SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je geen extra shampoo thuisquote:Op maandag 25 januari 2016 11:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
even douchen dan maar, alleen mijn voetbaltas met mijn shampoo staat nog op de vereniging.
Eigen studio is wel heel fijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek wel gewoon een studio voor mij alleen
kan daar ook gewoon mee tochquote:
hahaquote:Op maandag 25 januari 2016 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigen studio is wel heel fijn.
Al vind ik het de laatste tijd stiekem wel een beetje jammer als ik na het weekend weer naar huis ga :$
Ben walgelijk aanhankelijk geworden.
gewoon verwijderen manquote:Op maandag 25 januari 2016 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
werd wakker met 3 matches op tinder. allemaal fake. Het is niet wat het geweest is :s
Nou nou, zo erg is het toch niet om dat jammer te vinden?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigen studio is wel heel fijn.
Al vind ik het de laatste tijd stiekem wel een beetje jammer als ik na het weekend weer naar huis ga :$
Ben walgelijk aanhankelijk geworden.
Lijkt me een strak plan, maar dan moet ik naar buiten om mensen te ontmoetenquote:
Nee maar wel een beetje genant hoor.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is het toch niet om dat jammer te vinden?
Waarom?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar wel een beetje genant hoor.
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt een beetje alsof ik needy ben.
Jij schaamt je wel snel. Is dat je religieuze achtergrond?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ook waar hoor, maar daar kan ik me toch wel een beetje voor schamen.
Ik weet niet waar het door komt. Maar ik krijg zo snel het gevoel dat ik me zou moeten schamen als ik me op een manier gedraag die ik zou afkeuren als ik mezelf van een afstand zou bekijken. Vooral bij het irrationelere gedrag dat ik zelf eigenlijk ook helemaal niet begrijp.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij schaamt je wel snel. Is dat je religieuze achtergrond?
whaha deze man is pp playerquote:Op maandag 25 januari 2016 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
werd wakker met 3 matches op tinder. allemaal fake. Het is niet wat het geweest is :s
Dat zou ook nog kunnen. Lijkt me ergens wel vermoeiend om je zoveel te schamen.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het door komt. Maar ik krijg zo snel het gevoel dat ik me zou moeten schamen als ik me op een manier gedraag die ik zou afkeuren als ik mezelf van een afstand zou bekijken. Vooral bij het irrationelere gedrag dat ik zelf eigenlijk ook helemaal niet begrijp.
Ik denk dat het eerder veroorzaakt wordt door de autistische achtergrond dan door de religieuze.
Ik doe toch de hele dag maar niets, moet me toch ergens mee bezighouden. :$quote:Op maandag 25 januari 2016 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Lijkt me ergens wel vermoeiend om je zoveel te schamen.
Kies dan een leuke hobby.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe toch de hele dag maar niets, moet me toch ergens mee bezighouden. :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |