Vluchtelingen zijn migranten.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
Gestoord, maar waren het vluchtelingen? In het nieuwsbericht wordt er gesproken over 'migrants' en niet 'refugees'. Betekenen die twee woorden hetzelfde in Engels ofzo? Zie het namelijk vaker door elkaar gebruikt worden om vluchtelingen aan te duiden.
Iedereen verstaat onder migrant iemand die op een legale wijze naar een land gaat met het doel daar te werken en een leven te bouwen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vluchtelingen zijn migranten.
Aangezien veel de huidige nieuwkomers geen vluchteling zijn, maar uitzijn op economische verbetering is migrant altijd het goede woord.
Niet iedereen, ik gebruik gewoon de betekenis van het woord.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
Iedereen verstaat onder migrant iemand die op een legale wijze naar een land gaat met het doel daar te werken en een leven te bouwen.
quote:mi·grant (de; m,v; meervoud: migranten)
1
iem. die naar een andere streek of ander land verhuist
Je mist nog dat het de schuld van het Westen is.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Stigmatiserend dit. Je mag niet allle migranten over 1 kam scheren. Pas als ze allemaal in het zwembad hebben gepoept kan je spreken van groepsgedrag. Autochtone mannen poepen ook in het zwembad!
Heb ik ze allemaal nu gehad?
ze verhuizen niet, maar laten alles achter en geven zich hier op als vluchtelingen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet iedereen, ik gebruik gewoon de betekenis van het woord.
[..]
Oh ja. En de schuld van Wilders. Bedankt.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je mist nog dat het de schuld van het Westen is.
ik las poepgedragquote:Op maandag 25 januari 2016 10:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Stigmatiserend dit. Je mag niet allle migranten over 1 kam scheren. Pas als ze allemaal in het zwembad hebben gepoept kan je spreken van groepsgedrag. Autochtone mannen poepen ook in het zwembad!
Heb ik ze allemaal nu gehad?
Wel:quote:Op maandag 25 januari 2016 10:15 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
ze verhuizen niet, maar laten alles achter en geven zich hier op als vluchtelingen.
Van woning veranderen en als je spullen meenemen naar je nieuwe woning.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel:
ver·hui·zen (verhuisde, heeft, is verhuisd)
van woning veranderen
Dat doen ze toch?
Nee, gewoon van woning en evt. woonplaats veranderen. Dat is toch wat ze doen.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:20 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Van woning veranderen en als je spullen meenemen naar je nieuwe woning.
Vreemde definities bedenk jij.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:20 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Van woning veranderen en als je spullen meenemen naar je nieuwe woning.
Er zit wel een raar luchtje aan.quote:
'An asylum seeker has masturbated in the hot tub and ejaculated into the basin. This is also recorded on the surveillance camera', civilian servant Rainer Mr Kallweit said.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
Gestoord, maar waren het vluchtelingen? In het nieuwsbericht wordt er gesproken over 'migrants' en niet 'refugees'. Betekenen die twee woorden hetzelfde in Engels ofzo? Zie het namelijk vaker door elkaar gebruikt worden om vluchtelingen aan te duiden.
Even uitgebreid.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Jij en je poep bent welkom in mijn zwembad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |