Nu nog een keer in het DWDD topic.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
De sfeer in het livetopic is overigens uitstekend, dat mag in het kader van de positiviteit ook wel eens gezegd worden
Ik zal maandag maar weer eens kijken danquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu nog een keer in het DWDD topic.
Ik heb GGMM nog niet gezien, dat scheelt altijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
De sfeer in het livetopic is overigens uitstekend, dat mag in het kader van de positiviteit ook wel eens gezegd worden
Zelfs GGMM heeft zijn goede dagen. Plaatjes van zijn kat komen de sfeer altijd ten goedequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb GGMM nog niet gezien, dat scheelt altijd.
Ja misschien kunnen we het dan weer over ADO hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb GGMM nog niet gezien, dat scheelt altijd.
Eerste 10 minuten van dat 2e bedrijf waren wel vermakelijk maar nu is het ook rommelquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens tikt de tijd in Heerenveen ook vrij geruisloos weg.
Meest positieve is eigenlijk dat er al 2 topics lang niemand over clubvoorkeur is begonnen. Een unicum.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Het is wachten op de samenvattingen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens tikt de tijd in Heerenveen ook vrij geruisloos weg.
Gewoon lekker ouwehoeren over voetbal en randzaken, niks mis meequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Meest positieve is eigenlijk dat er al 2 topics lang niemand over clubvoorkeur is begonnen. Een unicum.
Benieuwd welke liederen men in petto heeft voor de spits van Cambuur.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen we het dan weer over ADO hebben.
Inderdaad zoals het hoort.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon lekker ouwehoeren over voetbal en randzaken, niks mis mee
Nee, vertel er eens wat over.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de echte fijnproevers onder ons. Kennen we van der Wiel nog?
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=5094
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |