Nu nog een keer in het DWDD topic.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
De sfeer in het livetopic is overigens uitstekend, dat mag in het kader van de positiviteit ook wel eens gezegd worden
Ik zal maandag maar weer eens kijken danquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu nog een keer in het DWDD topic.
Ik heb GGMM nog niet gezien, dat scheelt altijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
De sfeer in het livetopic is overigens uitstekend, dat mag in het kader van de positiviteit ook wel eens gezegd worden
Zelfs GGMM heeft zijn goede dagen. Plaatjes van zijn kat komen de sfeer altijd ten goedequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb GGMM nog niet gezien, dat scheelt altijd.
Ja misschien kunnen we het dan weer over ADO hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb GGMM nog niet gezien, dat scheelt altijd.
Eerste 10 minuten van dat 2e bedrijf waren wel vermakelijk maar nu is het ook rommelquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens tikt de tijd in Heerenveen ook vrij geruisloos weg.
Meest positieve is eigenlijk dat er al 2 topics lang niemand over clubvoorkeur is begonnen. Een unicum.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
Het is wachten op de samenvattingen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Overigens tikt de tijd in Heerenveen ook vrij geruisloos weg.
Gewoon lekker ouwehoeren over voetbal en randzaken, niks mis meequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Meest positieve is eigenlijk dat er al 2 topics lang niemand over clubvoorkeur is begonnen. Een unicum.
Benieuwd welke liederen men in petto heeft voor de spits van Cambuur.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja misschien kunnen we het dan weer over ADO hebben.
Inderdaad zoals het hoort.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon lekker ouwehoeren over voetbal en randzaken, niks mis mee
Nee, vertel er eens wat over.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de echte fijnproevers onder ons. Kennen we van der Wiel nog?
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=5094
HFC Haarlemquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van der Wiel, waar heeft die rechtsback gespeeld?
Eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
Nu graag nog de 1-2 door Falkenburg.
WK-finale gespeeld.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van der Wiel, waar heeft die rechtsback gespeeld?
Mooi plaatje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
WK-finale gespeeld.
[ afbeelding ]
Dat was wel een leuke WK-finale.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
WK-finale gespeeld.
[ afbeelding ]
Landverrader.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel een leuke WK-finale.
Ik heb een mooier plaatje.quote:
Ik vind deze act niet zo leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat WIL dan nog scoren?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al drie wedstrijden goed voorspeld dit weekend.
Bij HEE-WIL hadik ook een X.
De finale was best wel slecht ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind deze act niet zo leuk.
Dat niet, maar het is een schitterende foto. Mooi tenue ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Finale Brazilië-Nederland of Engeland-Nederland zou veel mooier geweest zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De finale was best wel slecht ja.
Maar het affiche was wel het beste affiche ooit.
Ik vond die Spaanse thuisshirts toen mooier. Dat rood met geel vind ik onwijs mooi.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is een schitterende foto. Mooi tenue ook.
Is inderdaad wel een classic tenue, al zul je mij niet snel op de banken krijgen voor het Spaanse elftal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond die Spaanse thuisshirts toen mooier. Dat rood met geel vind ik onwijs mooi.
Blauw/goud vind ik bij Spanje uitshirts mooier dan blauw/geel
Na 2008 ook niet echt heel inspirerende toernooien gespeeld (in 2010 net als NL een frommeltoernooi en in 2012 alleen een goeie finale)quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is inderdaad wel een classic tenue, al zul je mij niet snel op de banken krijgen voor het Spaanse elftal.
Dus jij moet blij zijn met de ontwikkeling in Italië waar bij de start van dit seizoen 6 clubs geen shirtsponsor hadden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind nationale kits eigenlijk altijd mooier dan clubshirts. Die lelijke sponsornamen die er zo prominent op staan verpesten het altijd.
Lol. Je bent echt een fan van Spanje? Dacht dat je een grapje maaktequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 2008 ook niet echt heel inspirerende toernooien gespeeld (in 2010 net als NL een frommeltoernooi en in 2012 alleen een goeie finale)
Over 2014 zullen we het maar niet hebben.
Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus jij moet blij zijn met de ontwikkeling in Italië waar bij de start van dit seizoen 6 clubs geen shirtsponsor hadden.
Ik ben half Spaans, ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:29 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lol. Je bent echt een fan van Spanje? Dacht dat je een grapje maakte
Ik vrees wel dat het komende donderdag drama wordt in de Kuip. Dan volgende week maar lekker winnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze zege heeft Heerenveen wel even nodig.
Komende donderdag zijn ze kansloos. Volgende week de derby.
Hebben Spanjaarden gemiddeld langere of kortere piemels dan Nederlanders?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De bovenkant of de onderkant?
Korterquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben Spanjaarden gemiddeld langere of kortere piemels dan Nederlanders?
Dan kan je wel definitief afscheid nemen van de degradatiezone.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:30 schreef ArannaeCor het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat het komende donderdag drama wordt in de Kuip. Dan volgende week maar lekker winnen.
De bovenkant.quote:
Het mooie in het interlandvoetbal is dat er zoveel classic shirts zijn. Argentinië, Brazilië, Nederland, Portugal. In mindere mate Spanje, Engeland, Frankrijk en Italië omdat het niet echt unieke shirts zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind nationale kits eigenlijk altijd mooier dan clubshirts. Die lelijke sponsornamen die er zo prominent op staan verpesten het altijd.
Classic? Het Nederlands elftal shirt is ieder jaar anders.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het mooie in het interlandvoetbal is dat er zoveel classic shirts zijn. Argentinië, Brazilië, Nederland, Portugal. In mindere mate Spanje, Engeland, Frankrijk en Italië omdat het niet echt unieke shirts zijn.
Inderdaad, dat zou wel prettig zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je wel definitief afscheid nemen van de degradatiezone.
Spanje en Italië hebben mooie, felle kleuren. En Argentinië hebben ook altijd mooie shirts.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het mooie in het interlandvoetbal is dat er zoveel classic shirts zijn. Argentinië, Brazilië, Nederland, Portugal. In mindere mate Spanje, Engeland, Frankrijk en Italië omdat het niet echt unieke shirts zijn.
Ik doel natuurlijk op de kleur. Iedereen ter wereld herkent het shirt. Zelfs de grootste debiel in Mogadishu weet dat het oranjeshirt Nederland vertegenwoordigt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Classic? Het Nederlands elftal shirt is ieder jaar anders.
Duitsland vind ik ook mooi. Heb dit uitshirt nogquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje en Italië hebben mooie, felle kleuren. En Argentinië hebben ook altijd mooie shirts.
Frankrijk en Engeland heb ik minder mee.
Ik geloof niet dat iedereen Portugal herkent. Dan nog eerder Spanje of Italië. Vooral die laatste.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik doel natuurlijk op de kleur. Iedereen ter wereld herkent het shirt. Zelfs de grootste debiel in Mogadishu weet dat het oranjeshirt Nederland vertegenwoordigt.
Tuurlijk worden er wat tierenlantijntjes aan gehangen maar het is het meest herkenbare shirt uit het interlandvoetbal en dus een classic shirt.
Oranje is toch ook een felle kleur?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje en Italië hebben mooie, felle kleuren. En Argentinië hebben ook altijd mooie shirts.
Frankrijk en Engeland heb ik minder mee.
Ja vind ik ook wel mooi over het algemeen, met zwart iets mooier dan met wit al was 2008 een goed voorbeeld dat het ook met wit mooi kan zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oranje is toch ook een felle kleur?
Zou je eigenlijk een poll over moeten houden, maar ik vind het portugese shirt prachtig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iedereen Portugal herkent. Dan nog eerder Spanje of Italië. Vooral die laatste.
Engelaar ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
WK-finale gespeeld.
[ afbeelding ]
In Mogadishu denken ze aan ivoorkustquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik doel natuurlijk op de kleur. Iedereen ter wereld herkent het shirt. Zelfs de grootste debiel in Mogadishu weet dat het oranjeshirt Nederland vertegenwoordigt.
Tuurlijk worden er wat tierenlantijntjes aan gehangen maar het is het meest herkenbare shirt uit het interlandvoetbal en dus een classic shirt.
Mijn favoriet blijft het shirt van 78:quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel mooi over het algemeen, met zwart iets mooier dan met wit al was 2008 een goed voorbeeld dat het ook met wit mooi kan zijn
Die kon ook wel aardig ballenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Ajax zit er ook regelmatig een WK finalist op de tribune.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mijn favoriet blijft het shirt van 78:
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
Zou graag dit Duitse shirt uit 94 nog eens willen hebben:
[ afbeelding ]
Allemaal best mooie shirts maar echt typisch Duitse shirts vind ik het niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
Zou graag dit Duitse shirt uit 94 nog eens willen hebben:
[ afbeelding ]
Dat viesgroen en die vlag. Het is een uitshirt he, dat is iedere keer anders daar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allemaal best mooie shirts maar echt typisch Duitse shirts vind ik het niet.
I know, is bij ons ook altijd anders. Hoewel Nederland gewoon altijd in een wit-oranje uitshirt zou moeten spelen. Uit de 70s.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat viesgroen en die vlag. Het is een uitshirt he, dat is iedere keer anders daar.
In welk topic ga je posten tijdens de wedstrijd?quote:
Tijdens de wedstrijd post ik niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In welk topic ga je posten tijdens de wedstrijd?
Wat ongezellig.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd post ik niet.
Hopelijk breekt hij niet zijn arm ofzo.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:45 schreef Cavaliers het volgende:
Mani en ik zijn blij dat we onze favoriete speler vandaag weer aan het werk kunnen zien; Pereiro.
Oh, ik dacht dat je Ron Vlaar ging zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:45 schreef Cavaliers het volgende:
Mani en ik zijn blij dat we onze favoriete speler vandaag weer aan het werk kunnen zien; Pereiro.
Als hij maar niet aangereden wordt op weg naar de wedstrijd.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk breekt hij niet zijn arm ofzo.
Hoi Jan-Joostquote:Op zondag 24 januari 2016 11:52 schreef Slobeend het volgende:
12.30. Wind. Kramer speelt. Dit wordt aids.
Het is maar goed dat je zijn inleiding bij DTVK niet hebt gezien toen de bus van Feyenoord aankwam. Zelden heb ik me zo geschaamd voor een TV-presentator.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik zit al te wachten op de reclame met Jan Joost over de aanstaande Klassieker.
Ajax koploper, Feyenoord de motor draait, dit dat
Is het vandaag Super Sunday?quote:Op zondag 24 januari 2016 11:53 schreef Pascalus het volgende:
Echt niet dat dat erger was dan Joep.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je zijn inleiding bij DTVK niet hebt gezien toen de bus van Feyenoord aankwam. Zelden heb ik me zo geschaamd voor een TV-presentator.
De wedstrijd der wedstrijden.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:53 schreef Pascalus het volgende:
Tussendoor bij het vertellen van zijn verhaalquote:Op zondag 24 januari 2016 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt niet dat dat erger was dan Joep.
Hij is gewoon lekker vrolijk!quote:Op zondag 24 januari 2016 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, die man is zo'n act. Onbeschrijfbaar.
Het wordt vooral moeilijk omdat Feyenoord gewoon een mindere selectie heeft dan Ajax en PSV.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
''Het wordt moeilijk omdat je nu twee teams boven je hebt die punten moeten gaan verspelen''
- Gio
Samen met Luigi Bruins xdddquote:Op zondag 24 januari 2016 12:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien kan hij loodgieter worden xD xD xD
Je wat?quote:Op zondag 24 januari 2016 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
effe een uurtje AZ - Fey kijken alvorens ik de toch naar het stadion maak.
de tocht.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord heeft best wel lelijke uitshirts eigenlijk.
"Who wants to live forever"?quote:Op zondag 24 januari 2016 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit soort acties zijn beter dan minuten stiltes.
Of zoals in Spanje gewoon een minuut stilte met een stukje muziek eronder.
Ter nagedachtenis aan de slachtoffers van het racisme van de ADO supporters.quote:
Afscheid nemen bestaat niet.quote:
Liever nietquote:Op zondag 24 januari 2016 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Feyenoord mag deze wel winnen.
Hij zal wel een houten jas aangetrokken hebben, gok ik zoquote:Op zondag 24 januari 2016 12:31 schreef Helpmefok het volgende:
Wat was die gekkigheid met Ben Kabel? Iemand ff toelichting?
Ik heb het niet gehoord, zag alleen 15000 man applaudiseren en wil nu wel weten waaromquote:Op zondag 24 januari 2016 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij zal wel een houten jas aangetrokken hebben, gok ik zo
Als we alleen de 2 eigen goals al herhalen vind ik het ook primaquote:Op zondag 24 januari 2016 12:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik voorzie een zelfde soort wedstrijd als vorig seizoen.
0-3 met rust.
Hey, blijft Feyenoord... Een Feyenoord corner is meestal een counterkans voor de tegenstanderquote:Op zondag 24 januari 2016 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De crafty corner
Werkte weer lekker
Yep.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Ziyech eigenlijk nog bij Twente?
Ze lieten een post van jou op het grote scherm zien.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, zag alleen 15000 man applaudiseren en wil nu wel weten waarom
quote:Op zondag 24 januari 2016 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze lieten een post van jou op het grote scherm zien.
Davy denkt nu dat het 0-4 wordt.quote:
Gelachen om deze post.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:34 schreef Kopsterk het volgende:
Zowel AZ als Feyenoord zijn verdedigend beter dan aanvallend
Is de Baskische derby nog leuk?quote:Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef Cavaliers het volgende:
Doe het dan met je linkervoet, imbeciel.
Feyenoord is echt een kneuzenkermis achterin. Al is het aanvallend niet veel beter neequote:Op zondag 24 januari 2016 12:34 schreef Kopsterk het volgende:
Zowel AZ als Feyenoord zijn verdedigend beter dan aanvallend
Davy denkt nog dat PSV met 0-4 verliest als ze tegen het derde elftal van FC Presikhaaf voetballenquote:Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Davy denkt nu dat het 0-4 wordt.
Die moet je ook niet onderschatten.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Davy denkt nog dat PSV met 0-4 verliest als ze tegen het derde elftal van FC Presikhaaf voetballen
Ik zag Tompsv18 zich op PSV Netwerk indekken voor de komende drie wedstrijden.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Davy denkt nog dat PSV met 0-4 verliest als ze tegen het derde elftal van FC Presikhaaf voetballen
Kun je nagaan hoe slecht ze aanvallend zijn. 24 goals slechts, Willem 2 en ADO hebben er meerquote:Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelachen om deze post.
AZ kan er verdedigend niets van.
FC Presikhaaf thuis moet je dan ook voor uitkijken.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zijn slecht in de afronding, Hans.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht ze aanvallend zijn. 24 goals slechts, Willem 2 en ADO hebben er meer
Wie komt er nou op het PSV netwerk ?quote:Op zondag 24 januari 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag Tompsv18 zich op PSV Netwerk indekken voor de komende drie wedstrijden.
PSV - Twentequote:Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo'n moeilijk programma heeft PSV toch niet hierna?
Normaal gesproken is van Beek & Kongolo wel een aardig duo. Redelijke keeper met Vermeer.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Feyenoord is echt een kneuzenkermis achterin. Al is het aanvallend niet veel beter nee
Ik!quote:Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wie komt er nou op het PSV netwerk ?
quote:Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV - Twente
Excelsior - PSV
PSV - De Graafschap.
Tompsv:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2765-4.php#post301961
Lijkt me best een nobel streven om deze 3 tegenstanders gewoon opzij te zetten. PSV is dat aan haar stand verplicht.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV - Twente
Excelsior - PSV
PSV - De Graafschap.
Tompsv:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2765-4.php#post301961
Een vrij essentieel onderdeel van de aanvalquote:Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn slecht in de afronding, Hans.
En dus zal het 1 uit 3 worden...quote:Op zondag 24 januari 2016 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me best een nobel streven om deze 3 tegenstanders gewoon opzij te zetten. PSV is dat aan haar stand verplicht.
Tis maar 1 schakel in de aanval.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Een vrij essentieel onderdeel van de aanval
lezen op network. Jij hebt echt niets beters te doen met je leven hequote:Op zondag 24 januari 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag Tompsv18 zich op PSV Netwerk indekken voor de komende drie wedstrijden.
De Graafschap thuis moet je gewoon met 6-0 oprollen. Excelsior uit.... tsja.. kan net zo goed een drama worden als eerder bij de Graafschap uitquote:Op zondag 24 januari 2016 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me best een nobel streven om deze 3 tegenstanders gewoon opzij te zetten. PSV is dat aan haar stand verplicht.
9 punten, PSV kampioen.quote:
Ik straal van het levensplezier.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
lezen op network. Jij hebt echt niets beters te doen met je leven he
Wat dan weer niet inhoudt dat je iets beter met je leven te doen hebtquote:Op zondag 24 januari 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik straal van het levensplezier.
Hotseknotsevoetbalquote:Op zondag 24 januari 2016 12:37 schreef Oldground het volgende:
Er is nu al meer gebeurd dan tijdens Ajax - Vitesse.
Een soort Bruno Martens Indi.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft pech dat Luckassen geschorst is.
Wat een slechte speler is dat.
Racisme!quote:Op zondag 24 januari 2016 12:42 schreef Mani89 het volgende:
Oh ze hebben nog een neger in het team die rare capriolen uithaalt.
Cavaliers is fan van Haps heb ik mij laten vertellen.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:42 schreef Mani89 het volgende:
Oh ze hebben nog een neger in het team die rare capriolen uithaalt.
Mwah, dat AZ er geen reet van kan wil ik geen geluk noemenquote:
Scheids had moeten affluiten, maar ja dat durft hij niet in de Kuip.quote:
Precies, net als Havenaar die zeer beperkt is om die gelijkmaker erin te koppen.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat AZ er geen reet van kan wil ik geen geluk noemen
Hoezo?quote:
Zou best kunnen, kon het niet goed zien. Maar de bal was er toch wel ingegaan zonder keeper (die ook de bal aanraakte), of Kramer. Dus gewoon eigen doelpunt Hapsquote:Op zondag 24 januari 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Het lijkt erop alsof de bal door Haps via Kramer het doel ingaat''
Negertje wat.
Iedereen ziet dat hij door Haps via Rochet het doel ingaat.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou best kunnen, kon het niet goed zien. Maar de bal was er toch wel ingegaan zonder keeper (die ook de bal aanraakte), of Kramer. Dus gewoon eigen doelpunt Haps
Rochet was helemaal niet nodig, dus Haps krijgt mquote:Op zondag 24 januari 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat hij door Haps via Rochet het doel ingaat.
Ik dacht ook via de keeper jaquote:Op zondag 24 januari 2016 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat hij door Haps via Rochet het doel ingaat.
Ik vind het een beperkte speler.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Vincent Janssen een ontzettend matige spits
Hij vertrekt bijna naar Rome, wat kan hem het nog bouten verder.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom ben je voor de directe concurrent?
quote:Op zondag 24 januari 2016 12:50 schreef Brammess het volgende:
Kramer speelt goed, AZ kan zichzelf beter opdoeken.
Pec speelt niet tegen Feyenoord Hansquote:Op zondag 24 januari 2016 12:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom ben je voor de directe concurrent?
Ik zie geen 1 interessante voetballer lopen bij AZquote:Op zondag 24 januari 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ heeft een Jan, Piet, Klaas elftal.
Het zijn allemaal werkertjes.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zie geen 1 interessante voetballer lopen bij AZ
Jan Baks heb ik ook nog maar weinig goed zien doen in zijn tijd daar. Henriksen draaide een tijd aardig maar da's nu ook voorbij.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ heeft een Jan, Piet, Klaas elftal.
Speelt Jahanbakhsh mee deze wedstrijd?quote:Op zondag 24 januari 2016 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jan Baks heb ik ook nog maar weinig goed zien doen in zijn tijd daar. Henriksen draaide een tijd aardig maar da's nu ook voorbij.
Ah, nu scoort ie wel
Jaquote:Op zondag 24 januari 2016 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt Jahanbakhsh mee deze wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |