Wat is de oorzaak dat het plotseling lekt ? Heb je die al achterhaald ?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:33 schreef Varr het volgende:
De rookafvoerbuis van mijn CV lekt. Nou druppelt het vrij langzaam, dus dit is niet heel erg. Echter het feit dat het lekt, kan het zijn dat er dan koolstofmonoxide vrij komt?
Geen idee, er is geen zichtbaar gaatje. Je ziet simpelweg een druppel vormen aan de buitenzijde van de buis. Het druppelt nu de hele dag door.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak dat het plotseling lekt ? Heb je die al achterhaald ?
Vaag manquote:Op zondag 24 januari 2016 15:43 schreef Varr het volgende:
[..]
Geen idee, er is geen zichtbaar gaatje. Je ziet simpelweg een druppel vormen aan de buitenzijde van de buis. Het druppelt nu de hele dag door.
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:01 schreef Glad_Janus het volgende:
Maak eens een foto en plaats die hier, dan kan het makkelijk beoordeeld worden.
Denk je dat ik vandaag nog iemand moet laten komen? Ze zijn standaard pas morgen weer open. Geen zin om vannacht vergast te worden. Maar als het niet nodig is bel ik morgenochtend gewoon.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:17 schreef Glad_Janus het volgende:
Het is erg lastig om te zien omdat er flink overheen geverfd is, maar zo te zien loopt deze rookgasafvoer totaal niet op afschot richting de ketel.
Het zure condenswater blijft daardoor in de bocht staan en deze zal waarschijnlijk doorgerot zijn.
Snachts zet je de cv toch uit?quote:Op zondag 24 januari 2016 16:18 schreef Varr het volgende:
[..]
Denk je dat ik vandaag nog iemand moet laten komen? Ze zijn standaard pas morgen weer open. Geen zin om vannacht vergast te worden. Maar als het niet nodig is bel ik morgenochtend gewoon.
Ff paar ramen los bovenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:22 schreef Varr het volgende:
[..]
True, maar hij staat vandaag al wel de hele dag aan...
Hij hangt in de keuken, woon in een klein appartement.quote:
Zet vanavond voor je gaat slapen de ketel helemaal uit, er zit een uitknop op, zet voor je gemoedsrust een paar minuten het raam open in de keuken en bel morgenochtend een monteur. Verbrandingsgassen worden niet gevormd als de ketel niet aan staat, dus dan kan je rustig gaan slapen.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:18 schreef Varr het volgende:
[..]
Denk je dat ik vandaag nog iemand moet laten komen? Ze zijn standaard pas morgen weer open. Geen zin om vannacht vergast te worden. Maar als het niet nodig is bel ik morgenochtend gewoon.
Ook altijd op zondag he of dagen dat die shit niet uitkomtquote:Op zondag 24 januari 2016 16:39 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Zet vanavond voor je gaat slapen de ketel helemaal uit, er zit een uitknop op, zet voor je gemoedsrust een paar minuten het raam open in de keuken en bel morgenochtend een monteur. Verbrandingsgassen worden niet gevormd als de ketel niet aan staat, dus dan kan je rustig gaan slapen.
En meestal ook in de winter, als het koud is buitenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook altijd op zondag he of dagen dat die shit niet uitkomt![]()
Thanks voor jullie hulp allen. Ik draai de thermostaat even uit om te kijken of het blijft druppelen en laat de keuken even luchten, morgenochtend meteen maar bellen.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:39 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Zet vanavond voor je gaat slapen de ketel helemaal uit, er zit een uitknop op, zet voor je gemoedsrust een paar minuten het raam open in de keuken en bel morgenochtend een monteur. Verbrandingsgassen worden niet gevormd als de ketel niet aan staat, dus dan kan je rustig gaan slapen.
Thermostaat uit is niet hetzelfde als ketel uit ...quote:Op zondag 24 januari 2016 16:46 schreef Varr het volgende:
[..]
Thanks voor jullie hulp allen. Ik draai de thermostaat even uit om te kijken of het blijft druppelen en laat de keuken even luchten, morgenochtend meteen maar bellen.
Als je geen warm water gebruikt welquote:Op zondag 24 januari 2016 16:47 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Thermostaat uit is niet hetzelfde als ketel uit ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |