oh dan kijk ik eerst deze weeks flash ep en daarna supergirlquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
De crossover is semi-eenzijdig. Ik begrijp dat de timing van de uitzendingen niet ideaal is: Barry gaat na de Flash-aflevering van deze week naar de Supergirl-aflevering van deze week, terwijl ze andersom worden uitgezonden.
Vervolgens is hij wel in Supergirl te zien, maar zij niet in The Flash, want alleen Barry kan zomaar tussen dimensies reizen. Maar ik zou een opmerking over zijn ontmoeting met Kara in de volgende aflevering wel leuk vinden.
Nee, Earth-2 is al een bestaand universum in The Flash. Supergirl speelt in één van de andere delen van het Multiverse. En als we de comics mogen volgen zijn er 52 universa, dus het hoeft niet Earth-3 te zijn (dat in de comics overigens een soort van 'bad guy universe' is).quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Supergirl speelt zich af in Earth-2.
Oh cool. Wist ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, Earth-2 is al een bestaand universum in The Flash. Supergirl speelt in één van de andere delen van het Multiverse. En als we de comics mogen volgen zijn er 52 universa, dus het hoeft niet Earth-3 te zijn (dat in de comics overigens een soort van 'bad guy universe' is).
alweer?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:23 schreef Uezurii het volgende:
Goede episode, maar baal er echt enorm van dat we weer 3 weken moeten wachten op de volgende episode. Wtf CW?
mmmm ik twijfel, heb Supergirl 5 afleveringen geprobeerd maar de serie kon mij niet bekorenquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet dan ook Supergirl s01e18 checken, suffie
Huh? Aan het eind van de aflevering van vannacht is Barry nog (weer) in Earth-1.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
De crossover is semi-eenzijdig. Ik begrijp dat de timing van de uitzendingen niet ideaal is: Barry gaat na de Flash-aflevering van deze week naar de Supergirl-aflevering van deze week, terwijl ze andersom worden uitgezonden.
Vervolgens is hij wel in Supergirl te zien, maar zij niet in The Flash, want alleen Barry kan zomaar tussen dimensies reizen. Maar ik zou een opmerking over zijn ontmoeting met Kara in de volgende aflevering wel leuk vinden.
Gewoon die ene ep checken, ivm met cross over met Flashbaas. Doe ik ook.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:28 schreef 46 het volgende:
[..]
mmmm ik twijfel, heb Supergirl 5 afleveringen geprobeerd maar de serie kon mij niet bekoren
Ik denk dat The Flash episode voor lag, we zagen Barry daar met een tachyon device op zijn borst namelijkquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:23 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik weet het natuurlijk ook niet precies. Het is goed mogelijk dat ze het helemaal niet laten aansluiten. Maar we zullen het moeten afwachten, ben ik bang.
Toen Eobard aka Wells in beeld kwam had ik meteen het oude gevoel van de oude Wells, zonder dat hij ook maar iets had gezegd, dat vind ik dus goed acteerwerk. Dat je met hetzelfde uiterlijk toch zo verschillend kan zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
zeer goede aflevering trouwens.
Het karakter van Eobard/Wells is gewoon zo enorm tof.
Die hele sfeer van seizoen 1 is gewoon perfect. Die sfeer moeten ze weer terugvinden.
Ja, die link legde ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2016 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat The Flash episode voor lag, we zagen Barry daar met een tachyon device op zijn borst namelijken hij was aan het trainen om sneller te worden, daardoor kwam hij op de earth van Supergirl.
En we zagen deze episode dat Barry van Eobard info kreeg over de tachyon shizzle
Er is vast ergens een nerd die de tijdlijn problemen uiteen heeft gezet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:09 schreef Tamabralski het volgende:
Ik vraag mij af hoe Team Flash Wells hebben verslagen, terwijl Wells als enige nu op de hoogte was van zijn toekomst in het verleden.
Mister Miyagi zou zeggen: CARELESSSSS!!!
Die tijdlijn problemen vind ik best interessant. Hoort bij het fan zijn van comics en superheroes. Je wilt als fan gewoon alles weten.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is vast ergens een nerd die de tijdlijn problemen uiteen heeft gezet.
Barry heeft toch tegen Wells gelogen en gezegd dat hij gewonnen heeft? Dan is hij niet op de hoogte van zijn echte toekomst in het verleden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:09 schreef Tamabralski het volgende:
Ik vraag mij af hoe Team Flash Wells hebben verslagen, terwijl Wells als enige nu op de hoogte was van zijn toekomst in het verleden.
Mister Miyagi zou zeggen: CARELESSSSS!!!
Ik ga mijn hersens er niet over breken xD Tijdreis verhalen lopen altijd wel ergens stuk, maar tot nu toe vind ik het erg aardig hoe de makers van The Flash er mee omgaan.quote:Op zondag 3 april 2016 09:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Barry heeft toch tegen Wells gelogen en gezegd dat hij gewonnen heeft? Dan is hij niet op de hoogte van zijn echte toekomst in het verleden.
Of het geeft weer nieuwe mogelijkheden voor seizoen 3 als blijkt dat het einde van seizoen1 anders is afgelopen door Barry zijn tijdreistrip.
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 21 april 2016 01:52 schreef Uezurii het volgende:
Wat een enorm domme en slechte episode. Zoom ...Barry.... wat de fuck gewoon... De episode kon beter beginnen met: I am the dumbest man alive.
Moet even bij komen van de aflevering.. Maar alsjeblieft ontsla de schrijvers en huur mensen in die weten wat ze doen. Wat een drama dit.
Ik vind dat ie anders wel een punt heeft. De episode was tof, tot het einde...Barry weet dat ie nu zo snel is dat ie Zoom eigenlijk de baas kan zijn en dan zonder enig aarzeling je speed force af staan. Het moment dat Wally veilig was had Barry gewoon ten aanval moeten gaan. Hij zou snel genoeg zijn om de anderen die er waren te redden. Maar nee...we besluiten om de speed force af te geven en gezellig met Zoom te kletsen #failquote:
Tjah misschien wat overdreven, maar alles wijst er naar dat de schrijvers maar wat doen met zoom. Zoom was nooit Jay Garrick, dat is sowieso later besloten en nu klopt er niks meer van (Zoom die Jay dood maakt en het een complicatie noemt, maar het hoorde toch bij het plan? whut?). Het hele seizoen is niet consistent, het verhaal loopt totaal niet. Terwijl het eerste seizoen toch een erg sterk en strakke opbouw had.quote:
Arrow ben ik mee gestopt, vooral door Felicity. Of meer Olicity. Zou het jammer vinden als het zelfde met The Flash zou gebeuren. Maar we zien het wel weer. Er zaten een paar goede episodes tussen dit seizoen, hoop dat alles nog een beetje bij elkaar gaat komen en dan inderdaad een sterk 3e seizoen gaat gebeuren. Maar CW kennende betwijfel ik dat.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Maargoed, Arrow is helaas bewijs dat de schrijvers achter deze serie ook prima in staat zijn om een dampende drol te schrijven.
Hopelijk wordt seizoen 3 weer ouderwets tof.
Bedankt Tumblrquote:Op donderdag 21 april 2016 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
Als Barry en Iris gaan nueken krijg je mogelijk Biris / Irry
Nee, noob.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:29 schreef Geo4kant het volgende:
En opeens kan Zoom door dimensies/earths reizen? Want hij nam Wally mee terug naar zijn liar.. maar hiervoor dacht hij ach, ik heb geen zin om die trage Barry achter na te gaan? #plothole
Ik heb het meedere keren herhaald maar ik hoor geen Teddyquote:Op vrijdag 22 april 2016 01:23 schreef Xummon het volgende:
Uhm ben ik het alleen of zegt Cathlin op het moment dat Zoom, Barry bij zijn keel grijpt nadat ie zijn speed heeft gekregen. Teddy stop ipv Jay stop
Irritant*quote:Op donderdag 21 april 2016 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
Als Barry en Iris gaan nueken krijg je mogelijk Biris / Irry
Hmm, dan heb ik denk ik niet goed opgeletquote:Op donderdag 21 april 2016 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, noob.
Er is door Cisco toch weer een scheur geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |