quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hendrix is slecht, maher nog slechter. Dat was de strekking.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus stoere boy... Jij noemt mij een Feyenoord tokkie achter m'n rug.
De vorige keer toen het rechtstreeks werd gezegd kon je het niet zo waarderen geloof ikquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus stoere boy... Jij noemt mij een Feyenoord tokkie achter m'n rug.
Lolbroek.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De vorige keer toen het rechtstreeks werd gezegd kon je het niet zo waarderen geloof ik
Nog genoeg potjes tegen ploegen uit het rechterrijtje en rond de CL gaat er ook voldoende verspeeld worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lolbroek.![]()
Jullie krijgen het kampioenschap in de schoot geworpen zo he...
Gewoon zorgen dat Guardado en De Jong heel blijven. Kan het niet meer mis.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nog genoeg potjes tegen ploegen uit het rechterrijtje en rond de CL gaat er ook voldoende verspeeld worden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:31 schreef Cavaliers het volgende:
Verdikkie, worden we alweer kampioen. Gaat vervelen.
PSV wint echt wel, en Ajax gaat met dit zaadvoetbal nog veel punten verliezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
Het zou wel weer typisch PSV voelen als er morgen punten worden verspeeld, ondanks vorig seizoen waarbij alles gewoon werd gewonnen met wat voor situaties dan ook (rode kaarten, penals, achter komen), dit seizoen loopt het gewoon nog niet lekker genoeg.
Evengoed verwacht ik winst.
Het indekken begint alweerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel typisch om morgen op je bek te gaan.
Dat zie ik ook wel gebeuren, maar nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel typisch om morgen op je bek te gaan.
Zelfs Kramer scoorde daar een hattrick tegen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:24 schreef jpg97 het volgende:
Thuis tegen excelsior was ook al zo'n zaadpot.
slechts 1 goal en dan die nare tegengoal in de laatste minuten door een stomme wegrosbal van Schaars
Hoop dat ze ervan geleerd hebben.
Tevens wordt het tijd dat De Jong zijn vorm herpakt.
Dat zou vanavond tegen de defensie van excelsior wel moeten lukken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |