BBC doet het dit jaar weer toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:11 schreef ForzaMilan het volgende:
Is die cbssports website tijdens de superbowl ook gewoon gratis?
Moah, Fox met EN commentaar vind ik prima. Of de Duitser, hebben ook een toffe analyse etc daar.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel beter, kijk ik daar gewoon!
BBC heeft ook de cbs stream maar geen reclamequote:Op zondag 24 januari 2016 21:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah, Fox met EN commentaar vind ik prima. Of de Duitser, hebben ook een toffe analyse etc daar.
Ja, maar dan moet je dus streams kijken want geen enkele zender in EU zendt die US commercials mee uit geloof ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:15 schreef Kyran het volgende:
Tijdens Super Bowl wil ik juist alle commercials zien
Denk dat ik een streampje on the side ga pakken danquote:Op zondag 24 januari 2016 21:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dus streams kijken want geen enkele zender in EU zendt die US commercials mee uit geloof ik.
Wil je nog de OP veranderen met die speler?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat ik een streampje on the side ga pakken dan
Broncos zijn wel beter uit de startblokken dan de Patriots.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:18 schreef F.Begbie het volgende:
Zou Manning nog wel een SB gunnen.. Maar zie het niet gebeuren.
Ja, moet nog wel even nadenken over #14quote:Op zondag 24 januari 2016 21:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Wil je nog de OP veranderen met die speler?
Ryan Fitz.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, moet nog wel even nadenken over #14
Ik heb het op 'de Duitser' gekeken, dat was pas klote.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Ook blij dat het dit jaar weer op de bbc is. Wordt na 1 helft altijd wel gek van die Fox reclames
Vorig jaar hadden die met SB wel een soort show en Nederlands commentaar enzo toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:19 schreef Dos37 het volgende:
Ook blij dat het dit jaar weer op de bbc is. Wordt na 1 helft altijd wel gek van die Fox reclames
Fox had geloof ik 2 uitzendingen. 1 nederlands, en 1 amerikaans. Wel beide met die kutreclamesquote:Op zondag 24 januari 2016 21:23 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden die met SB wel een soort show en Nederlands commentaar enzo toch?
Ah, ok. Ik keek gewoon met origineel commentaar. Erger mij niet echt aan die reclames.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Fox had geloof ik 2 uitzendingen. 1 nederlands, en 1 amerikaans. Wel beide met die kutreclames
Nummer 1 in de league hé.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:28 schreef Sasman het volgende:
Defense van Broncos is momenteel subliem...Kijken hoelang ze dit kunnen volhouden
quote:Op zondag 24 januari 2016 21:31 schreef Droopie het volgende:
Die foxreclames ben ik echt spuugzat. Heb al meerdere tweets erover gestuurd.
Kan dat lelijke wijf van dat university cheerleader team niet meer zien.
@keesjansma @foxsportsnl ik wil ook skittle en fallout 4 reclames!!!
Blijkbaar kosten die reclames geen fuck als ze steeds dezelfde uitzenden. Ik zou zeggen: koop zelf een blokkiequote:Op zondag 24 januari 2016 21:31 schreef Droopie het volgende:
Als ze die van de us uitzenden zijn ze ook gratis.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blijkbaar kosten die reclames geen fuck als ze steeds dezelfde uitzenden. Ik zou zeggen: koop zelf een blokkie
Probleem is wel dat je ook de reclames erbij krijgt over mensen die door de pijnmedicatie niet meer kunnen schijten.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:31 schreef Droopie het volgende:
Fox krijgt geld om reclames uit te zenden hequote:Op zondag 24 januari 2016 21:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze die van de us uitzenden zijn ze ook gratis.
Weer eens wat anders dan de NL reclamesquote:Op zondag 24 januari 2016 21:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Probleem is wel dat je ook de reclames erbij krijgt over mensen die door de pijnmedicatie niet meer kunnen schijten.
Dit zijn reclames van fox zelf die ze uitzendenquote:Op zondag 24 januari 2016 21:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Fox krijgt geld om reclames uit te zenden he.
Deze moeten ze van Fox Usa uitzenden. Je ziet nml nooit Ajax Feyenoord of tafel van kees reclame.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit zijn reclames van fox zelf die ze uitzenden
Dat weet ik. Maar het is niet alsof deze reclames van toegevoegde waarde zijn en geld opleveren.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Deze moeten ze van Fox Usa uitzenden. Je ziet nml nooit Ajax Feyenoord of tafel van kees reclame.
Zal een europees pakket zijn
Misschien kijkt iemand met een dagpas en wordt zo overtuigd. JE WEET HET NIETTTTquote:Op zondag 24 januari 2016 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar het is niet alsof deze reclames van toegevoegde waarde zijn en geld opleveren.
Hoezo is dit nu weer geluk danquote:Op zondag 24 januari 2016 21:45 schreef Seam het volgende:
Nou de Pats hebben het geluk weer aan hun zijde
Madquote:Op zondag 24 januari 2016 21:45 schreef Seam het volgende:
Nou de Pats hebben het geluk weer aan hun zijde
En zo onnodig als ie al neer isquote:Op zondag 24 januari 2016 21:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Helm first moet echt een tijdje strafbank inhouden. Zulke nare blessures kunnen daar van komen
Als je vooruit gooit is het een pass en als je het dan niet vangt is het een incomplete pass.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:45 schreef Jovatov het volgende:
Wat was nu precies waarom het overturnd werd? Naar achter gepassd? Dat mag toch juist altijd?
Dankjewel!!quote:Op zondag 24 januari 2016 21:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je vooruit gooit is het een pass en als je het dan niet vangt is het een incomplete pass.
Als je achteruit gooit is het een lateral en als je het dan niet vang is het een fumble / live ball en in dit geval dus recovered door de Patriots.
TD Pats!
Aha, weer wat geleerd.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je vooruit gooit is het een pass en als je het dan niet vangt is het een incomplete pass.
Als je achteruit gooit is het een lateral en als je het dan niet vang is het een fumble / live ball en in dit geval dus recovered door de Patriots.
TD Pats!
Bij het basketbal wordt er volgens mij echt moedwillig mee gesjoemeld, maar niet in het post season bij NFL hoor.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:47 schreef Kyran het volgende:
Zo, Vegas ook weer blij. Nu winnen de Patriots straks met 2 punten verschil en verliezen alle Patriots -3 bets.
Gostkowski die nooit mist mist nu opeens een PAT.
Miljoenen per dagquote:Op zondag 24 januari 2016 21:52 schreef Kyran het volgende:
Hoeveel geld moeten die phone games toch binnen weten te harken willen ze tijdens dit soort high end time slots commercials uitzenden. Niet normaal.
En dan ook nog is met Arnoldquote:Op zondag 24 januari 2016 21:52 schreef Kyran het volgende:
Hoeveel geld moeten die phone games toch binnen weten te harken willen ze tijdens dit soort high end time slots commercials uitzenden. Niet normaal.
Als Utrecht thuis goed speelt is zuur, met dat andere kan ik anders wel heel goed mee levenquote:Op zondag 24 januari 2016 21:51 schreef Smoofie het volgende:
Broncos spelen altijd goed @ home tegen de pats. Net FC Utrecht tegen Ajax
Kan het gewoon niet voorstellen. Allemaal van die rot spelletjes en dan zoveel geld binnenhalenquote:
Ik heb anders al 300 euro in Hearthstone gepompt..quote:Op zondag 24 januari 2016 21:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kan het gewoon niet voorstellen. Allemaal van die rot spelletjes en dan zoveel geld binnenhalen
Als je een 1-5% gebruikers hebt die er echt bakken met geld aan uitgeven haal je dat wel binnen hoor.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kan het gewoon niet voorstellen. Allemaal van die rot spelletjes en dan zoveel geld binnenhalen
Ja, maar dat is nog een prima kwaliteit Blizzard game en niet een hakkie tjakkie shit.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:55 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik heb anders al 300 euro in Hearthstone gepompt..
Truequote:Op zondag 24 januari 2016 21:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog een prima kwaliteit Blizzard game en niet een hakkie tjakkie shit.
INT!
quote:Op zondag 24 januari 2016 21:57 schreef Droopie het volgende:
@forzamilan denver deed een driehoekje indrukken :p
Nou nou, niet meteen zo negatief.quote:
Zou wel echt het mooiste afscheid ooit zijn, in welke sport dan ook.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:00 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Manning wil een afscheid met een superbowl ring
Panthers D eet Manning als ontbijtquote:Op zondag 24 januari 2016 22:00 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Broncos spelen alleen goed tegen de pats. Tegen panthers/cardnals wordt het wel weer een 44-6 ofzoquote:Op zondag 24 januari 2016 22:00 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Dealquote:Op zondag 24 januari 2016 22:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Broncos spelen alleen goed tegen de pats. Tegen panthers/cardnals wordt het wel weer een 44-6 ofzo
Maakt me niet uit, als het maar een mooie wedstrijd is, Playoffs stellen niet teleur dit seizoenquote:Op zondag 24 januari 2016 22:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Broncos spelen alleen goed tegen de pats. Tegen panthers/cardnals wordt het wel weer een 44-6 ofzo
Tegen de Cardinals hebben ze nog een preseason wedstrijd gespeeld, niet erg succesvol trouwens (22-20).quote:Op zondag 24 januari 2016 22:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha mooie ninja edit.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja even lekker prime time negatief in nieuws
Gaat echt lekker vandaag met mijquote:
Er vielen er diverse uit bij de Patriots.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat was er aan de hand met tablets/mircosoft? Niet 100% geluisterd.
Matige pass btw.
Tja, geen excuus voor slecht spelen imo.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:12 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Er vielen er diverse uit bij de Patriots.
Daarom is die maar gaan rennen nu.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:11 schreef Kyran het volgende:
Brady gooit echt slecht vandaag alsof hij maar 25% kracht heeft.
maar wel op 50% snelheid haha. Ziet er zo grappig uit he.quote:
Ja, alsof hij maar niet op gang kan komenquote:Op zondag 24 januari 2016 22:13 schreef Seam het volgende:
[..]
maar wel op 50% snelheid haha. Ziet er zo grappig uit he.
Geen van beiden eigenlijk, maar ik denk dat de Panthers tegen de Broncos een makkelijkere wedstrijd hebben, dus daarom ben ik voor hen nuquote:Op zondag 24 januari 2016 22:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ben jij pro Denver, of gewoon anti NE
Jahquote:Op zondag 24 januari 2016 22:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Denver begint in de tweede helft toch?
Maar de Cardinals gaan toch door, dus dat boeit nietquote:Op zondag 24 januari 2016 22:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijk, maar ik denk dat de Panthers tegen de Broncos een makkelijkere wedstrijd hebben, dus daarom ben ik voor hen nu
Denver.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:21 schreef Kyran het volgende:
Wat een domme flag weer van de Patriots de tering zeg ...
Edit: Oh toch niet
Ja, ik dacht even dat Patriots de flag kregen i.v.m. een block in the backquote:
Koffie hier.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tevens, een lekker speciaal biertje open getrokken.
Vreemd of dat Unsportsmanlike conduct te noemen, dan denk ik toch meer aan agressieve plays of gedragingen.quote:
Ja ik dacht eerst ook aan unneccesary roughness, maar was het toch niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, ik dacht even dat Patriots de flag kregen i.v.m. een block in the backIk zag een Denver speler door de lucht vliegen, dus dacht dat dat het was.
Seahawks vergeten vorige weekquote:Op zondag 24 januari 2016 22:23 schreef Smoofie het volgende:
Pats O moet echt een td hebben nu. Anders is het over
Mag wel? Alleen moet je terug inbounds gaan binnen een respectievelijk tijd dacht ik, blijkbaar vonden de refs dat dit te lang duurdequote:
Koffie heb ik net opquote:Op zondag 24 januari 2016 22:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Koffie hier.
Ben om 1800 speciaal gaan halen :p
Zijn beide passingteams. Die krijgen altijd meer sacks dan running teams.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:29 schreef Tocadisco het volgende:
Ligt het puur aan mij of worden Brady en Manning vandaag maar veel gesacked?
En toch zijn ze daar ook in verleden altijd goed mee om gegaan.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:29 schreef Kyran het volgende:
Probleem van Patriots is dat ze freaking voorspelbaar zijn. Ze hebben geen rushing game.
Vergeleken met andere jaren hebben ze dit jaar geen dominante O-line. Afgelopen jaren kon Brady een dansje doen, kopje thee drinken, een boekje lezen en had die nog 10 seconden over om de bal te gooien.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:30 schreef maerk het volgende:
[..]
En toch zijn ze daar ook in verleden altijd goed mee om gegaan.
Dat viel ook wel mee afgelopen jaren hoor. Alleen nu is de o-line niet echt goed nee. Nate soldet wordt gemistquote:Op zondag 24 januari 2016 22:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vergeleken met andere jaren hebben ze dit jaar geen dominante O-line. Afgelopen jaren kon Brady een dansje doen, kopje thee drinken, een boekje lezen en had die nog 10 seconden over om de bal te gooien.
Beter wel, maar dominant is een groot woord.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vergeleken met andere jaren hebben ze dit jaar geen dominante O-line. Afgelopen jaren kon Brady een dansje doen, kopje thee drinken, een boekje lezen en had die nog 10 seconden over om de bal te gooien.
Hebben nog 30 sec ofzo. Je weet nooit.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:44 schreef Seam het volgende:
17-9, Pats moeten aan de bak volgende helft.
Nou met 1 time out wordt het wel erg lastigquote:Op zondag 24 januari 2016 22:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hebben nog 30 sec ofzo. Je weet nooit.
Zeker, daarom hoop ik ook dat de Broncos winnen. Pats zijn zo ongelooflijk sterkquote:Op zondag 24 januari 2016 22:44 schreef maerk het volgende:
Alle Denver hopefuls: vergeet niet dat #12 tegenover je staat, dit hebben we namelijk al veel vaker gezien.![]()
Maar ik moet zeggen, Denver D presteert wel naar verwachting, veel druk, veel mix-ups en turnovers...
Ah nvm, ze pakken een knee.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Nou met 1 time out wordt het wel erg lastig
Dat denk ik ook dusquote:Op zondag 24 januari 2016 22:51 schreef F.Begbie het volgende:
Ze laten nog verdomd weinig zien maar denk nog steeds dat de Pats hem zo pakken. Brady kan haast niet zo bezig blijven.
cbsquote:Op zondag 24 januari 2016 22:56 schreef Tocadisco het volgende:
Worden de Cardinals tegen de Panthers ook nog ergens gestreamd trouwens?
coldplay is wel aardig, beter dat dan Katy Perry of Madonna ofzoquote:
Had toch liever Metalica gehad die dag ervoor in Giants stadium staan als pre-party.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:01 schreef F.Begbie het volgende:
Coldplay slaapverwekkend. Enige hoop is Beyonce met leuk pakje en wat spektakel.
Kan ik mooi tijdens halftime naar de wc en wat nieuwe snacks makenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:00 schreef Seam het volgende:
[..]
coldplay is wel aardig, beter dat dan Katy Perry of Madonna ofzo
Powernap during halftimequote:Op zondag 24 januari 2016 23:01 schreef F.Begbie het volgende:
Coldplay slaapverwekkend. Enige hoop is Beyonce met leuk pakje en wat spektakel.
Katy Perryquote:Op zondag 24 januari 2016 23:00 schreef Seam het volgende:
[..]
coldplay is wel aardig, beter dat dan Katy Perry of Madonna ofzo
Racisme =\quote:Op zondag 24 januari 2016 23:10 schreef maerk het volgende:
Mooi ook die paardengeluiden tussendoor daar in Mile High.
Nu een TD en ik ben weer iets vrolijkerquote:Op zondag 24 januari 2016 23:19 schreef ForzaMilan het volgende:
Gronkie ook weer terug op het veld. Nu gaan we het krijgen hoor.
Sinds Black Eyed Peas kan het nooit meer slechter.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:01 schreef F.Begbie het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Sinds Black Eyed Peas kan het nooit meer slechter.
Ze zullen hem vast dik betalen.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:31 schreef Tocadisco het volgende:
Jezus, ze hebben zelfs de Governator zo ver gekregen dat hij reclame voor een van die mobile games maakt.
Alle centjes tellenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:31 schreef Tocadisco het volgende:
Jezus, ze hebben zelfs de Governator zo ver gekregen dat hij reclame voor een van die mobile games maakt.
Nog geen Manning commercial gezien vanavond, waar is Nationwide of Papa John?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:31 schreef Tocadisco het volgende:
Nationwide is die high voice Manning reclame toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:33 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Nog geen Manning commercial gezien vanavond, waar is Nationwide of Papa John?
Nee, dat is voor die TV aanbiederquote:Op zondag 24 januari 2016 23:33 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nationwide is die high voice Manning reclame toch?
Ojah, met cable of juist niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:34 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Nee, dat is voor die TV aanbieder
Idd, bal is al lang weg en een ref staat er bovenop, vreemd.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:35 schreef Kyran het volgende:
Dat had best een flag mogen zijn voor dat laatste duwtje.
Zouden wel meer flags tegen de bronco's gegooid mogen worden.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:35 schreef Kyran het volgende:
Dat had best een flag mogen zijn voor dat laatste duwtje.
Za komen steeds weg inderdaad, al veel holds (vooral defensive) etc. gezien van ze.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zouden wel meer flags tegen de bronco's gegooid mogen worden.
Die is lekker bezig vandaag, idd.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:36 schreef maerk het volgende:
Ik ga mijn eerste quote herhalen: Vonn Miller MVP vandaag.
Is ook een wereldspeler. Future hall of fame imo.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:36 schreef maerk het volgende:
Ik ga mijn eerste quote herhalen: Vonn Miller MVP vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |