zo is en geen grap vonden ze 't (gelukkig) supertof! Mijn pappa maakte zich alleen al zorgen of hij het ging redden, oppassen op twee kleintjes. Maar toen vriend zei; 'en wie zegt er dat dat gaat gebeuren dan?' Was het van 'ik, want ik ga dan met pensioen, en dan slaap ik de dag erna wel uit 😍'quote:Op maandag 25 januari 2016 21:48 schreef FlyingFish het volgende:
Ggirl, hoe reageerden je ouders op het nieuws dat er nog een kleinkind bij komt?
Heb jij mijn man? Die heeft meestal ook gewoon een prima nachtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 07:52 schreef Krisvc het volgende:
Hier vannacht weer 4 voedingen. Man vertelt me triomfantelijk dat L. zo goed geslapen heeft. Dus ik zit van euhhh?Ja, zegt 'ie, ze is maar 1 keer wakker geweest toch? Nouja, ik ben er 4 keer uit geweest. Oh, maar dan heb je zeker maar 1 keer gevoed? Nou, dat was toch echt 4 keer.
![]()
Anyhoe, koffie.
Vanavond ga ik met een paar collega's uit eten en escaperoomen. Ontzettend zin in een avondje voor mezelf.En weet zeker dat als ik aan het eten bed in die kleine druif weer mis.
Als je je werk in je normale uren niet af krijgt, zit daar iets niet goed. Dat eerst aanpakken. En wel nu, want te laat, dus als je er straks écht doorheen zit, is echt te laat. En daar wordt je gezin de dupe van.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:37 schreef faptist het volgende:
Even slaaptekort rant..
Hoe doen jullie dit?
Hoe kan het dat iedereen er nog zo fris en fruitig uit ziet terwijl ik de laatste tijd er niet meer aan toe kom om mijn haren te doen.. ben gewoon te moe.
Smorgens zit ik in de auto met prikkende ogen van de slaap en dan moet de dag nog beginnen.
Zijn er vitamines die ik extra kan slikken?
Vroeger naar bed zou kunnen.. maar dan lig ik wakker van werkstress.. dus slaap liever een uurtje 'te laat', zodat ik mn werk af heb
Post-it op de koelkast.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:13 schreef lunapuella het volgende:
Slechte nachten, ik ken ze. Mijn man is zo verkouden dat hij nu al twee nachten op de logeerkamer slaapt. En het lijkt alsof Ketel daar nog onrustiger van slaapt.![]()
Ketel kreeg vanochtend ook bijna te weinig melk mee naar de GO. Ik moest hem verschonen, dus mijn man zei "oh, dan regel ik de melk wel." Prima. Vraag ik even later toch voor de zekerheid maar naar de hoeveelheden...
"Oh, gewoon, die twee flesjes die er stonden."
"Maar er stonden er drie."
"Ik dacht, er staan twee, alles is nog half bevroren, zal wel goed zijn."
![]()
Ik heb hem al zo vaak verteld hoeveel er precies mee moet, maar onthouden ho maar.
Ik weet niet of dat helpt, als hij bij drie flesjes die pál naast elkaar staan er ook maar twee ziet.quote:
Post-it op zn voorhoofd. Of -huid.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:23 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat helpt, als hij bij drie flesjes die pál naast elkaar staan er ook maar twee ziet.
*thee van beeldscherm veegtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Post-it op zn voorhoofd. Of -huid.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Post-it op zn voorhoofd. Of -huid.
Een tub van hoppop op zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:29 schreef Selvaria het volgende:
![]()
Wat is dat voor koffiekopje waar ze in zit?
Nope, is toeval want doet ze eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Aaw springook een vingersabbelaar?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:16 schreef Mineola het volgende:
Mijn baby vond gisteren dat slapen overdag voor baby's was, dus het was een dolle boel afgewisseld met Major Drama. Hij heeft 's nachts lekker niet bijgeslapen gelukkig en ik ook niet.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:31 schreef Fuente het volgende:
Hier sinds gisteren weer een huilBeer. Ik snap het niet, het hele weekend gaat het goed. Lekker slapen overdag en gezellig beneden. En zodra vriend weer aan het werk is en ik alleen met haar thuis ben is het niet slapen, alleen maar huilen, gillen, krijsen. Vervolgens om 15 uur naar de gastouder en werken tot 23. Ik kan er steeds minder goed tegen, wat doe ik in vredesnaam verkeerd dat ze zoveel huilt![]()
En echt, ik probeer van alles, liedjes zingen, spelen, knuffelen, dragen in de doek, samen even naar buiten.
Haha nu pas! Ik na 7 dagen alquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:18 schreef lunapuella het volgende:
Na 7 maanden ben ik dan toch gezwicht... Moedig stand gehouden, maar nu... Nu heb ik een foto van mijn baby als achtergrond op mijn telefoon.
onze stoel heeft dat ook niet en wij hadden hetzelfde ding... bij ons ging er 1 kabel onderlangs bij de stoel. Maar mijn man moest het de eerste keer doen omdat ik het ook echt niet begreepquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:20 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik een los tuigje kan kopen om N. in de kinderstoel te zetten? Onze stoel heeft geen haken ofzo waar je iets aan kan vastmaken, dus ik weet niet zo goed hoe ik er een tuigje aan vast kan maken.
Ik heb nu dit binnengekregen http://www.mamaloesbabysj(...)je-met-looplijn.html maar geen idee hoe ik dit aan de stoel moet vastmaken...
Met tie-wraps aan de stoel maken? Zo hebben wij zo'n ¤2-Prenatal-tuigje aan de TrippTrapp vastgemaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:20 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik een los tuigje kan kopen om N. in de kinderstoel te zetten? Onze stoel heeft geen haken ofzo waar je iets aan kan vastmaken, dus ik weet niet zo goed hoe ik er een tuigje aan vast kan maken.
Ik heb nu dit binnengekregen http://www.mamaloesbabysj(...)je-met-looplijn.html maar geen idee hoe ik dit aan de stoel moet vastmaken...
Voor mijn gevoel vielen tie-wraps onder ' ontaarde moeder'. Maar als jij het doet kan het vast!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Met tie-wraps aan de stoel maken? Zo hebben wij zo'n ¤2-Prenatal-tuigje aan de TrippTrapp vastgemaakt.
Als je zorgt dat het oogje waar je ze doorhaalt aan de achterkant zit zodat je kleintje daar niet bij kan is er niks aan de hand toch? Goed strak aantrekken zodat er geen vingertjes tussen kunnen komen, klaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:45 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel vielen tie-wraps onder ' ontaarde moeder'. Maar als jij het doet kan het vast!
En dierenmishandeling...Die arme eendquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
toch jammer dat t niet van knie tot knie ondersteunt. geen ergonomische duct tape dit
We zijn toevallige vorige week bij het CB geweest, hij is nu 10,7 kilo! En draagt maat 80. Ook bij 7 maanden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:07 schreef Missladybug het volgende:
Dank!
Ik weet inderdaad uit mn gelurk dat Ketel ook een saurus is ja. Wat zijn zijn stats nu?
Morgen gaan we weer wegen. Ze willen haar een keer extra zien bij het CB omdat haar hoofdomtrek een beetje achterblijft. Dus hopelijk zit dat nu goed.
deze stats had mauw bij 13 maanden. En die zit rond de +1 lijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:14 schreef lunapuella het volgende:
[..]
We zijn toevallige vorige week bij het CB geweest, hij is nu 10,7 kilo! En draagt maat 80. Ook bij 7 maanden.
Nee, maar ken wel via via een stel dat een baby heeft met heupdysplasie. Dan moeten ze een X aantal uur per dag in zo'n tuigje toch...? Wanneer heb je de echo?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:50 schreef silliegirl het volgende:
Welkom babysaurus en babysaurus-mama! Wat een leuke dame!
Heeft er iemand hier ook met baby voor een echo gemoeten ivm vermoeden van heupdysplasie? Ik moet binnenkort met W. Zelf heupdysplasie gehad als baby en W. heeft een verschil in zn huidplooitjes in zijn liezen. Toen de arts ons verwees had ik iets van: "prima, 't zal wel". Maar nu zit ik over heupdysplasie te lezen en knijp ik 'm toch een beetje..
Hij is ook wel erg leuk. ♡quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:18 schreef Vlindur het volgende:
H.ielke zit met 9 maanden nu in maat 74 (en soms 68 nog en soms passen zoveelstehands maat 80's ook al)
Hij is 72 centimeter bij 8 kilo. Lang geen saurus dus. Maar hij kruipt en staat wel <3
[ afbeelding ]
Slaapt voor geen meter maar is echt wel de leukste
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:18 schreef Vlindur het volgende:
H.ielke zit met 9 maanden nu in maat 74 (en soms 68 nog en soms passen zoveelstehands maat 80's ook al)
Hij is 72 centimeter bij 8 kilo. Lang geen saurus dus. Maar hij kruipt en staat wel <3
[ afbeelding ]
Slaapt voor geen meter maar is echt wel de leukste
Same here. Ook zelf spreidbroekje gedragen en de cb-arts dacht ook wat te zien. Maar bleek uiteindelijk niks aan de hand.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:50 schreef silliegirl het volgende:
Heeft er iemand hier ook met baby voor een echo gemoeten ivm vermoeden van heupdysplasie? Ik moet binnenkort met W. Zelf heupdysplasie gehad als baby en W. heeft een verschil in zn huidplooitjes in zijn liezen. Toen de arts ons verwees had ik iets van: "prima, 't zal wel". Maar nu zit ik over heupdysplasie te lezen en knijp ik 'm toch een beetje..
Hier nog eentje in de aanbiedingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:20 schreef Missladybug het volgende:
Ze lopen aardig gelijk ja! Mies is van 4 juni. Dus nu bijna 8 maanden.
Uithuwelijken?
Zo dan! Je kan wel min worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Vlindur je foto, dat koppie. Lief!
Selvaria, dat lijkt me zo leuk om te zien! Wat knap ook.
Ik heb net even mijn ingevroren gekolfde moedermelk gesorteerd op datum en netjes in de vriezerlade gezet. Een telling leverde 82 flesjes op, meeste tot de nok toe gevuld. Flesjes gaan tot 80ml maar als je ze afvult kan er 90-100 ml in. Ligt dus tussen de 5 - 7 liter melk in wss![]()
. Mini krijgt straks dus nog eventjes geen flesvoeding bij de oppasadresjes
.
Toevallig moeten wij binnenkort ook. Vandaag de brief van het CB meegekregen voor de huisarts...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:50 schreef silliegirl het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:16 schreef mignonne het volgende:
babysaurus-box![]()
4300gr, geen diabaids, ik maak gewoon grote baby's
meneer is nu de 7 kilo gepasseerd en ruim 63cm. Bijna 3 maanden oud. Weer es wat anders na mn jongste middelste die tot 1.5 maat 68 droeg
Middelstequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:16 schreef mignonne het volgende:
babysaurus-box![]()
4300gr, geen diabaids, ik maak gewoon grote baby's
meneer is nu de 7 kilo gepasseerd en ruim 63cm. Bijna 3 maanden oud. Weer es wat anders na mn jongste die tot 1.5 maat 68 droeg
Woooww! Daar kan je wel even mee vooruitquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb net even mijn ingevroren gekolfde moedermelk gesorteerd op datum en netjes in de vriezerlade gezet. Een telling leverde 82 flesjes op, meeste tot de nok toe gevuld. Flesjes gaan tot 80ml maar als je ze afvult kan er 90-100 ml in. Ligt dus tussen de 5 - 7 liter melk in wss![]()
.
Nice!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:03 schreef hetzusjevan het volgende:
W00t ik heb m'n werk gebeld, ik durfde het niet te vragen maar heb een balletje opgegooid of ik niet om de week 3/4 dagen mag gaan werken om te beginnen
WOW!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Vlindur je foto, dat koppie. Lief!
Selvaria, dat lijkt me zo leuk om te zien! Wat knap ook.
.
Ja, wij zijn ook geweest met Ro.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:50 schreef silliegirl het volgende:
De ultieme rammel foto.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:23 schreef -Spring het volgende:
Kiek noe
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ro weegt 9,5 kg en heeft nu maat 80/84.
En mijn kdv doet haar nog steeds luiers aan in maat 3! Ik ben het zo zat. Heb al meerdere malen aangegeven dat ze niet voor niets in maat 4+ maxi zit.
Geen wonder dat ze daar lekkende luiers heeft.![]()
AH ja die van mij was ook een lap vlees van 865 gram.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:55 schreef Missladybug het volgende:
Wowww zusje wat een voorraad!!
Pinquit ik ben gesmolten, wat een lekkertje!
Mariposas nee geen zwangerschapssuiker. De reden dat Mies zo groot is geworden is een huge placenta. Dat ding was 900 gram. Mies had het gewoon veel te goed in mijn buik. En de reden dat die placenta zo groot was, is niet bekend.
Een eventueel volgende zwangerschap word waarschijnlijk een ks. Of een inleiding met 38 weken.
Ik ben 1.80 en mijn man 2.04, dus wij vinden de Ketelsaurus compleet verklaarbaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Zijn jullie ook niet groot dan? Ik denk altijd dat mijn T zo groot was/is (4130 bij geboorte, ik schat zo'n 69 cm en 8 kilo bij 4 maand) omdat ik zelf ook erg groot ben (1.88)...
Nee ik ben 1.73. Man is 1.85.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Zijn jullie ook niet groot dan? Ik denk altijd dat mijn T zo groot was/is (4130 bij geboorte, ik schat zo'n 69 cm en 8 kilo bij 4 maand) omdat ik zelf ook erg groot ben (1.88)...
Kan je bij opties instellen, emoticons bij quickreply.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:14 schreef Missladybug het volgende:
[..]
Nee ik ben 1.73. Man is 1.85.
Kan ik smileys doen vanaf de mobiele versie? Nee he?
Bedankt!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:29 schreef Mineola het volgende:
[..]
Kan je bij opties instellen, emoticons bij quickreply.
Ik ben 1,68 m dus gemiddeld, mijn man is 1,88 m dus wel vrij lang.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef Jagärtrut het volgende:
1,75 en 1,95 dus wij zijn niet klein nee. Oudste was zes pond bij ruim 36 weken, baby was acht pond bij 38,5 week.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:43 schreef pinquit het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voor de mensen die k niet op FB hebkijk mijn kleine pianist
Fapquote:
Puur vanwege het gewicht van de baby? O was 4580 gram maar geen idee wat de placenta woog en ook geen suiker hier, alleen erg veel vruchtwater. Ik had een helse bevalling met 3 uur persweeen en uiteindelijk een knip, scheur en vacuümpomp, maar bij de nacontrole is gezegd dat ik de volgende keer gewoon weer op natuurlijke wijze mag bevallen, niks over inleiden of keizersnede oid.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
AH ja die van mij was ook een lap vlees van 865 gram.hier ook advies inleiden of keizersnede maar dat gaat niet gebeuren (niet als eerste optie althans).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zijn ze allebei aan het spoken. Slaapt de ene, wordt de ander wakker. Whaaaa, frustrerend. En dan zijn ze lekker in slaap bij je, leg je ze in bed..... Wakker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:21 schreef Hupje het volgende:
Sorry hoor, ben ik weer. En mocht er vannacht nog iemand wakker zijn: typ gerust, dan heb ik nog wat te doen. J sliep van 19.15 tot 21.30u (toen kwam mijn vriend thuis, daar werd hij wakker van) en wil nu vanalles, maar niet slapen. Hij heeft zoveel gedronken dat hij bijna overloopt, wil niet liggen maar staan. Dentinox lijkt geen verlichting te geven. En morgen gaat de wekker toch echt om 5.45u
En nu ik beneden met hem zit krijg ik ook nog snack-zin.![]()
Edit: ook cinababy en pcm helpen niet. Temperatuur is normaal.
Nee vanwege de schouderdystocie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:39 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Puur vanwege het gewicht van de baby? O was 4580 gram maar geen idee wat de placenta woog en ook geen suiker hier, alleen erg veel vruchtwater. Ik had een helse bevalling met 3 uur persweeen en uiteindelijk een knip, scheur en vacuümpomp, maar bij de nacontrole is gezegd dat ik de volgende keer gewoon weer op natuurlijke wijze mag bevallen, niks over inleiden of keizersnede oid.
Hij zit nu overigens iets onder de 0-lijn, met 4 maanden 65cm, in maat 62 en net geen 6,6 kilo. Geen idee wat z'n stats nu zijn, dat hoor ik over 2 weken pas weer.
En welkom missladybug! Kom je ook gelijk naar de meet zaterdag?
Mijn wekker ging toen W. besloot te gaan slapen. Ik moet echt weg, dus nu maar oppas opgetrommeld. Kan W. in ieder geval nog wat slaap pakken anders weet ik het wel voor de rest van de dagquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:03 schreef Selvaria het volgende:
Welterusten sillie, hopelijk slapen jullie nog (heel lang).![]()
Pittige nachten hier! N. zit nu in een redelijk tot goede slaapfase, ik hoop dat het nog even mag duren. 22.30-03.30-08.00 vannacht.
Noh, Q. op de kinderboerderij.![]()
N. heeft weer nieuwe klanken ontdekt, nu gaat het de hele dag BABABABABA naast al haar andere geluidjes. Toen ik vanochtend wakker werd en mijn pyjamavestje opendeed om haar te voeden zei ze "Hubba Hubba".
Man en ik zijn beide vrij groot en hebben beide een groot hoofd. Er kwam een mini-baby met een extreem klein hoofd. Hadden we niet verwacht.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef Jagärtrut het volgende:
ohjaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
Middelste![]()
Babysaurussen allemaal. De mijne had vandaag een jumpsuit maatje 50-56 aan![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah selvaria
Het is idd zeikweer.. Ik draai me nog een keer om.
Kennen jullie de baby swimmer? Kwam het tegen op facebook.. iemand ervaringen mee (of een mening erover)? Het lijkt me wel lekker voor de kleine maar dat nekje. Staat dat het veilig is maar ja?
Ik heb er wel een mening over. UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet over veiligheid of zo maar het is weer zo'n ding waarvan ik denk waarom? Je kan je baby toch ook gewoon vasthouden? Het is niet zo dat je ze een kwartier in zo'n ding laat hangen. Ik vind dat soort dingen altijd zonde van het geld en het ligt er binnen de kortste keren weer te kijken in de kast. Naast al die andere baby hulpstukken die zo handig leken
ti amo pių di ieri ma meno di domani
Vraag me ook af moet je dan zijn drie onderkinnen boven of onder het gat doen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:39 schreef pinquit het volgende:
t ziet er iig niet uit, die baby swimmer
the struggle is realquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:40 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vraag me ook af moet je dan zijn drie onderkinnen boven of onder het gat doen?
Mijn babysaurus was bij de geboorte gewoon normaal, 3155 gram. Met twee maanden zat ze op de p60, 3 maanden op de p80, 4 maanden op de p99. She likes miiiilkquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:23 schreef mignonne het volgende:
Mijn lief en ik zijn beiden 1.68mIk heb 1 kind op de p50, een onder de p3 en eentje boven de p90
![]()
dat houdt de diversiteit erin zullen we maar denken.
Sillie, ik geloof niet in sprongetjes (die hele theorie is ook wetenschappelijk allang weer onderuit gehaald toch?), maar rond 3 maanden oud zijn er wel regeldagen te verwachten
'T is hier al de 4e nacht op rij. Maar, ik denk dat ik 'm teveel loop te rekken. Hij komt nu steeds rond 2 uur, maar dan geef ik zn speen en dat houdt 'm zoet voor 30-60 minuten, maar hij slaapt niet dan (en ik ook nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had met dertien weken zo'n nacht Sillie, gelukkig eenmalig. Al twee nachten niet ingebakerd, derde nacht ging mis, elk uur wakker.
Nu een lang slaper, lijkt op zijn vader, na de nachtvoeding slaapt ie nu nog steeds. Ik wil ook nog even mijn ogen dicht doen maar vermoed dat karma hem dan wakker maakt
Selvaria hubba hubbazie het al helemaal voor me. Compleet met opgetrokken wenkbrauw *winkwink*
Zit in de naam denk ik hequote:Op woensdag 27 januari 2016 10:18 schreef Selvaria het volgende:
Heu, grappig Saskia, mijn N. was bij de geboorte ook 3155 gram.Nu trouwens p50, gemiddeld kind.
![]()
Tussen de 4 en 6 maanden was het hier bal qua slapen. Nou ja, ze sliep wel makkelijk, maar werd elke nacht 3 tot 5 keer wakker. De enige reden dat ik nog functioneerde was dat ze zonder problemen verder sliep. Ik trek slaapgebrek heel heel Heel slecht. Nu wordt ze 1 keer wakker, maar slaapt een stuk moeilijker weer verder.
jij had toch overproductie?quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens geen regeldagen gehad volgens mij, zou mijn baby stuk zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fap ik blijf wakker in de auto door radio 1 af te wisselen met spotify ( en dan hardop mijn mening ventileren over de zaken waar radio 1 over gaat.)
Welkom lieveheersbeestje met je mooie Mies!
A is een echte regelneef, die regelt al maanden, net zijn oma, die regelt ook altijd allesquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens geen regeldagen gehad volgens mij, zou mijn baby stuk zijn?
daar twijfel ik nu aan, dat was vastgesteld door twee lk's op basis van mijn verhaal, geen verder onderzoek. De derde lk kwam achter de oorzaak van de voedingsproblemen, die gaf aan dat ik voldoende productie had, maar geen overproductie. Omdat sinds haar bezoek de bv goed loopt denk ik dat het wel mee viel met de overproductie achteraf eigenlijk, maar dat is een vermoeden.quote:
Ah, vond het al zo vreemd. En inleiden doe ik niet meer tenzij echt noodzakelijk. Ik heb niet het idee dat daardoor m'n bevalling (eerder) gestart is, maar ik ben daardoor wel doodmoe en hongerig m'n bevalling ingegaan wat niet nodig was.quote:Op woensdag 27 januari 2016 06:53 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee vanwege de schouderdystocie.
Ik denk dat als je ingeleid zou willen worden ivm het geschatte geboortegewicht daar gehoor aan zou worden gegeven.
Inleiden wil ook echt niet meer. N. was bij de geboorte helemaal blauw en moest beademd en in de couveuse; en ik heb het gevoel dat dit kwam door de inleiding en de snelheid van de bevalling. Daardoor heb ik dus geen 'versebaby' foto's en haar niet op mijn buik gehad. Daar ben ik bnog steeds best wel boos en verdrietig omquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:27 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ah, vond het al zo vreemd. En inleiden doe ik niet meer tenzij echt noodzakelijk. Ik heb niet het idee dat daardoor m'n bevalling (eerder) gestart is, maar ik ben daardoor wel doodmoe en hongerig m'n bevalling ingegaan wat niet nodig was.
Fijn dat het beter gaat! Grappig dat het ook afneemt als je de gebruiksaanwijzing een beetje leert kennen hé? Was hier ook zo inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:30 schreef Sara82 het volgende:
Pinq, je eigen kleine Wibi! Wat een schik!
Wat een moppie Missladybug!
Zusjevan, heilige drol wat een voorraad! Ben benieuwd of de kv-bv gaat lukken, zou fijn zijn he?
Hier dacht ik: ja, als ik ga werken dan ga ik over op KV. Maar met 1 week op de klok wil ik dat helemaal niet...Ga zo de manager wel even mailen dat ik wil gaan kolven. Hoop dat het niet te laat is. (Omdat ik online vind dat je het zo vroeg mogelijk aan moet geven...)
En ik ben heel blij! Het krijsen wat mijn scheetje zo lang gedaan heeft wordt veel minder nu. Hij heeft nu ook een wat breder huilrepertoire. Mopperend ("Whuuhuuwuwaawaa" "ik wil dit niet!/geef eens eten"), schreeuwend ("AAAAAAH!" "kom eens hier!") en het krijsen reserveert hij nu voor vermoeidheid of pijn. En pijn heeft hij nu ook een stuk minder, het gloepen en spugen lijkt zoveel minder ineensZo heerlijk dat ik nu wat beter weet wat er aan scheelt. Oh, en sinds een dag of drie heeft hij ook een " schrik-huil." Ineens zijn harde geluiden vet eng. Met snik en dikke tranen.
Maar het is nu vooral een rustig en tevreden ventje. Zoals ie de eerste weken ook was.Ben zo blij voor hem en met hem! Flieft!
Zorgen dat je de avond tevoren al wat voorbereiding hebt gedaan. Bijvoorbeeld kleren klaarleggen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Zijn er trouwens meer moeders (van 2 of meer) die de ochtendspits alleen moeten doen? Man is om 05:30 de deur al uit. Ik merk dat het soms een beetje opbreekt. En ja, het wordt makkelijker, maar dat is het nu ff niet.
Ik zoek gouden tips ofzo denk ik.
De bevalling op zich ging wel, alleen had ik het idee dat de snelheid waarmee N. eruit gelanceerd werd niet zo goed voor haar was.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:15 schreef Missladybug het volgende:
Oh wauw... die babyswimmer. Nee ik sla even over.
Over dat inleiden, is dat echt zo erg ja? Ik had dat als serieuze optie in gedachten. Mij lijkt een ks veel erger.
Ja dat doe ik al. Ook brood ga ik straks de avond tevoren smeren. Dat haast-puntje is wel een dingetje nog. Gelukkig hoef ik pas over 2 weken te gaan werken. Sigh.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zorgen dat je de avond tevoren al wat voorbereiding hebt gedaan. Bijvoorbeeld kleren klaarleggen.
Op tijd opstaan. En de gouden tip: vooral niet laten merken dat je haast hebt. Jaag kinderen niet op. Hoe meer haast jij hebt hoe langzamer ze worden.
Check... vrouw en ik hebben het allebei en Sjaak is ook ziekquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Wat is dat voor griepvirus dat rond gaat? Duizelig, buikpijn. Koortslip. Again :-(. En dan ben ik nog twee dagen alleen ook. God dank voor Netflix. Maar hoe hou ik dit vol tot het weekend?.
Ik wou het ook niet, maar ik had al 3 dagen gebroken vliezen en dus 'moest' het. Achteraf had ik er wel meer inspraak in gewild.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:25 schreef Mariposas het volgende:
Inleiden is voor iedereen een andere ervaring. Het kan ook moeiteloos en vlot gaan. Ik zou er zelf niet snel voor kiezen, tenzij echt medisch noodzakelijk. Omdat ik een spontane start geweldig vond, de 'verrassing' daarvan en het gevoel dat de baby en je lichaam aangeven klaar voor de geboorte te zijn.
Meh! Thanks!quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Check... vrouw en ik hebben het allebei en Sjaak is ook ziekgelukkig kunnen wij nog om en om doen. In je eentje lijkt me hel. Sterkte
Dat ja.... zodra ze door hebben dat jij tegen de klok vecht gaan de hakken in het zand, hoe klein ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zorgen dat je de avond tevoren al wat voorbereiding hebt gedaan. Bijvoorbeeld kleren klaarleggen.
Op tijd opstaan. En de gouden tip: vooral niet laten merken dat je haast hebt. Jaag kinderen niet op. Hoe meer haast jij hebt hoe langzamer ze worden.
Ik denk dat het heel erg verschilt per persoon. Het probleem dat Saskia had, had ik niet. O kwam ter wereld met een apgarscore van 9 en mijn bevalling schoot niet op. Ik werd op vrijdagochtend ingeleid en begin van de avond kreeg ik een ctg waar hartslagdipjes in zaten en gelijk moest ik continu aan dat ding liggen en werd mn avondeten weer mee genomen. Pas rond de lunch de dag erna mocht ik weer eten maar 's avonds laat begonnen de weeen en heb ik alles weer uitgekotst, en dat ging zo door met alles wat ik binnen kreeg, ook drinken. En met de continue CTG sliep ik niet want als ik bewoog gingen de alarmbellen weer af, en de avond erna had ik weeen en dus ook amper slaap. Ik ben zondags rond 16:00 uur bevallen met 41.3 en heb het idee dat ik zonder die inleiding ook wel rond die tijd bevallen was, maar dan met een goede basis qua eten en drinken en wat minder vermoeid. Maar goed, of dat daadwerkelijk zo is weet natuurlijk niemand. En voor hetzelfde geld waren die hartslagdipjes wel ernstiger geworden. Ik hoop dat het de volgende keer iig op natuurlijke wijze op gang komt en ik zou langer wachten met in (laten) grijpen, hoe groot de baby ook is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:15 schreef Missladybug het volgende:
Oh wauw... die babyswimmer. Nee ik sla even over.
Over dat inleiden, is dat echt zo erg ja? Ik had dat als serieuze optie in gedachten. Mij lijkt een ks veel erger.
Yes: ik geef de oudste aanwijzingen over wat er moet gebeuren, middelste kleed ik zsm aan. Dan zet ik hun aan een boterham en krijgt Beer een fles. Berit slaapt vaak in haar kleding dus die kleed ik in de ochtendspits niet om. Op tijd opstaan zodat ik eerst mezelf klaar heb is echt wel nodig. Als ik pech heb is Berit om 6:30 wakker en dan gebeurt 1 en ander met krijsmuziek op de achtergrondquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:54 schreef Kuukske het volgende:
Zijn er trouwens meer moeders (van 2 of meer) die de ochtendspits alleen moeten doen? Man is om 05:30 de deur al uit. Ik merk dat het soms een beetje opbreekt. En ja, het wordt makkelijker, maar dat is het nu ff niet.
Ja hij heeft nachtdienst gehad hequote:Op woensdag 27 januari 2016 13:36 schreef pinquit het volgende:
Wow, inhaalslag voor A.? Hier vond meneer t gisteren om 16:30 tijd voor de nachtvolgende keer maak ik m tegen 22u even wakker denk ik
Dit klinkt wel redelijk zoals het nu gaat op dagen dat maxi naar de psz gaat. Zo gek is doe ik het dus nog niet. Fijn wel, herkenning.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:23 schreef Fuente het volgende:
[..]
Yes: ik geef de oudste aanwijzingen over wat er moet gebeuren, middelste kleed ik zsm aan. Dan zet ik hun aan een boterham en krijgt Beer een fles. Berit slaapt vaak in haar kleding dus die kleed ik in de ochtendspits niet om. Op tijd opstaan zodat ik eerst mezelf klaar heb is echt wel nodig. Als ik pech heb is Berit om 6:30 wakker en dan gebeurt 1 en ander met krijsmuziek op de achtergrond![]()
Brood smeren voor de lunchtrommels doe ik de avond ervoor al, en kleding klaarleggen voor de oudsten ook.
Lees hier toevallig (lig ziek op bedquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:54 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Lees hier toevallig (lig ziek op bed)
Dank je. Flesjestijd is hier nog volop natuurlijk. Dat gaat ook niet binnenkort weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wekker vroeg zetten betekent nu nog voor 6 uur. Wie weet hoe dat is over een paar weken, kan het weer heel anders zijn. En Dexter slaapt zon beetje in m'n armen. Dus opstaan is baby wakker.. Maar ja. Dat komt wel.
Ik zit er gewoon een beetje doorheen vandaag.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Hoe laat moet je op de psz zijn dan? Tijdens mijn verlof deed ik de ochtendspits ook alleen meestal, maar dan bracht ik de oudste pas om 9 uur naar het kdv (nou ja, 8.30 ongeveer van huis gaan, en dan was ik daar rond 9 uur). Brengen is tot uiterlijk 9.15.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dank je. Flesjestijd is hier nog volop natuurlijk. Dat gaat ook niet binnenkort weg.
De wekker vroeg zetten betekent nu nog voor 6 uur. Wie weet hoe dat is over een paar weken, kan het weer heel anders zijn. En Dexter slaapt zon beetje in m'n armen. Dus opstaan is baby wakker.. Maar ja. Dat komt wel.
Ik zit er gewoon een beetje doorheen vandaag.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dank je. Flesjestijd is hier nog volop natuurlijk. Dat gaat ook niet binnenkort weg.
Ik zit er gewoon een beetje doorheen vandaag.
Aan je zelfstandige zoon?quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:57 schreef pinquit het volgende:
Niet teveel stressen en plannen, want het loopt toch altijd andersen dan heb ik nog het geluk dat ik een zelfstandige zoon heb.
Ik heb er een hekel aan.
Nee hoor. Behalve als het langer aanhoudt dan een paar dagen ofzo, denk ik. Lekker een koele bijtring gevenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:12 schreef Krisvc het volgende:
Hoi, vraagje. De rijstwafel werd hier ineens rood door bloed bij doorkomende tandjes. Niks om me druk over te maken toch?
Best vroeg idd! Mijn 'angst' is dat school altijd elke dag is, en ik nu maar 2 dagen echt haast moet maken (ik werk 3 dagen, maar ik werk ook een dag vanuit huis, dan komt het niet op een half uurtje).quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Om 08:30 begint de psz. School straks ook. Dus ik kan vast wennen maar dan is Dexter ook weer iets ouder. Eigenlijk weet ik dat het goed komt.
Ja duh die heeft wat in te halenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:24 schreef silliegirl het volgende:
Mijn baby is stuk? Ipv clusteren ligt 'ie nu diep te slapen.. Uuuh..
Als 'ie dat dan vannacht ook nog doetquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja duh die heeft wat in te halen
Hij mag wel voor de mijne zorgen dan? Dan gaan wij slapen!quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:33 schreef Estrys het volgende:
De mijne ligt te slapen sinds 18:30. Die heeft weer nachtdienst denk ik
Ik zag pas een paar dagen geleden dat er een meet is. Heb al wat afgesproken op zaterdag. Vink wel vet jammer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat! Grappig dat het ook afneemt als je de gebruiksaanwijzing een beetje leert kennen hé? Was hier ook zo inderdaad
Ik heb met tien weken aangegeven niet te willen kolfen, en op mijn eerste werkdag gezegd dat ik drie keer per dag kolf omdat hij nog volledige bv kreeg, was geen probleem. Dus ik zou gewoon mailen![]()
Hey kon je trouwens niet op de meet?
Wordt ze dan niet heel boos als ze weer uit bed moet en naar buiten?. Ik heb het ook zo geprobeerd, maar ik kwam met een erg boze baby bij het KDV.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:47 schreef Missladybug het volgende:
De ochtendspits gaat hier vloeiend.
Mies meldt zich rond half 7. Dan krijgt ze een fles en aankleden. Dan gaat ze nog even lekker terug naar bed. Dan kan ik rustig douchen, aankleden en eten. Om kwart over 8 vis ik Misha uit bed en mieter haar in de auto, naar de gastouder.
De avondspits vind ik lastiger. Mies ophalen, koken, eten, mies in bad en bed. Allemaal tegelijk natuurlijk.
Nee eigenlijk niet. Ze heeft dan nog lekker ruim een uur geslapen en dan word ze erg vrolijk wakker.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:49 schreef 1stGirl het volgende:
[..]
Wordt ze dan niet heel boos als ze weer uit bed moet en naar buiten?. Ik heb het ook zo geprobeerd, maar ik kwam met een erg boze baby bij het KDV.
Nu mag ik vrijdag weer wennen bij het KDV en ik ga nu proberen om eerst mezelf klaar te maken en dan de baby.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:28 schreef Missladybug het volgende:
Rapley lukt hier niet. Ze snapt het gewoon niet. Ik geef ook vaak wat stukjes op haar plankje maar ze stampt ze plat met vlakke hand. Daarna word het platte stukje vakkundig met pincetgreep opgepakt en naast haar stoel gedeponeerd.
Herkenbaar, ik ben al heel snel gestopt met 's nachts luiers verschonen om die reden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:27 schreef JantinaGr het volgende:
Beterschap Mari, wat onzettend rot!
[..]![]()
![]()
ik zie het voor me.
Hier een prutnacht. Ik dacht vannacht om 2:45 toen ze de eerste borst had gedronken en weer in slaap was gevallen, laat ik eens een keer een luier verschonen, zodat F. wakker wordt en ze de 2e borst hopelijk ook gaat drinken. Nou, dat doe ik dus nooit meer.![]()
Die tweede borst wilde ze niet en ze was vervolgens tot 5:30 wakker.
Dat is waarschijnlijk de reden waarom ze na een voeding om 7:30, nu nog steeds ligt te slapen.
Oh oeps!quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
Zijn we niet een maand te vroeg voor Ingee
februari '15
25 - Danaa - D.
28 - Ingee - R.oos ♀
Herkenbaar. Ik kan ook zo gefrustreerd raken. Ook boos op T. Vannacht heb ik "kut-baby" geroepenquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:54 schreef lunapuella het volgende:
Gefeliciteerd met je elfmaander dan maar, ingee?
Ik sluit me aan bij de prutnachten. Ik trek het ook erg slecht de laatste tijd, het kan me zo frustreren als Ketel niet slaapt 's nachts, of alleen terwijl hij ons halve bed inneemt. Hij kan nogal fanatiek schudden met zijn hoofd, waardoor hij diagonaal komt te liggen en ik dus steeds meer moet opschuiven. En o wee als ik hem probeer te verplaatsen...
Man gaat, als hij merkt dat ik het moeilijk heb, dan een beetje zalvend over mijn been/heup aaien. Lief bedoeld, maar dat frustreert me dan alleen nog maar meer. Ik wil niet geaaid worden, ik wil slapen! Doe iets! Troost je kind! Ofzo. Pffft.
Hij heeft geen borstvoedingquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:40 schreef mousemicky het volgende:
Ik stuur mn vriend er gewoon uit s nachts hoor. Ik moet ook gewoon werken, en hij kan ook een speen terugstoppen of een luier verschonen. En gelukkig wisselt peuter t zelf af, de ene keer roept ie mama, de andere papa
Haha ja... N. huilt de laatste dagen wel 's avonds, door de tandjes. Mijn man gaat dan heel lief met haar rondlopen tot ze weer rustig is. Maar als dat om 3.00 gebeurt, is ie lastig wakker te krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:58 schreef lunapuella het volgende:
Ketel heeft geen speen, en ook zelden tot nooit een vieze luier 's nachts. Dus dan komt het aan op mama, want die heeft De Tieten.
Uhmmm... zoveel kan mijn baby niet poepen hoor!quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:22 schreef Estrys het volgende:
Drijven, daar hebben ze zo'n heel handig ding voor
Die hebben wij gebruikt voor het geboortekaartjequote:Op donderdag 28 januari 2016 12:00 schreef Estrys het volgende:
Ik was de was aan het vouwen terwijl A lekker aan het spelen is op het speelkleed.
Komt dit liedje voorbij...
Huilen moeders...![]()
![]()
Hier was het niet eenmalig hoor!quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:47 schreef JantinaGr het volgende:
Zojuist baby in ledikant gelegd. Het zelfstandig inslapen was hier nog steeds niet gelukt (eerlijk gezegd nu ook al een maand niet meer geprobeerd) en ik wil hier zo langzaam aan toch wat meer structuur in, zeker omdat ze straks ook naar oma en kdv gaat.
Besloten om haar overdag toch maar 5 - 10 minuten laten huilen. (max. 2 keer) op advies van CB. Na de eerste keer getroost en speen gegeven. En nu ligt ze wel al mooi te slapen.![]()
Zou het zo makkelijk zijn of toch iets eenmaligs.
Onderwijs CAOquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Huh MM, is dat iets van jouw werkgever dan? Volgens mij krijg ik niks doorbetaald.. was het maar zo. Relaxed! Die belastingregeling is er inmiddels ook vanaf.. jammerdebammer.
Wij ook!!quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:09 schreef Fuente het volgende:
[..]
Die hebben wij gebruikt voor het geboortekaartjeIk kan er nog steeds om huilen. Mooi
quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:37 schreef Estrys het volgende:
Mijn man zei: misschien moeten we hem op zijn eigen kamer leggen, daar ligt hij rustiger. Rustiger? Voor wie? Voor mij man ja
En dan kan ik er zeker drie keer op een nacht uit? want hij hoort de kinderen nooit, ik moet hem altijd aanstoten als er eentje huilt en ik vind dat hij aan de beurt is.
Jouw stukje hadden we als een soort 'lint' om het kaartje heen. In de binnenkant stondquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:25 schreef Missladybug het volgende:
[..]
Wij ook!!
Welk stukje heb jij gedaan? Of gewoon de hele songtekst?
Wij hebben:
Als er nu een wedstrijd was,
een wedstrijd tussen mij
en de zon.
Wie het hardste stralen kon,
dan denk ik dat ik won.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |