SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je geen extra shampoo thuisquote:Op maandag 25 januari 2016 11:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
even douchen dan maar, alleen mijn voetbaltas met mijn shampoo staat nog op de vereniging.
Eigen studio is wel heel fijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek wel gewoon een studio voor mij alleen
kan daar ook gewoon mee tochquote:
hahaquote:Op maandag 25 januari 2016 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigen studio is wel heel fijn.
Al vind ik het de laatste tijd stiekem wel een beetje jammer als ik na het weekend weer naar huis ga :$
Ben walgelijk aanhankelijk geworden.
gewoon verwijderen manquote:Op maandag 25 januari 2016 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
werd wakker met 3 matches op tinder. allemaal fake. Het is niet wat het geweest is :s
Nou nou, zo erg is het toch niet om dat jammer te vinden?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigen studio is wel heel fijn.
Al vind ik het de laatste tijd stiekem wel een beetje jammer als ik na het weekend weer naar huis ga :$
Ben walgelijk aanhankelijk geworden.
Lijkt me een strak plan, maar dan moet ik naar buiten om mensen te ontmoetenquote:
Nee maar wel een beetje genant hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is het toch niet om dat jammer te vinden?
Waarom?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar wel een beetje genant hoor.
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt een beetje alsof ik needy ben.
Jij schaamt je wel snel. Is dat je religieuze achtergrond?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ook waar hoor, maar daar kan ik me toch wel een beetje voor schamen.
Ik weet niet waar het door komt. Maar ik krijg zo snel het gevoel dat ik me zou moeten schamen als ik me op een manier gedraag die ik zou afkeuren als ik mezelf van een afstand zou bekijken. Vooral bij het irrationelere gedrag dat ik zelf eigenlijk ook helemaal niet begrijp.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij schaamt je wel snel. Is dat je religieuze achtergrond?
whaha deze man is pp playerquote:Op maandag 25 januari 2016 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
werd wakker met 3 matches op tinder. allemaal fake. Het is niet wat het geweest is :s
Dat zou ook nog kunnen. Lijkt me ergens wel vermoeiend om je zoveel te schamen.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het door komt. Maar ik krijg zo snel het gevoel dat ik me zou moeten schamen als ik me op een manier gedraag die ik zou afkeuren als ik mezelf van een afstand zou bekijken. Vooral bij het irrationelere gedrag dat ik zelf eigenlijk ook helemaal niet begrijp.
Ik denk dat het eerder veroorzaakt wordt door de autistische achtergrond dan door de religieuze.
Ik doe toch de hele dag maar niets, moet me toch ergens mee bezighouden. :$quote:Op maandag 25 januari 2016 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Lijkt me ergens wel vermoeiend om je zoveel te schamen.
Kies dan een leuke hobby.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe toch de hele dag maar niets, moet me toch ergens mee bezighouden. :$
Ah, niet beetje jammer los van dat je het snapt?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga niet meer op vakantie in een villa. Wat ik helemaal begrijp. De jongens hebben besloten geen één vrouw mee te nemen aangezien dus 1 iemand zijn chick al niet meer mee mocht/wou. Maar ik vind het prima, gun het ze ook wel om met de jongens weg te gaan. Ik vind het echt niet erg
Het gaat wel okequote:
Ik weet nu hoe je tasty juice zegt in het Poolsquote:Op maandag 25 januari 2016 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Kies dan een leuke hobby.![]()
Tenzij je stiekem geniet van je schaamte.![]()
Heel klein beetje wel maar ik vind het allang mooi dat ze met 10 jongens op vakantie gaan een keer. Dat is nog nooit gebeurd in zo'n grote groep. En mijn vriend is nog nooit met ze op vakantie geweest dus ik ben hartstikke blij voor hem!quote:Op maandag 25 januari 2016 12:46 schreef Crack_ het volgende:
Ah, niet beetje jammer los van dat je het snapt?
Ik snap dat ook wel, maar toch..
20 minuten valt wel mee tochquote:Op maandag 25 januari 2016 12:48 schreef Amsanity het volgende:
Sowieso lastig als je maandag vroeg op moet.
Moest 07:00 beginnen vandaag. Was van plan om mijn reguliere sneltrein te pakken die de meeste stations overslaat, sneller nog dan een intercity.
Rijd ie verdomme niet zo vroeg
Moest een andere (stop)trein maar pakken met overstap op een andere (stop)trein.
Normale reisduur: 49 minuten
Nu: 1 uur 12 minuten.
Slecht begin van de week, bah.
Zaterdag met alcohol op kreeg ik wel waterige oogjes haha. Maar nu nuchter zit ik er niet meer mee hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja als ik jou was had ik denk ik toch wel een beetje gebaald hoor ama.
En dat is?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet nu hoe je tasty juice zegt in het Pools
Hoi! Ik ben Amsanityquote:
Ik had liever van die 20min nog gebruik willen maken om nog een extra bakkie koffie te nemen en verder wakker worden. Ik miste dat wel hoor.quote:
Hoe spreek je de cz uit?quote:
HALLOquote:
Tof dat je er zo mee om gaat vooral.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heel klein beetje wel maar ik vind het allang mooi dat ze met 10 jongens op vakantie gaan een keer. Dat is nog nooit gebeurd in zo'n grote groep. En mijn vriend is nog nooit met ze op vakantie geweest dus ik ben hartstikke blij voor hem!
hoelang heb je over deze grap nagedacht?quote:
Jaa, doen!quote:Op maandag 25 januari 2016 12:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik sleep hem gewoon later dit jaar mee naar Berlijn![]()
![]()
quote:Op maandag 25 januari 2016 12:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hoelang heb je over deze grap nagedacht?
Ik snapte het niet lol.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Drugsgebruiker denk ik.. Nee, hij slaat niet echt ergens op.
ik studeerquote:Op maandag 25 januari 2016 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HALLO.
Zeg, ik vroeg mij af.. wat doe je eigenlijk voor school/werk/ietsanders?
[..]
Tof dat je er zo mee om gaat vooral.
En ik zou ook wel beetje waterige oogjes krijgen dan hoor.
Ik dacht eigenlijk dat ik ook wel festival met twee mensen zou doen maar daar kwam ik laatst ook achter (communicatie foutje) dat dat helemaal niet zo was bedoeld. Dat vond ik echt wel even kut.
Uhuquote:Op maandag 25 januari 2016 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom we haar 13 jaar niet hebben gezien?
Nou.. Met haar gezin (broer, vader, moeder en zij dus) had ineens niemand meer contact. Contact was nooit echt goed maar ze waren er wel toen opa dood was. Nu weet ik niet waarom mijn oom en tante er niet bij waren gisteren, wel uitnodiging gehad, maar die zullen we wel nooit weer zien. En met mijn nicht hebben familieleden (o.a. mijn vader) tegenwoordig contact op Facebook dus die praten al weer met elkaar en hebben haar dus ook uitgenodigd en zij wou wel graag weer komen.quote:
Nee dat niet haha. Maar ben blij dat het contact met 1 van de 4 weer goed isquote:Op maandag 25 januari 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
Ahhhh op die manier, nee ik dacht even dat zij gewoon op random moment was weggelopen.
Ja nee, snap ik helemaal!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat niet haha. Maar ben blij dat het contact met 1 van de 4 weer goed is
Nice nicequote:Op maandag 25 januari 2016 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En het is nog een tof iemand ook
ben je weer aan het flirten via dm crackiequote:Op maandag 25 januari 2016 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg geen meldingen meer van DM's, hoe zet ik dit weer aan
Of is dit kapot![]()
GA DAN LOPEN BUITENquote:Op maandag 25 januari 2016 13:32 schreef Crack_ het volgende:
IK WERD VROLIJK WAKKER EN NU VOEL IK ME KUT. TERWIJL HET MOOI WEER IS EN IK BEST GRAAG BUITEN EEN RONDJE WAS GAAN LOPEN.
Ga buiten wandelen danquote:Op maandag 25 januari 2016 13:32 schreef Crack_ het volgende:
IK WERD VROLIJK WAKKER EN NU VOEL IK ME KUT. TERWIJL HET MOOI WEER IS EN IK BEST GRAAG BUITEN EEN RONDJE WAS GAAN LOPEN.
Nee, alleen even inventariserenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je weer aan het flirten via dm crackie
wow, noem je dat geen flirten?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, alleen even inventariseren
Jaaa, en ik kan wel naar buiten maar als ik me zo kutteke en beetje boos voel zoals nu dan kan ik daar tóch niet van genieten. Dan kijk ik er nog geen eens naar![]()
.
Kakakakakaka.
VERDOMME NOG AAN TOE.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:32 schreef Crack_ het volgende:
zo zo, wie heb je op het oog?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, alleen even inventariseren
Jaaa, en ik kan wel naar buiten maar als ik me zo kutteke en beetje boos voel zoals nu dan kan ik daar tóch niet van genieten. Dan kijk ik er nog geen eens naar![]()
.
Kakakakakaka.
wow sletquote:
nee jouquote:Op maandag 25 januari 2016 13:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
noem je crack nou een slet? dat is onaardig van je.
Ok, misschien wel de zeer eerste beginfase van het flirten.quote:
!quote:
Dat is waaaaaaaaaaar.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
zo zo, wie heb je op het oog?
Misschien word je wel vrolijker van naar buiten gaan!
jij bent ook onaardigquote:
ik mag hem heel erg hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 13:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap niet waarom redelijk wat mensen McGrath niet zo mogen en heb het idee dat ik wat mis.
geef me namen!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap niet waarom redelijk wat mensen McGrath niet zo mogen en heb het idee dat ik wat mis.
quote:
Ja, ik dacht.. waarom zeg ik dat eigenlijkquote:
nee hoor vond ik nietquote:Op maandag 25 januari 2016 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht.. waarom zeg ik dat eigenlijk. Komt beetje stom over misschien
waaromquote:
nee nooit eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2016 13:42 schreef Crack_ het volgende:
Gelukkig.
Editten jullie je comment vaak achteraf? Ik redelijk wel, dan staat het er en vaak denk ik dan 'ja boeit t' en dan haal ik het weer weg![]()
.
Alsof ik dan pas zie wat er staat
als ik zelf ook wat eten mag, kom ik wel even.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:43 schreef supersof het volgende:
ik heb zin om heel de dag in bed te liggen en niks te doen en dan het liefst iemand die me knuffelt en eten voert![]()
tentamens
HIER OOKquote:Op maandag 25 januari 2016 13:43 schreef supersof het volgende:
ik heb zin om heel de dag in bed te liggen en niks te doen en dan het liefst iemand die me knuffelt en eten voert![]()
tentamens
ja is goed, kom maarquote:Op maandag 25 januari 2016 13:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
als ik zelf ook wat eten mag, kom ik wel even.
morgen 2 en vrijdag nog eentjequote:Op maandag 25 januari 2016 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HIER OOK.
Wanneer heb jij?
Ik wil wel met je knuffelen.
hey ik was nog niet klaar met lezenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:45 schreef Crack_ het volgende:
DANCE IF YOU WANNA
DANCE IF YOU WANNA SWEAT, SWEAT IF YOU WANNA SMELL GO DO IT ALONE
FUCK, IF YOU WANNA FUCK, IF YOU WANNA COME
WOHOHOOOO.
Maar dan echt.
Je kunt heeeet!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
morgen 2 en vrijdag nog eentje![]()
![]()
neem je dan rodin mee alsjeblieft
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hey ik was nog niet klaar met lezen
nee geen kaartje, niet zo gemeen doenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Vrijdag Tame Impalalalala.
Heb je al kaartje McGrathie?!!?![]()
![]()
Geef je hem wel genoeg aandacht?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt heeeet!
Haha oke oke. Rodin deed gisteren vet zielig. Echt overdreven miauwen, ja hij had honger denk ik maar hij had nog brokjes. Vond ie oud ofzo denk ik.
Wat,quote:Op maandag 25 januari 2016 13:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee geen kaartje, niet zo gemeen doen
Ja, maar hm.. Nouja zaterdag was ik wel bij mn ouders slapen en zondag vanuit Brabant meteen werken bij Ikea delft dus toen was ie wel lang alleen. Dat zal het wel zijn jaquote:Op maandag 25 januari 2016 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Geef je hem wel genoeg aandacht?![]()
Wanneer heb jij tentamens?
Rock Werchter is in de week van mn tentamen week.. Als ik donderdag of vrijdag tentamen heb, kan ik niet gaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Vandaag was een goede dag.
Hoe is het met jullie?
Slecht want ik ben super zenuwachtig voor morgenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Hoe is het met jullie?
Ik ben deze week zo goed als vrijquote:Op maandag 25 januari 2016 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Hoe is het met jullie?
Het spijt mequote:Op maandag 25 januari 2016 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat,
Misschien ging je wel je best doen zodat ik niet alleen hoef. Nee ik vind alleen gaan niet zo erg maar ga wel liever met iemand samen en vooral omdat ik 9/10 keren alleen ga
.
En bij Tame Impala kut omdat volgens mij die kaartverkoop veel eerder was dan dat Tame Impala echt beetje popijopi werd. Nu ook, 1865 mensen zijn op zoek naar kaartje zie ik op TicketSwap. Wtf
Duurde echt twee weken tot een maand voordat het uberhaupt uitverkocht was?!
Waarom moet je alleen?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rock Werchter is in de week van mn tentamen week.. Als ik donderdag of vrijdag tentamen heb, kan ik niet gaan.
Ik weet uberhaupt niet of ik wil en kan gaan, want ook op dit moment.. MOET IK ALLEEN. Wehwehweh, en ik denk dat festival alleen me wel stapje te ver gaat.
Tentamens?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Slecht want ik ben super zenuwachtig voor morgen
Oh dat scheelt al wel. Ik ken het nog niet echt goed helaasquote:Op maandag 25 januari 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar hm.. Nouja zaterdag was ik wel bij mn ouders slapen en zondag vanuit Brabant meteen werken bij Ikea delft dus toen was ie wel lang alleen. Dat zal het wel zijn ja.
Donderdag, maar ken hem wel redelijk volgens mij.
De goede leef.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben deze week zo goed als vrij
nog niets uitgevoerd dus
Oh.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het spijt meik heb alleen ook al een zaaltoernooi op vrijdag
Nou voor schriftelijke tentamens ben ik nooit zenuwachtig. maar ik heb morgen ook een gesprek en dat is echt heel engquote:Op maandag 25 januari 2016 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moet je alleen?
[..]
Tentamens?
Veel succes
Wel verdiend vond ik zelf na 6 maanden fulltime stage, werken op zaterdag, voetballen op zondag en nog uitgaanquote:Op maandag 25 januari 2016 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De goede leef.
Ik ben jaloers.
Een mondeling?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou voor schriftelijke tentamens ben ik nooit zenuwachtig. maar ik heb morgen ook een gesprek en dat is echt heel eng
Nouja hoeft niet denk ik. Heb op dit moment nog niemand maar wel twee mensen die waarschijnlijk kunnen. Eentje die zelf al wilde gaan en eentje die zelf al aanbood ook wel te willen gaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moet je alleen?
[..]
Tentamens?
Veel succes
Ahhh, dat is wel rot ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat scheelt al wel. Ik ken het nog niet echt goed helaas
Ja, gesprek met een student-acteur en de docent zit erbij en het is echt afschuwelijkquote:
Ik vind dat altijd veel chiller. Ik ben mondeling vaak beter dan schriftelijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou voor schriftelijke tentamens ben ik nooit zenuwachtig. maar ik heb morgen ook een gesprek en dat is echt heel eng
Ik had het vorige blok echt super goed gedaan, alles in een keer gehaald ook. Maar nu opeens ging het slechtquote:Op maandag 25 januari 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja hoeft niet denk ik. Heb op dit moment nog niemand maar wel twee mensen die waarschijnlijk kunnen. Eentje die zelf al wilde gaan en eentje die zelf al aanbood ook wel te willen gaan.
Dus komt wel goed.
[..]
Ahhh, dat is wel rot ja.
Vorige blok had ik het niet bijgehouden, dat leverde zoveel stress op dat ik het dit blok weer beter heb aangepakt. Hoop dat het goedkomt bij je Sofje
Oh nee ik andersomquote:Op maandag 25 januari 2016 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd veel chiller. Ik ben mondeling vaak beter dan schriftelijk.
Oh zo'n soort assessment, lijkt me echt vreselijkquote:Op maandag 25 januari 2016 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, gesprek met een student-acteur en de docent zit erbij en het is echt afschuwelijk
Gelukkig ben je lief.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
Mondeling lijk ik echt een mongooltje.
Is het ookquote:Op maandag 25 januari 2016 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh zo'n soort assessment, lijkt me echt vreselijk
Een mooi engeltje voor jou om het goed te makenquote:
Ahhh, kut is dat ja. En mondeling vind ik ook echt schijtquote:Op maandag 25 januari 2016 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had het vorige blok echt super goed gedaan, alles in een keer gehaald ook. Maar nu opeens ging het slecht
nee gelukkig nietquote:
Ik vond dat best goed werken tegen auto-examen stressquote:Op maandag 25 januari 2016 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Is het ook![]()
ben nu al valeriaan pillen aan het slikken
Ik heb er rond elf uur twee ingenomen maar merk er nu niks meer vanquote:Op maandag 25 januari 2016 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond dat best goed werken tegen auto-examen stress
doe dan een ander engeltje, je maakt het nu alleen erger.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een mooi engeltje voor jou om het goed te maken
[ afbeelding ]
[..]
Ahhh, kut is dat ja. En mondeling vind ik ook echt schijt.
ZET 'M OP SOFFJEEEE![]()
![]()
Probeer eens haldol.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er rond elf uur twee ingenomen maar merk er nu niks meer van
Dan ga ik het niet proberenquote:Op maandag 25 januari 2016 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer eens haldol.
Garandeer alleen niet dat je wakker kunt blijven
Misschien moeten we dan wat meer ruzie maken.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel slecht voor mijn zelfbeeld dat je me altijd gelijk geeft :$ :$
Maar als ik zeg dat je een klootzak bent, zeg je waarschijnlijk alleen maar 'ja, dat klopt'quote:Op maandag 25 januari 2016 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten we dan wat meer ruzie maken.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als ik zeg dat je een klootzak bent, zeg je waarschijnlijk alleen maar 'ja, dat klopt'
Wat vindt jij uberhaupt engeltjes?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe dan een ander engeltje, je maakt het nu alleen erger.
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet proberen
YOU'RE ALIVE
Ja gaat wel oke, met jou? En tot nu toe wel ja, jij ook nog steeds?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Hoe gaat het met je? Ben je nog vrijgezel
wtfquote:Op maandag 25 januari 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
fucking lelijke tattoo, BUT I DONT CARE
In ieder geval eigen smaak alles![]()
Goede baard.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ja doe eensquote:Op maandag 25 januari 2016 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
, ja dat is ook zo maar weet niet of ze het fijn vind als ik een foto van haar hier ga plaatsen. Kan wel eentje dmen?
Oh wacht, dm.
mcgrath heeft al foto's van mij dus speel niet met mijn foto'squote:Op maandag 25 januari 2016 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
, ja dat is ook zo maar weet niet of ze het fijn vind als ik een foto van haar hier ga plaatsen. Kan wel eentje dmen?
Oh wacht, dm.
Geen tijd voor relatiequote:Op maandag 25 januari 2016 14:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat wel oke, met jou? En tot nu toe wel ja, jij ook nog steeds?
Jaquote:
Eens, maar in het echte leven lijkt me dat enkel vervelend. Jeukt en kriebeltquote:
Mag niet van Sof, je hebt al van Sof.quote:
Oke, zal niet spelen met je foto's Sofje!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mcgrath heeft al foto's van mij dus speel niet met mijn foto's
Voor jou of voor hem?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, maar in het echte leven lijkt me dat enkel vervelend. Jeukt en kriebelt
Ik word alleen maar bozer van dit weer.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:13 schreef Elan het volgende:
Lekker weer moeten jullie niet naar buiten.
quote:
Jij ook tochquote:Op maandag 25 januari 2016 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen tijd voor relatie
Oftewel niemand wil me.
Jij houdt het lang vol zeg!
Oh dat moest ik ook eensquote:
Had 2 maandjes iets met die chick van vakantie maar ze is weer backpack nu in Rio.quote:
Lokje?!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Vraag eens aan Loka.
Ze lijkt er geen last van te hebben.
Ja, hier werd het ook altijd gefilmd.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat moest ik ook eens
Wordt het gefilmd en daarna opnieuw bekeken en gaat iedereen feedback geven
Vond het een beetje ongemakkelijk
stomquote:Op maandag 25 januari 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Had 2 maandjes iets met die chick van vakantie maar ze is weer backpack nu in Rio.
Ik heb er geen last van en vind het visueel wel sexy. :$quote:Op maandag 25 januari 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lokje?!
Maar al het baardgroei wat ik tot nu toe heb gehad vond ik wel redelijk vervelend. Niet altijd dat ik me er aan kon storen, maar fijn sowieso niet.
ik dacht dat jij een meisje wasquote:Op maandag 25 januari 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Had 2 maandjes iets met die chick van vakantie maar ze is weer backpack nu in Rio.
Ja maar jij bent raar.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik word alleen maar bozer van dit weer.
Hauahahah waz ditquote:Op maandag 25 januari 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van en vind het visueel wel sexy. :$
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lelijke tattoos is wel jouw ding toch opso?
Hoezo dacht je dat.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een meisje was
Ja nou nee behalve bij stephenquote:Op maandag 25 januari 2016 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lelijke tattoos is wel jouw ding toch opso?
Ja het is zeker een goede methodequote:Op maandag 25 januari 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lokje?!
Maar al het baardgroei wat ik tot nu toe heb gehad vond ik wel redelijk vervelend. Niet altijd dat ik me er aan kon storen, maar fijn sowieso niet.
[..]
Ja, hier werd het ook altijd gefilmd.
Ik snap dat wel als je het da ntoch moet doen.. dat je dan ook zelf ziet hoe en wat. Ik heb daar wel van geleerd, behalve dat dat iets was wat ik nooit in het ecchie zal doen en wat ik ook vervelend vond (los van opnemen enzo dat ding zelf enzo enzo)
Zolang je hem goed bij laat houden zal het zo'n vaart niet lopen.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mag mijn baardje niet langer laten groeien dan wat ik nu heb, van Loka.
Wel terecht, anders zie ik er uit als een sloeber.
Wat is dat dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik mag mijn baardje niet langer laten groeien dan wat ik nu heb, van Loka.
Wel terecht, anders zie ik er uit als een sloeber.
Ongeveer zo lang als dat plaatje dat je postte.quote:
Ahh, dat is wel prima ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongeveer zo lang als dat plaatje dat je postte.
Alleen heb ik mijn nek wel geschoren, want dat vind ik er netter uit zien.
Nekbaarden.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongeveer zo lang als dat plaatje dat je postte.
Alleen heb ik mijn nek wel geschoren, want dat vind ik er netter uit zien.
wat een rare foto ookquote:
crack. ga nu naar buitenquote:
quote:
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:28 schreef Fera het volgende:
Ik mag geen tatoeage van Heppie. Ik moet puur blijven.
Wat zou je willen dan.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:28 schreef Fera het volgende:
Nee, als ik al naar buiten kijk word ik al boos. Ja, ik voel me gewoon beetje rot en dan ben ik boos dat het nu zulk mooi weer is en dat ik daar niet vna kan genieten dat me dat alleen maar bozer maakt.quote:
Nou! Het voelt alsof ik gedisblabla van mezelf ben.quote:
Zou je iets willen of wat het gewoon alvast vraag voor ooit?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:28 schreef Fera het volgende:
Je bedoelt een beetje een gedepersonaliseerd gevoel? Is niet zo gek hoor, als je je rot voelt.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, als ik al naar buiten kijk word ik al boos. Ja, ik voel me gewoon beetje rot en dan ben ik boos dat het nu zulk mooi weer is en dat ik daar niet vna kan genieten dat me dat alleen maar bozer maakt.
Dat slaat nergens op Crack, NEE DAT WEET IK.
[..]
Nou! Het voelt alsof ik gedisblabla van mezelf ben.
Ik typ hier tijdje nu achter elkaar en nu denk ik zo van 'wat ben ik eigenlijk aa nhet doen' en heb eigenlijk niet door wat ik doe.
Oke, nevermind kan het niet uitleggen en dit klinkt eerder gestoord. En zo bedoel ik het echt niet
.
Frisse lucht doet je goed okequote:Op maandag 25 januari 2016 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, als ik al naar buiten kijk word ik al boos. Ja, ik voel me gewoon beetje rot en dan ben ik boos dat het nu zulk mooi weer is en dat ik daar niet vna kan genieten dat me dat alleen maar bozer maakt.
Dat slaat nergens op Crack, NEE DAT WEET IK.
[..]
Nou! Het voelt alsof ik gedisblabla van mezelf ben.
Ik typ hier tijdje nu achter elkaar en nu denk ik zo van 'wat ben ik eigenlijk aa nhet doen' en heb eigenlijk niet door wat ik doe.
Oke, nevermind kan het niet uitleggen en dit klinkt eerder gestoord. En zo bedoel ik het echt niet
.
Goed. Fijn om te horen/lezen.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje een gedepersonaliseerd gevoel? Is niet zo gek hoor, als je je rot voelt.
haha dit gelooft dus echt niemandquote:Op maandag 25 januari 2016 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
jawelquote:
Jij bent ook wel eens gemeen en ik ook.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Typisch is gemeen.
Dat zit besloten in zijn karakter.
JA. altijd doen. Tenzij je te dikkie bentquote:Op maandag 25 januari 2016 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik wat lekkers voor mezelf halen?
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:36 schreef supersof het volgende:
[..]
JA. altijd doen. Tenzij je te dikkie bent
Ja!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Ja, een zak appelsquote:Op maandag 25 januari 2016 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou er wel een willen. Denk er al jaren over na eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je iets willen of wat het gewoon alvast vraag voor ooit?
En piercings?
En andere plek dan je oor?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou er wel een willen. Denk er al jaren over na eigenlijk.
Piercing heb ik al, in mijn oor.Wil nog wel iets in mijn andere oor denk ik.
Dag meneer Spaghetti.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Typisch is gemeen.
Dat zit besloten in zijn karakter.
Wel leuke kledingstijlquote:Op maandag 25 januari 2016 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet dit soort mannen toch niet zo vaak in het echt? Of wel?![]()
Van m'n vriendin/vrouw? Nooit.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:38 schreef Paxcon het volgende:
Zouden jullie het ooit overwegen een tattoo met de naam van je geliefde te laten zetten? Ik snap dat niet echt....
Jawel hoor. Vaak op treinstations.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nevahquote:Op maandag 25 januari 2016 14:38 schreef Paxcon het volgende:
Zouden jullie het ooit overwegen een tattoo met de naam van je geliefde te laten zetten? Ik snap dat niet echt....
Ja, heel leukquote:
Nee, staat zo stom alsof je zou vergeten hoe hij heetquote:Op maandag 25 januari 2016 14:38 schreef Paxcon het volgende:
mijn vader heeft ook zulke schoenen.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom mensen dat doenquote:
Mwah, denk het niet. Staat mij niet, denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En andere plek dan je oor?
Ja, als je er echt eentje wil dan schijttie aan Happy hoor
nee want ik wil toch geen tattoo'squote:Op maandag 25 januari 2016 14:38 schreef Paxcon het volgende:
Misschien als we 60 jaar samen zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:38 schreef Paxcon het volgende:
Zelfs dan zal je het niet begrijpen denk ikquote:Op maandag 25 januari 2016 14:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen dat doen
misschien omdat ik nog nooit echt verliefd ben geweest op iemand
Dikkie.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ik ga wat lekkers halen.
Tot straks liefjes
Dikkie.quote:
Treinstations ja? Apartquote:
Leuk voor je papsquote:Op maandag 25 januari 2016 14:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn vader heeft ook zulke schoenen.
Ah, ja nouja. Ik vind het bij andere ook wel vaak zonde moet ik eerlijk zeggen hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, denk het niet. Staat mij niet, denk ik.
Natuurlijk. Was ook maar half serieus. Hij vindt het wel lelijk.
Nee, kinderen wel. Man niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:38 schreef Paxcon het volgende:
Nooit een tatoeage van m'n vrouw of vriendinquote:Op maandag 25 januari 2016 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nooit een vrouw of vriendin of nooit een tatoeage?
Of van je moeder in jouw geval.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nooit een vrouw of vriendin of nooit een tatoeage?
dat is je tatoeagequote:Op maandag 25 januari 2016 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
heb allemaal rare plekken op mijn arm zitten
lijkt op een allergische reactie ofzo
Misschien voelen ze zich te hip voor een auto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wissel vaak van idee.quote:Ah, ja nouja. Ik vind het bij andere ook wel vaak zonde moet ik eerlijk zeggen hoor.
Wat voor tat zou je willen?Maar ik zou wel een aandenken willen aan mijn overleden hond, misschien in combinatie met iets wat voor Bogie staat.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Misschien heb je je net als ik verbrand aan de ovenquote:Op maandag 25 januari 2016 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
heb allemaal rare plekken op mijn arm zitten
lijkt op een allergische reactie ofzo
wat voor vlekken?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die zit op mijn rechter bovenarm
dit is oa op mijn linker en rechter onderarm
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien voelen ze zich te hip voor een auto.In de supermarkt zijn ook veel mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik wissel vaak van idee.Maar ik zou wel een aandenken willen aan mijn overleden hond, misschien in combinatie met iets wat voor Bogie staat.
Maar ik ga redelijk vaak weer met trein dus ik zal er eens op gaan letten
.
Baby darling doll face honey
dat sowieso maar had alleen mijn vinger verbrand niet mijn armquote:Op maandag 25 januari 2016 14:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien heb je je net als ik verbrand aan de oven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie in mijn supermarkt vooral moeders met kinderen en oudere mensen. Geen hipsters in ieder geval.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de supermarkt zijn ook veel mensen!Maar ik ga redelijk vaak weer met trein dus ik zal er eens op gaan letten
.
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
Als je dat soort mannen wil zien moet je gewoon de starbucks bezoeken.
Op het station.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
Als je dat soort mannen wil zien moet je gewoon de starbucks bezoeken.
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]lekker duidelijk ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]Jeukt het ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
hey, alles goed? waar ben je nu?quote:
Idemquote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het station.
Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk alleen vrouwen bij de Starbucks zie.
ja sorry heb geen camera bij de hand behalve die van mijn telliequote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben nog nooit bij de Starbucks geweest
Wel grotendeels inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het station.
Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk alleen vrouwen bij de Starbucks zie.
Is het rood en een beetje droog en iets opgezwollen?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee het ziet er alleen niet uit
Soms vind ik het wel fijn, want daar hebben ze wel soja melk.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Idem
Als ik koffie wil op CS haal ik het wel voor de helft van het geld ergens anders en al die smaakjes hoef ik toch niet
droog wel. opgezwollen niet echtquote:Op maandag 25 januari 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Is het rood en een beetje droog en iets opgezwollen?
Echt?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grotendeels inderdaad.
The village koffiebar heeft bijna alleen maar zulke mannen in dienst nu ik erover nadenk.
maar wel iets opgehoogd van de rest van je huid? ik weet niet hoe ik het moet zeggenquote:Op maandag 25 januari 2016 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
droog wel. opgezwollen niet echt
Schilfers?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
droog wel. opgezwollen niet echt
Doen!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik zag gister een mortaxx lookalike op tinder
bij interesse zal ik hem ook hier posten
kom maar doorquote:Op maandag 25 januari 2016 14:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik zag gister een mortaxx lookalike op tinder
bij interesse zal ik hem ook hier posten
snap wat je bedoelt maar nee is zelfde hoogte als de restquote:Op maandag 25 januari 2016 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
maar wel iets opgehoogd van de rest van je huid? ik weet niet hoe ik het moet zeggen
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doen!
Al is het meer dat ik benieuwd ben hoe Mortaxx eruit ziet
Wat ga je zo vroeg doen?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
siem reap in Cambodia. Straks om 4:00 op
wauwquote:
Ik denk toch aan een erg droge huid of anders eczeem. Probeer je anders eerst in te smeren na het douchen. En misschien minder heet douchen (tenzij je dat al niet deed). En als je dit lang blijft houden misschien even naar de huisarts gaan.quote:
Dat gezicht een beetje inderdaad.quote:
Chill chill. Wel beetje gedoe met telefoon. Wou gister al hoi zeggen. Zelfs een nieuw account voor aangemaakt: paxsoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |