SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dit soort wedstrijden wint word je kampioen.
zeggen ze.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat laatste zinnetje zie ik hier bijna elke weekquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:41 schreef KingRoland het volgende:
3 punten naar Amsterdam.
Laten we de rest vergeten.RED ONS HENNIEGOD![]()
vd Hoorn![]()
Beste man van het veld.
Wat ook wel weer wat zegt natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik begin langzamerhand bijna te hopen dat we alles verliezen nu. Wat een waardeloos seizoen zeg
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wat boeit mij zo'n kampioenschap nou als geen enkele wedstrijd het aanzien waard was.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je dit soort wedstrijden wint word je kampioen.
zeggen ze.Oh.![]()
Dan mag je weer 2x af gaan tegen Real.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat boeit mij zo'n kampioenschap nou als geen enkele wedstrijd het aanzien waard was.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verdedigend gezien een prima pot maar aanvallend weer erg matig. Ook op de counter was er veel meer uit te halen. Desalniettemin ben ik blij met de overwinning, had vooraf toch wel een beetje vrees voor Vitesse. Maar geen kans weggegeven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jep, want wij loten geen makkelijke pouls met een Man U of zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mag je weer 2x af gaan tegen Real.![]()
Jippiequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mag je weer 2x af gaan tegen Real.
En daarna in de EL komen en dan eruit tegen de lamme en de blindeOh.![]()
Doe eens niet zo mad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep, want wij loten geen makkelijke pouls met een Man U of zo.Oh.![]()
Neuh, jullie loten Lyon en Zagreb.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep, want wij loten geen makkelijke pouls met een Man U of zo.
Om vervolgens in de EL van het prachtige Red Bull te verliezen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Halve finalequote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jippie
En daarna in de EL komen en dan eruit tegen de lamme en de blinde
Maar dan moet het wel goed vallen allemaalRED ONS HENNIEGOD![]()
Vitesse vind ik subtopquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We missen Klaassen. Maar wel weer eens een topper gewonnen. Simpel kampioen dit jaar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volwassen gespeeld zouden ze bij de overige 17 clubs in de eredivisie zeggen.... maar dat is voor Ajax niet genoeg (en terecht).quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We missen Klaassen. Maar wel weer eens een topper gewonnen. Simpel kampioen dit jaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Willems heeft het ook pas een seizoen laten zien. Die moet ook maar eens terug komen op niveau.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:45 schreef Syntix het volgende:
Dijks beste man zkr? Nu Willems er niet is, gewoon de beste linksback van de eredivisie![]()
Als je je potjes zo blijft winnen word je kampioen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou niet misstaan bij Tottenham of Dortmund. Wat een klasbak.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:45 schreef Syntix het volgende:
Dijks beste man zkr? Nu Willems er niet is, gewoon de beste linksback van de eredivisie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: