Ook niet door incorrect spatiegebruik, blijkt.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:57 schreef zeer het volgende:
Geen enkele PVV-stemmer wordt hierdoor dus af geschrokken.
Ik zou toch een link zoeken met de standpunten.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:07 schreef Odaiba het volgende:
Ze hebben soms goede standpunten, maar het zijn altijd van die halve psycho's. Waarom bestaan er niet fatsoenlijke conservatieve politici XD
dan val je te veel op tussen die lui dan gaan ze je lopen negerenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:07 schreef Odaiba het volgende:
Waarom bestaan er niet fatsoenlijke conservatieve politici XD
Ik moest lachen.quote:
Ja, die zag ik al aankomen. Dat is een beetje het struikelblok van rechts, maar links is al aardig op weg zichzelf ten gronde te richten. Dus dat scheelt weer.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toch een beetje een contradictio in terminis.
Dat geld voor de gehele politiek, één groot wespennest.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:12 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan val je te veel op tussen die lui dan gaan ze je lopen negeren
je moet toch al een tik van de molen hebben om tussen dat soort lui te willen zitten laat staan mee te gaan werken
vroeger wilde ik ook altijd de politiek in , nu ben ik heel blij dta ik er niet tussen zit zou me heel diep schamen voor me zelf als ik dag en nacht tussen dat volk moet zitten , zelf veel geld maakt dat niet goed .
mijn eer is belangrijker dan het geld of functie
Als hij Sarah Palin als running mate heeft helemaalquote:Op zondag 24 januari 2016 14:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Als trump president wordt, dan bewijst het dat trollen loont.
Plus dat het "afgeschrikt" is, en niet "afgeschrokken".quote:Op zondag 24 januari 2016 14:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ook niet door incorrect spatiegebruik, blijkt.
Oh, if only....quote:Op zondag 24 januari 2016 14:46 schreef Childofthe90s het volgende:
BREAKING: Wilders verlaat per direct de Kamer om zich te voegen bij het campagneteam van Trump.
Nee, de andere partijen/stemmers gaan op een uiterst intelligente wijze om met de migrantenstroom.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:50 schreef Gutmensch het volgende:
Alsof er überhaupt PVV-stemmers zijn met enige vorm van intelligentie
In ieder geval op een realistische manier.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, de andere partijen/stemmers gaan op een uiterst intelligente wijze om met de migrantenstroom.
Als je niets doen of onderhandelen met Turkije realistisch noemt.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
In ieder geval op een realistische manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |