Al vind je 't nog zo abnormaal of smerig, dan maakt het nog uit HOE je dat oordeel velt. Zeker in een "groep" (community) die al veel te vaak ten prooi valt aan oordelen.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eens. Concept van proportionaliteit lijkt me daarbij wel redelijk. Als je bijvoorbeeld verhalen a la 'ik stond vol onder de sperma aan de bar' deelt, zou je alle soorten reacties erop wel moeten kunnen verdragen want als je geen reacties wil zou je zo'n bizar verhaal natuurlijk niet posten.
Zeg me dat dit een grap is.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al vind je 't nog zo abnormaal of smerig, dan maakt het nog uit HOE je dat oordeel velt. Zeker in een "groep" (community) die al veel te vaak ten prooi valt aan oordelen.
Je kan iets smerig vinden, je mag dat absoluut zeggen. Ieder zijn ding en ieder niet zijn ding. Maar werpen met "smerige nicht" vind ik persoonlijk erg dom als je je in een groep bevindt die die taal al vaak zat moet verdragen.
Dan kun JIJ vinden dat iemand met zaad op z'n smoel en een boek daarover de acceptatie en het uit de kasten komen van homo's tegenwerkt, IK vind dat het roepen van 'smerige nicht" dat net zo hard of zo niet harder doet.
Nee. Is ab-so-luut (zoals in gad-ver-damme) geen grap.quote:
"Wij" zijn af en toe (vaak eigenlijk) onze ergste vijanden. En of dat dat een "smerige nicht" is met een verhaal wat een kasthomo af kan schrikken, of een uit de kast zijnde homo die "smerige nicht" roept.... dat is me werkelijk waar om het even.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:09 schreef Kaas- het volgende:
"Smerige nicht" moet gewoon kunnen aan iemand die hier even in geuren en kleuren vertelt hoe hij zich vies en sletterig onder het zaad door het openbare leven beweegt. Niets mis mee. Volgens een ander misschien niet, ook prima, ik vind discussie erover niet interessant meer.
En een tegenreactie als "preutse poot" is dan ook geoorloofd iedere keer.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:09 schreef Kaas- het volgende:
"Smerige nicht" moet gewoon kunnen aan iemand die hier even in geuren en kleuren vertelt hoe hij zich vies en sletterig onder het zaad door het openbare leven beweegt. Niets mis mee. Volgens een ander misschien niet, ook prima, ik vind discussie erover niet interessant meer.Maar zal het zeker weer zeggen bij zo'n vies verhaal. Bah.
Waarom roept iemand dan "smerige nicht" i.p.v. "smerige vent"?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:12 schreef Rezania het volgende:
Ik blijf erbij dat homoseksualiteit maar één ding is, een seksualiteit. De hele gaycultuur kan me gestolen worden. Dat is niet homofoob. Als we elkaar onderling als homofoob gaan bestempelen doordat we niet dezelfde dingen leuk vinden zijn we nog verder van huis dan voor Stonewall.
Om dezelfde reden dat ik jullie soms flikkers noem. Beetje zelfspot moet kunnen.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom roept iemand dan "smerige nicht" i.p.v. "smerige vent"?
Als we elkaar onderling voor nicht gaan uitmaken doordat we niet dezelfde dingen leuk vinden zijn we nog verder van huis dan voor Stonewall.
Je doet nu alsof "smerige nicht" een onafscheidelijke combinatie van woorden is waarmee ik alle homo's te kijk zet. Dat is echter niet zo, ik laat er enkel mee weten dat ik Gellarboy niet alleen als een nicht beschouw maar daarnaast ook als een hele vieze.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Wij" zijn af en toe (vaak eigenlijk) onze ergste vijanden. En of dat dat een "smerige nicht" is met een verhaal wat een kasthomo af kan schrikken, of een uit de kast zijnde homo die "smerige nicht" roept.... dat is me werkelijk waar om het even.
En prima dat jij hem niet interessant meer vindt, maar je wakkert 'm zelf aan.
Dat zou wel een grappige tegenreactie zijn eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een tegenreactie als "preutse poot" is dan ook geoorloofd iedere keer.
Wat dat poot er dan mee te maken heft, zelfde als nicht, is em een raadsel. Aangezien je zelf al aangaf dat het je om t even was of ie hetero homo bi was.
Waarom beschouw je hem als een nicht? Wat is in jouw ogen "een nicht"?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je doet nu alsof "smerige nicht" een onafscheidelijke combinatie van woorden is waarmee ik alle homo's te kijk zet. Dat is echter niet zo, ik laat er enkel mee weten dat ik Gellarboy niet alleen als een nicht beschouw maar daarnaast ook als een hele vieze.
Ja, een vrouw met een sletterig kort rokje wakkert aanranding ook aan. Of in ieder geval het roepen van "HOERRRRRRRRR" en "smerig wijf!" (aanranding is strafbaar, dus die vergelijking gaat te ver). Je hebt gelijk.quote:En je wakkert het natuurlijk aan door zo'n bizar vies verhaal hier te posten. Ik heb al pagina's lang laten weten dat ik dat vies vind en dat heb ik op een gegeven moment dan ook wel weer genoeg gedaan ja, want ik wil helemaal niet zo uitgebreid stilstaan bij die smeerpijperij.
Jij bepaalt niet wat smerig is. Ik bepaal niet wat preuts is. Is beide subjectief.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zou wel een grappige tegenreactie zijn eigenlijk.Al is het wel inflatie van de betekenis van het woord "preuts" als je het al bent wanneer je het raar vindt dat iemand onder de sperma door het openbare leven gaat.
Nee, dat was voor mij ook het hoogtepuntquote:Op maandag 25 januari 2016 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het contrast met "een appelsapje" echt hilarisch vind?
"Door af te wijken van de norm wakker je scheldpartijen aan."quote:Op maandag 25 januari 2016 13:15 schreef Kaas- het volgende:
En je wakkert het natuurlijk aan door zo'n bizar vies verhaal hier te posten.
Ik zag 't gewoon helemaal voor me en schoot intern extern en fobisch in de lachquote:Op maandag 25 januari 2016 13:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat was voor mij ook het hoogtepunt
Dat is ook de punchline van het hele verhaal.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:19 schreef wonderer het volgende:
Nee, dat was voor mij ook het hoogtepunt
Een nicht is een homo die heel vrouwelijk doet en typt. Een vieze nicht is een nicht die vieze dingen doet. Zoals covered in sperm aan de bar of in de tram staan, gadverdamme.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom beschouw je hem als een nicht? Wat is in jouw ogen "een nicht"?
Deze vergelijking is echt zo ontzettend vergezocht en compleet niet serieus te nemen man.quote:Ja, een vrouw met een sletterig kort rokje wakkert aanranding ook aan. Of in ieder geval het roepen van "HOERRRRRRRRR" en "smerig wijf!" (aanranding iis strafbaar, dus die vergelijking gaat te ver). Je hebt gelijk.
Ik krijg hier echt plaatsvervangende schaamte van.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:21 schreef Kaas- het volgende:
Een nicht is een homo die heel vrouwelijk doet en typt.
Ik heb je een smerige nicht genoemd en dat vind ik je nog steeds. Lekker boeiend verder, grow some balls.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
"Door af te wijken van de norm wakker je scheldpartijen aan."
Dit is de toekomst van de homo-emancipatie. Mmmmmooi.
Interessant hoe je al onze argumenten zo makkelijk van tafel veegt.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:21 schreef Kaas- het volgende:
Deze vergelijking is echt zo ontzettend vergezocht en compleet niet serieus te nemen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |