En dat was marinier hè, dat vind ik nog wel het moeilijkste om me voor te stellen.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:26 schreef Zipportal het volgende:
Ze kijkt wel heel dom uit haar ogen. Daar krijg je toch spontaan oogbalaids van, als je de hele dag met zulke grote ogen zit te staren?
Ze werkte bij de logistieke dienst van de Marine. Da's niet hetzelfde als marinier.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dat was marinier hè, dat vind ik nog wel het moeilijkste om me voor te stellen.
Marineofficier, in haar eigen woorden.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze werkte bij de logistieke dienst van de Marine. Da's niet hetzelfde als marinier.
Wassila en de meeste mensen die bij de marine werken zijn geen marinier. Mariniers zijn leden van het Korps Mariniers, de elite-infanteristen van de marine. Hier kunnen vrouwen geen lid van worden. Iemand die ergens anders voor de marine werkt is gewoon marineman/vrouw of matroos. In het specifieke geval van die Wassila: zij was officier administratie. Dan ben je dus gewoon intern accountant die een paar week schiettraining heeft gehad, zoals een officier tandarts, officier huisarts etc. dat ook krijgt bij de marine.quote:En dat was marinier hè, dat vind ik nog wel het moeilijkste om me voor te stellen.
twitter:WassilaHachchi twitterde op maandag 25-01-2016 om 15:13:22Ben in NYC. Betreur ontstane commotie zeer, was niet de bedoeling. Ik heb gebeld met @apechtold. reageer retweet
Streeft ernaar is nog steeds erg vaag 😀quote:
dus eerst ziekengeld en daarna wachtgeldquote:Op maandag 25 januari 2016 15:23 schreef StaceySinger het volgende:
Telegraaf
hachchi laat van zich horen
Van onze parlementaire redactie
DEN HAAG -
“Ze is ondanks een fikse hondenbeet in verder goede gezondheid in New York... Wassila Hachchi streeft ernaar af te kunnen zien van wachtgeld, zodra zij een arbeidscontract heeft getekend.”
De kritiek op het als een dief in de nacht uit de Kamer vertrekken zwol de afgelopen dagen aan.
Dat klopt, maar regel dat dan eerst. Dit is nogal 'in between jobs'. Misschien een storm in een glas water omdat we het over een periode van slechts een aantal weken hebben, maar oké.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:54 schreef Childofthe90s het volgende:
Zodra ze een arbeidscontract heeft getekend, heeft ze toch ook geen recht meer op wachtgeld?
Let vooral op dat laatste, ze wil dus wel van wachtgeld gebruik van maken.quote:Wassila Hachchi streeft ernaar af te kunnen zien van wachtgeld, zodra zij een arbeidscontract heeft getekend
Ja precies, "een arbeidscontract" is niet echt specifiek. Kan dus ook zijn dat die baan voor Hillary niet betaalt is en ze hoopt ergens in de toekomst een keer een contract te tekenen.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:56 schreef Childofthe90s het volgende:
Het klinkt nu een beetje alsof ze zegt 'Ik streef ernaar mijn WW-uitkering op te zeggen, zodra ik een baan heb'. Ja, dat lijkt me nogal wiedes.
Het zou mij zeer verbazen als haar werk in de VS meer betaalt dan de onkosten. Volgens mij is het toch echt gewoon vrijwilligerswerk.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, "een arbeidscontract" is niet echt specifiek. Kan dus ook zijn dat die baan voor Hillary niet betaalt is en ze hoopt ergens in de toekomst een keer een contract te tekenen.
Mja, wel een beetje aparte manier om zo op je CV te zetten dan. Aan de ene kant werk je voor de marine, aan de andere kant was ze gewoon iemand van de administratie. Snap dan ook niet waarom het benadrukt werd in een bericht wat ik hier eerder las.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:09 schreef Kaas- het volgende:
Niet om wijs te doen, maar ik hoor dit foutje vaak en als marine-geïnteresseerde vind ik het altijd jammer om te lezen.
[..]
Wassila en de meeste mensen die bij de marine werken zijn geen marinier. Mariniers zijn leden van het Korps Mariniers, de elite-infanteristen van de marine. Hier kunnen vrouwen geen lid van worden. Iemand die ergens anders voor de marine werkt is gewoon marineman/vrouw of matroos. In het specifieke geval van die Wassila: zij was officier administratie. Dan ben je dus gewoon intern accountant die een paar week schiettraining heeft gehad, zoals een officier tandarts, officier huisarts etc. dat ook krijgt bij de marine.
Juist, zij neemt ontslag en dan gaat ze ook nog even wachtgeld incasseren als ze geen andere baan weet te vinden. Wtf.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:15 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WassilaHachchi twitterde op maandag 25-01-2016 om 15:13:22Ben in NYC. Betreur ontstane commotie zeer, was niet de bedoeling. Ik heb gebeld met @apechtold. reageer retweet
https://twitter.com/RoelSchrein/status/691625038492098561
Zij.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Juist, zei neemt ontslag en dan gaat ze ook nog even wachtgeld incasseren als ze geen andere baan weet te vinden. Wtf.
Bedank voor die stemmen. Bedank voor die wachtgeld.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:15 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WassilaHachchi twitterde op maandag 25-01-2016 om 15:13:22Ben in NYC. Betreur ontstane commotie zeer, was niet de bedoeling. Ik heb gebeld met @apechtold. reageer retweet
https://twitter.com/RoelSchrein/status/691625038492098561
We weten genoeg. Die 200k laat je natuurlijk niet lopen.quote:
Zolang ze vakantie viert in Amerika zie ik haar niet snel een nieujwe baan vinden.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:20 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
Ze lijkt actief bezig te zijn om een nieuwe baan te vinden en is dan naar eigen zeggen bereid afstand te doen van het wachtgeld. Wat dit betreft verdient ze m.i. dan ook het voordeel van de twijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |