Ik refereerde enkel aan homo-activistische doelen. Ik verneem bijzonder graag voor welke jij je actief hebt ingezet om mijn ongelijk aan te tonen. En dat meen ik oprecht, overigens. PLEASE prove me wrong.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:54 schreef Kaas- het volgende:
Maar Gellarboy, in alle drukte heb ik de post gemist waarin je vertelt hoe je precies weet wat ik allemaal wel/niet in mijn leven gedaan heb en hoe je daar precies een punt mee kan maken. Weet je misschien waar ik die kan vinden?
Ik ben een van de weinige die waarschijnlijk niks geeft om die tradities. Ik vind het belangrijk dat men nog steeds geïnformeerd wordt over wat homoseksualiteit is en dat daar bij wordt stil gestaan. En de gaypride draagt daar niets aan bij in de meeste gevallen en doet ook veel afbreuk.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je sluit echt bijna letterlijk een groep uit van de (gay) pride en wil het dan nog hebben over het doel van de parade? Hoe kun je nou een groep uitsluiten waarvan zeer veel zich juist ingezet hebben voor jouw rechten? Zonder een dragqueen waren er geen gay rights movements (stonewall), maar je wil ze nu liever niet op de pride hebben omdat de media (die dat mag) ze dan selectief filmt en dit JOUW vorm van homoseksualieteit niet uitdraagt?
Are you kidding me?
Ja. Maar dat mag ik als hbo'er ook. Dat alleenrecht is er niet enkel voor VMBO'ers.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen Mogen mij ook terecht wijzen. Als ik bv over het VMBO begin.
Nee dankje.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:48 schreef Gellarboy het volgende:
Brammetjuh, als jij vind dat de Canal Parade zoveel anders en beter kan... Meld je aan! Ze kunnen je hulp waanzinnig goed gebruiken.
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit vind ik weer ZO denigrerend voor bottoms heAlsof die niet kunnen presteren!!
Heb nog een zusje van 20 thoquote:
Mwah. Meestal ook wel andere dingetjes, maar niet zo extreem. Dat is ook het probleem.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zenden alleen de parade uit. Media he
Wattes? Nog nooit van gehoord.quote:
Tja... En dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gast, die zijn er LEGIO en daar gaan evenzoveel mensen naartoe.
Maar ja, dat komt niet op het nieuws.
De Vlooienmarkt in het MECC kwam gisteren ook niet op het nieuws. Hoe bestaaaaat het?!
Het BLIJFT lastig.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
En de gaypride draagt daar niets aan bij
Ooit gedacht dat ik het heb over de gaypride in zijn geheel en niet enkel de canal pride?quote:
Maar er zijn ook heel veel homo's die het helemaal geweldig vinden. Die zich niet kunnen vinden in het "niet van hetero te onderscheiden"-wereldje. Mogen die geen pride dan? Dat is OOK gay.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iedereen mag doen op de pride wat ze willen, maar ik snap niet dat hier het woord gay nog aan wordt gehangen, want er zijn heel veel homoseksuelen die er niks mee te maken (willen) hebben.
Mja. En nog steeds niet de media de schuld geven.quote:
Normaal m'n maagdelijke reetquote:
Stel dat jij voorzitter van COC International zou zijn of Boris Dittrich was ofzo en ik nog nooit van mijn leven ook maar iets gedaan zou hebben, hoe zou dat vervolgens ineens kunnen betekenen dat je gelijk hebt dat ik geen "vieze nicht" mag zeggen? Dat was het belangrijkste onderdeel van m'n vraag hierboven, want ik zie de logische relatie niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik refereerde enkel aan homo-activistische doelen. Ik verneem bijzonder graag voor welke jij je actief hebt ingezet om mijn ongelijk aan te tonen. En dat meen ik oprecht, overigens. PLEASE prove me wrong.
Ja. Maar ook heteroquote:Op maandag 25 januari 2016 14:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar er zijn ook heel veel homo's die het helemaal geweldig vinden. Die zich niet kunnen vinden in het "niet van hetero te onderscheiden"-wereldje. Mogen die geen pride dan? Dat is OOK gay.
Ja. Phoe. Laten we de media de schuld geven. Want we leven in 2016 en zijn helemaal afhankelijk van grote commerciële media bedrijven om aan informatie te komen.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. En nog steeds niet de media de schuld geven.
Er gaan meer hetero's naar de Canal parade kijken dan homo's hoor... En er staan ook meer dan genoeg hetero's op de boten.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Maar ook hetero
Ik vind dat pride een feest voor allen moet zijn en niet enkel voor gay.
Ik was begonnen met stukje vioor stukje te beantwoorden, werd me te langdradig en ingewikkeld.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige die waarschijnlijk niks geeft om die tradities. Ik vind het belangrijk dat men nog steeds geïnformeerd wordt over wat homoseksualiteit is en dat daar bij wordt stil gestaan. En de gaypride draagt daar niets aan bij in de meeste gevallen en doet ook veel afbreuk.
Iedereen mag doen op de pride wat ze willen, maar ik snap niet dat hier het woord gay nog aan wordt gehangen, want er zijn heel veel homoseksuelen die er niks mee te maken (willen) hebben.
[..]
Ja. Maar dat mag ik als hbo'er ook. Dat alleenrecht is er niet enkel voor VMBO'ers.
[..]
Nee dankje.
[..]![]()
![]()
[..]
Heb nog een zusje van 20 tho
[..]
Mwah. Meestal ook wel andere dingetjes, maar niet zo extreem. Dat is ook het probleem.
Homo's krijgen één keer per jaar zo centraal media aandacht en dan gaat het om een kleine extraverte groep (die ook gevierd mag worden!), maar waardoor de grootste groep eigenlijk wordt buitengesloten.
[..]
Wattes? Nog nooit van gehoord.
[..]
Tja... En dan?
Sterker nog, ik denk dat er geen enkel ander Nederlands evenement ZO HOOG scoort op de diversiteitsmeter.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:01 schreef wonderer het volgende:
Er gaan meer hetero's naar de Canal parade kijken dan homo's hoor... En er staan ook meer dan genoeg hetero's op de boten.
Neequote:
En die identificeren zich dan weer niet met iets stoffigs en burgertrutterigs als de Roze Zaterdag (mijn mening). Enige verschil is dat die laatste niet in de media komt, want geen sensatie. En dus ook de algehele mening van dom NL niet vormt.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar er zijn ook heel veel homo's die het helemaal geweldig vinden. Die zich niet kunnen vinden in het "niet van hetero te onderscheiden"-wereldje. Mogen die geen pride dan? Dat is OOK gay.
Precies. Dus waarom is het een onderdeel van gaypride? Waarom wordt het gezien als DE gaypride?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er gaan meer hetero's naar de Canal parade kijken dan homo's hoor... En er staan ook meer dan genoeg hetero's op de boten.
Omdat het dankzij de extravagante schreeuwhomo's WEL in de media komt dus men weet ervanaf.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Precies. Dus waarom is het een onderdeel van gaypride? Waarom wordt het gezien als DE gaypride?
Roze maandag heb ik wel van gehoordquote:Op maandag 25 januari 2016 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Het was iets met "hou de PI's in de gaten" en "Roze zaterdag nooit vangehoord is omdat dat vrij doorsnee is en dus niet in de media komt, maar is wel degelijk een feest zoals jij het beschreef".
Je verbindt nu 2 verschillende onderwerpen uit dit topic aan elkaar (zaadkop en homorechten/Canal Parade), maar ik vind het sowieso nooit gepast om zoiets te zeggen, los van alles wat je erbij trekt.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
Stel dat jij voorzitter van COC International zou zijn of Boris Dittrich was ofzo en ik nog nooit van mijn leven ook maar iets gedaan zou hebben, hoe zou dat vervolgens ineens kunnen betekenen dat je gelijk hebt dat ik geen "vieze nicht" mag zeggen?
Joh? Is er daar ook iets veranderd dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:04 schreef wonderer het volgende:
NeeSinds de operatie heb ik daar geen erotisch gevoel meer, dus het heeft niet zo veel zin er een piemel in te stoppen
Dat ligt ook aan je sociale kringen dan. Maar de feesten ZIJN er dus wel. Rustige feesten, voor de "normale" homo, zonder bloot en zonder media. Maar blijkbaar ben je daar dan ook niet de dioelgroep vanquote:Op maandag 25 januari 2016 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Phoe. Laten we de media de schuld geven. Want we leven in 2016 en zijn helemaal afhankelijk van grote commerciële media bedrijven om aan informatie te komen.
Je hebt ook social media, waar ik 0,0 van heb gezien omtrent deze dingen.
Je begrijpt me niet. Dat was niet mijn vraag. Als de boten vol staan met hetero's waarom het het dan GAYpride?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het dankzij de extravagante schreeuwhomo's WEL in de media komt dus men weet ervanaf.
Ja, en waarom? Omdat daar wel 1 of 2 blote billen zijn en het dus in de media komt.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Roze maandag heb ik wel van gehoord
Blijkbaar, maar blijkbaar ookde rest van Nederland.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan je sociale kringen dan. Maar de feesten ZIJN er dus wel. Rustige feesten, voor de "normale" homo, zonder bloot en zonder media. Maar blijkbaar ben je daar dan ook niet de dioelgroep vanwant die marketing mist jou volledig.
Mijn "erotische gevoel" van bottomen zit hem niet in t fysieke, maar het mentale. Dus 't kan nog steeds Wondy! Pluggen die handel!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
NeeSinds de operatie heb ik daar geen erotisch gevoel meer, dus het heeft niet zo veel zin er een piemel in te stoppen
Nou, meer omdat ik in Den Bosch woon en het ieder jaar in Tilburg isquote:Op maandag 25 januari 2016 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en waarom? Omdat daar wel 1 of 2 blote billen zijn en het dus in de media komt.
Leuk voor je.quote:
Dus je klacht ligt alsnog bij de media en niet bij de "schreeuwhomo's"?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Blijkbaar, maar blijkbaar ookde rest van Nederland.
We hebben in ieder geval geen feest waarin het echt nog gaat om homoseksualiteit wat wel centraal in het nieuws komt?
Ik doe het even via DMquote:Op maandag 25 januari 2016 15:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Joh? Is er daar ook iets veranderd dan?
Omdat die fucking hetero's zich alles willen toe-eigenen en meteen beginnen te janken als hun geprivilegeerde kont een keer niet het belangrijkst is.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Dat was niet mijn vraag. Als de boten vol staan met hetero's waarom het het dan GAYpride?
Ik vind dat je de rest van NL best wel beperkt aanzet, aangezien de gemiddelde roze zaterdag erg druk bezocht is. Dus welke "rest van Nederland" bedoel je dan? Of "JOUW" rest van Nederland als in je vrienden en kringen?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar blijkbaar ookde rest van Nederland.
Nee, want dat is niet boeiend. Roze zaterdag IS zo'n jaarlijks feest wat erg politiek is en rustig. Maar dat is niet boeiend voor het nieuws. Het gata ieder jaar naar een andere stad, complete met inmenging van politiek en bid-books etc. Het is geen klein ding. Maar het is OOK geen sensatie, dus geen media exposure.quote:We hebben in ieder geval geen feest waarin het echt nog gaat om homoseksualiteit wat wel centraal in het nieuws komt?
Nee.... Want er moet wel iets mediawaardigs zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dus je klacht ligt alsnog bij de media en niet bij de "schreeuwhomo's"?
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat die fucking hetero's zich alles willen toe-eigenen en meteen beginnen te janken als hun geprivilegeerde kont een keer niet het belangrijkst is.
NORMAAL DOEN HAALT HET NIEUWS NIET!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nee.... Want er moet wel iets mediawaardigs zijn.
Als er 650.000 man komt naar de gaypride dan is 100.000 man plots niks meer voor een willekeurig homoseksualiteit event.
Mentaal heb ik sowieso niks met seks dus dat schiet niet opquote:Op maandag 25 januari 2016 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn "erotische gevoel" van bottomen zit hem niet in t fysieke, maar het mentale. Dus 't kan nog steeds Wondy! Pluggen die handel!
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mentaal heb ik sowieso niks met seks dus dat schiet niet op
Waarom maakte je die drogreden dan, ondanks dat je het blijkbaar zelf ook niet gepast vindt?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je verbindt nu 2 verschillende onderwerpen uit dit topic aan elkaar (zaadkop en homorechten/Canal Parade), maar ik vind het sowieso nooit gepast om zoiets te zeggen, los van alles wat je erbij trekt.
Het is 364 dagen per jaar doe-maar-normaal-pride.quote:
Ik lees geen krant, kijk geen nieuws, ik gebruik 0,0 van de traditionele nieuws kanalen. Hell ik kijk niet eens op FOK. Maar ik heb nog nooit een van mijn (vele) homo vrienden over roze zaterdag horen praten. Dat vind ik wel apart.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat je de rest van NL best wel beperkt aanzet, aangezien de gemiddelde roze zaterdag erg druk bezocht is. Dus welke "rest van Nederland" bedoel je dan? Of "JOUW" rest van Nederland als in je vrienden en kringen?
[..]
Nee, want dat is niet boeiend. Roze zaterdag IS zo'n jaarlijks feest wat erg politiek is en rustig. Maar dat is niet boeiend voor het nieuws. Het gata ieder jaar naar een andere stad, complete met inmenging van politiek en bid-books etc. Het is geen klein ding. Maar het is OOK geen sensatie, dus geen media exposure.
Wat vond je ook alweer de drogreden?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:11 schreef Kaas- het volgende:
Waarom maakte je die drogreden dan, ondanks dat je het blijkbaar zelf ook niet gepast vindt?
Ik vind het wel apart dat je ZO'N uitgesproken mening hebt over zaken waar je blijkbaar alleen over wordt ingelicht door je vrienden.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik lees geen krant, kijk geen nieuws, ik gebruik 0,0 van de traditionele nieuws kanalen. Hell ik kijk niet eens op FOK. Maar ik heb nog nooit een van mijn (vele) homo vrienden over roze zaterdag horen praten. Dat vind ik wel apart.
In 2013 waren er "slechts" 55.000 bezoekers. Dat kan ook de rede zijn. Dat is namelijk minder dan 1/10e van de gaypride.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
NORMAAL DOEN HAALT HET NIEUWS NIET!.
Dat zeg ik toch helemaal niet. Jezus.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is 364 dagen per jaar doe-maar-normaal-pride.
Moet die ene dag per jaar dan ook nog normaal? Misschien vind ik het leuk om 1 KEER PER JAAR mezelf te kunnen zijn in deze o-zo-tolerante stad.
Hoe kun je dan oordelen over media?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik lees geen krant, kijk geen nieuws, ik gebruik 0,0 van de traditionele nieuws kanalen. Hell ik kijk niet eens op FOK. Maar ik heb nog nooit een van mijn (vele) homo vrienden over roze zaterdag horen praten. Dat vind ik wel apart.
Dat je gelijk zou hebben in een discussie omdat je vrijwilligerswerk hebt gedaan. Dat noemen ze een drogreden op basis van autoriteit.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat vond je ook alweer de drogreden?
Fuck van mij mag je iedere dag van het jaar jezelf zijn. Alleen een beetje minder arrogant zou wel een keertje fijn zijn. Maar dat zijn #lifegoals.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het is 364 dagen per jaar doe-maar-normaal-pride.
Moet die ene dag per jaar dan ook nog normaal? Misschien vind ik het leuk om 1 KEER PER JAAR mezelf te kunnen zijn in deze o-zo-tolerante stad.
Ik moet ineens denken aan dat mens met haar mening over vluchtelingen. "Ja dat zegt facebook!"quote:Op maandag 25 januari 2016 15:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat je ZO'N uitgesproken mening hebt over zaken waar je blijkbaar alleen over wordt ingelicht door je vrienden.
Heeft er absoluut ook mee te maken. maar zeur niet dat er niet van dat sort feesten zijn. Ze zijn echter blijkbaar niet zo in trek bij t publiek EN bij de media. Maar ze zijn er wel degelijk. En er is ook een redden waarom dat sort "burgerlijke" feesten niet zoveel bezoekers trekken: mensen WILLEN sensatie!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
In 2013 waren er "slechts" 55.000 bezoekers. Dat kan ook de rede zijn. Dat is namelijk minder dan 1/10e van de gaypride.
Ja, net zoals jouw mening wel logisch is aangezien jij je er dag en nacht mee bezig houdt. Wie staat er dichter bij de doorsnee homo?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat je ZO'N uitgesproken mening hebt over zaken waar je blijkbaar alleen over wordt ingelicht door je vrienden.
Gelijk is een tweede, maar meer er vanaf weten van homorechten en dergelijke festiviteiten omdat je je er erg actief voor inzet, en dus ook meer info er over gehad hebt en de beweegredenen en standpunten dus kent.... dat is gewoon zo.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat je gelijk zou hebben in een discussie omdat je vrijwilligerswerk hebt gedaan. Dat noemen ze een drogreden op basis van autoriteit.
Daarom nogmaals: hoe zou dat belangrijk zijn in het maken van je punt?
Ah, ok!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:14 schreef Kaas- het volgende:
Dat je gelijk zou hebben in een discussie omdat je vrijwilligerswerk hebt gedaan. Dat noemen ze een drogreden op basis van autoriteit.
Daarom nogmaals: hoe zou dat belangrijk zijn in het maken van je punt?
Omdat ik wel op facebook berichten van gaypride/canalpride zie. Die zie ik ook op FOK! De gaypride/canalpride KUN je niet missen. Maar de rest moet je gewoon naar zoeken.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kun je dan oordelen over media?
En ik vind dat niet apart, want je begeeft je blijkbaar in kringen die dat niet zo interessant vinden. Het bestaat al jaaaaaaaaaaaaaaren.
Weet je wel wat het COC is? (geen waarde oordeel, puur een vraag)
Ik heb nergens gezegd dat de de canal parade weg/anders moet! Waar lezen jullie dat toch? Ik snap alleen niet wat het met GAY te maken heeft.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft er absoluut ook mee te maken. maar zeur niet dat er niet van dat sort feesten zijn. Ze zijn echter blijkbaar niet zo in trek bij t publiek EN bij de media. Maar ze zijn er wel degelijk. En er is ook een redden waarom dat sort "burgerlijke" feesten niet zoveel bezoekers trekken: mensen WILLEN sensatie!
Aapjes kijken is een wezenlijk onderdeel van de canal parade, tenminste, van de aantrekkingskracht.
Maar je ziet het. Haal je daar het extravagante weg, dan krijg je zoiets als Roze Zaterdag, en komen er ook minder mensen. Is 't ook weer niet goed.
Er is geen doorsnee homo. En dus is t ook raar om te vragen van een canal parade om een feest te zijn wat beter aansluit bij de doorsnee homo, omadt die zich niet gerepresenteerd voelt. Dat kan niet! Jij bent geen doorsnee homo, GB is dat ook niet. Er zijn zoveel verschillende dat we wel bijna mensen lijken!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja, net zoals jouw mening wel logisch is aangezien jij je er dag en nacht mee bezig houdt. Wie staat er dichter bij de doorsnee homo?
Iemand die doneert, allerlei dingen organiseert, trouw aan alle evenementen mee doet? Of iemand die misschien een paar homo vrienden heeft en een paar keer per jaar naar een homo evenement gaat?
Dat je er meer mee doet, maakt je mening niet sterker. STERKER nog, het maakt je verder weg van de gemiddelde homoseksueel in Nederland. Dus het maakt je mening juist zwakker aangezien jij al een veel bevooroordeelde mening hebt, terwijl ik er een stuk verder vanaf sta.
Hier zijn drie dingen mis mee:quote:Op maandag 25 januari 2016 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelijk is een tweede, maar meer er vanaf weten van homorechten en dergelijke festiviteiten omdat je je er erg actief voor inzet, en dus ook meer info er over gehad hebt en de beweegredenen en standpunten dus kent.... dat is gewoon zo.
Nou, zo'n roze zaterdag is dus heel erg COC gericht en georganiseerd. Dus daar is het mee te vergelijken.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omdat ik wel op facebook berichten van gaypride/canalpride zie. Die zie ik ook op FOK! De gaypride/canalpride KUN je niet missen. Maar de rest moet je gewoon naar zoeken.
Ja ik weet wat het COC is
Dan heb ik nieuws voor je... Als wij niet zouden doen wat we doen, dan kon jij nu niet normaal over straat, dan kon je niet trouwen, dan kon je niet naar een kroeg zonder random invallen van de politie. Echt, je hebt werkelijk *geen idee* waar je over praat.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ja, net zoals jouw mening wel logisch is aangezien jij je er dag en nacht mee bezig houdt. Wie staat er dichter bij de doorsnee homo?
Iemand die doneert, allerlei dingen organiseert, trouw aan alle evenementen mee doet? Of iemand die misschien een paar homo vrienden heeft en een paar keer per jaar naar een homo evenement gaat?
Dat je er meer mee doet, maakt je mening niet sterker. STERKER nog, het maakt je verder weg van de gemiddelde homoseksueel in Nederland. Dus het maakt je mening juist zwakker aangezien jij al een veel bevooroordeelde mening hebt, terwijl ik er een stuk verder vanaf sta.
Want er bestaat een gay rights land en mensen hun persoonlijke ervaring doen daar aan onder?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, ok!
Wat ik daarmee aan wilde geven is dat ik dicht op het vuur zit wat homorechten betreft en daar dus wel dingen vanaf weet, ja. Daar sla ik mezelf niet voor op de borst, maar het is wel gewoon zo.
En als ik de reacties lees van het "tegen-kamp", dan merk ik daar direct uit op dat zij totaal geen weet hebben van wat er speelt in gay rights land.
Omdat het alle aspecten van "gay" vertegenwoordigd. Bloot of niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de de canal parade weg/anders moet! Waar lezen jullie dat toch? Ik snap alleen niet wat het met GAY te maken heeft.
Eens. Maar wat de Canal Parade is, staat ver weg van homoseksualiteit. Voor de laatste keer: HOU DIE FUCKING CANAL PARADE, MAAR WAAROM MOET DIE ALS HOMO BESTEMPELD WORDEN.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Er is geen doorsnee homo. En dus is t ook raar om te vragen van een canal parade om een feest te zijn wat beter aansluit bij de doorsnee homo, omadt die zich niet gerepresenteerd voelt.
Ik ben het alleen met 3 eensquote:Op maandag 25 januari 2016 15:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hier zijn drie dingen mis mee:
1. Dat klopt absoluut niet per definitie.
2. Indien je meer weet over de geschiedenis van de homo-emancipatie, resulteert dat er niet in dat je beter in staat bent om een moreel oordeel over de uitspraak "vieze nicht" te vellen.
3. Niemand hier was op de hoogte van mijn eigen activiteiten op dit gebied.
Niet aanwezig en vergeten? :squote:Op maandag 25 januari 2016 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, zo'n roze zaterdag is dus heel erg COC gericht en georganiseerd. Dus daar is het mee te vergelijken.
Dat is helemaal niet wat daar staat.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Want er bestaat een gay rights land en mensen hun persoonlijke ervaring doen daar aan onder?
nee. Dit staat ver weg van JOUW vorm van homoseksualiteit. Jij bent niet doorsnee, jij bent niet DE homoseksualiteit.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Eens. Maar wat de Canal Parade is, staat ver weg van homoseksualiteit.
Ik zat ooit tegenover de COC-lobbyist (initialen PT) aan tafel, omdat hij bij ons lobbyde op het gebied van homorechten. Soms doe ik een drankje met Vera Bergkamp. Nou en. Ben ik nu per definitie de bovenliggende partij (hihi) in een discussie over homorechten: natuurlijk niet. Het is een drogreden.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, ok!
Wat ik daarmee aan wilde geven is dat ik dicht op het vuur zit wat homorechten betreft en daar dus wel dingen vanaf weet, ja. Daar sla ik mezelf niet voor op de borst, maar het is wel gewoon zo.
En als ik de reacties lees van het "tegen-kamp", dan merk ik daar direct uit op dat zij totaal geen weet hebben van wat er speelt in gay rights land.
Ik vind t persoonlijk een uitgeblust feestquote:Op maandag 25 januari 2016 15:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet aanwezig en vergeten? :s
If you say so.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Ik zat ooit tegenover de COC-lobbyist (initialen PT) aan tafel, omdat hij bij ons lobbyde op het gebied van homorechten. Nou en. Ben ik nu per definitie de bovenliggende partij (hihi) in een discussie over homorechten: natuurlijk niet. Het is een drogreden.
Wil je de 06 van Vera Bergkamp? Die kan ik je ook wel geven.quote:
Nee hoor, Vera woont bij mij in de straat.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:24 schreef Kaas- het volgende:
Wil je de 06 van Vera Bergkamp? Die kan ik je ook wel geven.
Ik vind het geen drogreden. Het is toch logisch dat iemand die enorm betrokken is bij een doel er meer van weet dan iemand die dat niet is?quote:Het slaat alleen nergens op om er zo op te geilen of het te misbruiken als drogreden ipv het bij argumenten te houden.
Ok. Weet je? Ik ga jou maar gewoon op mute zetten. Ik vind je toon echt heel vervelend.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je... Als wij niet zouden doen wat we doen, dan kon jij nu niet normaal over straat, dan kon je niet trouwen, dan kon je niet naar een kroeg zonder random invallen van de politie. Echt, je hebt werkelijk *geen idee* waar je over praat.
En leuk dat dit de origine is, maar daar zijn we nu wel over heen toch?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het alle aspecten van "gay" vertegenwoordigd. Bloot of niet.
Maar eigenlijk ook alle aspecten van de mens, dus van mijn part noem je het "mens pride". Don't care.
Het is echter ontstaan vanuit de rechten van de homo.
Je misbruikte het om te doen alsof je dan als feit kan presenteren dat ik geen "vieze nicht" mag zeggen, terwijl dergelijke ervaring je helemaal niet helpt in het bepalen van zoiets. En dat je dat doet zonder iets over mijn kennis en ervaring te weten maakt het al helemaal belachelijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee hoor, Vera woont bij mij in de straat.
[..]
Ik vind het geen drogreden. Het is toch logisch dat iemand die enorm betrokken is bij een doel er meer van weet dan iemand die dat niet is?
Nee precies. Maar ik zeg dit ook niet enkel vanuit mezelf. Ik vind het namelijk prima om naar de canal pride te gaan. Ik zeg het vanuit de vele homoseksuelen die ik in mijn omgeving ken die er last van hebben dat zij als homo zijnde worden geassocieerd met alles wat er gebeurt op de canal parade enkel omdat het "Gay Pride" is. En dat vind ik jammer en ik snap dat zij dit zo ervaren en daar heb ik respect voor.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee. Dit staat ver weg van JOUW vorm van homoseksualiteit. Jij bent niet doorsnee, jij bent niet DE homoseksualiteit.
.... Wauw. Damn. Waar zeur ik? Ik gooi hem weer even terug: LEZEN.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t persoonlijk een uitgeblust feestdus van mij mag je t vergeten.
Maar ga dan niet zeuren over rustigere naaktloze feesten.
Dat is jammer. Ik heb hier ook niemand gemute terwijl er vanochtend echt niet zo tof gedaan werd (jaaaaa, ondanks dat ze daar wel het récht toe hadden). Verder is het een interessante discussie en beloof ik je dat ik best een aardige vent ben hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ok. Weet je? Ik ga jou maar gewoon op mute zetten. Ik vind je toon echt heel vervelend.
In 1993 waren mijn ouders vrijwilligers bij de Gay Games.quote:Je was in 1993 (toen homodiscriminatie verboden werd) 13 jaar. Ik denk niet dat jij ook maar iets te maken hebt gehad met het "normaal over straat kunnen" of naar de kroeg kunnen zonder invallen van de politie.
Volgens mij was de rechten/parade discussie wel een andere als de zaadkop discussie, but hey.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:29 schreef Kaas- het volgende:
Je misbruikte het om te doen alsof je dan als feit kan presenteren dat ik geen "vieze nicht" mag zeggen, terwijl dergelijke ervaring je helemaal niet helpt in het bepalen van zoiets. En dat je dat doet zonder iets over mijn kennis en ervaring te weten maakt het al helemaal belachelijk.
Ik heb me niet eens in die discussie gemengd anders, dus daar kon het niet over gaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Volgens mij was de rechten/parade discussie wel een andere als de zaadkop discussie, but hey.
In welke van de twee? #BegrijpendSchrijvenquote:Op maandag 25 januari 2016 15:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb me niet eens in die discussie gemengd anders, dus daar kon het niet over gaan.
Het wordt te vermoeiend dit. Zoveel moeite is me een drogreden ook weer niet waard. We houden erover op. Ik althans.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
In welke van de twee? #BegrijpendSchrijven
Ik ook!quote:Op maandag 25 januari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
Het wordt te vermoeiend dit. Zoveel moeite is me een drogreden ook weer niet waard. We houden erover op. Ik althans.
Ik was even koffie halen, had me er helemaal op voorbereid dat ik een hoop te lezen zou hebben...quote:Op maandag 25 januari 2016 15:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik was zowaar even aan het werk.
Ken het ideequote:Op maandag 25 januari 2016 15:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was aan het zingen eigenlijk, maar gelukkig voor de wereld hoorde niemand dat.
Flinke teleurstelling.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was even koffie halen, had me er helemaal op voorbereid dat ik een hoop te lezen zou hebben...
Ja, maar ja. Shit happens.quote:
Seksquote:Op maandag 25 januari 2016 16:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De goedmaakseks heeft al plaatsgevonden zelfs.
Ik heb Dirk helemaal ondergespoten jaquote:Op maandag 25 januari 2016 16:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk je?quote:Op maandag 25 januari 2016 15:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
En leuk dat dit de origine is, maar daar zijn we nu wel over heen toch?
Sorry, zat ff in een meetingquote:
Wat?quote:Op maandag 25 januari 2016 16:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2016 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb Dirk helemaal ondergespoten ja
Ik meet over een uurtje een fok-homo. Tweede deze week.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, zat ff in een meeting
BARRICADEEEEEEEEEEE!
Tweejaarlijks toch?quote:Op maandag 25 januari 2016 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?Ik heb de jaarlijkse fom [HOMO] orgie alweeeeer gemist?
GA JE NIET EENS STRIJDEN VOOR HOMORECHTEN? HOMOFOOB!quote:Op maandag 25 januari 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik meet over een uurtje een fok-homo. Tweede deze week.
Maar we gaan gewoon gezellig eten en een biertje drinken.
Ja, waar denk je dat ik hem mee heb ondergespoten?quote:
Da's toch meer richting watersport heb ik zo 't idee.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, waar denk je dat ik hem mee heb ondergespoten?
Ik ben de tel kwijtquote:
Insert statement: Homo's kunnen geen vrienden zijn!quote:Op maandag 25 januari 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik meet over een uurtje een fok-homo. Tweede deze week.
Maar we gaan gewoon gezellig eten en een biertje drinken.
Je kan prima vrienden zijn EN neuken met elkaar.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insert statement: Homo's kunnen geen vrienden zijn!
Just for the sake of argument.
quote:Op maandag 25 januari 2016 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch meer richting watersport heb ik zo 't idee.
Ik zie nu GB in een zuidwestertje met K3 print en jou met een leeggeknepen pakje appelsap, in een duistere sleazy bar. Mijn fantasie slaat door!
Nee, op een gegeven moment douwen ze altijd een mes in je rugquote:Op maandag 25 januari 2016 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insert statement: Homo's kunnen geen vrienden zijn!
Just for the sake of argument.
Oink!quote:Op maandag 25 januari 2016 16:45 schreef wonderer het volgende:
Ik heb Dirk helemaal ondergespoten ja
Ja! Dat was heul geen zaad. Dat was appelsien!quote:Op maandag 25 januari 2016 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen wonder dat de vloer gaat plakken dan
Dat is toch de standaard uitspraak dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn, want romantische interesses e.d. gaan altijd in de weg zitten.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan prima vrienden zijn EN neuken met elkaar.
Ik neuk overigens liever met onbekenden, niet met vrienden. But that's just mequote:Op maandag 25 januari 2016 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel chill om met vrienden te neuken. Biertje drinken, beetje lachen, beetje neuken. En ze rennen niet gelijk de deur uit na het neuken.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neuk overigens liever met onbekenden, niet met vrienden. But that's just me
Met "le boyfriend" ook al over gehad
K3 en de 3 biggetjes?quote:
Dat laatste doe ik zelfquote:Op maandag 25 januari 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel chill om met vrienden te neuken. Biertje drinken, beetje lachen, beetje neuken. En ze rennen niet gelijk de deur uit na het neuken.
Onzeker, bla bla, verwachtingen, bla bla, emoties, bla bla bla, doe ik alles wel goed, bla bla bla, vond ie t wel lekker, bla bla, was ik niet te heftig, bla bla bla, what will he think of me bla bla.quote:
Alleen maar goed voor de vriendschap zelfs.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah joh boeien, emoties ontwikkel ik toch niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzeker, bla bla, verwachtingen, bla bla, emoties, bla bla bla, doe ik alles wel goed, bla bla bla, vond ie t wel lekker, bla bla, was ik niet te heftig, bla bla bla, what will he think of me bla bla.
Dat alles hoef ik geen rekening mee te houden bij een onbekende
Wat is jouw mening?quote:
Dit verklaart ineens een he-le-hoop!quote:Op maandag 25 januari 2016 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah joh boeien, emoties ontwikkel ik toch niet.
Ik vraag t me af, op de lange termijnquote:Op maandag 25 januari 2016 17:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor de vriendschap zelfs.
quote:Op maandag 25 januari 2016 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit verklaart ineens een he-le-hoop!
Had je daar niet mee kunnen beginnen, kutwijf?!
Ik snap deze post niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag t me af, op de lange termijn
Hij die schrijft, blijft. Zij die neuken... eh... roken samen peuken? Lopen niet te steuken? Weet ik 't!
Zal ik hem dan even uitleggen?quote:
Keuken!quote:Op maandag 25 januari 2016 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik hem dan even uitleggen?
1. Je zei dat neuken goed was voor de vriendschap
2. Dat deed me denken aan een gezegde: Hij die schrijft, blijft
3. Dat wilde ik dan toepassen op de vriendschap: Zij die neuken.....
4. Ik wist alleen geen passend woord wat rijmde op neuken.
Is het nu helder Monsieur Fromage?
Precies, vandaar dat ik maar stoptequote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, vandaar dat ik maar stopte
Al zijn wij homo's bij uitstek experts van het niet passende toch passend maken natuurlijk.
Ach, iedereen heeft wel een beetje gelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door sebastiansdrawings op 25-01-2016 19:25:31 ]
quote:Op maandag 25 januari 2016 17:46 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft wel een beetje gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
[..]
Ach, iedereen heeft wel een beetje gelijk.nou ja oke, als je t zo in een notendop wil samenvatten, logisch en zo zeg maar, je weet wel, zonder oogkleppen, dan is dat natuurlijk ook prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar t is zo saai
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
...dudequote:Op maandag 25 januari 2016 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Wat anders:
Als ik op de wc zit en een snapchat krijg met de tekst "trots op mijn nieuwe creatie", dan mag ik vast geen foto maken van de wc pot met de tekst "ik ook"... Want dan ben ik een smerige homo he?
Soms vind ik mezelf zo stom!!!
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Wat anders:
Als ik op de wc zit en een snapchat krijg met de tekst "trots op mijn nieuwe creatie", dan mag ik vast geen foto maken van de wc pot met de tekst "ik ook"... Want dan ben ik een smerige homo he?
I didn't do it!!!quote:
[..]
Ach, iedereen heeft wel een beetje gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat je het uberhaupt overweegt..quote:
overwegen. Overwegen. Ik moest er gewoon aan denken!!quote:
Oh. Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 25 januari 2016 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
overwegen. Overwegen. Ik moest er gewoon aan denken!!
+1 herkenbaarquote:Op maandag 25 januari 2016 19:17 schreef Rezania het volgende:
Ik moet mijn bed opmaken maar heb zo geen zin.
Doen. Anders krijg je wat ik gisteren, volstrekt in lijn met mijn verwachting eerder die avond, had: een onopgemaakt bed als je super moe richting bed zwalkt. En dan moet ke t alsnog doenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:17 schreef Rezania het volgende:
Ik moet mijn bed opmaken maar heb zo geen zin.
Vroeger had ik dat vaak ja, moest ik mijn bed om 1 uur 's nachts nog gaan opmaken.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen. Anders krijg je wat ik gisteren, volstrekt in lijn met mijn verwachting eerder die avond, had: een onopgemaakt bed als je super moe richting bed zwalkt. En dan moet ke t alsnog doen
Ik nog steeds heel vaak. "Ja straks", wetende dat dat niet gaat werkenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat vaak ja, moest ik mijn bed om 1 uur 's nachts nog gaan opmaken.![]()
Nee. Slechte samenvatting. Grenzend aan die van een trol eigenlijk. Vond die van sebas beter.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:23 schreef Peter het volgende:
Ik probeer even 2 tipics samen te vatten en te begrijpen of ik goed zit met mijn gedachten:
Als ik niet in een leren string op een boot wil betogen dat iedereen met een ondergespoten shirt in de tram moet kunnen zitten, ben ik dan een slechte homo?
Dat Epistel van Sebas dat vond ik wel treffend jahquote:Op maandag 25 januari 2016 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Slechte samenvatting. Grenzend aan die van een trol eigenlijk. Vond die van sebas beter.
Zekerquote:Op maandag 25 januari 2016 19:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat Epistel van Sebas dat vond ik wel treffend jah.
Och heb je haar ook nog.quote:
Ga je dayeb met een vrouw ja?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och heb je haar ook nog.
Wanneer gingen we nou daten eigenlijk?
Ik zal eens wat suggesties in de app gooien.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och heb je haar ook nog.
Wanneer gingen we nou daten eigenlijk?
Ik ben al 1000 jaar uit de kast maar associeer me gwn niet met mensen die onder de sperma zitten overal en nergens omdat ik toevallig dezelfde seksualiteit heb want dat is maar zooooon klein gedeelte van mijn identiteitquote:Op maandag 25 januari 2016 22:50 schreef Steve het volgende:
Ik herken alles wat Brammetjuh en Kaas zeggen wel een beetje uit de periode dat ik nog niet uit de kast was, en kort erna nog. Alles moest normaal zijn, de rest is eng en vies en niet goed voor mijn 'ik wil normaal zijn-image'. En 'nichten' passen natuurlijk ook totaal niet in dat beeld. Tot ik me wat meer ging verdiepen in de gay-cultuur, me (op verzoek van Ang3l) eens ergens bij aansloot, zelf eens ging kijken bij Roze Maandag, de Gay Pride, gay clubs et cetera. Beetje horizonverbreding. Nu vind ik het prachtig om te lezen dat Gellarboy een appelsapje bestelde na goed ondergespoten te zijn.:D. Wil niet zeggen dat ik snel een appelsapje zou bestellen in de kroeg, maar dat is het punt ook niet. Ik vind het voor mezelf nog wel eens moeilijk het normaal moeten zijn los te laten, maar mensen die dat wel kunnen, daar kan ik van genieten.
Dit klinkt wel een beetje als #opavertelt.
Ik heb hier best veel aan toegevoegd en weggehaald, omdat het eigenlijk allemaal al in betere bewoordingen gezegd is.
Ik denk dat hun nier het niet erg vindtquote:Op maandag 25 januari 2016 23:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben al 1000 jaar uit de kast maar associeer me gwn niet met mensen die onder de sperma zitten overal en nergens omdat ik toevallig dezelfde seksualiteit heb want dat is maar zooooon klein gedeelte van mijn identiteitoverigens houd ik wel van Gellarboy en Angel dus ik hoop dat ik hun nier heb beledigd
Ik vraag me dan af hoe je bed erbij ligt, gewoon met open dekens? Dan zou ik de moeite niet eens meer nemen en er gewoon opnieuw induikenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen. Anders krijg je wat ik gisteren, volstrekt in lijn met mijn verwachting eerder die avond, had: een onopgemaakt bed als je super moe richting bed zwalkt. En dan moet ke t alsnog doen
Mijn punt had ook geenszins betrekking op wel/niet uit de kast zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben al 1000 jaar uit de kast maar associeer me gwn niet met mensen die onder de sperma zitten overal en nergens omdat ik toevallig dezelfde seksualiteit heb want dat is maar zooooon klein gedeelte van mijn identiteitoverigens houd ik wel van Gellarboy en Angel dus ik hoop dat ik hun nier heb beledigd
Poep- en plashumor, love it.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Wat anders:
Ik associeer mij ook niet met Gellarboy, Ang3l en ook niet met jou. (Ik heb meer moeite met jouw XTC-gebruik dan met Gellarboy's opgedroogde spermavlek in de tram.) Dat we homo zijn en hier posten, daarmee houdt de overeenkomst wel een beetje op.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat volgende week al?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zal eens wat suggesties in de app gooien.
Sowieso gruwelen in het theater volgende week..
Wel ja, geef mij maar de schuld van je teloorgangquote:Op maandag 25 januari 2016 22:50 schreef Steve het volgende:
Ik herken alles wat Brammetjuh en Kaas zeggen wel een beetje uit de periode dat ik nog niet uit de kast was, en kort erna nog. Alles moest normaal zijn, de rest is eng en vies en niet goed voor mijn 'ik wil normaal zijn-image'. En 'nichten' passen natuurlijk ook totaal niet in dat beeld. Tot ik me wat meer ging verdiepen in de gay-cultuur, me (op verzoek van Ang3l) eens ergens bij aansloot, zelf eens ging kijken bij Roze Maandag, de Gay Pride, gay clubs et cetera. Beetje horizonverbreding. Nu vind ik het prachtig om te lezen dat Gellarboy een appelsapje bestelde na goed ondergespoten te zijn.:D. Wil niet zeggen dat ik snel een appelsapje zou bestellen in de kroeg, maar dat is het punt ook niet. Ik vind het voor mezelf nog wel eens moeilijk het normaal moeten zijn los te laten, maar mensen die dat wel kunnen, daar kan ik van genieten.
Dit klinkt wel een beetje als #opavertelt.
Ik heb hier best veel aan toegevoegd en weggehaald, omdat het eigenlijk allemaal al in betere bewoordingen gezegd is.
Neuh.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, want dan lig je direct op het matras en da's niet fijnquote:Op maandag 25 januari 2016 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe je bed erbij ligt, gewoon met open dekens? Dan zou ik de moeite niet eens meer nemen en er gewoon opnieuw induiken
Ja maar een "te veilig" nummer (zoals Wonderwall) is ook niet altijd handig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:56 schreef wonderer het volgende:
Voor een auditie moet je iets nemen wat je prima kunt, lijkt me. Of in ieder geval een nummer waarin je de skills laat zien die je nodig hebt voor de rol.
Sorry, my bad! Sletquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, het is vooralsnog enkel een hobby, niet mijn beroep.
Het lijkt me weinig opportuun. Er is wellicht genoeg vraag naar sletten, maar het aanbod is zo enorm dat je je diensten dan praktisch gratis zou moeten aanbieden. Tenzij je je richt op een nichemarkt (vieze lelijke oude kerels), maar bij deze groep zal het werkplezier waarschijnlijk snel verdwijnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, my bad! Slet
Eigenlijk wel dom toch? Als je t al zo graag doet, waarom er dan geen geld voor vangen?
Ik moet 't ook maar eens gaan overwegen.
Ik bedoel, Martine en Louise hebben 't ook lang volgehouden!
[ afbeelding ]
Iewlquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:56 schreef Gellarboy het volgende:
Of je moet gerontofiel zijn.
[ afbeelding ]
Ennnnn daar gaan we weer.quote:
Nee, ouwe mensen stinken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ennnnn daar gaan we weer..
"Free your mind, and the rest will follow."
Als ze stinken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af: wanneer is iemand eigenlijk 'oud'?
Dat was volgens mij in de jaren 80. Toen ontstonden de Rode Flikkers, die juist wilden benadrukken dat ze helemaal niet zo waren als de hetero's en dat ook niet wilden zijn, en dat zij OOK gezien wilden worden. Dus "been there, done that".quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:32 schreef tofastTG het volgende:
Ik blijf het persoonlijk een boeiende discussie vinden. Het zou overigens ook boeiend zijn als homo-bewegingen louter uit "doe maar normaal gays" zouden (hebben) bestaan, wat het effect hiervan zou zijn op zaken als acceptatie en tolerantie. Het staat vast dat de bestaande bewegingen veel bereikt hebben, maar het staat ook vast dat genoeg jonge homo's ver afstaan van het bestaande stereotype. Dat dit ook problemen met zich meebrengt kan niemand ontkennen, lijkt mij.
Ik ben zelf nog nooit geconfronteerd met homo haat of iets dergelijks, terwijl ik me grotendeels hetzelfde gedraag in de openbare ruimte met mijn vriend als met ex vriendinnetjes. Dus in dat opzicht zit het gelukkig allemaal best wel prima in Nederland/andere West-Europese steden.
Ah oke, boeiend. Ik probeer overigens niet te stellen dat iedere homo precies zo moet zijn als hetero's, helemaal niet zelfs. Soms lijkt het echter alsof je als homo per definitie anders moet zijn, en dat is imo ook niet wenselijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat was volgens mij in de jaren 80. Toen ontstonden de Rode Flikkers, die juist wilden benadrukken dat ze helemaal niet zo waren als de hetero's en dat ook niet wilden zijn, en dat zij OOK gezien wilden worden. Dus "been there, done that".
Niemand moet iets anders zijn dan zichzelf. In een ideale wereld tenminste. En als ze er niemand kwaad mee doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ah oke, boeiend. Ik probeer overigens niet te stellen dat iedere homo precies zo moet zijn als hetero's, helemaal niet zelfs. Soms lijkt het echter alsof je als homo per definitie anders moet zijn, en dat is imo ook niet wenselijk.
En wat bedoel je dan precies met heteronormatief? Wat valt daar allemaal onder?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:41 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb het idee dat veel jonge homo's niet goed zien hoe enorm heteronormatief de samenleving is en hoe heteronormatief zij zelf zijn. En dat het ook anders kan. En als ik jonge homo's hoor zeggen dat ze die norm prettig vinden dan val ik van mijn stoel. En ja, dat geeft ze heus nog steeds het recht om het alsnog te vinden.
Ik ben op een bepaalde manier ook een "jonge homo", maar ik heb het voordeel dat ik een hoop research heb gedaan over de geschiedenis van de homowereld. En je kunt zeggen dat elke homo anders is dus dat er geen "geschiedenis" is van "de homowereld" en dat niet iedere homo daar kennis van hoeft te nemen alleen maar omdat hij homo is... maar toch vind ik dat. Dat je je een beetje moet verdiepen in wie de weg voor jou geplaveid heeft, en hoe dat is gebeurd. Niet dat je per se dankbaar hoeft te zijn, maar puur het weten is al belangrijk, vind ik. Voor het perspectief.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:41 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb het idee dat veel jonge homo's niet goed zien hoe enorm heteronormatief de samenleving is en hoe heteronormatief zij zelf zijn. En dat het ook anders kan. En als ik jonge homo's hoor zeggen dat ze die norm prettig vinden dan val ik van mijn stoel. En ja, dat geeft ze heus nog steeds het recht om het alsnog te vinden.
Dat denk ik ook ja. Verder moet iedereen alles helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niemand moet iets anders zijn dan zichzelf. In een ideale wereld tenminste. En als ze er niemand kwaad mee doen.
Ik denk dat veel mensen inlevingsvermogen ontberen en die leemte opvullen met beoordelingsvermogen. Alles op zichzelf betrekken en niet in andermans schoenen gaan staan. Ik lust geen appelsap, maar dat wil niet zeggen dat ik het raar of stom vind dat Dirk dat aan de bar bestelt. Als hij dat lekker vindt, is dat juist heel logisch en prettig en juich ik het vooral erg toe.
Er zijn genoeg homo's die behalve hun seksuele voorkeur "normaal" zijn. Denk aan Tim Cook (baas van Apple) of Herman Tjeenk Willinkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ah oke, boeiend. Ik probeer overigens niet te stellen dat iedere homo precies zo moet zijn als hetero's, helemaal niet zelfs. Soms lijkt het echter alsof je als homo per definitie anders moet zijn, en dat is imo ook niet wenselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet begrijpen dat de acceptatie van "normale homo's" alleen maar kan bestaan als iedereen diversiteit accepteert. Dus dat niet iedereen volledig voldoet aan de norm. Dus als je een "normale homo" bent, moet je ook die diversiteit accepteren. Doe je dat niet, dan help je ook je eigen acceptatie om zeep. Als je me nog kunt volgen. Want als we gerontofielen vies vinden, waarom zouden we die homofielen niet ook vies vinden?
Maarrrr dat betekent ook dat de extravagante homo's (de niet-normale homo's) ook moeten accepteren dat er "normale" homo's zijn die niets hebben met de hele gay lifestyle, en dat is ook niet altijd het geval.
Nou, bijvoorbeeld dat elke film, elke serie, elk boek, elke reclame, alles alles alles om ons heen in deze maatschappij standaard gericht is op hetero's. En dat is ZO ontzettend normaal dat het eigenlijk niemand opvalt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:45 schreef tofastTG het volgende:
En wat bedoel je dan precies met heteronormatief? Wat valt daar allemaal onder?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:48 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Er zijn genoeg homo's die behalve hun seksuele voorkeur "normaal" zijn. Denk aan Tim Cook (baas van Apple) of Herman Tjeenk WillinkDie zijn echter vaak zelf ook iets minder uitgesproken, waardoor mensen met andere stereotypen in hun hoofd achterblijven. En dat zijn stereotypen waar groepen homo's helemaal niks mee hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens!quote:Je moet begrijpen dat de acceptatie van "normale homo's" alleen maar kan bestaan als iedereen diversiteit accepteert. Dus dat niet iedereen volledig voldoet aan de norm. Dus als je een "normale homo" bent, moet je ook die diversiteit accepteren. Doe je dat niet, dan help je ook je eigen acceptatie om zeep. Als je me nog kunt volgen. Want als we gerontofielen vies vinden, waarom zouden we die homofielen niet ook vies vinden?En ik heb persoonlijk het idee dat daar soms de schoen wringt. Alsof je perse "anders" moet zijn, omdat de hetero normen nu niet meer geschikt zijn of iets dergelijks.quote:Maarrrr dat betekent ook dat de extravagante homo's (de niet-normale homo's) ook moeten accepteren dat er "normale" homo's zijn die niets hebben met de hele gay lifestyle, en dat is ook niet altijd het geval.The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Ik ben alleen intolerant tegen intoleranten. Is dat intolerant?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:48 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maarrrr dat betekent ook dat de extravagante homo's (de niet-normale homo's) ook moeten accepteren dat er "normale" homo's zijn die niets hebben met de hele gay lifestyle, en dat is ook niet altijd het geval.
Je zegt het zelf al.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben alleen intolerant tegen intoleranten. Is dat intolerant?
Oh dat is zeker waar, ondertussen is daar ook wel een opmars in te herkennen. Zie bijvoorbeeld de gay relaties in got, gay relaties in mr. Robot, gay relaties in Orange is the new Black.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld dat elke film, elke serie, elk boek, elke reclame, alles alles alles om ons heen in deze maatschappij standaard gericht is op hetero's. En dat is ZO ontzettend normaal dat het eigenlijk niemand opvalt.
Ik realiseerde me het pas echt goed toen ik de gay films op Netflix begon te kijken. Toen ik een paar films gezien had bedacht ik me: zo kan het dus ook. Dit waren verhalen waarin ik mezelf kon herkennen. Ik kan ook heus wel relateren aan een romantische comedy met hoofdrollen voor een man en een vrouw, maar toch is dat anders. Ik zal nooit samen leven met een vrouw. En het is dan zo'n verademing om eens gay film/boek/serie/reclame/etc. te zien.
Zo is de samenleving bijvoorbeeld ook doorspekt met overdreven hetero's. Macho gastjes waar je maar kijkt. Maar daar kraait geen haan neer, terwijl het precies hetzelfde is. Daar is men alleen veel meer aan gewend. Dat is heteronormativiteit..
Maar hoe kun je nou als niet-uitgesproken homo duidelijk maken dat je mensen moet accepteren, ongeacht of ze nou wel of niet uitgesproken homo zijn? Het gevaar is dat je juist exact de verkeerde boodschap overbrengt, namelijk dat je geen uitgesproken homo mag zijn. Dat iedereen zich maar moet gedragen als een gemiddelde hetero. Kijk maar in een willekeurig topic op Fok. "Waarom moeten ze zich nou altijd zo aanstellen! Ik heb niets tegen homo's, maar ...."quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:53 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Die zijn echter vaak zelf ook iets minder uitgesproken, waardoor mensen met andere stereotypen in hun hoofd achterblijven. En dat zijn stereotypen waar groepen homo's helemaal niks mee hebben.
Als je zelf de neiging hebt om je te willen conformeren aan de groep, dan denk je misschien dat uitgesproken homo's van jou verwachten dat jij je aan hen conformeert. Maar dat hoeft helemaal niet. Ik heb Gellarboy nog nooit horen roepen dat hij vindt dat anderen zich moeten gedragen als hij. Hoe extravaganter, hoe toleranter, lijkt het wel soms wel.quote:En ik heb persoonlijk het idee dat daar soms de schoen wringt. Alsof je perse "anders" moet zijn, omdat de hetero normen nu niet meer geschikt zijn of iets dergelijks.
Ik merk er in ieder geval niets van. Maar om mezelf nou als een representatieve steekproef te bestempelen gaat me ook weer te ver.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:05 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Binnen de gay-scene zelf is dat misschien anders, daar is binnen de groep wel weer druk om je conformeren aan de groep. Maar als je daar geen deel vanuit maakt, dan kan ik mij niet voorstellen dat je druk voelt om deel uit te maken van de gay-scene.
Heb je die film al gezien? Is 't wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:56 schreef Gellarboy het volgende:
Of je moet gerontofiel zijn.
[ afbeelding ]
Soms is dat ook maar een fase. Een schop of schreeuw omdat iemand een tijd lang zich heeft moeten voor doen als iets anders. In de kast zittende. En als men dan uit de kast komt is het (vaak) een Fuck you world, ik ben anders en laat het zien ook! Een overdrijving van dat wat je anders maakt. HOPPA! Let your freak flag fly.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:53 schreef tofastTG het volgende:
En ik heb persoonlijk het idee dat daar soms de schoen wringt. Alsof je perse "anders" moet zijn, omdat de hetero normen nu niet meer geschikt zijn of iets dergelijks.
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:04 schreef tofastTG het volgende:
Oh dat is zeker waar, ondertussen is daar ook wel een opmars in te herkennen. Zie bijvoorbeeld de gay relaties in got, gay relaties in mr. Robot, gay relaties in Orange is the new Black.
Aan welke individuen refereer je hier? De macho heterootjes?quote:En tja, hoezo is dat allemaal precies hetzelfde? Dat zijn toch ook stuk voor stuk individuen. Het maakt je toch niet per definitie een beter mens als je meer divers bent, toch?
Ja, op Netflix US.quote:
De manier waarop je shokkering gebruikt om aandacht te krijgen is wel een beetje oud.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk je?
Ik vind 't grappig dat veel van de jeugd denkt dat de strijd in NL al gestreden is
Ik weet nog dat iemand ooit het voorbeeld aanhaalde van Madonna's boek SEX, uit 1992 ofzo. Daar sprak iedereen destijds de gróótste schande van ("Moet dat noooouuuuuuu?") en inmiddels kijkt er geen kip meer van op.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
De manier waarop je shokkering gebruikt om aandacht te krijgen is wel een beetje oud.
Zet je vervolgens een link naar het jijbuis filmpje hier? Ik kijk nooit tv, en heb OUTtv ook niet in m'n pakket zitten. Maar ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:13 schreef Gellarboy het volgende:
Ander binnenlands nieuws: ik zit vanavond in een talkshow van OUTtv (als woordvoerder van de PrEPnu actiegroep) waarin ze me het vuur aan de schenen gaan leggen over PrEP. Spannend, maar bring 'em on!.
#barricade
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:43 schreef Gellarboy het volgende:
Hey maar Brammetjuh (als je dit überhaupt ziet), ik meende wat ik zei gisteren hoor. Negen van de tien culturele homo-evenementen worden verzorgd door vrijwilligers. Als jij je niet happy voelt bij hoe bepaalde dingen gaan en ideeën hebt over hoe het anders en beter kan, dan staan ze hoogstwaarschijnlijk te springen om je hulp en inbreng. Zoek contact en vorm de wereld een stukje zoals jij 'm zelf liever ziet..
Ik ben halverwege :pquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:57 schreef Gellarboy het volgende:
Over Sense 8 heb ik overigens ook alweer gehoord (van blanke, CIS, heteromannen uiteraard) dat al die diversiteit in de serie maar geforceerd en overdreven is. Daar hoef je heus niet zo continu met je neus bovenop. Jaja, zwaar leven hebben ze toch.
Liedje op je iPhone?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:13 schreef Gellarboy het volgende:
Ander binnenlands nieuws: ik zit vanavond in een talkshow van OUTtv (als woordvoerder van de PrEPnu actiegroep) waarin ze me het vuur aan de schenen gaan leggen over PrEP. Spannend, maar bring 'em on!.
#barricade
Hoe vind je het?quote:
Qua verhaal niet noodzakelijk (hoewel een stuk beter dan Coven en Freak Show) maar de personages zijn wel tof. Sommige dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:07 schreef Gellarboy het volgende:
Is maar een grapje natuurlijk hoor, Ang3l. (ze gaan ALLEMAAL dood)
Hotel nog niet gezien. Tof dus?
SHUT UP!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoe vind je het?
Wel afschuwelijk dat Wolfgang en Nomi dood gaan aan het einde van seizoen 1.
Liz Taylorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:58 schreef wonderer het volgende:
AHS Hotel gezien trouwens? Die transgender verhaallijn vind ik een van de mooiste.
En lekker seksueel divers ook, zonder dat daar nou echt extra aandacht aan besteed wordt. Maar dat was eerder ook al.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:07 schreef Gellarboy het volgende:
Is natuurlijk maar een grapje hoor, Ang3l. (ze gaan ALLEMAAL dood)
Hotel nog niet gezien. Tof dus?
Komt alles op Netflix?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:19 schreef Gellarboy het volgende:
Zodra het op Netflix komt ga ik kijken.
De eerste vier seizoenen staan er wel op, dus ik neem aan dat deze ook wel komt. Het duurt altijd even, maar dat boeit me nooit zo. Genoeg te zien in de tussentijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Komt alles op Netflix?
HBO series vaak niet volgens mij, omdat HBO een Eigen pay zender heeft.
Maar goed, dit is FX.
Maar bv Game of thrones, of Leftovers, dat niet toch? (want HBO zender)quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De eerste vier seizoenen staan er wel op, dus ik neem aan dat deze ook wel komt. Het duurt altijd even, maar dat boeit me nooit zo. Genoeg te zien in de tussentijd..
Seizoen 1 wel. Daarna had ik geen netflix meerquote:
Volgens Karl Popper niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ben alleen intolerant tegen intoleranten. Is dat intolerant?
Duomo's.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms is dat ook maar een fase. Een schop of schreeuw omdat iemand een tijd lang zich heeft moeten voor doen als iets anders. In de kast zittende. En als men dan uit de kast komt is het (vaak) een Fuck you world, ik ben anders en laat het zien ook! Een overdrijving van dat wat je anders maakt. HOPPA! Let your freak flag fly.
Maar ook al is t geen fase en is iemand nou eenmaal bijzonder of apart of iig "niet doorsnee": Laat leven, laat leven. Die "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" is zo ingeburgerd in de NL samenleving. Gezegden met Maaiveld etc bestaan hier dan ook niet voor niets.
Waar bij mij de schoen wringt is dat er homo's zijn die ook tegen andere homo's zeggen "Doe maar normaal, want anders dan identificeer ik me niet meer met jullie". Dat is een beetje de omgekeerde wereld natuurlijk. Nou, dan identificeer je je toch lekker niet met die gerontofiel, dragqueen, leernicht, man in een luier? Ze bestaan. En als dat hun ding is en ze er geen wetten mee overtreden of mensen bewust kwetsen: be my guest!
Dat "de normale homo" dan bang is dat dat negatief op hun afgeeft, of dat "die leernicht mij niet goed representeert", dat is:
A. Zijn eigen probleem
B. Het probleem van degene die kortzichtig oordeelt en alle homo's over 1 kam scheert
Zoveel mensen, zoveel wensen. Zoveel homo's, zoveel.... sjhit, KAAS! Kom eens ff rijmen!!!!
Pax wil weten of je een lekkere twink bent.quote:
Wie is Pax?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pax wil weten of je een lekkere twink bent.
Muts. Dat is de echtgenoot van Gellerboyquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pax wil weten of je een lekkere twink bent.
Verraaier! Had ik bijna een twinkie aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Muts. Dat is de echtgenoot van Gellerboy
Ik vergiste me. Jij was toch dat nieuwe jonge abercrombie model wat net ingevlogen was?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:52 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Verraaier! Had ik bijna een twinkie aan de haak geslagen.
Klopt! Met die harde buik en billen en dat enorme lekkere pijpbekkie. Je kent het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergiste me. Jij was toch dat nieuwe jonge abercrombie model wat net ingevlogen was?
Ja precies. Degene die de onderbroeken niet mocht showen omdat de bulge te groot was toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:11 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Klopt! Met die harde buik en billen en dat enorme lekkere pijpbekkie. Je kent het wel.
Ik dacht Patrique nogwat dat was.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:45 schreef Pieter. het volgende:
Als Pax maar niet zo'n doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-en-dragqueens-zijn-stom-homo is want dan wordt het nooit wat tussen ons.
Nee die is van.... Uh, renesite. Toch?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergiste me. Jij was toch dat nieuwe jonge abercrombie model wat net ingevlogen was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links is Pieter, in het midden is Dirk aka Gellarboy. En die rechter is Pax.
Dat zijn tenminste normale mannen. Niet van die handtasjes.Mannen waarmee je thuis-thuis durft te komen! Ideale Schoonzonen.
Wat een mond vol zeg!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:45 schreef Pieter. het volgende:
Als Pax maar niet zo'n doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-en-dragqueens-zijn-stom-homo is want dan wordt het nooit wat tussen ons.
Huh?quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:58 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zit bij de Warwick Rowers, yaaaaas!
Goeiemorgen.
Samen douchen, woooeehah!!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:58 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zit bij de Warwick Rowers, yaaaaas!
Goeiemorgen.
Ooh. Die link had ik nog niet gelegdquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gokje: n.a.v. de pic die sebas postte.
In de sportschool zie je steeds meer dat mensen hun onderbroek aanhouden onder de douche. Vooral Marokkanen overigens. Gewoon constatering.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Gezamenlijk douchen is altijd leuk, volgens mij kijken zelfs heteromannen dan altijd hun ogen uit in het kader van vergelijkend warenonderzoek
Ik douche thuis.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:30 schreef wonderer het volgende:
Ik sport op mijn werk en het is redelijk awkward somsIk hoef niet per se te weten hoe mijn baas er naakt uitziet.
Ja. dat deed ik in Duitsland en Amerika ook. Nu trek ik gewoon mijn kleren weer aan. Heb nog geen collega's horen klagenquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik douche thuis.
Maar goed, ik woon dan ook 5 min lopen van de sportschool af.
Ik ga een beetje onder een miezerstraaltje vlugvlug douchen als ik thuis een eigen prive douche heb met al mijn shampoos en zo!
JIj krijgt in bed (of daarbuiten) genoeg bewegingquote:
En dat is helemaal prima.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wat een mond vol zeg!
Zelf ben ik wel behoorlijk 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg', maar dat heeft helemaal niets met geaardheid te maken. Ik ben gewoon veel te nuchter/autistisch.
Toevoeging: Natuurlijk mag iedereen z'n eigen gang gaan hoor. In mijn ogen ben je dan echt niet minder. Alleen kan ik dan gewoon minder goed met die persoon opschieten. Het ligt aan mij, en niet aan de ander.
Meid toch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:43 schreef Pieter. het volgende:
[..]
En dat is helemaal prima.
Waar het mij hier om gaat, is dat het voor mij geen enkel probleem is als iemand zichzelf is en dat dat niet heel flamboyant of extravagant is, maar ik heb echt een pesthekel aan types die dan vervolgens anderen een (vaak heteronormatieve, ja daar issie weer) norm gaan opleggen of zelfs aanvallen op hun gedrag. Echt, dan spoor je niet en besef je niet welke rol de opvallende en zichtbare homo speelt in de vrijheden die je als niet zo opvallende of zichtbare homo hebt.
Dirk heeft hier regelmatig aanvaringen over dit onderwerp en dat is een van de redenen dat ik hier niet zoveel meer kom. Ik kan de stupiditeit van dergelijke types niet handlen en steek mijn energie liever in positieve zaken waarmee ik wel wat bereik. Ironisch genoeg zorgt mijn werk van de afgelopen jaren voor COC en hiv vereniging er inmiddels voor dat ook die types daar van meeprofiteren.
Ik hoop dat je dit niet serieus meentquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:59 schreef Rezania het volgende:
Beetje je vriendje roepen om je te verdedigen.![]()
Ik herinner me idd nog de tijd dat je als Pjederdy postte...quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:06 schreef Pieter. het volgende:
Hahaha! No worries, Dirk kan het prima zelf aan met de over het algemeen zwak argumenterende ventjes hier. Ook ben ik niet zomaar zijn vriendje, maar al 8 jaar zijn echtgenoot.
Kek.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:45 schreef Pieter. het volgende:
Je wordt oud!quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik herinner me idd nog de tijd dat je als Pjederdy postte...
Ohhh vandaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
De rechter heeft mijn droom figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links is Pieter, in het midden is Dirk aka Gellarboy. En die rechter is Pax.
Dat zijn tenminste normale mannen. Niet van die handtasjes.Mannen waarmee je thuis-thuis durft te komen! Ideale Schoonzonen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Ja, daar waar jij je Abercrombie lijf van krijgt, witte wel witte nie?quote:
Ik geloof niet dat 't zo gegaan is hoor. Maar zoals de waard is.....?quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:59 schreef Rezania het volgende:
Beetje je vriendje roepen om je te verdedigen.![]()
Ja, want die linker twee moeten nog duidelijk hun buik inhouden en borst opzettenquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De rechter heeft mijn droom figuur
Don't remind me. Komende zomer tik ik de 40 aan. Gelukkig voel ik me nog steeds een jonge god. (Al is mijn lichaam het daar niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:01 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Je wordt oud!![]()
En het is dus inmiddels bijna 15 jaar geleden dat ik dat account registreerde!
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Don't remind me. Komende zomer tik ik de 40 aan. Gelukkig voel ik me nog steeds een jonge god. (Al is mijn lichaam het daar niet helemaal mee eens.)
Dat moet ik ook... Maar ik wil wel een beetje sixpack lijntjesquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want die linker twee moeten nog duidelijk hun buik inhouden en borst opzetten
Arme jij.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Don't remind me. Komende zomer tik ik de 40 aan. Gelukkig voel ik me nog steeds een jonge god. (Al is mijn lichaam het daar niet helemaal mee eens.)
Ik heb een S rug en een poo belly... dus ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat moet ik ook... Maar ik wil wel een beetje sixpack lijntjes
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeumig
Maar je bent nog zo kwiek en je komt de deur nog uit en zo!
Of heb je al wel geraniums?
Geraniums zouden het bij mij niet overleven vrees ik. Ik ben heel slecht in water geven...quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeumig
Maar je bent nog zo kwiek en je komt de deur nog uit en zo!
Of heb je al wel geraniums?
Wat is dat?quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een S rug en een poo belly... dus ik ook
Ik heb zelf viooltjes en een dode orchideequote:
Vandaar de dode orchidee bij mijquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Geraniums zouden het bij mij niet overleven vrees ik. Ik ben heel slecht in water geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |