Het leuke is dat ik gokte.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Utrecht wint.
Zoals GGMM van tevoren al had gespoilerd. Wat natuurlijk erg grappig was, helaas mag het niet.
Ik kijk nu ook. Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de volgende wedstrijd dicht ik ADO Den Haag een goede kans toe.
Ik las zwart hoofd.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook. Ik heb er een hard hoofd in.
Het feit dat jij hier al jaren zit en weet hoe het in elkaar zit, komt dit nogal dom over van je.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik gokte.
Maar als het niet mag moet je het eens consequent aanpakken en misschien de regel in de OP zetten, dit komt nogal dom over.
Ik pak dit consequent aan de laatste maanden, alleen was jij toevallig wat minder op FOK! te vinden tijdens die periode, Mexicanobakker kan er over meepraten.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik gokte.
Maar als het niet mag moet je het eens consequent aanpakken en misschien de regel in de OP zetten, dit komt nogal dom over.
Er wordt wekelijks gezegd "er zal hier wel een snelle goal vallen" oid bij ekle wedstrijd.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het feit dat jij hier al jaren zit en weet hoe het in elkaar zit, komt dit nogal dom over van je.
We zijn benieuwd wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 24 januari 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de volgende wedstrijd dicht ik ADO Den Haag een goede kans toe.
Als ik aan oerwoudgeluiden denk, dan denk ik aan een papegaai. Het zal wel iets Surinaams zijn maar goed.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
Door al die toestanden rond Wang en die oerwoudgeluiden is ADO flink van de streek geraakt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
Door al die toestanden rond Wang en die oerwoudgeluiden is ADO flink van de streek geraakt.
Zag vandaag nog een spoiler.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pak dit consequent aan de laatste maanden, alleen was jij toevallig wat minder op FOK! te vinden tijdens die periode, Mexicanobakker kan er over meepraten.
Speculeren in een livetopic is iets anders dan "speculeren" in een samenvattingen topic.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt wekelijks gezegd "er zal hier wel een snelle goal vallen" oid bij ekle wedstrijd.
Vandaag nog.
Dom varken.
Zet maar een TR, je hulp is van harte welkomquote:Op zondag 24 januari 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zag vandaag nog een spoiler.
Beter je best doen johannes.
ja, het gebeurde ook hier.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speculeren in een livetopic is iets anders dan "speculeren" in een samenvattingen topic.
ADO komt die klap niet meer te boven.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speculeren in een livetopic is iets anders dan "speculeren" in een samenvattingen topic.
Ah je vergelijkt totaal iets anders ineens, een aanname dat iets gaat gebeuren dat is hetzelfde als "er zal waarschijnlijk wel een gele kaart komen". Dat is een wezenlijk verschil met Ado wint van Cambuur bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt wekelijks gezegd "er zal hier wel een snelle goal vallen" oid bij ekle wedstrijd.
Vandaag nog.
Dom varken.
Ik snap de gedachte achter het spandoek wel, maar dat statement. Alsjeblieft, wat een hypocrisie. Stap dan vorige week van het veld af, leg die wedstrijd stil in plaats van nu bij een wedstrijd tegen fucking Cambuur een statement te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |